HEIMTEXTIL – Jūsų gidas interjero tekstilės pasaulyje

Publikuota: 2016-11-22
Messe Frankfurt Exhibition GmbH / Jochen Günther
Messe Frankfurt Exhibition GmbH / Jochen Günther

„Heimtextil“ — viena didžiausių pasaulyje namų bei interjero tekstilės parodų. Frankfurte vykstančioje parodoje susirenka tekstilės dizaineriai, gamintojai ir visi industrijos profesionalai, kuriems užuolaidos, tapetai, čiužiniai, pagalvės, rankšluosčiai, antklodės, verpalai ir kilimai yra kasdienio darbo dalis.

Visiems interjero tekstilės pramonės žaidėjams ši kasmetinė paroda yra ideali vieta naujų rinkų bei kontaktų paieškai bei puiki proga susitikti su esamais verslo partneriais bei būsimais klientais, susipažinti su jais akis į akį ir gyvu bendravimu sustiprinti ryšius.

Parodoje „Heimtextil“ dalyvių ir lankytojų kasmet vis daugėja, ir šis faktas tik patvirtina, kad jokioje kitoje parodoje neįmanoma surasti tokios gausybės atstovų, produktų, naujų rinos žaidėjų ir žymiausių pasaulyje prekės ženklų.

Ši paroda – tarsi magnetas dizaineriams, norintiems būti naujausių tendencijų sūkuryje, ieškantiems naujų idėjų ir įkvėpimo audiniuose iš įvairiausių pasaulio kraštų. Kasmet parodoje „Heimtextil“ daug dėmesio skiriama ateities tendencijoms. Prieš penketą metų parodos pioniere tapo kompanija „Hewlett Packard“, pristačiusi skaitmenines technologijas leidžiančias atspausti piešinius ant audinių, o šiandien tokias paslaugas siūlančios įmonės jau buriasi atskirame paviljone. Europos dizaino kompanijos kruopščiai stebi parodoje vyraujančias industrijos madas – jos vėliau atsispindi specialiame parodos kataloge (angl. Trend book), kuriame susiliejusios medžiagų ir tekstūrų, spalvų ir modelių tendencijos tampa pagrindine artimiausio laikotarpio tekstilės madų prognoze.

„Heimtextil“ – didžiausia pasaulyje audinių verslui paroda: čia eksponuojama galybė audinių restoranų, biurų, ligoninių, SPA centrų apipavidalinimui. Parodoje ne tik didžiausia pasaulyje tekstilės pasiūla vienoje vietoje, čia daug erdvės ir edukacijai bei profesiniam tobulėjimui. Vyksta įvairūs seminarai, mokymai, programos. Organizuojamos specialios ekskursijos, kurių metu ekspertai supažindina su kompanijomis siūlančiomis tekstilę pagal užsakymą. Šiuos stendus nesunku atskirti iš specialių žymų. Seminarų ciklas skirtas B2B verslui kvies į diskusiją apie „hibridinius viešbučius" – naują gyvenamojo ploto koncepciją, kuomet jaukūs, šeiminiai apartamentai siūlo prabangių viešbučių lygį atitinkančias paslaugas. Didelis dėmesys bus skirtas ir patiems viešbučiams: seminaruose bus aptariama vidaus apdailos detalių svarba formuojant viešbučio įvaizdį, taip pat kalbama apie tai, kaip išlaikyti gyvenimo kokybę sumaniai ir protingai įrengiant kompaktišką būstą mažoje erdvėje. Ir, žinoma, bus diskutuojama apie tai, kaip atrodys mūsų namai per artimiausius 10 metų.

Didelis dėmesys parodoje „Heimtextil“ skiriamas tvariai gamybai, jis atsispindės ir organizuojamuose „žaliuosiuose“ turuose. Studentų ir jaunų specialistų dizaino darbai nominuoti konkursui „objektas iš perdirbtų medžiagų“. Parodoje bus tradiciškai apdovanotos tekstilės inovacijos, geriausiai įvertintos architektų ir dizainerių.

Kad lankytojai nepasimestų tarp gausybės prekių ir salių, paroda „Heimtextil“ griežtai struktūruota. Dvidešimtyje parodų centro salių bus skirtos įvairioms tekstilės sritims:

  • Bed – patalynės reikmenys, čiužiniai, pagalvės, priedai skirti miegui;
  • Wall – sienų apmušalai, tekstilė, priedai, stalo dekoravimo elementai;
  • Window - gobelenai ir dekoratyviniai audiniai, užuolaidos ir jų priedai
  • Table – stalo ir virtuvės tekstilė;
  • Sun/Deco systems - langinės, žaliuzės, markizės, saulę atspindintis audinys;
  • Bath – vonio kambario tekstilė ir aksesuarai;
  • Upholstery – odinė ir tekstilinė furnitūra, baldų tekstilė;
  • Floor – grindų dangos, kilimai, kiliminė danga;
  • Modern Elegance – aukštos kokybės klasika („bath, bed &'table“ – tekstilė voniai, lovoms, stalo dekorui);
  • Modern Style – ypač madingi, išskirtinės kokybės daiktai – („bath, bed &'table“);
  • Asian Vision, Asian Selection, Asian Feeling – išskirtiniai produktai iš Azijos tiekėjų.

Atskiruose parodos paviljonuose, be tekstilės gaminių bus pristatytas paslaugų segmentas, reikalingas šiuolaikinės namų tekstilės gamybai ir jos priežiūrai:

  • Textile design – dizaino studijos, CAD / CAM technologijos ir įranga;
  • Digital print technology – skaitmeninių spausdintuvų technologijos;
  • Technics: Heimtechnik – speciali įranga skirta tekstilės priežiūrai.

Paroda „Heimtextil“ vyks sausio 10-13 d. Frankfurte. Išsamią informaciją apie parodą teikia Messe Frankfurt parodų atstovybėje Baltijos šalims. Čia taip pat sulauksite patarimų, kaip nuvykti į parodų centrą, kur apsistoti mieste, tai pat galite įsigyti išankstinius pigesnius bilietus į parodą.

infogr.am::infogram_0_8a18f232-f0b0-43bb-aa7c-d46706d0642a

Bilietai vienai dienai 30 Eur (parodų centro kasose 42 Eur), Bilietai visoms parodos dienoms 54 Eur (parodų centro kasose - 80 Eur).

FOTOGALERIJA HEIMTEXTIL – Jūsų gidas interjero tekstilės pasaulyje (9 nuotr.)

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
E. prekybos tendencijos: reikės išmokti parduoti platformose, siekiant išgyventi – sukurti emocijas

Geras kainos ir kokybės santykis – esą tiek vartotojų, tiek pardavėjų siekiamybė. Tačiau tokia frazė jau kurį...

Gazelė
12:43
TOP10 rinkodaros ir komunikacijos šūvių per 2019-uosius

Pateikiame dešimties šių metų daugiausiai VŽ skaitytojų dėmesio sulaukusių, labiausiai skaitytų straipsnių...

Rinkodara
2019.12.31
Triguba Lietuvos prekybos sektoriaus lygtis – sėkmę lems išskirtinumas

Lietuvos mažmeninės prekybos sektorių intensyviai veikia daugybė faktorių. Kas ir kur bus įsigyta, vis labiau...

Prekyba
2019.12.31
„Rimi“ gruodį labiausiai brango vaisiai 

Šoktelėjus infliacijos kreivei į viršų VŽ pasiteiravo prekybininkų, kurie produktai gruodį brango...

Prekyba
2019.12.31
E. parduotuvei sukurti – 3 lyderių taisyklė: konkurentų kopijavimas pasitvirtina Premium

Pirkėjas e. parduotuvėje labiausiai nenori būti nustebintas, bet kaip tada patraukti jo dėmesį, kai...

Gazelė
2019.12.30
Infliacijos kreivė gruodį šovė aukštyn: ekonomistų vertinimas  Premium

Išankstinis mėnesinis (2019 m. gruodį, palyginti su lapkričiu) vartotojų kainų pokytis, apskaičiuotas pagal...

Prekyba
2019.12.30
Vyriausybė įšaldo kompensuojamųjų vaistų kainas

Vyriausybė pirmadienį nustatė, kad visų kompensuojamųjų vaistų kainos būtų įšaldytos ir negalėtų didėti...

Prekyba
2019.12.30
Latvijos vyriausybė stoja į kovą su vaistinių monopolijomis

Latvijos sveikatos apsaugos ministerija siūlo naujai reglamentuoti vaistinių teritorinį pasiskirstymą: jei...

Verslo aplinka
2019.12.29
Teisinis reguliarimas prekybos sektoriuje: svarbiausi pokyčiai  Premium

Teisinė verslo aplinka prekybos sektoriuje, atsižvelgiant į kiekybinį 2017-2019 m. teisinių pokyčių aspektą,...

Prekyba
2019.12.29
2019 m. didžiausio skaitytojų dėmesio sulaukę straipsniai prekybos temomis 

Pristatome jums didžiausio skaitytojų dėmesio šiais metais sulaukusius „Verslo žinių“ straipsnius, kuriuose...

Prekyba
2019.12.29
Kas keitėsi rinkodaros ir medijų teisėje 2019 m.

Tarp svarbiausių įsigaliojusių pokyčių 2019 m. – keitėsi reklamos priežiūros institucija, buvo pakoreguota...

Rinkodara
2019.12.27
UEFA svarsto pati internetu transliuoti Čempionų lygą Premium

Europos futbolo asociacija UEFA ketina kurti savo internetinių transliacijų paslaugą, kurią naudotų Čempionų...

Laisvalaikis
2019.12.27
Influenceris turi mėgti jus, o ne jūs - jį, arba kodėl kampanijos patiria fiasko 1

Influenceris gali atrodyti, kaip puikus kandidatas jūsų rinkodaros kampanijai – turėti gausybę sekėjų, puikų...

Rinkodara
2019.12.27
Precedentas kartelį sudariusių įmonių vadovų atsakomybės byloje Premium

Po Lietuvos vyriausiojo administracinio teismo (LVAT) priimto sprendimo dėl keturių įmonių, sudariusių...

Prekyba
2019.12.27
Lapkritį mažmeninės prekybos įmonių apyvarta augo 4,5%

Išankstiniais Statistikos departamento duomenimis, mažmeninės prekybos įmonių apyvarta (be PVM) 2019 m.

Prekyba
2019.12.27
Reikšmingiausi įsigijimai ir susijungimai rinkodaros sektoriuje 2019 m. Premium

Per šiuos metus rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos sektoriuose netrūko įsigijimo sandorių bei...

Rinkodara
2019.12.27
Prekyba: rizikų židiniai rusena globaliose rinkose, naujus kursto vietos valdžia Premium

Prekybos sektorius visuomet buvo vienas konkurencingiausių Lietuvoje, o pastaruoju metu iššūkių daugėja,...

Prekyba
2019.12.27
Vadovybės pokyčiai prekybos įmonėse 2019 m. Premium

Didžiųjų prekybos bendrovių vadovų gretose šiais metais buvo ne vienas reikšmingas pasikeitimas. 

Prekyba
2019.12.26
Tikslinę auditoriją apibrėžia motyvacija, o ne demografiniai rodikliai

„Pasiūlėme naują paslaugą, bet ji nesusilaukė susidomėjimo“, „skyrėme nemažą biudžetą reklaminei kampanijai,...

Rinkodara
2019.12.26
Netradicinis produktas: kur slypi didžiausia rizika

Kas geriau – imtis tradicinio verslo ir tapti dar vienu žaidėju rinkoje, ar sugalvoti išskirtinį produktą ar...

Gazelė
2019.12.24

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau