Manekenų gamintojų patirtis: atstovybės palengvina kelią pas klientus

Jei gamini Lietuvoje, o produkciją realizuoji visame pasaulyje, parduoti ją iš Vilniaus ar Kauno bus gerokai sudėtingiau, nei svarbiausiose rinkose įsteigus vietos atstovybes.
Tokią taisyklę patvirtina Vilniuje jau penkiolika metų veikiančių gamybos įmonių IDW ir IDW metalas ir mediena, užsienio rinkose geriau žinomos Metawood vardu, patirtis. Vilniuje gaminami manekenai ir parduotuvių prekybos baldai keliauja į viso pasaulio parduotuves. IDW bendradarbiauja su daugiau nei 80 prekių ženklų. Tarp įmonės klientų tokie garsūs pasaulyje vardai kaip Louis Vuitton, Dior, Puma, H&M, Tom Tailor, S. Oliver, Adidas ir kiti.
Lietuvoje gaminamos produkcijos platinimu ir prekyba užsiima šešios visame pasaulyje veikiančios prekybos bendrovės. Viena didžiausių jau penkiolika metų veikia Vokietijos mieste Duisburge.
11 darbuotojų turintis Duisburgo padalinys atsakingas už Vokietijos, Šveicarijos, Austrijos ir Beniliukso šalių rinkas. Per metus Vokietijos bendrovė Vilniuje gaminamos IDW produkcijos parduoda už maždaug 15 mln. Eur. Apie du trečdalius pardavimų sudaro baldai ir prekybos įranga, apie trečdalį manekenai.
Prototipus kuria skulptoriai
Iš Lietuvos gamyklų į Leipcige vokiečių prekybos įmonės IDW GmbH nuomojamus sandėlius kasdien išvežama apie 40 t produkcijos, ji paskirstoma Vidurio Europos klientams.
Vokietijos įmonė užsiima klientų paieška, dalyvauja skelbiamuose konkursuose ir nuo pradžios iki galo koordinuoja užsakymų įgyvendinimą.
Įmonės širdis plaka Vilniuje, čia sutelkta visa gamyba, todėl klientus dažnai lydime į Lietuvoje esančias gamyklas. Kiekvienas užsakymas yra individualus, todėl čia jie reiškia pageidavimus. Jei gaminami manekenai, užsakovai įvertina skulptoriaus sukurtus prototipus. Dirbant su garsiais mados namais, diskusijos dėl manekenų išvaizdos gali užtrukti iki pusės metų. Baldų užsakymams brėžinius dažniausiai pateikia patys klientai, kartais pagal jų norus braižome Duisburge arba tai daro kolegos Lietuvoje, apie darbo specifiką pasakoja Oliveris Opitzas, Duisburge veikiančios IDW GmBH parduotuvių įrangos projektų vadovas.
Kova dėl kiekvieno kliento
Šiuo metu Vokietijos bendrovė intensyviai ruošiasi kas trejus metus Duisburge vykstančiai vienai didžiausių pasaulyje parduotuvių įrangos parodų Euroshop.
Ponas Opitzas neslepia, kad nuo sėkmės joje priklauso liūto dalis užsakymų, iš kurių gyvenama keletą ateinančių metų.
Į kitų metų kovą vyksiančią parodą suvažiuos visi svarbiausi gamintojai, klientai, partneriai iš viso pasaulio, todėl jau rengiamasi sparčiu tempu, sako jis ir priduria, kad pastaruoju metu konkurencija dėl klientų tampa vis aršesnė.
Drabužių pramonė išgyvena ne pačius geriausius laikus, rinka traukiasi, todėl kova vyksta dėl kiekvieno kliento. Vis aršiau į mūsų rinką, ypač manekenų gamybos srityje, braunasi kinai. Kol kas mes laimime galėdami pasiūlyti gerokai geresnę kokybę ir trumpesnį pristatymo laiką, kalba p. Optizas.
Anot pašnekovo, didiesiems užsakovams svarbi ne tik kokybė, bet ir tai, ar laikomasi socialinės atsakomybės principų: Neretai užsakovai patys moka už auditus gamyklose. Vertinama viskas, kas susiję su darbo sąlygomis, tikrinama, kokioje aplinkoje darbuotojai dirba, kaip laikomasi saugos, higienos reikalavimų. Dėl to neturime bėdų, nes fabrikai Vilniuje atitinka visus jų keliamus reikalavimus.
infogr.am::60935636-4d65-4341-8aea-924b850fdc04
FOTOGALERIJA IDW GmbH" biuras Vokietijoje, Duisburge. (13 nuotr.)
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti