„Unilever“ ir „Tesco“ susipliekė dėl kainų

Jungtinės Karalystės ir Nyderlandų vartojimo prekių milžinė Unilever įsivėlė į ginčą dėl kainų su britų mažmenininke Tesco. Unilever, motyvuodama Brexit sukeltu svaro nuosmukiu, panoro didinti savo produktų kainas, o Tesco atsakydama pagrasino juos pašalinti iš lentynų ir jau ėmėsi veiksmų.
JK dienraščio Guardian duomenimis, Unilever produkciją ketino branginti 10%. Kompanija JK parduoda apie 5% visos savo produkcijos.
Tesco pasipriešino šiam žingsniui ir pašalino Unilever produktus iš internetinės prekybos, be to, pagrasino išimti juos ir iš parduotuvių lentynų, jei ginčas tęsis.
Unilever tvirtina, kad kai kurie maisto gamybos ingredientai bei pakavimo medžiagos pastaraisiais mėnesiais brango. Be to, dalį jų kompanija perka už JAV dolerius, taigi, dėl svaro nuosmukio, kurį sukėlė referendumas dėl JK pasitraukimo iš ES, Unilever sąnaudos JK esą smarkiai išaugo.
Financial Times teigimu, Tesco reakciją į Unilever ketinimus nulėmė tai, kad JK mažmeninės prekybos rinkoje vyksta nuožmi konkurencinė kova tarp rinkos senbuvių ir naujai atėjusių pigių prekybos tinklų, ir nė viena prekybininkė negali sau leisti didinti kainų.
Unilever tikisi greitai išspręsti ginčą, ketvirtadienį sakė Graemeas Pitkethly, Unilever finansų vadovas.
Ketvirtadienį paskelbti ir Unilever trečiojo ketvirčio rezultatai. Kompanijos pardavimai šiuo laikotarpiu augo sparčiau nei prognozavo ekonomistai, teigiamos įtakos jiems turėjo išaugę ledų pardavimai.
Unilever pardavimai, atmetus įsigijimus, turto pardavimą ir valiutos svyravimą, pastarąjį ketvirtį, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, augo 3,2%. Bloomberg ekonomistai prognozavo 2,8% augimą. Antrąjį ketvirtį buvo užfiksuotas 4,7% pardavimų augimas.
Padalinio, kuriame gaminami ir ledai, pardavimai augo 4,5%, nors ekonomistai prognozavo 0,8% nuosmukį.
Tai buvo dar vienas geras sezonas ledų rinkai, tą lėmė geri orai Europoje ir smarkiai atnaujinti mūsų aukštesnės kategorijos produktai, pranešime teigė bendrovė.
Unilever gamina maisto produktus, buitinės chemijos ir asmens higienos prekes. Jai priklauso tokie prekių ženklai, kaip Dove, Timotei, Lipton, Domestos, Knorr,Hellmanns ir kt.
infogr.am::a0768d4d-eed9-4ade-a38f-fc04b57aa288
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti