„Lidl“ atsiriekė daugiau, nei jam prognozavo
FOTOGALERIJA Nauja Lidl parduotuvė Vilniaus Naujamiestyje (24 nuotr.)
Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas Lidl rugsėjį turėjo 8,4% mažmeninės prekybos rinkos ir pranoko išankstines tyrimo bendrovių prognozes, kuriose šiam tinklui buvo numatyta ne didesnė nei 6% dalis. Birželį, kai Lidl startavo, jo rinkos dalis buvo šoktelėjusi iki 11%. Reikšmingiausia prekybininkė išlieka Maxima, kuriai rugsėjį priklausė 45,5% rinkos, rodo tyrimų bendrovės Baltmi duomenys.
Apylyges rinkos dalis turi Iki, Norfa, Rimi, nuo jų atsilieka Prisma, Šilas, Aibė, AVS prekyba, rodo Lietuvos gyventojų pirkimo elgsenos duomenų analizė, kurią atlieka Baltmi. Bendrovė naudoja Lietuvoje dar naują metodologiją. Ilgalai ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti