10% „Zzz.lt“ klientų nesusitinka su kurjeriu

Publikuota: 2016-11-17
Žilvinas Vasiliauskas, pagrindinis zzz.lt akcininkas. 
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Žilvinas Vasiliauskas, pagrindinis zzz.lt akcininkas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Specifiniai Lietuvos vartotojų įpročiai verčia koreguoti e. maisto parduotuvės „Zzz.lt“ strategiją. Sumanymo palikti prekes specialiose dėžėse dažnai tenka atsisakyti, nes trečdalis pirkėjų atsiskaito grynais pinigais, daugelis perka alkoholinius gėrimus arba kurjeriai neturi galimybės lengvai patekti prie buto durų.

Savitas prekių pristatymo modelis, kurio esmė – išvežioti užsakytas prekes klientams naktimis ir palikti jas specialiose dėžėse prie durų – leidžia prekes pristatyti ir tuo metu, kai pirkėjo nėra. Užsiėmusiems žmonėms tai turėtų būti patogu, tačiau kol kas labai nedidelė pirkėjų dalis pasinaudoja šiuo pranašumu.

„Turime klientų, kurie perka „Zzz.lt“, tačiau dėžėse prie durų paliekame tik 10% siuntų. Didelė dalis – net trečdalis – pirkėjų nori atsiskaityti grynais pinigais. Be to, kas trečioje siuntoje yra alkoholinių arba energinių gėrimų, todėl kurjeris privalo patikrinti perkančiojo tapatybę. Be to, buto durys dažnai yra už dar kelerių, todėl kurjeris negali pasiekti buto durų ir pritvirtinti dėžės“, – prekybos technologijų bendrovės „StrongPoint“ surengtoje konferencijoje „Baltic Retail Forum“ kalba Žilvinas Vasiliauskas, pagrindinis „Zzz.lt“ akcininkas ir viešbučių „Amberton“ valdybos pirmininkas.

E. prekybos maisto produktais pagreitį, anot jo, stabdo ir tai, kad dalis vartotojų nemoka atsiskaityti internetu. Prekių krepšelį suformuoti jiems pavyksta, tačiau ties atsiskaitymo žingsniu jie nutraukia pirkimą. Keista, anot p. Vasiliausko, kad lėktuvo bilietus visi įpratome pirkti internetu, o maisto produktų pirkimas e. parduotuvėje dar nedaug kam priimtinas. Sunku, anot jo, prognozuoti, kada situacija pasikeis: galbūt e. parduotuvės, pristatančios maisto produktus, užims vis tvirtesnes pozicijas jau po pusmečio, o gal reikės dar penkerių metų.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Skaičiuojama, kad per pastaruosius 4 mėnesius iš kelių tūkstančių siuntų nė viena nebuvo pavogta, nė viena nedingo.

„Buvome numatę, kad 3% siuntų gali dingti, tačiau taip nė karto neįvyko“, – džiaugiasi p. Vasiliauskas.

E. prekybos maisto produktais verslas, anot pašnekovo, reikalauja išradingumo ir kartais primena kryžkelę, kurioje kasdien tenka apsispręsti iš naujo.

„Daugėja situacijų, kai planas, kurį turėjai vakar, šiandien atrodo juokingai. Negalime būti ramūs ir dėl rytdienos: galbūt ateis „Amazon“, o gal nebegalėsime prekiauti alkoholiniais gėrimais“, – svarsto p. Vasiliauskas.

Jo teigimu, kol kas iš 6.000 prekių tik 40 pakeičiamos kitomis, didžiąją dalį užsakymų pavyksta įgyvendinti. Maisto prekybos verslą palengvina tai, kad prekės tampa vis labiau standartizuotos.

Bendrovė kol kas neatskleidžia, kokios yra jos pardavimo pajamos. VŽ rašė, kad į e. parduotuvę jau investuota iki 3 mln. Eur, 2017 m. tikimasi uždirbti pelno.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Prekyba“
Niekada nesakyk niekada: kaip miestietis kaime iš obuolių verslą sukūrė Premium 3

Verslą galima sukurti lygioje vietoje ir net neturint apie jį specifinių žinių – tai patvirtina Mindaugo...

Gazelė
2022.05.26
Taivano ekonomikos viceministras: su Lietuva mus suartino Kinijos politika

Lietuvoje viešintis Taivano ekonomikos viceministras sako, kad jo šalies ekonominę partnerystę su Lietuva...

Verslo aplinka
2022.05.26
Kainų šokas parduotuvėse: mažesni kiekiai, sėkmė vietos gamintojams Premium

Ryški infliacija ir karas Ukrainoje neabejotinai koreguoja vartotojų nuotaikas ir nusiteikimą išlaidauti.

Prekyba
2022.05.26
„Margirį“ iš Norvegijos konglomerato „Orkla ASA“ nupirko įmonės vadovas Premium 1

Gamybinę veiklą Latvijoje koncentruojantis Norvegijos konglomeratas „Orkla ASA“ už neskelbiamą sumą pardavė...

Pramonė
2022.05.26
PRIEŠ ir PO: senos kavinės interjero pokyčiai ir interjero dizainerės patarimai smulkiam verslui Verslo tribūna 1

Pastarieji du metai daugeliui kavinių ir restoranų nebuvo lengvi. Ne viena maitinimo įstaigų kantriai laukė,...

Ikea
2022.05.26
Infliacija perskirsto turtą: kas vakar buvo vargšas, šiandien – turtuolis ir atvirkščiai Premium 11

Daug kalbama apie žalingą infliacijos poveikį, jos padarinius, it pelių graužiamas santaupas, tačiau kainų...

Finansai
2022.05.26
D. Mockus: šiemet planuojame A, B ir C scenarijus Premium 5

„MG grupės“, valdančios 84 mažmeninės prekybos drabužiais, žiniasklaidos, telekomunikacijų ir statybos...

Prekyba
2022.05.26
Pilnėjantys restoranai – tik pagražintas atspindys, realybėje – gresiantys bankrotai Premium 2

Kredito rizikos vertinimas rodo, kad maitinimo sektoriaus įmonių padėtis per metus šiek tiek gerėjo, dalis...

Prekyba
2022.05.26
Nyderlandų teismas atsisakė nutraukti su N. Numa siejamą tyrimą

Amsterdamo apeliacinis teismas atmetė prašymą nutraukti tyrimą dėl bendrovės „TAF Asset 11“ atliktų 26 mln.

Prekyba
2022.05.25
Naujos grėsmės transporto sektoriuje ir EK sprendimas kovai su jomis Premium

Tarptautinės logistikos ekspertams prognozuojant galimas naujas rizikas, ES vadovybė parengė šiam sektoriui...

Logistika
2022.05.25
Vadovauti „Pigu.lt“ rinkodarai grįžta G. Vilkė 2

Nuo birželio 1 d. „PHH Group“ ir jai priklausančio e. prekybos centro „Pigu.lt“ rinkodaros vadovės pareigas...

Rinkodara
2022.05.25
Metalo laužo kainos susitraukė daugiau nei 20% 1

Metalo laužo kainos pastarosiomis savaitėmis vidutiniškai sumažėjo daugiau nei 20%, tačiau šio sektoriaus...

Pramonė
2022.05.25
„StrongPoint“ ragina jau dabar ruoštis kasos aparatų naudojimo pokyčiams Verslo tribūna

Šių metų pabaigoje prekybininkų laukia įtemptas laikotarpis – pasikeitus kasų aparatų naudojimo taisyklėms,...

Prekyba 2023
2022.05.25
Prekybos centrai: augimas nėra tvarus, nes grįstas infliacija Premium

Viename didžiausių Baltijos šalyse prekybos festivalių RETAIL didžiųjų prekybos centrų vadovai dalijosi...

Prekyba
2022.05.25
IT specialistė kaime rado laimę: sukūrė tradicinį verslą, bet kitaip Premium

Sostinė siūlo apsčiai galimybių, tačiau vis daugiau šeimų ją palieka ir keliasi gyventi į kaimą. Nors...

Gazelė
2022.05.25
Kaip įsukti verslą Afrikoje: verslininkų diskusija Premium

Apie iššūkius, galimybes ir veiklos būdus Afrikos žemyne VŽ į podkastą pakvietė skirtingų patirčių...

Pramonė
2022.05.25
Skelbia TOP 20 pretendentų į „Verslo nuomonės lyderio“ titulą

„PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia TOP 20 pretendentų į konkurso nominacijos „Verslo nuomonės...

Rinkodara
2022.05.24
„Lietuvos ryto“ grupės finansai: metus lydėjo ir nuostoliai, ir dividendai Premium

Žiniasklaidos grupės „Lietuvos rytas“ valdomų bendrovių konsoliduotos pajamos 2021 m. simboliškai sumenko, o...

Rinkodara
2022.05.24
RETAIL konferencija: „Barbora“ pristatys prekes per valandą, prognozuojama daugiau partnerysčių Premium

Vienas didžiausių prekybos sektoriaus renginių Baltijos šalyse, „Verslo žinių“ organizuojamas prekybos...

Prekyba
2022.05.24
Jauno verslo formulė: rėmėsi mokslu, augo 10 kartų ir neatsigina investuotojų Premium

Kosmetikos ir odos priežiūros priemonių prekės ženklas „Math Scientific“ antraisiais metais šovė į viršų 10...

Gazelė
2022.05.24

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku