Rizikingas žingsnis: mažina svorį ir savikainą, kad nereikėtų kelti kainų

Mondelez pakeitė Šveicarijoje gaminamo šokolado Toblerone formą į tokią, kuri atrodo labai panašiai, tačiau sveria mažiau. Britų vartotojai iškart pamatė, kad mėgstamo šokolado viršūnės sutrumpėjo, o tarpai tarp sujungtų šokolado gabaliukų padidėjo.
Užkandžių gamintoja Mondelez International rado būdą nedidinti populiaraus šokolado Toblerone kainos, kai išaugo produkto savikaina. Britų vartotojai socialiniuose tinkluose ėmė skųstis dėl pasikeitusios mėgstamo šokolado formos. Unikalia forma ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti