10% „Zzz.lt“ klientų nesusitinka su kurjeriu

Specifiniai Lietuvos vartotojų įpročiai verčia koreguoti e. maisto parduotuvės Zzz.lt strategiją. Sumanymo palikti prekes specialiose dėžėse dažnai tenka atsisakyti, nes trečdalis pirkėjų atsiskaito grynais pinigais, daugelis perka alkoholinius gėrimus arba kurjeriai neturi galimybės lengvai patekti prie buto durų.
Savitas prekių pristatymo modelis, kurio esmė išvežioti užsakytas prekes klientams naktimis ir palikti jas specialiose dėžėse prie durų leidžia prekes pristatyti ir tuo metu, kai pirkėjo nėra. Užsiėmusiems žmonėms tai turėtų būti patogu, tačiau kol kas labai nedidelė pirkėjų dalis pasinaudoja šiuo pranašumu.
Turime klientų, kurie perka Zzz.lt, tačiau dėžėse prie durų paliekame tik 10% siuntų. Didelė dalis net trečdalis pirkėjų nori atsiskaityti grynais pinigais. Be to, kas trečioje siuntoje yra alkoholinių arba energinių gėrimų, todėl kurjeris privalo patikrinti perkančiojo tapatybę. Be to, buto durys dažnai yra už dar kelerių, todėl kurjeris negali pasiekti buto durų ir pritvirtinti dėžės, prekybos technologijų bendrovės StrongPoint surengtoje konferencijoje Baltic Retail Forum kalba Žilvinas Vasiliauskas, pagrindinis Zzz.lt akcininkas ir viešbučių Amberton valdybos pirmininkas.
E. prekybos maisto produktais pagreitį, anot jo, stabdo ir tai, kad dalis vartotojų nemoka atsiskaityti internetu. Prekių krepšelį suformuoti jiems pavyksta, tačiau ties atsiskaitymo žingsniu jie nutraukia pirkimą. Keista, anot p. Vasiliausko, kad lėktuvo bilietus visi įpratome pirkti internetu, o maisto produktų pirkimas e. parduotuvėje dar nedaug kam priimtinas. Sunku, anot jo, prognozuoti, kada situacija pasikeis: galbūt e. parduotuvės, pristatančios maisto produktus, užims vis tvirtesnes pozicijas jau po pusmečio, o gal reikės dar penkerių metų.
Skaičiuojama, kad per pastaruosius 4 mėnesius iš kelių tūkstančių siuntų nė viena nebuvo pavogta, nė viena nedingo.
Buvome numatę, kad 3% siuntų gali dingti, tačiau taip nė karto neįvyko, džiaugiasi p. Vasiliauskas.
E. prekybos maisto produktais verslas, anot pašnekovo, reikalauja išradingumo ir kartais primena kryžkelę, kurioje kasdien tenka apsispręsti iš naujo.
Daugėja situacijų, kai planas, kurį turėjai vakar, šiandien atrodo juokingai. Negalime būti ramūs ir dėl rytdienos: galbūt ateis Amazon, o gal nebegalėsime prekiauti alkoholiniais gėrimais, svarsto p. Vasiliauskas.
Jo teigimu, kol kas iš 6.000 prekių tik 40 pakeičiamos kitomis, didžiąją dalį užsakymų pavyksta įgyvendinti. Maisto prekybos verslą palengvina tai, kad prekės tampa vis labiau standartizuotos.
Bendrovė kol kas neatskleidžia, kokios yra jos pardavimo pajamos. VŽ rašė, kad į e. parduotuvę jau investuota iki 3 mln. Eur, 2017 m. tikimasi uždirbti pelno.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti