Manekenų gamintojų patirtis: atstovybės palengvina kelią pas klientus

Publikuota: 2016-10-18
Mildos Ancevičės (VŽ) nuotr.
Mildos Ancevičės (VŽ) nuotr.

Jei gamini Lietuvoje, o produkciją realizuoji visame pasaulyje, parduoti ją iš Vilniaus ar Kauno bus gerokai sudėtingiau, nei svarbiausiose rinkose įsteigus vietos atstovybes.

Tokią taisyklę patvirtina Vil­niuje jau penkiolika metų veikiančių gamybos įmonių IDW ir „IDW metalas ir mediena“, užsienio rinkose geriau žinomos „Metawood“ vardu, patirtis. Vilniuje gaminami manekenai ir parduotuvių prekybos baldai keliauja į viso pasaulio parduotuves. IDW bendradarbiauja su daugiau nei 80 prekių ženklų. Tarp įmonės klientų – tokie garsūs pasaulyje vardai kaip „Louis Vuitton“, „Dior“, „Puma“, H&M, „Tom Tailor“, „S. Oliver“, „Adidas“ ir kiti.

Lietuvoje gaminamos produkcijos platinimu ir prekyba užsiima šešios visame pasaulyje veikiančios prekybos bendrovės. Viena didžiausių jau penkiolika metų veikia Vokietijos mieste Duisburge.

11 darbuotojų turintis Duis­burgo padalinys atsakingas už Vokietijos, Šveicarijos, Austrijos ir Beniliukso šalių rinkas. Per metus Vokietijos bendrovė Vilniuje gaminamos IDW produkcijos parduoda už maždaug 15 mln. Eur. Apie du trečdalius pardavimų sudaro baldai ir prekybos įranga, apie trečdalį – manekenai.

Prototipus kuria skulptoriai

Iš Lietuvos gamyklų į Leipcige vokiečių prekybos įmonės „IDW GmbH“ nuomojamus sandėlius kasdien išvežama apie 40 t produkcijos, ji paskirstoma Vidurio Europos klientams.

Vokietijos įmonė užsiima klientų paieška, dalyvauja skelbiamuose konkursuose ir nuo pradžios iki galo koordinuoja užsakymų įgyvendinimą.

„Įmonės širdis plaka Vil­niuje, čia sutelkta visa gamyba, todėl klientus dažnai lydime į Lietuvoje esančias gamyklas. Kiekvienas užsakymas yra individualus, todėl čia jie reiškia pageidavimus. Jei gaminami manekenai, užsakovai įvertina skulptoriaus sukurtus prototipus. Dirbant su garsiais mados namais, diskusijos dėl manekenų išvaizdos gali užtrukti iki pusės metų. Baldų užsakymams brėžinius dažniausiai pateikia patys klientai, kartais pagal jų norus braižome Duisburge arba tai daro kolegos Lietuvoje“, – apie darbo specifiką pasakoja Oliveris Opitzas, Duisburge veikiančios „IDW GmBH“ parduotuvių įrangos projektų vadovas.

Kova dėl kiekvieno kliento

Šiuo metu Vokietijos bendrovė intensyviai ruošiasi kas trejus metus Duisburge vykstančiai vienai didžiausių pasaulyje parduotuvių įrangos parodų „Euroshop“.

Ponas Opitzas neslepia, kad nuo sėkmės joje priklauso liūto dalis užsakymų, iš kurių gyvenama keletą ateinančių metų.

„Į kitų metų kovą vyksiančią parodą suvažiuos visi svarbiausi gamintojai, klientai, partneriai iš viso pasaulio, todėl jau rengiamasi sparčiu tempu“, – sako jis ir priduria, kad pastaruoju metu konkurencija dėl klientų tampa vis aršesnė.

„Drabužių pramonė išgyvena ne pačius geriausius laikus, rinka traukiasi, todėl kova vyksta dėl kiekvieno kliento. Vis aršiau į mūsų rinką, ypač manekenų gamybos srityje, braunasi kinai. Kol kas mes laimime galėdami pasiūlyti gerokai geresnę kokybę ir trumpesnį pristatymo laiką“, – kalba p. Optizas.

Anot pašnekovo, didiesiems užsakovams svarbi ne tik kokybė, bet ir tai, ar laikomasi socialinės atsakomybės principų: „Neretai užsakovai patys moka už auditus gamyklose. Vertinama viskas, kas susiję su darbo sąlygomis, tikrinama, kokioje aplinkoje darbuotojai dirba, kaip laikomasi saugos, higienos reikalavimų. Dėl to neturime bėdų, nes fabrikai Vilniuje atitinka visus jų keliamus reikalavimus.“

infogr.am::60935636-4d65-4341-8aea-924b850fdc04

FOTOGALERIJA „IDW GmbH" biuras Vokietijoje, Duisburge. (13 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Tiekimo grandinė: technologijos, į kurias investuoja milžinai Premium

Duomenų analitika daro vis didesnę įtaką tiekimo grandinės procesams ir jau neša naudą kai kuriems jos...

„Švaros broliai“ į naują tunelinę plovyklą Vilniuje investuoja 2,5 mln. Eur 3

UAB „Švaros broliai“ pradeda naujos tunelinės automobilių plovyklos statybas Vilniuje, Gariūnuose. Tai bus...

Paštas kaimo laiškininkus persodins į automobilius, skelbia konkursus 1

Lietuvos paštas iki 2019 m. I pusmečio planuoja paskelbti kelis viešųjų pirkimų konkursus 640 automobilių...

Transportas
2019.01.16
Vyriausybė pritarė naujam reikalavimui prekybininkams 3

Siekiant sumažinti šešėlinės ekonomikos mastą prekybos sektoriuje, Ekonomikos ir inovacijų ministerija siūlo,...

E. Budvilaitis paliko „StrongPoint“ 5

Prekybos technologijų ekspertas Evaldas Budvilaitis, technologijų bendrovės „StrongPoint“ vienas vadovų, po...

„Maxima“ investuoja į saulės jėgaines 2

Prekybos tinklas „Maxima“, siekdamas mažinti veiklos sąnaudas bei poveikį aplinkai, didina investicijų į...

Energetika
2019.01.16
Advokatų kontoros „Cobalt“ partnerių gretas papildė ilgamečiai darbuotojai

Nuo sausio 1 d. advokatų kontoros „Cobalt“ partnerių gretas papildė du nauji partneriai. Jais tapo ilgamečiai...

Daugiausia baudų skyrė už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2018 m. už Konkurencijos ir Reklamos įstatymo pažeidimus skyrė baudų už 780.800 Eur,...

Rinkodara
2019.01.16
Latvijos žiniasklaida: „Čili pica“ tinklo mokestinė skola siekia 327.700 Eur

Picerijų tinklą „Čili pica“ kaimyninėje Latvijoje valdančios bendrovės „Čilija pizza“ mokestinė skola sausio...

„Maxima“ diegia elektronines etiketes, jas turintis „Topo centras“ vardija trūkumus  Premium 9

Neseniai pranešęs apie investicijas į prekių skenavimo įrenginius mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“...

Prie neseniai startavusios advokatų kontoros WINT prisijungė naujas partneris 3

Praėjusių metų pabaigoje susikūrusios advokatų profesinės bendrijos WINT partneriu tapo Pranas Švedas,...

Vilniaus „Akropolio“ atnaujinimo užsakymą gavo „Mitnija“

Pusės Vilniaus prekybos ir pramogų centro „Akropolio“ ploto atnaujinimą atliks koncernui „,MG Baltic“...

Statyba ir NT
2019.01.15
„Novaturo“ apyvarta pernai išaugo 29% 1

Didžiausio Baltijos šalyse kelionių organizatoriaus AB „Novaturas“ neaudituota 2018 m. apyvarta Lietuvoje,...

„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 17

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15
„Mikrovisata“ pakeitė pavadinimą į „Droneda“ 3

Didmeninės prekybos išmaniąja technika UAB „Mikrovisata“, valdanti ir nuosavus buitinės elektronikos prekės...

Technologijos
2019.01.15
Kino teatrus valdanti estų „Apollo“ sudarė sandorį su „Akropolis group“ 

Estijos įmonių grupei „Apollo group“ priklausanti bendrovė „APL Restaurants“ perka 100% „Akropolis group“...

„Franmax“ per devynis mėnesius uždirbo 29,2 mln. Eur pelno 3

Didžiausios Baltijos šalyse mažmeninės prekybos grupės „Maxima grupė“ įmonėms franšizės ir agentavimo...

Vienoje „Maximos“ parduotuvių Rygoje nukrito dalis pakabinamų lubų   12

„Maxima“ parduotuvėje Rygos Barono ir Mačio gatvių sankryžoje atskilo ir nukrito keli lubų fragmentai,...

Pirmiausia siūlys pigiausią kompensuojamą vaistą 5

Nuo kovo 1 d. vaistinėse pacientams, kuriems vaistas išrašytas pirmą kartą ar po ilgesnės pertraukos, bus...

BDAR veikia: per Europą ritasi pirmoji baudų banga 7

Prabėgus daugiau nei pusmečiui po to, kai 2018 m. pavasario pabaigoje įsigaliojo ES Bendrasis duomenų...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau