HEIMTEXTIL – Jūsų gidas interjero tekstilės pasaulyje

Publikuota: 2016-11-22
Messe Frankfurt Exhibition GmbH / Jochen Günther
Messe Frankfurt Exhibition GmbH / Jochen Günther

„Heimtextil“ — viena didžiausių pasaulyje namų bei interjero tekstilės parodų. Frankfurte vykstančioje parodoje susirenka tekstilės dizaineriai, gamintojai ir visi industrijos profesionalai, kuriems užuolaidos, tapetai, čiužiniai, pagalvės, rankšluosčiai, antklodės, verpalai ir kilimai yra kasdienio darbo dalis.

Visiems interjero tekstilės pramonės žaidėjams ši kasmetinė paroda yra ideali vieta naujų rinkų bei kontaktų paieškai bei puiki proga susitikti su esamais verslo partneriais bei būsimais klientais, susipažinti su jais akis į akį ir gyvu bendravimu sustiprinti ryšius.

Parodoje „Heimtextil“ dalyvių ir lankytojų kasmet vis daugėja, ir šis faktas tik patvirtina, kad jokioje kitoje parodoje neįmanoma surasti tokios gausybės atstovų, produktų, naujų rinos žaidėjų ir žymiausių pasaulyje prekės ženklų.

Ši paroda – tarsi magnetas dizaineriams, norintiems būti naujausių tendencijų sūkuryje, ieškantiems naujų idėjų ir įkvėpimo audiniuose iš įvairiausių pasaulio kraštų. Kasmet parodoje „Heimtextil“ daug dėmesio skiriama ateities tendencijoms. Prieš penketą metų parodos pioniere tapo kompanija „Hewlett Packard“, pristačiusi skaitmenines technologijas leidžiančias atspausti piešinius ant audinių, o šiandien tokias paslaugas siūlančios įmonės jau buriasi atskirame paviljone. Europos dizaino kompanijos kruopščiai stebi parodoje vyraujančias industrijos madas – jos vėliau atsispindi specialiame parodos kataloge (angl. Trend book), kuriame susiliejusios medžiagų ir tekstūrų, spalvų ir modelių tendencijos tampa pagrindine artimiausio laikotarpio tekstilės madų prognoze.

„Heimtextil“ – didžiausia pasaulyje audinių verslui paroda: čia eksponuojama galybė audinių restoranų, biurų, ligoninių, SPA centrų apipavidalinimui. Parodoje ne tik didžiausia pasaulyje tekstilės pasiūla vienoje vietoje, čia daug erdvės ir edukacijai bei profesiniam tobulėjimui. Vyksta įvairūs seminarai, mokymai, programos. Organizuojamos specialios ekskursijos, kurių metu ekspertai supažindina su kompanijomis siūlančiomis tekstilę pagal užsakymą. Šiuos stendus nesunku atskirti iš specialių žymų. Seminarų ciklas skirtas B2B verslui kvies į diskusiją apie „hibridinius viešbučius" – naują gyvenamojo ploto koncepciją, kuomet jaukūs, šeiminiai apartamentai siūlo prabangių viešbučių lygį atitinkančias paslaugas. Didelis dėmesys bus skirtas ir patiems viešbučiams: seminaruose bus aptariama vidaus apdailos detalių svarba formuojant viešbučio įvaizdį, taip pat kalbama apie tai, kaip išlaikyti gyvenimo kokybę sumaniai ir protingai įrengiant kompaktišką būstą mažoje erdvėje. Ir, žinoma, bus diskutuojama apie tai, kaip atrodys mūsų namai per artimiausius 10 metų.

Didelis dėmesys parodoje „Heimtextil“ skiriamas tvariai gamybai, jis atsispindės ir organizuojamuose „žaliuosiuose“ turuose. Studentų ir jaunų specialistų dizaino darbai nominuoti konkursui „objektas iš perdirbtų medžiagų“. Parodoje bus tradiciškai apdovanotos tekstilės inovacijos, geriausiai įvertintos architektų ir dizainerių.

Kad lankytojai nepasimestų tarp gausybės prekių ir salių, paroda „Heimtextil“ griežtai struktūruota. Dvidešimtyje parodų centro salių bus skirtos įvairioms tekstilės sritims:

  • Bed – patalynės reikmenys, čiužiniai, pagalvės, priedai skirti miegui;
  • Wall – sienų apmušalai, tekstilė, priedai, stalo dekoravimo elementai;
  • Window - gobelenai ir dekoratyviniai audiniai, užuolaidos ir jų priedai
  • Table – stalo ir virtuvės tekstilė;
  • Sun/Deco systems - langinės, žaliuzės, markizės, saulę atspindintis audinys;
  • Bath – vonio kambario tekstilė ir aksesuarai;
  • Upholstery – odinė ir tekstilinė furnitūra, baldų tekstilė;
  • Floor – grindų dangos, kilimai, kiliminė danga;
  • Modern Elegance – aukštos kokybės klasika („bath, bed &'table“ – tekstilė voniai, lovoms, stalo dekorui);
  • Modern Style – ypač madingi, išskirtinės kokybės daiktai – („bath, bed &'table“);
  • Asian Vision, Asian Selection, Asian Feeling – išskirtiniai produktai iš Azijos tiekėjų.

Atskiruose parodos paviljonuose, be tekstilės gaminių bus pristatytas paslaugų segmentas, reikalingas šiuolaikinės namų tekstilės gamybai ir jos priežiūrai:

  • Textile design – dizaino studijos, CAD / CAM technologijos ir įranga;
  • Digital print technology – skaitmeninių spausdintuvų technologijos;
  • Technics: Heimtechnik – speciali įranga skirta tekstilės priežiūrai.

Paroda „Heimtextil“ vyks sausio 10-13 d. Frankfurte. Išsamią informaciją apie parodą teikia Messe Frankfurt parodų atstovybėje Baltijos šalims. Čia taip pat sulauksite patarimų, kaip nuvykti į parodų centrą, kur apsistoti mieste, tai pat galite įsigyti išankstinius pigesnius bilietus į parodą.

infogr.am::infogram_0_8a18f232-f0b0-43bb-aa7c-d46706d0642a

Bilietai vienai dienai 30 Eur (parodų centro kasose 42 Eur), Bilietai visoms parodos dienoms 54 Eur (parodų centro kasose - 80 Eur).

FOTOGALERIJA HEIMTEXTIL – Jūsų gidas interjero tekstilės pasaulyje (9 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Pirkėjai 600 agurkų džemo stiklainiukų „iššlavė“ per savaitę Premium

Gruodį Kėdainiuose atidarytos parduotuvės „Gurkė“ populiarumas nustebino pačius jos įkūrėjus: pirkėjai...

Agroverslas
18:00
„Maxima“ Estijoje turi naują vadovą

Mažmeninės prekybos tinklo „Maxima Eesti“ generalinio direktoriaus ir valdybos pirmininko...

Smulkiųjų diena be didžiųjų tinklų parduotuvių: vienur pritrūko duonos, kitur stebuklo nebuvo Premium 1

Pirmąją Kalėdų dieną, kai nedirbo visų didžiųjų prekybos tinklų parduotuvės, pirkėjai ėjo į mažąsias –...

Daugiausiai paslaugų eksportavome į Vokietiją, importavome – iš Baltarusijos

Lietuvos paslaugų eksportas 2018 m. trečiąjį ketvirtį sudarė 2,7 mlrd. Eur, importas – 1,5 mlrd. Eur, praneša...

Pokyčiai advokatų kontoroje „SPC legal“: naujas partneris ir 20% didesnė komanda 7

Prie advokatų kontoros „SPC legal“ jungiasi naujas partneris Povilas Karlonas, iki tol dirbęs advokatų...

Keturios svarbiausios 2019 m. kelionių tendencijos

Turizmo paslaugų vartotojų elgsena keičiasi, didėja dėmesys sveikatinimui, mini užsienio ekspertai,...

„Rimi“ rengiasi prekiauti internetu, kone dvigubinti parduotuvių skaičių Premium 23

Švedijos „ICA Gruppen“, kuriai Lietuvoje priklauso prekybos tinklas „Rimi“, 2019 m. strateginių prioritetų...

Kaip „Zara“ ir H&M aplenkė „Benetton“ Premium

Prieš 25 metus vienu svarbiausių greitosios mados lyderių buvo „Benetton“ – prekės ženklas, kurį šiandien...

Paskelbtas vaistų, kuriais galės prekiauti degalinės ir parduotuvės, sąrašas

Degalinės ir parduotuvės nuo sausio gali prekiauti 49 skirtingų pavadinimų, pakuočių vaistais, skirtais...

Naujų automobilių rinka 2018 m.: stiprus augimas ir naujas rekordas

Oficialiai naują prekybos rekordą pasiekusi Lietuvos naujų lengvųjų automobilių rinka augo 24%, o atmetus...

Transportas
2019.01.02
„Aprangos“ apyvarta augo 1,7%  4

Neaudituotais duomenimis, 2018 m. „Aprangos“ grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta (su PVM) pasiekė 226,6...

Prekybos centruose labiausiai skiriasi sūrio, grietinės ir sviesto kainos 11

Viešai pradėjus skelbti penkių didžiausių prekybos tinklų „Maxima“, „Iki“, „Norfa“, „Rimi“ ir „Lidl“ 20-ies...

Agroverslas
2019.01.02
Pradėta skelbti oficialią informaciją apie maisto kainas prekybos tinkluose 12

Nuo šių metų pradžios specialiame tinklalapyje pradėta viešai skelbti oficiali informacija apie svarbiausių...

Agroverslas
2019.01.02
E. prekyba: trečdalis prekių grąžinama, bet yra sprendimų Premium

Modeliai, besimatuojantys žinomų prekės ženklų, tokių kaip „Adidas“, „Benetton“, „Gap“, batus ir drabužius,...

Mokestiniai ginčai dėl „Metrail“ virsta Damoklo kardu įmonėms Premium

Nenorėdamos mokėti dėl „Metrail“ istorijos priskaičiuotų baudų, vis daugiau įmonių kreipiasi į teismus...

Kaip Lietuvai pasiekti turizmo proveržio  – ekspertų receptai 2

Prabėgę 2018-ieji Lietuvos turizmo sektoriui buvo puikūs – vien per devynis mėnesius į šalį atvyko 1,37 mln.

Sparčiausiai besiplėtę prekybininkai 2018 m.

Lietuvoje 2018 m. daugiausiai į plėtrą investavo rinkoje įsitvirtinti siekiantys nauji žaidėjai: Vokietijos...

Turizmas 2018 m.: stagnuojanti Ispanija ir atostogų kelionių renesansas 3

Turkija atsigauna, Ispanija ima stagnuoti, o europiečiai vėl atsigręžia į atostogų keliones – tokias...

Maitinimo įmonių apyvarta per metus išaugo beveik dešimtadaliu

Šiemet lapkritį, palyginti su pernai lapkričiu, pašalinus darbo dienų skaičiaus įtaką, maitinimo ir gėrimų...

Pirkėjai skundžiasi „Lidl“ pirktoje ledų pakuotėje radę skutimosi peiliuką 8

Prekybos tinklo „Lidl“ parduotuvėje Panevėžyje pirktoje vanilinių ledų pakuotėje rastas skutimosi peiliukas,...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau