Smukus produkcijos kainoms „Nestle“ sumažino augimo prognozę

Šveicarijos maisto pramonės gigantas Nestle sumažino metinio augimo prognozę iki 3,5%. Optimistiškesni kompanijos lūkesčiai buvo šį rugpjūtį, kai metinė augimo prognozė siekė 4,2%
Bendrovė, kurios prekių ženklų portfelyje yra Nespresso ir KitKat, pagrindine kuklesnės augimo prognozės priežastimi nurodo smunkančias maisto prekių kainas.
Per šių metų 9 mėnesius Nestle gavo 65,51 mlrd. Šveicarijos frankų (66,19 mlrd. USD) pardavimo pajamų. Pernai per tą patį laikotarpį įmonės pajamos siekė 64,86 mlrd. Šveicarijos frankų.
Nestle, reaguodama į besikeičiančią konkurencinę aplinką, mažina produkcijos kainas.
Tuo metu vienas pagrindinių kompanijos varžovų Unilever siekia didinti kainas tose šalyse, kuriose vietos valiuta nuvertėjo, pavyzdžiui, Jungtinėje Karalystėje, kadangi importuoti prekes į tokia šalis kainuoja brangiau. VŽ rašė, kad Jungtinės Karalystės ir Nyderlandų vartojimo prekių milžinė Unilever įsivėlė į ginčą dėl kainų su britų mažmenininke Tesco. Unilever, motyvuodama Brexit sukeltu svaro nuosmukiu, panoro didinti savo produktų kainas, o Tesco atsakydama pagrasino juos pašalinti iš lentynų ir jau ėmėsi veiksmų.
Didžiosios Britanijos valiuta nuvertėjo 16% euro atžvilgiu nuo tada, kai šalis referendume nusprendė išstoti iš ES. Tačiau Nestle siekia didinti pardavimus mažindama produkcijos kainas.
Defliacijos veikiamoje aplinkoje, kurioje žaliavų kainos yra palyginti žemos, mes toliau sugebame augti, sako Paulas Bulcke, bendrovės generalinis direktorius.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti