„Elektromarkt“ už 100.000 Eur atnaujino savo puslapį

Elektromarkt.lt prekės ženklą valdanti bendrovė GV Group į elektroninės prekybos puslapio elektromarkt.lt atnaujinimą investavo daugiau kaip 100.000 Eur. Tokiu būdu siekiama, kad internetinė prekyba sudarytų 20% visos įmonės apyvartos.
Atnaujinus internetinę parduotuvę, lankytojų srautas išaugo keturis kartus, teigia Tomas Čivilis, GV Group direktorius.
Atnaujindami svetainę analizavome vartotojų nusiskundimus. Pasirodo, internetinių parduotuvių vartotojus labiausiai erzina nešvari aplinka su daugybe reklamų ir pasiūlymų, be to, svarbus ir žingsnių iki prekės įsigijimo skaičius. Investuodami į internetinės parduotuvės plėtrą šiems dalykams skyrėme daugiausia dėmesio, pranešime spaudai cituojamas jis.
2017 m. į svetainės tobulinamą planuojama investuoti dar iki 100.000 Eur.
Lietuvių apsipirkimo internete įpročiai skiriasi nuo kitų europiečių. Nors perka internete, vis tiek parduotuvėje pirmiausia nori prekę apžiūrėti gyvai, teigia p. Čivilis.
Be to, lietuviai dažniausiai nori prekę atsiimti parduotuvėje, o jas pristačius kurjeriui atsiskaityti banko kortele.
Tyrimų bendrovės GfK Retail and Technology Baltic duomenimis, Lietuvoje penktadalis žmonių prekes užsisako internetu ir šis skaičius nuolatos auga.
Bendrovės pranešime teigiama, kad 2015 m. Elektromarkt prekės ženklo apyvarta siekė 55 mln. Eur. 2016 m. įmonės vadovai tikisi 6,5% apyvartos augimo.
Elektromarkt turi 14 fizinių parduotuvių tinklą Lietuvoje.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti