Manekenų gamintojų patirtis: atstovybės palengvina kelią pas klientus

Publikuota: 2016-10-18
Mildos Ancevičės (VŽ) nuotr.
Mildos Ancevičės (VŽ) nuotr.

Jei gamini Lietuvoje, o produkciją realizuoji visame pasaulyje, parduoti ją iš Vilniaus ar Kauno bus gerokai sudėtingiau, nei svarbiausiose rinkose įsteigus vietos atstovybes.

Tokią taisyklę patvirtina Vil­niuje jau penkiolika metų veikiančių gamybos įmonių IDW ir „IDW metalas ir mediena“, užsienio rinkose geriau žinomos „Metawood“ vardu, patirtis. Vilniuje gaminami manekenai ir parduotuvių prekybos baldai keliauja į viso pasaulio parduotuves. IDW bendradarbiauja su daugiau nei 80 prekių ženklų. Tarp įmonės klientų – tokie garsūs pasaulyje vardai kaip „Louis Vuitton“, „Dior“, „Puma“, H&M, „Tom Tailor“, „S. Oliver“, „Adidas“ ir kiti.

Lietuvoje gaminamos produkcijos platinimu ir prekyba užsiima šešios visame pasaulyje veikiančios prekybos bendrovės. Viena didžiausių jau penkiolika metų veikia Vokietijos mieste Duisburge.

11 darbuotojų turintis Duis­burgo padalinys atsakingas už Vokietijos, Šveicarijos, Austrijos ir Beniliukso šalių rinkas. Per metus Vokietijos bendrovė Vilniuje gaminamos IDW produkcijos parduoda už maždaug 15 mln. Eur. Apie du trečdalius pardavimų sudaro baldai ir prekybos įranga, apie trečdalį – manekenai.

Prototipus kuria skulptoriai

Iš Lietuvos gamyklų į Leipcige vokiečių prekybos įmonės „IDW GmbH“ nuomojamus sandėlius kasdien išvežama apie 40 t produkcijos, ji paskirstoma Vidurio Europos klientams.

Vokietijos įmonė užsiima klientų paieška, dalyvauja skelbiamuose konkursuose ir nuo pradžios iki galo koordinuoja užsakymų įgyvendinimą.

„Įmonės širdis plaka Vil­niuje, čia sutelkta visa gamyba, todėl klientus dažnai lydime į Lietuvoje esančias gamyklas. Kiekvienas užsakymas yra individualus, todėl čia jie reiškia pageidavimus. Jei gaminami manekenai, užsakovai įvertina skulptoriaus sukurtus prototipus. Dirbant su garsiais mados namais, diskusijos dėl manekenų išvaizdos gali užtrukti iki pusės metų. Baldų užsakymams brėžinius dažniausiai pateikia patys klientai, kartais pagal jų norus braižome Duisburge arba tai daro kolegos Lietuvoje“, – apie darbo specifiką pasakoja Oliveris Opitzas, Duisburge veikiančios „IDW GmBH“ parduotuvių įrangos projektų vadovas.

Kova dėl kiekvieno kliento

Šiuo metu Vokietijos bendrovė intensyviai ruošiasi kas trejus metus Duisburge vykstančiai vienai didžiausių pasaulyje parduotuvių įrangos parodų „Euroshop“.

Ponas Opitzas neslepia, kad nuo sėkmės joje priklauso liūto dalis užsakymų, iš kurių gyvenama keletą ateinančių metų.

„Į kitų metų kovą vyksiančią parodą suvažiuos visi svarbiausi gamintojai, klientai, partneriai iš viso pasaulio, todėl jau rengiamasi sparčiu tempu“, – sako jis ir priduria, kad pastaruoju metu konkurencija dėl klientų tampa vis aršesnė.

„Drabužių pramonė išgyvena ne pačius geriausius laikus, rinka traukiasi, todėl kova vyksta dėl kiekvieno kliento. Vis aršiau į mūsų rinką, ypač manekenų gamybos srityje, braunasi kinai. Kol kas mes laimime galėdami pasiūlyti gerokai geresnę kokybę ir trumpesnį pristatymo laiką“, – kalba p. Optizas.

Anot pašnekovo, didiesiems užsakovams svarbi ne tik kokybė, bet ir tai, ar laikomasi socialinės atsakomybės principų: „Neretai užsakovai patys moka už auditus gamyklose. Vertinama viskas, kas susiję su darbo sąlygomis, tikrinama, kokioje aplinkoje darbuotojai dirba, kaip laikomasi saugos, higienos reikalavimų. Dėl to neturime bėdų, nes fabrikai Vilniuje atitinka visus jų keliamus reikalavimus.“

infogr.am::60935636-4d65-4341-8aea-924b850fdc04

FOTOGALERIJA „IDW GmbH" biuras Vokietijoje, Duisburge. (13 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Per savaitę – 4 skundai dėl adatų maisto produktuose

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT) įspėja vartotojus būti budrius – šalies parduotuvėse...

Agroverslas
16:20
Ieško vadovo Lietuvos įvaizdį formuosiančiai „Keliauk Lietuvoje“

Ūkio ministerija paskelbė konkursą į vietoje Valstybinio turizmo departamento kuriamos viešosios įstaigos...

„Pacuose“ patalpas įsigiję verslininkai netrukus atidarys parduotuves Premium

Vilniaus senamiestyje atidaryto viešbučio „Pacai“ prekybinėse patalpose pirmame aukšte įrengiamos...

„Metrail“ istorijoje – nauja bylų lavina ir krizės nuojautos Premium 6

Milijonus taršos mokesčio dėl „Metrail“ istorijos turintys sumokėti gamintojai ir importuotojai vėl...

Pramonė
06:00
G. Balnis: naujausias prekybos centras, į kurį noriu patekti, yra oro uostas Premium 7

Tradiciniams prekybos centrams vis sunkiau pritraukti lankytojų, kurie daugiau laisvalaikio skiria kitokioms...

Seimas uždraudė sporto renginiuose stiprų alkoholį 2

Seimas uždraudė visuose sporto renginiuose ne tik prekiauti stipriu alkoholiu, bet ir jį vartoti. Tačiau...

„Pupa“ pasirašė sutartį su „Pepco“

Gruodį sostinės Pilaitės mikrorajone esančiame 6.300 kv. m prekybos centre „Pupa“ atidarys „Pepco“...

„Lidl“ plečiasi dar dviejuose miestuose 3

Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“ ketvirtadienį atidarė pirmą parduotuvę Palangoje, o kitą...

Švelninamos prekybos pirotechnika taisyklės

Verslininkams ėmus piktintis, kad galingesniais fejerverkais prekiauti Lietuvoje pastaruoju metu galėjo tik...

Perveneckas: H&M atidarys COS parduotuvę Vilniuje 9

Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės vadovas, dalyvaudamas „Newsec“ NT tendencijų pristatymui skirtoje...

Estijoje iškelta byla keliones į Krymą pardavinėjusioms turizmo agentūroms 5

Estijos turizmo agentūros, ignoruodamos Europos teisę ir keldamos riziką savo klientams, metai iš metų...

Vilniaus „Akropolis“ imasi pokyčių: vizualizacijos – ant stalo Premium 11

Po ilgų svarstymų ir sprendimų paieškų „Akropolis Group“ patvirtino projektą „Akropolis persirengia“, kurio...

„Rimi“ atidarė naują parduotuvę Kaune

Kaune, Vilijampolėje, atidaryta nauja „Rimi” parduotuvė. Tai 57-a „Rimi” prekybos tinklo parduotuvė Lietuvoje...

2019 m. biudžetas: augsiančios pensijos, vaiko pinigai, algos pasieks prekybininkus 2

2019 m. augsiančios biudžeto socialinės ir kitos išlaidos – senatvės pensijos, vaiko pinigai, medikų ir...

„Barbora“ plečiasi Estijoje

Didžiausia Baltijos šalyse elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ pradeda veiklą...

„Urmas“ investavo į automobilių stovėjimo aikštelės išplėtimą

UAB „Prekybos miestelis Urmas“ išplėtė savo automobilių stovėjimo aikštelę Kaune. Ji padidėjo iki 3.600...

„Decathlon“ rezultatai Vilniuje lems plėtrą kitose Baltijos šalyse Premium 14

Prancūzijos sporto ir laisvalaikio prekių gamybos ir prekybos milžinė „Decathlon“ netrukus atidarys pirmą...

Kižienė: Švedija skatina verslą, o Lietuvoje pagrindinis leitmotyvas yra nauji draudimai 17

Jeigu Švedijoje keičiama verslo aplinka – tai daroma atsakingai, tariamasi ir diskutuojama su verslu, duodama...

„Mobilieji mokėjimai“ su MoQ žengia į „Caffeine“ tinklą 3

Prie mobiliųjų mokėjimų platformos „MoQ“ prisijungė 30-ies kavinių tinklas „Caffeine“. Tai antras didžiausias...

Technologijos
2018.10.15
„Sears“ skelbia bankrotą

Viena svarbiausių JAV prekybininkių, prisidėjusi prie amerikiečių pirkimo įpročių pokyčių, nepajėgia...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau