Vartotojų įpročių tyrimas: Kalėdos bus gausesnės

Publikuota: 2016-11-30
Žydrūnas Valkeris, „Maximos LT“ generalinis direktorius, džiaugiasi, kad kasmet gyventojų šventinės išlaidos vis didėja.
Luko Balandžio (15min) nuotr.
svg svg
Žydrūnas Valkeris, „Maximos LT“ generalinis direktorius, džiaugiasi, kad kasmet gyventojų šventinės išlaidos vis didėja. Luko Balandžio (15min) nuotr.

Šiemet laukia sotesnės ir gausesnės Kalėdos. Vidutinės išlaidos šventėms šiemet planuojamos 10% didesnės nei pernai, dovanoms dauguma numatę skirti nuo 50 iki 100 Eur, rodo „Maximos LT“ atliktas vartotojų įpročių tyrimas.

Materialinė vartotojų padėtis ir nuotaikos gerėja, o minimalias išlaidas šventėms planuoja dar mažesnė dalis vartotojų nei pernai, šiandien Pirklių rūmuose, Vilniuje, pristatydamas „Maximos“ kalėdinį asortimentą ir vartotojų tyrimo rezultatus, sakė Žydrūnas Valkeris, bendrovės generalinis direktorius.

„Maždaug ketverius metus tendencija yra panaši, kalėdiniu laikotarpiu vartojimas išauga maždaug penktadaliu. Panašaus augimo tikimės ir šiemet“, – sako p. Valkeris.

Vartotojų įpročių tyrimas parodė, kad šiemet gyventojai drąsiau planuoja išlaidas šventinėms vaišėms ir joms ketina skirti daugiau pinigų nei pernai. Didžioji dalis (43%) šiemet Kalėdų stalui planuoja išleisti nuo 50 iki 100 Eur, dar trečdalis – nuo 30 iki 50 Eur. Pernai atitinkamai tokią sumą vaišėms skyrė 39% 20% gyventojų. Be to, šiemet perpus – nuo 4 iki 2% sumažėjo tokių, kurie Kalėdas planuoja sutikti kiek kukliau, tam skirdami iki 15 Eur.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

infogr.am::9ee55282-f497-411a-9c4b-e66694d107a6

Šiemet šalies gyventojai planuoja daugiau pinigų skirti dovanoms. Didžioji dalis (38%) dovanoms planuoja skirti nuo 50 iki 100 Eur, kai pernai tokią sumą skyrė tik 24%. Dar beveik penktadalis Kalėdų dovanoms planuoja išleisti nuo 100 iki 200 Eur, o beveik dešimtadalis daugiau kaip 200 Eur.

Paulius Dambrauskas, „Maximos LT“ komercijos vadovas, sako, kad gruodžio šventėms pradedama ruoštis prieš 11 mėnesių.

„Atsivežame idėjų iš parodų, kuriose dalyvaujame sausį, pradedame planuoti kokios prekės lentynose atsidurs gruodžio pradžioje. Labai didžiuojamės savo „Meistro kokybės“ linija, o visą „Kalėdų Kalėdoms“ asortimentą sudaro 60 skirtingų gurmaniškų patiekalų“, – pasakoja p. Dambrauskas.

Projekto „Kalėdų Kalėdos“ dalyvių produkcija bus prekiaujama specialiuose šventiniuose namukuose „Maximos“ parduotuvėse. Tai galimybė tiekėjams pasiūlyti vartotojams neįprastų skonių gaminių.

„Prisijungdami prie projekto nusprendėme pasiūlyti pirkėjams kažką visiškai naujo, daug eksperimentavome ir dabar turime tradicinę silkę su cinamonu ir apelsinais. Bus įdomu pamatyti, kaip netradicinius sprendimus vertina pirkėjai“, – sako Evaldas Kazlauskis, „Zigmo“ žuvies gamintojos „Iceco žuvis“ rinkodaros vadovas.

Vartotojų apklausą internetu atliko pati bendrovė, į klausimus atsakė 855 respondentai.

Berta Čaikauskaitė, prekybos tinklo „IKI“ viešųjų ryšių vadovė, taip pat sako, kad kasmet kalėdiniu laikotarpiu, palyginti su spaliu ar lapkričiu, gyventojų pirkinių krepšelių dydis išauga maždaug penktadaliu.

Pasak jos, pirmoje gruodžio pusėje į viršų turėtų šoktelėti bakalėjos prekių pardavimai, o šventėms vis labiau artėjant itin suaktyvės šviežių produktų – mėsos, žuvies, vaisų ir daržovių – prekyba. Be to, ruošdamiesi šventėms gyventojai, greičiausiai, kaip ir kasmet, pirks daugiau gurmaniškų produktų – išskirtinių sūrių, padažų, vytintos dešros, paštetų.

FOTOGALERIJA „Maximos“ spaudos konferencija (9 nuotr.)

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Prekyba“
Metų CMO – R. Urbanas, „Surfshark“ rinkodaros vadovas

Lietuvos marketingo asociacija LiMA paskelbė jau aštuntąjį kartą organizuojamų „Metų CMO‘22” rinkimų...

Rinkodara
2022.05.27
Dėl COVID-19 uždarymų ekonomikai vis labiau kosint, Kinijos premjeras paragino dėti daugiau pastangų ją stabilizuoti

Kinijos premjeras Li Keqiangas paragino pareigūnus dėti daugiau pastangų siekiant stabilizuoti antrąją pagal...

Verslo aplinka
2022.05.27
„Girteka“ pakeitė vizualinę tapatybę 4

Naujos spalvos ir naujas ženklas aiškinamas siekiu akcentuoti tvarumą ir „ilgametę patirtį“.

Logistika
2022.05.27
Lietuviškas verslas Afrikoje: milijonai klientų, karčios pamokos ir praktiniai patarimai Premium

Per pastaruosius 5-erius metus bendra eksporto iš Lietuvos į Afriką vertė paaugo dvigubai ir siekia 737 mln.

Pramonė
2022.05.27
Toliau tobulinamas antrojo sostinės „Akropolio“ projektas 16

Prekybos centrus valdanti bendrovė „Akropolis Group“ parengė naujo komercinio kvartalo, planuojamo plėtoti...

Statyba ir NT
2022.05.27
„Wolt“ vadovė Baltijos šalims: Lietuva šiuo metu turi daugiau talentų nei Latvija ar Estija Premium

„Atsiprašau už trukdžius“, – sako Liis Ristal, „Wolt Baltic“ generalinė direktorė, glausdama prie savęs vieną...

Vadyba
2022.05.27
Transporto, apgyvendinimo ir paslaugų sektoriuje per ketvirtį labiausiai augo veterinarijos įmonių apyvarta

Transporto, apgyvendinimo ir paslaugų įmonių apyvarta (be PVM) pirmąjį šių metų ketvirtį siekė 8,3 mlrd. Eur...

Prekyba
2022.05.27
Kaip tiesioginė prekyba gali padidinti jūsų pardavimus Verslo tribūna

Austin Li buvo paprastas kinas, dirbęs „L'Oréal“ parduotuvėje pardavėju. Tačiau viskas pasikeitė, kai jis...

Prekyba
2022.05.27
„Butikinės“ agentūros: nepaisant augančios konkurencijos, pardavimus augina kartais Premium

Į komunikacijos agentūrų gretas per pastaruosius metus kaip grybai po lietaus jungiasi dygstančios...

Rinkodara
2022.05.27
„Rimi Lietuvos“ 2021 m. rezultatai: rinkos dalis augo, bet grynasis pelnas susitraukė Premium

Mažmeninės prekybos tinklas „Rimi“ praėjusiais metais skaičiavo 9,7% didesnes pajamas, siekusias 395 mln.

Prekyba
2022.05.27
Niekada nesakyk niekada: kaip miestietis kaime iš obuolių verslą sukūrė Premium 4

Verslą galima sukurti lygioje vietoje ir net neturint apie jį specifinių žinių – tai patvirtina Mindaugo...

Gazelė
2022.05.26
Taivano ekonomikos viceministras: su Lietuva mus suartino Kinijos politika

Lietuvoje viešintis Taivano ekonomikos viceministras sako, kad jo šalies ekonominę partnerystę su Lietuva...

Verslo aplinka
2022.05.26
Kainų šokas parduotuvėse: mažesni kiekiai, sėkmė vietos gamintojams Premium

Ryški infliacija ir karas Ukrainoje neabejotinai koreguoja vartotojų nuotaikas ir nusiteikimą išlaidauti.

Prekyba
2022.05.26
„Margirį“ iš Norvegijos konglomerato „Orkla ASA“ nupirko įmonės vadovas Premium 1

Gamybinę veiklą Latvijoje koncentruojantis Norvegijos konglomeratas „Orkla ASA“ už neskelbiamą sumą pardavė...

Pramonė
2022.05.26
PRIEŠ ir PO: senos kavinės interjero pokyčiai ir interjero dizainerės patarimai smulkiam verslui Verslo tribūna 1

Pastarieji du metai daugeliui kavinių ir restoranų nebuvo lengvi. Ne viena maitinimo įstaigų kantriai laukė,...

Ikea
2022.05.26
Infliacija perskirsto turtą: kas vakar buvo vargšas, šiandien – turtuolis ir atvirkščiai Premium 11

Daug kalbama apie žalingą infliacijos poveikį, jos padarinius, it pelių graužiamas santaupas, tačiau kainų...

Finansai
2022.05.26
D. Mockus: šiemet planuojame A, B ir C scenarijus Premium 5

„MG grupės“, valdančios 84 mažmeninės prekybos drabužiais, žiniasklaidos, telekomunikacijų ir statybos...

Prekyba
2022.05.26
Pilnėjantys restoranai – tik pagražintas atspindys, realybėje – gresiantys bankrotai Premium 2

Kredito rizikos vertinimas rodo, kad maitinimo sektoriaus įmonių padėtis per metus šiek tiek gerėjo, dalis...

Prekyba
2022.05.26
Nyderlandų teismas atsisakė nutraukti su N. Numa siejamą tyrimą

Amsterdamo apeliacinis teismas atmetė prašymą nutraukti tyrimą dėl bendrovės „TAF Asset 11“ atliktų 26 mln.

Prekyba
2022.05.25
Naujos grėsmės transporto sektoriuje ir EK sprendimas kovai su jomis Premium

Tarptautinės logistikos ekspertams prognozuojant galimas naujas rizikas, ES vadovybė parengė šiam sektoriui...

Logistika
2022.05.25

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku