10% „Zzz.lt“ klientų nesusitinka su kurjeriu

Publikuota: 2016-11-17
Žilvinas Vasiliauskas, pagrindinis zzz.lt akcininkas. 
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Žilvinas Vasiliauskas, pagrindinis zzz.lt akcininkas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Specifiniai Lietuvos vartotojų įpročiai verčia koreguoti e. maisto parduotuvės „Zzz.lt“ strategiją. Sumanymo palikti prekes specialiose dėžėse dažnai tenka atsisakyti, nes trečdalis pirkėjų atsiskaito grynais pinigais, daugelis perka alkoholinius gėrimus arba kurjeriai neturi galimybės lengvai patekti prie buto durų.

Savitas prekių pristatymo modelis, kurio esmė – išvežioti užsakytas prekes klientams naktimis ir palikti jas specialiose dėžėse prie durų – leidžia prekes pristatyti ir tuo metu, kai pirkėjo nėra. Užsiėmusiems žmonėms tai turėtų būti patogu, tačiau kol kas labai nedidelė pirkėjų dalis pasinaudoja šiuo pranašumu.

„Turime klientų, kurie perka „Zzz.lt“, tačiau dėžėse prie durų paliekame tik 10% siuntų. Didelė dalis – net trečdalis – pirkėjų nori atsiskaityti grynais pinigais. Be to, kas trečioje siuntoje yra alkoholinių arba energinių gėrimų, todėl kurjeris privalo patikrinti perkančiojo tapatybę. Be to, buto durys dažnai yra už dar kelerių, todėl kurjeris negali pasiekti buto durų ir pritvirtinti dėžės“, – prekybos technologijų bendrovės „StrongPoint“ surengtoje konferencijoje „Baltic Retail Forum“ kalba Žilvinas Vasiliauskas, pagrindinis „Zzz.lt“ akcininkas ir viešbučių „Amberton“ valdybos pirmininkas.

E. prekybos maisto produktais pagreitį, anot jo, stabdo ir tai, kad dalis vartotojų nemoka atsiskaityti internetu. Prekių krepšelį suformuoti jiems pavyksta, tačiau ties atsiskaitymo žingsniu jie nutraukia pirkimą. Keista, anot p. Vasiliausko, kad lėktuvo bilietus visi įpratome pirkti internetu, o maisto produktų pirkimas e. parduotuvėje dar nedaug kam priimtinas. Sunku, anot jo, prognozuoti, kada situacija pasikeis: galbūt e. parduotuvės, pristatančios maisto produktus, užims vis tvirtesnes pozicijas jau po pusmečio, o gal reikės dar penkerių metų.

Skaičiuojama, kad per pastaruosius 4 mėnesius iš kelių tūkstančių siuntų nė viena nebuvo pavogta, nė viena nedingo.

„Buvome numatę, kad 3% siuntų gali dingti, tačiau taip nė karto neįvyko“, – džiaugiasi p. Vasiliauskas.

E. prekybos maisto produktais verslas, anot pašnekovo, reikalauja išradingumo ir kartais primena kryžkelę, kurioje kasdien tenka apsispręsti iš naujo.

„Daugėja situacijų, kai planas, kurį turėjai vakar, šiandien atrodo juokingai. Negalime būti ramūs ir dėl rytdienos: galbūt ateis „Amazon“, o gal nebegalėsime prekiauti alkoholiniais gėrimais“, – svarsto p. Vasiliauskas.

Jo teigimu, kol kas iš 6.000 prekių tik 40 pakeičiamos kitomis, didžiąją dalį užsakymų pavyksta įgyvendinti. Maisto prekybos verslą palengvina tai, kad prekės tampa vis labiau standartizuotos.

Bendrovė kol kas neatskleidžia, kokios yra jos pardavimo pajamos. VŽ rašė, kad į e. parduotuvę jau investuota iki 3 mln. Eur, 2017 m. tikimasi uždirbti pelno.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Huawei“: JAV apribojimai mums kainuos 30 mlrd. USD 11

Dėl JAV veiksmų, nukreiptų prieš „Huawei“, kompanija šiemet negaus beveik 30 mlrd. USD planuotų pajamų,...

Paslaugos
2019.06.17
Latvija ketina leisti alkoholiu prekiauti internete 4

Latvijos ekonomikos ministerija parengė alkoholinių gėrimų apyvartos įstatymo pataisų projektą, kuris leistų...

Prekyba
2019.06.17
Už 2 mln. Eur atnaujins prekybos centrą BIG 1

Klaipėdos prekybos centre BIG prasideda atsinaujinimo darbai, kurių metu bus rekonstruojama pastato išorė ir...

Prekyba
2019.06.17
„Headline“ veiklos pajamos išaugo trečdaliu

Komunikacijos agentūros „Headline“ tiesioginės veiklos pajamos (be trečiųjų šalių) per praėjusius metus,...

Rinkodara
2019.06.17
„Gintarinė vaistinė“ dividendams skyrė visą pelną – 4 mln. Eur

Lenkijos farmacijos grupės „Pelion“ valdomas vienas didžiausių Lietuvoje vaistinių tinklų...

Paslaugos
2019.06.17
„Konekesko Lietuva“ pernai gavo 47 mln. Eur pajamų

Bendrovė „Konekesko Lietuva“ praėjusiais metais gavo 46,975 mln. Eur pajamų – 4% daugiau nei 2017 m. (45,136...

Pramonė
2019.06.17
„Kanų liūtuose“ varžosi 11 reklamos darbų iš Lietuvos 2

Šiandien prasideda 66-asis „Kanų liūtų“ festivalis – didžiausias ir svarbiausias kūrybiškumo renginys...

Rinkodara
2019.06.17
Kodėl parduotuvė parduotuvėje geriau už krautuvę senamiestyje Premium

Renkantis parduotuvei vietą būtina įvertinti ne tik praeivių srautus, bet ir atsižvelgti į jų apsipirkimo...

Gazelė
2019.06.17
PST gavo kelių mln. Eur užsakymą iš „Lidl Lietuvos“

AB Panevėžio statybos trestas (PST) gavo užsakymą statyti „Lidl“ parduotuvę Panevėžyje.

Statyba ir NT
2019.06.17
A. Rusteikos „Delta Investment“ pajamos siekė beveik 117 mln. Eur 1

Verslininko Aurelijaus Rusteikos valdoma „Delta Investment“ praėjusiais metais gavo 116,957 mln. Eur...

Prekyba
2019.06.17
Iš pelnų pinigai teka į darbuotojų sąskaitas, o iš ten – vartojimui Premium 5

Šių metų pirmąjį ketvirtį labiausiai pridėtinė vertė augo statybos sektoriuje – ypač aktyvi buvo sandėlių ir...

Finansai
2019.06.17
„Lidl“ gerbėjų neprarado, bet „Maxima“ sugebėjo jų pritraukti daugiau Premium 2

Tarp Baltijos šalių tik estai mėgstamiausio prekės ženklo titulą skiria vietiniam „Kalev“, Latvijoje laurai...

Rinkodara
2019.06.17
Vilniaus reputacija socialiniuose tinkluose – viena pozityviausių Europoje 8

Vilnius – vienas iš penkių Europos miestų, kurių reputacija skaitmeninėje erdvėje yra pozityviausia, rodo...

Rinkodara
2019.06.16
Prancūzų elektronikos prekių tinklas „Boulanger“ apsipirko

Prancūzijos elektronikos prekių tinklas „Boulanger“ įsigijo savo konkurentus Belgijoje „Krefel“ ir „Hifi...

Prekyba
2019.06.16
Ką apie pirkėjų norus žinanti „Amazon“ pataria smulkiesiems

„Amazon“ pranešė apie 10 fizinių parduotuvių JK tinklą, kurį kuria specialiai smulkiųjų produkcijai. Bendrovė...

Gazelė
2019.06.15
 Didžiausios lauko reklamos klaidos

Lauko reklama vėl atsikovoja pozicijas, kurias buvo užleidusi skaitmeninei reklamai. Kad statiškas stendas...

Gazelė
2019.06.15
Registruoja „Maxima Express“ prekės ženklą 1

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ Valstybiniam patentų biurui pateikė prašymą registruoti prekės ženklą...

Prekyba
2019.06.14
Buvo sutrikęs automatinis pavedimų įskaitymas į „Circle K“ korteles 1

Kai kurie degalinių tinklo „Circle K“ klientų pavedimai kelias dienas automatiškai nepatekdavo į įmonės...

Prekyba
2019.06.14
Dėl persekiojimo už kritiką prašo pradėti ikiteisminį tyrimą žemės ūkio ministro atžvilgiu 2

Penktadienį agroverslo naujienų portalas „Agroeta“ kreipėsi į Evaldą Pašilį, generalinį prokurorą, dėl...

Rinkodara
2019.06.14
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko reklamos partnerius

„Lietuvos geležinkelių“ prekės ženklo atnaujinimu ir naujų grupės įmonių veiklos prekės ženklų sukūrimu...

Paslaugos
2019.06.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau