„Next“ sumažino pardavimų augimo prognozę

Didžiausias pagal pardavimus Didžiosios Britanijos drabužių, avalynės ir aksesuarų gamintojas Next ketvirtą kartą šiemet sumažino savo metinio pardavimų augimo prognozę. Bendrovės vadovai teigia, kad trečią ketvirtį pardavimai smuktelėjo dėl gausiai taikytų nuolaidų.
2016 m. trečią ketvirtį pardavimai pagrindinėse Londono prekybinėse gatvėse sumažėjo 5,9%, o internetinėje parduotuvėje išliko nepakitę.
Dabar kompanija tikisi, kad 2016 m. pardavimo pajamos bus mažesnės nei buvo skelbta gegužę. Tai jau ketvirtas kartas šiemet, kai Next sumažina savo metinių pajamų prognozę. Tinklo vadovai prognozuoja, kad šiemet pardavimų suma bus artima praėjusių metų rezultatui: gali mažėti iki 1,75% arba didėti iki 1,25%, palyginti su praėjusiais metais, rašo BBC.
Kadangi įmonė mažino sąnaudas, jos grynojo pelno prognozė lieka nepakitusi ir turėtų siekti 805 mln. GBP.
Tinklas, kuriam priklauso daugiau nei 500 parduotuvių, rugsėjį nuogąstavo, kad trečias ketvirtis gali būti sudėtingas.
Lordas Simonas Wolfsonas, Next generalinis direktorius, sako, kad ekonominiai ir sezoniniai faktoriai daro neigiamą įtaką veiklos rezultatams: Neįprastai šiltas rugsėjis lėmė tai, kad niekas nepirko žiemos sezono drabužių.
Šiais metais, palyginti su ankstesniais, geriau sekasi išparduoti likučius, todėl pardavimo pajamos didėja, tačiau šiemet lyginamuoju laikotarpiu prekių, parduotų už pilną kainą, sumažėjo 1,5%.
Paulas Thomas, Retail Remedy vyresnysis konsultantas, sako, kad Next prekės ženklas sunkiai pritraukia jaunesnių klientų.
Šis ženklas vis mažiau išsiskiria iš kitų. Jeigu nepadarys išvadų, gali būti, kad atsidurs panašioje situacijoje kaip M&S. Next būtina ieškoti galimybių pritraukti jaunesnių nei 25 m. amžiaus vartotojų, sako jis.
Rašyti komentarą
Rašyti komentarą