HEIMTEXTIL – Jūsų gidas interjero tekstilės pasaulyje

Publikuota: 2016-11-22
Messe Frankfurt Exhibition GmbH / Jochen Günther
Messe Frankfurt Exhibition GmbH / Jochen Günther

„Heimtextil“ — viena didžiausių pasaulyje namų bei interjero tekstilės parodų. Frankfurte vykstančioje parodoje susirenka tekstilės dizaineriai, gamintojai ir visi industrijos profesionalai, kuriems užuolaidos, tapetai, čiužiniai, pagalvės, rankšluosčiai, antklodės, verpalai ir kilimai yra kasdienio darbo dalis.

Visiems interjero tekstilės pramonės žaidėjams ši kasmetinė paroda yra ideali vieta naujų rinkų bei kontaktų paieškai bei puiki proga susitikti su esamais verslo partneriais bei būsimais klientais, susipažinti su jais akis į akį ir gyvu bendravimu sustiprinti ryšius.

Parodoje „Heimtextil“ dalyvių ir lankytojų kasmet vis daugėja, ir šis faktas tik patvirtina, kad jokioje kitoje parodoje neįmanoma surasti tokios gausybės atstovų, produktų, naujų rinos žaidėjų ir žymiausių pasaulyje prekės ženklų.

Ši paroda – tarsi magnetas dizaineriams, norintiems būti naujausių tendencijų sūkuryje, ieškantiems naujų idėjų ir įkvėpimo audiniuose iš įvairiausių pasaulio kraštų. Kasmet parodoje „Heimtextil“ daug dėmesio skiriama ateities tendencijoms. Prieš penketą metų parodos pioniere tapo kompanija „Hewlett Packard“, pristačiusi skaitmenines technologijas leidžiančias atspausti piešinius ant audinių, o šiandien tokias paslaugas siūlančios įmonės jau buriasi atskirame paviljone. Europos dizaino kompanijos kruopščiai stebi parodoje vyraujančias industrijos madas – jos vėliau atsispindi specialiame parodos kataloge (angl. Trend book), kuriame susiliejusios medžiagų ir tekstūrų, spalvų ir modelių tendencijos tampa pagrindine artimiausio laikotarpio tekstilės madų prognoze.

„Heimtextil“ – didžiausia pasaulyje audinių verslui paroda: čia eksponuojama galybė audinių restoranų, biurų, ligoninių, SPA centrų apipavidalinimui. Parodoje ne tik didžiausia pasaulyje tekstilės pasiūla vienoje vietoje, čia daug erdvės ir edukacijai bei profesiniam tobulėjimui. Vyksta įvairūs seminarai, mokymai, programos. Organizuojamos specialios ekskursijos, kurių metu ekspertai supažindina su kompanijomis siūlančiomis tekstilę pagal užsakymą. Šiuos stendus nesunku atskirti iš specialių žymų. Seminarų ciklas skirtas B2B verslui kvies į diskusiją apie „hibridinius viešbučius" – naują gyvenamojo ploto koncepciją, kuomet jaukūs, šeiminiai apartamentai siūlo prabangių viešbučių lygį atitinkančias paslaugas. Didelis dėmesys bus skirtas ir patiems viešbučiams: seminaruose bus aptariama vidaus apdailos detalių svarba formuojant viešbučio įvaizdį, taip pat kalbama apie tai, kaip išlaikyti gyvenimo kokybę sumaniai ir protingai įrengiant kompaktišką būstą mažoje erdvėje. Ir, žinoma, bus diskutuojama apie tai, kaip atrodys mūsų namai per artimiausius 10 metų.

Didelis dėmesys parodoje „Heimtextil“ skiriamas tvariai gamybai, jis atsispindės ir organizuojamuose „žaliuosiuose“ turuose. Studentų ir jaunų specialistų dizaino darbai nominuoti konkursui „objektas iš perdirbtų medžiagų“. Parodoje bus tradiciškai apdovanotos tekstilės inovacijos, geriausiai įvertintos architektų ir dizainerių.

Kad lankytojai nepasimestų tarp gausybės prekių ir salių, paroda „Heimtextil“ griežtai struktūruota. Dvidešimtyje parodų centro salių bus skirtos įvairioms tekstilės sritims:

  • Bed – patalynės reikmenys, čiužiniai, pagalvės, priedai skirti miegui;
  • Wall – sienų apmušalai, tekstilė, priedai, stalo dekoravimo elementai;
  • Window - gobelenai ir dekoratyviniai audiniai, užuolaidos ir jų priedai
  • Table – stalo ir virtuvės tekstilė;
  • Sun/Deco systems - langinės, žaliuzės, markizės, saulę atspindintis audinys;
  • Bath – vonio kambario tekstilė ir aksesuarai;
  • Upholstery – odinė ir tekstilinė furnitūra, baldų tekstilė;
  • Floor – grindų dangos, kilimai, kiliminė danga;
  • Modern Elegance – aukštos kokybės klasika („bath, bed &'table“ – tekstilė voniai, lovoms, stalo dekorui);
  • Modern Style – ypač madingi, išskirtinės kokybės daiktai – („bath, bed &'table“);
  • Asian Vision, Asian Selection, Asian Feeling – išskirtiniai produktai iš Azijos tiekėjų.

Atskiruose parodos paviljonuose, be tekstilės gaminių bus pristatytas paslaugų segmentas, reikalingas šiuolaikinės namų tekstilės gamybai ir jos priežiūrai:

  • Textile design – dizaino studijos, CAD / CAM technologijos ir įranga;
  • Digital print technology – skaitmeninių spausdintuvų technologijos;
  • Technics: Heimtechnik – speciali įranga skirta tekstilės priežiūrai.

Paroda „Heimtextil“ vyks sausio 10-13 d. Frankfurte. Išsamią informaciją apie parodą teikia Messe Frankfurt parodų atstovybėje Baltijos šalims. Čia taip pat sulauksite patarimų, kaip nuvykti į parodų centrą, kur apsistoti mieste, tai pat galite įsigyti išankstinius pigesnius bilietus į parodą.

infogr.am::infogram_0_8a18f232-f0b0-43bb-aa7c-d46706d0642a

Bilietai vienai dienai 30 Eur (parodų centro kasose 42 Eur), Bilietai visoms parodos dienoms 54 Eur (parodų centro kasose - 80 Eur).

FOTOGALERIJA HEIMTEXTIL – Jūsų gidas interjero tekstilės pasaulyje (9 nuotr.)

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Corum“ Lietuvoje įsigijo dar vieną „Depo“ parduotuvę

Tarptautinė nekilnojamo turto (NT) investicijų fondų valdymo bendrovė „Corum“ įsigijo antrą Latvijos...

15:51
Vartotojai – už influencerių reklamos žymėjimą

Dauguma vartotojų norėtų, kad nuomonės formuotojai socialiniuose tinkluose savo žinutėse nurodytų, kad jo...

Rinkodara
14:00
Garso technikos paroda stebina lietuviškais gaminiais Premium

Lapkričio 22–24 d. Vilniuje, „Radisson Blu Hotel Lietuva“, rengiamoje IX tarptautinėje Hi-Fi garso technikos...

Laisvalaikis
11:45
„BaltCap“ išsigrynino ekologiško verslo strategiją – pasirinko „Livin“ ženklą Premium

Didžiausio privataus kapitalo fondų valdytojo Baltijos šalyse „BaltCap“ fondas „BaltCap Growth Fund“ (BGF),...

Prekyba
05:45
„Panorama“ laikinai keičia pavadinimą

Kalėdinės kampanijos metu prekybos centras „Panorama“ keičia savo pavadinimą į kitą savo valdomą prekės...

Rinkodara
2019.11.21
„General Financing“ nutraukus finansavimą, B. Vanagas gali nestartuoti Dakare  12

Likus porai savaičių iki technikos išsiuntimo į Dakarą, 9 metus su žinomu Lietuvos sportininku...

Automobiliai
2019.11.21
„15min“ registruoja naują prekės ženklą ir siūlys mokamą turinį Premium 2

Portalas „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam...

Rinkodara
2019.11.21
Darbuotojų skaičiaus pokyčiai: labiausiai mažėja „Maximoje“, o auga – besiplečiančiame „Lidl“  Premium

Nauji darbo organizavimo sprendimai, efektyvumas, savitarnos technologijos leidžia prekybininkams mažinti...

Prekyba
2019.11.21
Naujas bankas biržoje: verslo modelį sėkmingai įgyvendintų ir „Maxima“ Premium

Į Baltijos biržą susiruošęs estų kooperatyvų bankas „Coop Pank“ naudojasi skandinavų bankus sukrėtusių...

Rinkos
2019.11.21
Darbuotojų skaičiaus pokyčiai: labiausiai mažėja „Maximoje“, o auga – besiplečiančiame „Lidl“  Premium 4

Nauji darbo organizavimo sprendimai, efektyvumas, savitarnos technologijos leidžia prekybininkams mažinti...

Prekyba
2019.11.21
„Mercedes“ importuotoją nupirkusi „Veho“ parduoda „Citroen“ ir „Hondos“ atstovybę  Premium

Automobiliais prekiaujanti Suomijos kompanija „Veho“ parduoda savo įmonę, kuri atstovauja „Citroen“ ir...

Alyvuogių krizė: rekordinis derlius sutirpdė kainas Premium 1

Alyvuogių augintojai ir perdirbėjai kalba apie sektoriaus krizę – dėl rekordiškai didelio derliaus Europoje...

Pramonė
2019.11.21
Didieji prekybininkai žvilgčioja į daug žadantį „Ocado“ Premium 2

Niekam pasaulyje dar nepavyko surasti sėkmingo e. prekybos maisto produktais veiklos modelio. Netgi trys...

Prekyba
2019.11.20
„Caffeine“ laimėjo konkursą ir įsikūrė Oslo ligoninėje Premium 3

Lietuviškas kavinių tinklas „Caffeine“, kurį šių metų pradžioje įsigijo Norvegijos bendrovė „Reitan...

Prekyba
2019.11.20
„Alibaba“ Honkongo biržoje gali pritraukti iki 12,9 mlrd. USD

Kinijos elektroninės prekybos milžinė „Alibaba“ per akcijų platinimą Honkongo vertybinių popierių biržoje...

Rinkos
2019.11.20
Perdirbėjai kreipėsi į Vyriausybę – prekybininkų marketingo strategijas vadina nekorektiškomis

Lietuvos mėsos, grūdų perdirbėjų bei paukštininkystės asociacijos kreipėsi į valdžios institucijas „dėl...

Pramonė
2019.11.20
Inovacijos Lietuvoje ir užsienyje: įsigali automatizavimas ir duomenų analitika  Premium

Darbuotojų trūkumas ir nauji efektyvumo tikslai skatina prekybininkus drąsiau kliautis savitarnos...

Prekyba
2019.11.20
„Iki“ kalėdoms prikėlė 2 m. senumo „Rewe“ reklamos klipą 1

Prekybos tinklas „Iki“ neseniai pristatė savo šiemetinę kalėdinę reklamą, tačiau klipas bemaž identiškas...

Rinkodara
2019.11.20
Dirbtinio intelekto reikšmė e. prekyboje didėja  Premium

Didžiąją dalį visų e. parduotuvių vartotojų patirties galima automatizuoti naudojantis iš anksto paruoštais...

Prekyba
2019.11.20
Vilniuje – didžiausia istorijoje „Jutos“ įmonių investicija  Premium 1

Kauno įmonė UAB „Autojuta“ Vilniuje pristatė naują 8.000 kv. m automobilių prekybos ir paslaugų centrą.

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau