„Unilever“ ir „Tesco“ susipliekė dėl kainų

Publikuota: 2016-10-13
Helen Reid („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Helen Reid („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Jungtinės Karalystės ir Nyderlandų vartojimo prekių milžinė „Unilever“ įsivėlė į ginčą dėl kainų su britų mažmenininke „Tesco“. „Unilever“, motyvuodama „Brexit“ sukeltu svaro nuosmukiu, panoro didinti savo produktų kainas, o „Tesco“ atsakydama pagrasino juos pašalinti iš lentynų ir jau ėmėsi veiksmų.

JK dienraščio „Guardian“ duomenimis, „Unilever“ produkciją ketino branginti 10%. Kompanija JK parduoda apie 5% visos savo produkcijos.

„Tesco“ pasipriešino šiam žingsniui ir pašalino „Unilever“ produktus iš internetinės prekybos, be to, pagrasino išimti juos ir iš parduotuvių lentynų, jei ginčas tęsis.

„Unilever“ tvirtina, kad kai kurie maisto gamybos ingredientai bei pakavimo medžiagos pastaraisiais mėnesiais brango. Be to, dalį jų kompanija perka už JAV dolerius, taigi, dėl svaro nuosmukio, kurį sukėlė referendumas dėl JK pasitraukimo iš ES, „Unilever“ sąnaudos JK esą smarkiai išaugo.

„Financial Times“ teigimu, „Tesco“ reakciją į „Unilever“ ketinimus nulėmė tai, kad JK mažmeninės prekybos rinkoje vyksta nuožmi konkurencinė kova tarp rinkos senbuvių ir naujai atėjusių pigių prekybos tinklų, ir nė viena prekybininkė negali sau leisti didinti kainų.

„Unilever“ tikisi greitai išspręsti ginčą, ketvirtadienį sakė Graeme‘as Pitkethly, „Unilever“ finansų vadovas.

Ketvirtadienį paskelbti ir „Unilever“ trečiojo ketvirčio rezultatai. Kompanijos pardavimai šiuo laikotarpiu augo sparčiau nei prognozavo ekonomistai, teigiamos įtakos jiems turėjo išaugę ledų pardavimai.

„Unilever“ pardavimai, atmetus įsigijimus, turto pardavimą ir valiutos svyravimą, pastarąjį ketvirtį, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, augo 3,2%. „Bloomberg“ ekonomistai prognozavo 2,8% augimą. Antrąjį ketvirtį buvo užfiksuotas 4,7% pardavimų augimas.

Padalinio, kuriame gaminami ir ledai, pardavimai augo 4,5%, nors ekonomistai prognozavo 0,8% nuosmukį.

„Tai buvo dar vienas geras sezonas ledų rinkai, tą lėmė geri orai Europoje ir smarkiai atnaujinti mūsų aukštesnės kategorijos produktai“, – pranešime teigė bendrovė.

„Unilever“ gamina maisto produktus, buitinės chemijos ir asmens higienos prekes. Jai priklauso tokie prekių ženklai, kaip „Dove“, „Timotei“, „Lipton“, „Domestos“, „Knorr“,„Hellmann‘s“ ir kt.

infogr.am::a0768d4d-eed9-4ade-a38f-fc04b57aa288

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Vilnius reklamai užsienyje išleis beveik 100.000 eurų

Vilnius naujai reklamos kampanijai Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje skirs beveik 97.000 eurų (su PVM).

Paslaugos
12:25
„Lidl“ atidarė parduotuvę Trakų Vokėje 

Plėtrą Lietuvoje tęsiantis prekybos tinklas „Lidl“ metus pradėjo atidarydamas naują parduotuvę.

Prekyba
10:41
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
09:20
Maitinimo paslaugų bendrovė „Pontem“ keičia pavadinimą Premium 2

UAB „Pontem“ valdybos sprendimu nuo 2020 m. sausio 29 d. keičia bendrovės pavadinimą į UAB „Handelshus“.

Prekyba
2020.01.17
Kinija nepateisina Lietuvos eksportuotojų lūkesčių

Lietuvos įmonės kasmet sulaukia naujų leidimų eksportuoti produkciją į trečiąsias šalis, o pernai plačiau...

Pramonė
2020.01.17
Importo ir eksporto kainų statistika: išsiskiria gamtiniai ištekliai 

Per metus (2019 m. lapkritį, palyginti su 2018 m. lapkričiu) eksportuotų prekių kainos sumažėjo 1,4%,...

Prekyba
2020.01.17
Pokyčiai pramonės ir prekybos įmonėse augina logistų sandėlius  Premium

2017 m. į naujas patalpas įsikėlusi UAB „Rhenus Logistics“ dar 50% didina sandėliavimo plotą – tai lemia tiek...

Estijos „UP Invest“ leista įsigyti „Baltic Ticket“

Konkurencijos taryba leido Estijos įmonei „UP Invest“ įsigyti 100% Estijos bilietų platinimo bendrovės...

Prekyba
2020.01.16
Prie Rotušės atidaryta nauja „Max Mara Weekend“ parduotuvė

Drabužių mažmeninės prekybos „Aprangos“ grupė Vilniuje plečia „Max Mara Weekend“ prekės ženklo parduotuvių...

Prekyba
2020.01.16
Medieną internetu pirko vangiai, todėl rado kur kas pelningesnį būdą Premium

Kuo pasiūla mažesnė, tuo yra daugiau galimybių įsitvirtinti toje nišoje. Svarbu neišsigąsti pamačius, jog...

Gazelė
2020.01.16
Kaip pigiau atlikti rinkos tyrimą

Pradedantiesiems verslą ekspertai pataria pirmiausiai pasitikrinti, ar jų idėja yra įdomi ir reikalinga. Tam...

Gazelė
2020.01.16
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 6

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Aplinkos apsaugos agentūra dėl „Grigeo“ tariasi su Europos Komisija Premium

Dėl „Grigeo“ teisės toliau naudoti ES ekologinį ženklą („EU Ecolable“) žymint savo produkciją Aplinkos...

Prekyba
2020.01.15
„Maxima“ ir „Iki“ atidarė po naują parduotuvę 1

Didieji prekybos tinklai „Maxima“ ir „Iki“ antrą metų savaitę atidarė po parduotuvę: „Iki“ šis atidarymas...

Prekyba
2020.01.15
Kalėdinės prekybos rezultatai: tinklai fiksuoja augimą Premium

Pagrindinių mažmeninės prekybos tinklų 2019 m. gruodžio pardavimo pajamos buvo didesnės negu 2018 m.

Prekyba
2020.01.15
Per penkerius metus IKEA pardavimai Lietuvoje padvigubėjo Premium 1

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdanti bendrovė „Felit“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 7,14 mln. Eur...

Prekyba
2020.01.15
IKEA atšaukia iš rinkos dalį kelioninių puodelių

IKEA atšaukia iš rinkos Indijoje pagamintus kelioninius puodelius „Troligtvis“ ir ragina vartotojus jais...

Prekyba
2020.01.15
Naujas vardas „Panoramai“ padėjo pasiekti tikslų Premium 1

Prekybos centras „Panorama“, per šiemetinį kalėdinį periodą užsikabinęs naują pavadinimą „Dovanorama“,...

Rinkodara
2020.01.15
Teismo verdiktas: „Norfos mažmena“ ir „Rivona“ nubaustos pagrįstai 3

Vilniaus apygardos administracinis teismas antradienį paskelbė, kad Konkurencijos taryba pagrįstai pripažino...

Prekyba
2020.01.14
Studija: TOP 10 vartojimo tendencijų 2020 m. Premium

Tarptautinės tyrimų bendrovės „Euromonitor International“ išleistoje kasmetinėje studijoje identifikuojamos...

Prekyba
2020.01.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau