Manekenų gamintojų patirtis: atstovybės palengvina kelią pas klientus

Publikuota: 2016-10-18
Mildos Ancevičės (VŽ) nuotr.
Mildos Ancevičės (VŽ) nuotr.

Jei gamini Lietuvoje, o produkciją realizuoji visame pasaulyje, parduoti ją iš Vilniaus ar Kauno bus gerokai sudėtingiau, nei svarbiausiose rinkose įsteigus vietos atstovybes.

Tokią taisyklę patvirtina Vil­niuje jau penkiolika metų veikiančių gamybos įmonių IDW ir „IDW metalas ir mediena“, užsienio rinkose geriau žinomos „Metawood“ vardu, patirtis. Vilniuje gaminami manekenai ir parduotuvių prekybos baldai keliauja į viso pasaulio parduotuves. IDW bendradarbiauja su daugiau nei 80 prekių ženklų. Tarp įmonės klientų – tokie garsūs pasaulyje vardai kaip „Louis Vuitton“, „Dior“, „Puma“, H&M, „Tom Tailor“, „S. Oliver“, „Adidas“ ir kiti.

Lietuvoje gaminamos produkcijos platinimu ir prekyba užsiima šešios visame pasaulyje veikiančios prekybos bendrovės. Viena didžiausių jau penkiolika metų veikia Vokietijos mieste Duisburge.

11 darbuotojų turintis Duis­burgo padalinys atsakingas už Vokietijos, Šveicarijos, Austrijos ir Beniliukso šalių rinkas. Per metus Vokietijos bendrovė Vilniuje gaminamos IDW produkcijos parduoda už maždaug 15 mln. Eur. Apie du trečdalius pardavimų sudaro baldai ir prekybos įranga, apie trečdalį – manekenai.

Prototipus kuria skulptoriai

Iš Lietuvos gamyklų į Leipcige vokiečių prekybos įmonės „IDW GmbH“ nuomojamus sandėlius kasdien išvežama apie 40 t produkcijos, ji paskirstoma Vidurio Europos klientams.

Vokietijos įmonė užsiima klientų paieška, dalyvauja skelbiamuose konkursuose ir nuo pradžios iki galo koordinuoja užsakymų įgyvendinimą.

„Įmonės širdis plaka Vil­niuje, čia sutelkta visa gamyba, todėl klientus dažnai lydime į Lietuvoje esančias gamyklas. Kiekvienas užsakymas yra individualus, todėl čia jie reiškia pageidavimus. Jei gaminami manekenai, užsakovai įvertina skulptoriaus sukurtus prototipus. Dirbant su garsiais mados namais, diskusijos dėl manekenų išvaizdos gali užtrukti iki pusės metų. Baldų užsakymams brėžinius dažniausiai pateikia patys klientai, kartais pagal jų norus braižome Duisburge arba tai daro kolegos Lietuvoje“, – apie darbo specifiką pasakoja Oliveris Opitzas, Duisburge veikiančios „IDW GmBH“ parduotuvių įrangos projektų vadovas.

Kova dėl kiekvieno kliento

Šiuo metu Vokietijos bendrovė intensyviai ruošiasi kas trejus metus Duisburge vykstančiai vienai didžiausių pasaulyje parduotuvių įrangos parodų „Euroshop“.

Ponas Opitzas neslepia, kad nuo sėkmės joje priklauso liūto dalis užsakymų, iš kurių gyvenama keletą ateinančių metų.

„Į kitų metų kovą vyksiančią parodą suvažiuos visi svarbiausi gamintojai, klientai, partneriai iš viso pasaulio, todėl jau rengiamasi sparčiu tempu“, – sako jis ir priduria, kad pastaruoju metu konkurencija dėl klientų tampa vis aršesnė.

„Drabužių pramonė išgyvena ne pačius geriausius laikus, rinka traukiasi, todėl kova vyksta dėl kiekvieno kliento. Vis aršiau į mūsų rinką, ypač manekenų gamybos srityje, braunasi kinai. Kol kas mes laimime galėdami pasiūlyti gerokai geresnę kokybę ir trumpesnį pristatymo laiką“, – kalba p. Optizas.

Anot pašnekovo, didiesiems užsakovams svarbi ne tik kokybė, bet ir tai, ar laikomasi socialinės atsakomybės principų: „Neretai užsakovai patys moka už auditus gamyklose. Vertinama viskas, kas susiję su darbo sąlygomis, tikrinama, kokioje aplinkoje darbuotojai dirba, kaip laikomasi saugos, higienos reikalavimų. Dėl to neturime bėdų, nes fabrikai Vilniuje atitinka visus jų keliamus reikalavimus.“

infogr.am::60935636-4d65-4341-8aea-924b850fdc04

FOTOGALERIJA „IDW GmbH" biuras Vokietijoje, Duisburge. (13 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Lietuvos eksportas per metus paaugo 6% 1

Lietuvoje eksportas šiemet sausį–gegužę, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, padidėjo 6%,...

„Jozitos“ pardavimai augo penktadaliu 8

Šilalėje registruota bendrovė „Jozita“, kurios kainodara užtikrina vienas mažiausių degalų kainų, 2017 m.

Kai plėtra užtrunka: patalpų laukia dvejus metus, kliento palauks dar trejus Premium

Suplanuota ir galima plėtra kartais užtrunka – Šalčininkų kanceliarinių prekių UAB „Eripo“ patalpų trečiai...

Farmacijos įmonė sėkmę užsitikrino sparčiai reaguodama į sektoriaus pokyčius Rėmėjo turinys 1

25 metų gimtadienį švenčianti UAB „Tamro“ buvo pirmoji nelietuviško kapitalo didmeninė vaistų platinimo įmonė...

Futbolo įtaka: daugiau uždirbo lažybų punktai, prekybininkai ir kavinės 2

Sekmadienį pasibaigiantis pasaulio futbolo čempionatas į šalies lažybų punktus pritraukė rekordinį skaičių...

„Maxima“ nesibylinės dėl vaikams skirtos akcijos

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ nusprendė nebesibylinėti su Valstybine vartotojų teisių apsaugos tarnyba...

Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Burberry“ pardavimai augo, pasiteisino nauja strategija

Didžiausio britų prabangos prekių ženklo „Burberry“ pardavimo pajamos pastarąjį ketvirtį išaugo 3% ir pasiekė...

„McDonald's“ Lietuvoje pernai pasiekė beveik 22,6 mln. Eur apyvartą

Užkandinių „McDonald's“ tinklą Lietuvoje valdanti bendrovė „Premier Restaurants“ praėjusiais metais uždirbo...

PSDF lėšomis bus kompensuojama iki 100% priemokos už vaistus

Privalomojo sveikatos draudimo fondo (PSDF) lėšomis bus kompensuojama didesnė nei iki šiol dalis pacientų...

„Alibaba“ svarsto galimybę investuoti Belgijoje

Jackas Ma, Kinijos elektroninės prekybos milžinės „Alibaba“ įkūrėjas ir generalinis direktorius, ir Charles...

Teismas: Gariūnai su Ūkio ministerija galės bendrauti „laisva forma“ 5

Ūkio ministerijai nepavyko išsireikalauti iš Gariūnų įmonių nei atsakymų į 19 klausimų, nei po 1.000 Eur...

Pramonė
2018.07.13
Po britų „Brexit“ plano – Trumpo abejonės dėl prekybos susitarimo su JAV 4

Jungtinėje Karalystėje (JK) besisvečiuojantis Donaldas Trumpas, JAV prezidentas, teigia, kad laisvos prekybos...

Ryšių su klientais valdymas: „Excel“ Lietuvoje – vis dar karalius Premium 4

Lietuvos verslas naudoja daug skirtingų ryšių su klientais valdymo (CRM) sistemų. Stiprių lyderių pagal...

Technologijos
2018.07.12
„Lidl“ Amerikoje dar nepakartojo sėkmės istorijos 4

Triukšmingai į Jungtines Amerikos Valstijas 2017 m. birželį žengęs Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas...

„ACC Distribution“ ketvirtadaliu padidino pajamas, pelną – 10 kartų

Elektronikos bei buitinės technikos prekių platinimo UAB „ACC Distribution“ praėjusiais metais gavo 224,28...

Technologijos
2018.07.12
Nubaudė įmonę, klaidinusią „Ryanair“ ir „Wizz Air“ klientus

Keli interneto tinklalapiai, tokie kaip „ryanairbilietai.com“, „wizzairbilietai.lt“, „norvegianas.lt“,...

Praėjo metai, atėjo laikas vėl keisti VPĮ 1

Tenka susidurti su perkančiųjų organizacijų sprendimais, kurie remiasi neoficialiais institucijų...

Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
Eksportas padidėjo 2,7%, importas – 8,6% 6

Šių metų gegužę prekių eksportuota už 2,32 mlrd. Eur, importuota – už 2,68 mlrd. Eur. Lyginant su pernai metų...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau