Manekenų gamintojų patirtis: atstovybės palengvina kelią pas klientus

Publikuota: 2016-10-18
Mildos Ancevičės (VŽ) nuotr.
Mildos Ancevičės (VŽ) nuotr.

Jei gamini Lietuvoje, o produkciją realizuoji visame pasaulyje, parduoti ją iš Vilniaus ar Kauno bus gerokai sudėtingiau, nei svarbiausiose rinkose įsteigus vietos atstovybes.

Tokią taisyklę patvirtina Vil­niuje jau penkiolika metų veikiančių gamybos įmonių IDW ir „IDW metalas ir mediena“, užsienio rinkose geriau žinomos „Metawood“ vardu, patirtis. Vilniuje gaminami manekenai ir parduotuvių prekybos baldai keliauja į viso pasaulio parduotuves. IDW bendradarbiauja su daugiau nei 80 prekių ženklų. Tarp įmonės klientų – tokie garsūs pasaulyje vardai kaip „Louis Vuitton“, „Dior“, „Puma“, H&M, „Tom Tailor“, „S. Oliver“, „Adidas“ ir kiti.

Lietuvoje gaminamos produkcijos platinimu ir prekyba užsiima šešios visame pasaulyje veikiančios prekybos bendrovės. Viena didžiausių jau penkiolika metų veikia Vokietijos mieste Duisburge.

11 darbuotojų turintis Duis­burgo padalinys atsakingas už Vokietijos, Šveicarijos, Austrijos ir Beniliukso šalių rinkas. Per metus Vokietijos bendrovė Vilniuje gaminamos IDW produkcijos parduoda už maždaug 15 mln. Eur. Apie du trečdalius pardavimų sudaro baldai ir prekybos įranga, apie trečdalį – manekenai.

Prototipus kuria skulptoriai

Iš Lietuvos gamyklų į Leipcige vokiečių prekybos įmonės „IDW GmbH“ nuomojamus sandėlius kasdien išvežama apie 40 t produkcijos, ji paskirstoma Vidurio Europos klientams.

Vokietijos įmonė užsiima klientų paieška, dalyvauja skelbiamuose konkursuose ir nuo pradžios iki galo koordinuoja užsakymų įgyvendinimą.

„Įmonės širdis plaka Vil­niuje, čia sutelkta visa gamyba, todėl klientus dažnai lydime į Lietuvoje esančias gamyklas. Kiekvienas užsakymas yra individualus, todėl čia jie reiškia pageidavimus. Jei gaminami manekenai, užsakovai įvertina skulptoriaus sukurtus prototipus. Dirbant su garsiais mados namais, diskusijos dėl manekenų išvaizdos gali užtrukti iki pusės metų. Baldų užsakymams brėžinius dažniausiai pateikia patys klientai, kartais pagal jų norus braižome Duisburge arba tai daro kolegos Lietuvoje“, – apie darbo specifiką pasakoja Oliveris Opitzas, Duisburge veikiančios „IDW GmBH“ parduotuvių įrangos projektų vadovas.

Kova dėl kiekvieno kliento

Šiuo metu Vokietijos bendrovė intensyviai ruošiasi kas trejus metus Duisburge vykstančiai vienai didžiausių pasaulyje parduotuvių įrangos parodų „Euroshop“.

Ponas Opitzas neslepia, kad nuo sėkmės joje priklauso liūto dalis užsakymų, iš kurių gyvenama keletą ateinančių metų.

„Į kitų metų kovą vyksiančią parodą suvažiuos visi svarbiausi gamintojai, klientai, partneriai iš viso pasaulio, todėl jau rengiamasi sparčiu tempu“, – sako jis ir priduria, kad pastaruoju metu konkurencija dėl klientų tampa vis aršesnė.

„Drabužių pramonė išgyvena ne pačius geriausius laikus, rinka traukiasi, todėl kova vyksta dėl kiekvieno kliento. Vis aršiau į mūsų rinką, ypač manekenų gamybos srityje, braunasi kinai. Kol kas mes laimime galėdami pasiūlyti gerokai geresnę kokybę ir trumpesnį pristatymo laiką“, – kalba p. Optizas.

Anot pašnekovo, didiesiems užsakovams svarbi ne tik kokybė, bet ir tai, ar laikomasi socialinės atsakomybės principų: „Neretai užsakovai patys moka už auditus gamyklose. Vertinama viskas, kas susiję su darbo sąlygomis, tikrinama, kokioje aplinkoje darbuotojai dirba, kaip laikomasi saugos, higienos reikalavimų. Dėl to neturime bėdų, nes fabrikai Vilniuje atitinka visus jų keliamus reikalavimus.“

infogr.am::60935636-4d65-4341-8aea-924b850fdc04

FOTOGALERIJA „IDW GmbH" biuras Vokietijoje, Duisburge. (13 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Pirmieji „Vytautas Mineral SPA“ metai: nuo plano atsilikta labai nedaug Premium

Birštono naujokas – sveikatingumo ir poilsio kompleksas „Vytautas Mineral SPA“ – 2017 m. pasiekė 60% metinį...

„Ermitažas“ ruošiasi žengti į kitas Baltijos šalis 2

Parduotuvių tinklą „Ermitažas“ valdanti „Vilniaus prekyba“ ruošiasi plėtrai Baltijos šalyse ir įsteigė...

Sugriežtinti reikalavimai vienus sužlugdė, kitiems atvėrė akis Premium

Nauja tvarka, kurią įveda institucijos, jei ir apsunkina kasdieninę veiklą, kartais priverčia į verslą...

Varžovų raumenys „Jysk“ nebaugina: planuoja plėtrą Premium

Danų mažmeninės prekybos bendrovė „Jysk“, valdanti buičiai ir poilsiui skirtų prekių parduotuvių tinklą,...

Naujas susitarimas dėl „Metrail“: steigs garantinį fondą

Gamintojai ir importuotojai skelbia Aplinkos ministerijai pateikę naują taikos sutarties ginče dėl „Metrail“...

BDAR: draudikai sutrikę, neaiškumų – miškas Premium 5

Gegužės 25-osios, kai įsigalios Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR), draudikai laukia su nerimu,...

Varšuvos oro uosto keleiviams reklamuos Lietuvą 1

Šiandien Varšuvos Šopeno oro uoste startavo Lietuvos turizmo reklaminė kampanija. Ji truks 4 savaites ir...

Rinkodara
2018.04.19
Vilniuje atidaryta „Pepco“ parduotuvė 2

Vilniaus centrinėje universalinėje parduotuvėje (VCUP) atidaryta pirmoji sostinėje ir ketvirtoji Lietuvoje...

Vilniuje pradėta „Decathlon“ parduotuvės statyba 8

Pietinėje Vilniaus dalyje vystomame „VNO verslo ir prekybos parke“ pradėta pirmojo objekto statyba – 5.000...

Statyba ir NT
2018.04.19
Kitą savaitę Vilniaus Pilaitės mikrorajone atidaroma „Lidl“ parduotuvė 5

Kitą savaitę, balandžio 26-ąją, ketvirtadienį, 8 val. Vilniuje, Pilaitėje, adresu Nidos g. 1 atidaroma nauja...

Internetinei prekybai ekologiškais produktais – nauji reikalavimai

Norintiems ekologiškais maisto produktais prekiauti nuotoliniu būdu, įsigalioja nauji reikalavimai. Balandžio...

Agroverslas
2018.04.19
Derybos dėl „Metrail“: ministerija laukia taikos sutarties projekto Premium

Terminas 2.000 įmonių sumokėti taršos mokestį valstybei visai čia pat, tačiau taikos sutartis, kuri leistų...

Keserauskas: sandorio patikėtinio pateikta informacija buvo tikrinama 2

„Rimi“ ir „Iki“ 17 parduotuvių pardavimą prižiūrėjęs patikėtinis UAB „Porta Finance“ Konkurencijos tarybai...

Rinkos
2018.04.18
Oficialu: „Maxima grupė“ tapo pagrindine „Stokrotkos“ savininke 4

„Maxima grupė“ sėkmingai užbaigė Lenkijos bendrovės „Emperia Holding S.A.“, valdančios mažmeninės prekybos...

Keserauskas: „Rimi“ ir „Iki“ turi galimybę kreiptis iš naujo 1

Toks „Rimi“ ir „Iki“ sandoris, kuris buvo planuotas, nebeįvyks. Tačiau bendrovėms niekas netrukdo planuoti...

Žlugo „Rimi“ ir „Iki“ sandoris, savininkai – nustebinti 26

Konkurencijos taryba neleis mažmeninės prekybos UAB „Rimi Lietuva“ už 213 mln. Eur įsigyti konkurentės UAB...

Dundulis: žlugus „Rimi“ ir „Iki“ jungtuvėms prekybininkams palengvėjo 7

Konkurencijos tarybos sprendimas neleisti mažmeninės prekybos UAB „Rimi Lietuva“ įsigyti konkurentės UAB...

Tyrimas: medicinos sektoriaus pirkimams trūksta skaidrumo 3

Valstybinės sveikatos priežiūros įstaigos 2007-2016 m. neracionaliai leido valstybės biudžeto pinigus...

VMI: kvitų loterija jau atsiperka 5

Per pirmuosius tris kvitų loterijos mėnesius Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) iš viešojo maitinimo...

Finansai
2018.04.18
Keičiasi „Vilniaus prekybos“ vadovas ir valdybos sudėtis 4

Uždarajai akcinei bendrovei „Vilniaus prekyba“ nuo šiol vadovaus Marius Čatrauskas.  Jis pakeis Eleną...

Vadyba
2018.04.18

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau