10% „Zzz.lt“ klientų nesusitinka su kurjeriu

Publikuota: 2016-11-17
Žilvinas Vasiliauskas, pagrindinis zzz.lt akcininkas. 
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Žilvinas Vasiliauskas, pagrindinis zzz.lt akcininkas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Specifiniai Lietuvos vartotojų įpročiai verčia koreguoti e. maisto parduotuvės „Zzz.lt“ strategiją. Sumanymo palikti prekes specialiose dėžėse dažnai tenka atsisakyti, nes trečdalis pirkėjų atsiskaito grynais pinigais, daugelis perka alkoholinius gėrimus arba kurjeriai neturi galimybės lengvai patekti prie buto durų.

Savitas prekių pristatymo modelis, kurio esmė – išvežioti užsakytas prekes klientams naktimis ir palikti jas specialiose dėžėse prie durų – leidžia prekes pristatyti ir tuo metu, kai pirkėjo nėra. Užsiėmusiems žmonėms tai turėtų būti patogu, tačiau kol kas labai nedidelė pirkėjų dalis pasinaudoja šiuo pranašumu.

„Turime klientų, kurie perka „Zzz.lt“, tačiau dėžėse prie durų paliekame tik 10% siuntų. Didelė dalis – net trečdalis – pirkėjų nori atsiskaityti grynais pinigais. Be to, kas trečioje siuntoje yra alkoholinių arba energinių gėrimų, todėl kurjeris privalo patikrinti perkančiojo tapatybę. Be to, buto durys dažnai yra už dar kelerių, todėl kurjeris negali pasiekti buto durų ir pritvirtinti dėžės“, – prekybos technologijų bendrovės „StrongPoint“ surengtoje konferencijoje „Baltic Retail Forum“ kalba Žilvinas Vasiliauskas, pagrindinis „Zzz.lt“ akcininkas ir viešbučių „Amberton“ valdybos pirmininkas.

E. prekybos maisto produktais pagreitį, anot jo, stabdo ir tai, kad dalis vartotojų nemoka atsiskaityti internetu. Prekių krepšelį suformuoti jiems pavyksta, tačiau ties atsiskaitymo žingsniu jie nutraukia pirkimą. Keista, anot p. Vasiliausko, kad lėktuvo bilietus visi įpratome pirkti internetu, o maisto produktų pirkimas e. parduotuvėje dar nedaug kam priimtinas. Sunku, anot jo, prognozuoti, kada situacija pasikeis: galbūt e. parduotuvės, pristatančios maisto produktus, užims vis tvirtesnes pozicijas jau po pusmečio, o gal reikės dar penkerių metų.

Skaičiuojama, kad per pastaruosius 4 mėnesius iš kelių tūkstančių siuntų nė viena nebuvo pavogta, nė viena nedingo.

„Buvome numatę, kad 3% siuntų gali dingti, tačiau taip nė karto neįvyko“, – džiaugiasi p. Vasiliauskas.

E. prekybos maisto produktais verslas, anot pašnekovo, reikalauja išradingumo ir kartais primena kryžkelę, kurioje kasdien tenka apsispręsti iš naujo.

„Daugėja situacijų, kai planas, kurį turėjai vakar, šiandien atrodo juokingai. Negalime būti ramūs ir dėl rytdienos: galbūt ateis „Amazon“, o gal nebegalėsime prekiauti alkoholiniais gėrimais“, – svarsto p. Vasiliauskas.

Jo teigimu, kol kas iš 6.000 prekių tik 40 pakeičiamos kitomis, didžiąją dalį užsakymų pavyksta įgyvendinti. Maisto prekybos verslą palengvina tai, kad prekės tampa vis labiau standartizuotos.

Bendrovė kol kas neatskleidžia, kokios yra jos pardavimo pajamos. VŽ rašė, kad į e. parduotuvę jau investuota iki 3 mln. Eur, 2017 m. tikimasi uždirbti pelno.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Maljorkoje atidarys viešbutį tik moterims

Maljorkoje planuojama atidaryti viešbutį, skirtą tik moterims. Verslininkai tikisi, kad tokia koncepcija...

Drabužių pardavėjų pajamas kilsteli ir nauja parduotuvės vieta, ir atnaujinta e. parduotuvė

Smulkūs drabužių mažmenininkai pastaraisiais metais stebi besitraukiantį pirkimą ir intensyvią konkurenciją.

Daugiausiai uždirbęs Lietuvos advokatas pernai gavo 2,2 mln. Eur pajamų 8

2,214 mln. Eur – tokios buvo didžiausios vieno Lietuvos advokato 2017 m. apmokestinamosios pajamos, rodo...

„Tesco“ pristato naują žemų kainų parduotuvių formatą 1

Pagrindinis Didžiosios Britanijos mažmeninės prekybos tinklas „Tesco“ žengia koja kojon su sparčiai...

Religinis turizmas – vien popiežiaus vizito gali nepakakti

Rengiantis popiežiaus Pranciškaus vizitui, susigriebta, kad religinio ir piligriminio turizmo niša mūsų...

Pasirašyta sutartis dėl „Lidl“ logistikos centro Rygoje statybos 4

Dvi Latvijos įmonės – statybų bendrovė SIA „Merks“, AS „Merko Ehitus group“ antrinė įmonė, ir SIA „Lidl...

Transportas
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 7

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Kur daugiausia užsienyje keliavo Lietuvos gyventojai II ketv. 1

Į užsienį 2018 m. antrąjį ketvirtį keliavo 507.400 šalies gyventojų, arba 9,4% daugiau nei per tą patį 2017...

Po Lietuvą gyventojai šiemet keliavo daugiau, vienai kelionei išleido vidutiniškai 56 Eur

Šalies gyventojų kelionių su viena ir daugiau nakvynių skaičius 2018 m. pirmąjį pusmetį, palyginti su tuo...

Keserauskas: kai kurie ribojimai gali atšaldyti norą imtis verslo Premium 6

Lietuvoje, kaip įprasta rinkos ekonomikos šalyse, natūralus verslo, įskaitant ir prekybos tinklus, augimas...

Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 3

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Mituzas: kainos gali kristi tik joms kylant miesto centre 11

Konkurencija kainas tik didina, nes kainos priklauso nuo kvadratinio metro efektyvumo. Jeigu stovėdamas...

Verslas ragina dar kartą pratęsti GPAIS pereinamąjį laikotarpį 5

Spalio 1 d. baigiasi Vieningos gaminių, pakuočių ir atliekų apskaitos informacinės sistemos (GPAIS),...

Daugėja „Kesko Senukų“ „Proficentrų“

Šią vasarą didžiausią prekybos erdvę „Proficentras1000“ Vilniuje, Savanorių prospekte, atidarę...

„Gazelės” konferencija Vilniuje: šiemet ji kitokia

„Gazelės“ konferencija, kurią „Verslo žinios“ rengia jau 15 metų, šiemet iš esmės atsinaujino: ne tik...

Mano verslas
2018.09.20
„Lidl Lietuvos“ fenomenas: ką rodo finansų ataskaitos Premium 39

Atitraukus žvilgsnį nuo nuosavo kapitalo pelningumo rodiklio, kuris greičiausiai dar gerokai keisis į gerąją...

Verslas išaugo iš pilnų lagaminų lauktuvių Premium 3

2.000 Eur – tiek siekė Vilniaus Halės turgavietėje įkurtos graikiškų produktų parduotuvės pirmosios savaitės...

Prie greitkelio Kaune atidaro sandėlių ir biurų kompleksą A1 Premium 3

Kauno UAB „EPRO Group“ atidaro sandėlių ir biurų kompleksą A1, įsikūrusį šalia Vilniaus-Klaipėdos greitkelio.

Statyba ir NT
2018.09.19
„Kaufland“: plėtros planų Lietuvoje neturime 31

Vokietijos prekybos centrų grupei „Schwarz“ priklausantis prekybos tinklas „Kaufland“ VŽ teigia, kad šiame...

Valdžia žada visą puokštę priemonių dėl prekybos tinklų darbo 34

Didinti prekybos tinklų konkurenciją, kviesti užsienio investuotojus, stiprinti smulkųjį ir vidutinį verslą,...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau