Parodoje „Rinkis prekę lietuvišką“ – tik nacionaliniai gaminiai

Publikuota: 2016-10-07
Indrės Sesartės (VŽ) nuotr.
Indrės Sesartės (VŽ) nuotr.

Kaune, „Žalgirio“ arenoje, penktadienį prasidėjusioje nacionalinių gaminių parodoje „Rinkis prekę lietuvišką“ kontakto su pirkėjais ieško naujai įsikūrusios įmonės, o nuolatiniai dalyviai renginyje suranda naujų verslo partnerių.

Šįmet paroda organizuojama aštuntą kartą. Tris dienas truksiančioje parodoje dalyvauja 220 Lietuvos gamintojų. Kai kurie jų iš parodos parsiveš medalius, kurie pasitarnauja kaip efektyvi rinkodaros priemonė.

Tarp šių metų parodos medalininkų: ruginė duona su kanapių sėklomis, skanėstai su slyvomis ir juodaisiais serbentais, vandens jonizatorius, džemperis su šildančiuoju elementu, kadagio uogų rankų darbo muilas. Iš viso parodos medalius gavo 13 įmonių, tarp jų 2 iš jų juos pelnė už dvejus skirtingus gaminius.

Nors skelbiama, jog parodoje galima rasti įvairios produkcijos – nuo maisto iki lengvosios ir statybų pramonės ar baldų, tačiau realiai daugiausia čia susiburia maisto produktų ir kosmetikos gamintojų, siuvėjų. Šįmet pirmąkart rengiama nauja ekspoziciją „Mados pasažas“, kurioje tekstilininkai siūlo vyrams, moterims, vaikams, taip pat keturkojams augintiniams skirtos aprangos.

Šįmet pirmąkart Lietuvos rinkai parodoje pristatomas naujas prekės ženklas „Labu“ ir juo pažymėti iš vaisių tyrės gaminami natūralūs skanėstai. MB „Labu“ tikslas – bendradarbiaujant su Lietuvos mokslininkais, kurti inovatyvius maisto produktus, kurie būtų pagaminti iš vietinių uogų, vaisių ir daržovių, būtų natūralūs ir pasižymėtų didele maistine verte.

VšĮ „Biokosmetikos akademija“ parodoje demonstruoja naują natūralios lietuviškos kosmetikos prekės ženklą „Biocos“. Tai rankų darbo kosmetika su aktyviaisiais ingredientais – hialurono rūgštimi, jūros dumbliais, kolagenu, augaliniu šilku, vitaminais, beta gliukanais.

Su nauju prekės ženklu „Spicebags“ parodos lankytojus supažindina šeimai priklausanti įmonė „Sominta“, įkurta 1996 m., kuri veiklą pradėjo nuo dirbtinės odos rankinių gamybos. Per veiklos metus įmonė įgijo patirties, verslo partnerių pasitikėjimą, todėl sukūrė savo prekės žeklą „Spicebags“, kuriuo žymi moteriškas ir vyriškas natūralios odos rankines.

UAB „Ekspozicijų centras“ organizuojamą paroda pernai aplankė rekordinis lankytojų skaičius – per tris jos dienas buvo sulaukta 31.500 lankytojų.

FOTOGALERIJA Parodoje „Rinkis prekę lietuvišką 2016“ (20 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Ellex Valiunas“ atnaujino vadovų komandą 19

Penkių partnerių ir dalies teisininkų komandos pasitraukimą išgyvenanti viena didžiausių Lietuvos advokatų...

Lapkritį – 0,1% mėnesio defliacija 2

Lietuvoje lapkričio mėnesį buvo 0,1 proc. mėnesio defliacija. Vartojimo prekių ir paslaugų kainos šalyje...

Verslo aplinka
2018.12.10
Mažėja biurokratijos pavojingų atliekų tvarkytojams

Praėjusios savaitės pabaigoje aplinkos ministras patvirtino naujos redakcijos Pavojingųjų atliekų tvarkymo...

Įsigaliojo GPAIS planas B: vartotojai gali teikti dokumentus popieriuje

Praėjusią savaitę įsigaliojo taip vadinamas GPAIS planas B – tvarka, aprašanti, kaip atliekų tvarkytojams...

Svarbiausi 2018 m. Lietuvos e. prekybos sandoriai, investicijos ir tendencijos 1

Lietuvoje fiksuojamas iki 30% siekiantis metinis elektroninės prekybos augimas, tačiau bendroji Baltijos...

Vartotojų apklausos: 37% lietuvių ir latvių dovanas perka be plano

Kalėdinių įpročių tyrimas, kurį užsakė Švedijos baldų prekybos milžinė IKEA, parodė, kad Lietuvoje ir...

Turkijoje šiemet atostogavo 190.000 Lietuvos gyventojų 7

Turkijos kultūros ir turizmo ministerijos paskelbta naujausia turizmo statistika rodo, kad Lietuvos turistų...

Algos didžiausiose odontologijos įmonėse – skirtumai matuojami kartais 11

“Sodros“ duomenys leidžia palyginti, kuriose iš dvidešimties didžiausių pagal 2017 m. pajamas Lietuvos...

„Tele2“ už 0,25 mln. Eur atnaujino saloną „Akropolyje“ 8

Šeštadienį mobiliojo ryšio operatorė „Tele2“ atidarė atnaujintą 120 kv. m ploto prekybos saloną Vilniaus...

„Amazon“ plėtros strategijoje – oro uostai 7

JAV elektroninės komercijos milžinė „Amazon“ savo ateities parduotuvių koncepciją gali pritaikyti...

Rygos teisme – prašymas „K Senukai“ tinklo operatorę pripažinti nemokia 8

Rygos miesto Pardaugavos rajono teismui pareikštas ieškinys, kuriame prašoma statybos, remonto ir buities...

Eglučių augintojai keliasi į internetą: čia pirkėjai per dieną užsisako jų šimtais Premium

Mažesnė kaina ar patogumas: vis daugiau eglučių pirkėjų renkasi pastarąjį variantą ir eglutę užsisako...

Agroverslas
2018.12.07
„Wurth“ atidarė naują klientų aptarnavimo centrą, nebepriims grynųjų 12

Vilniuje atidarytas aštuntas vokiečių koncerno „Wurth Group“ klientų aptarnavimo centras. Jame galima...

Ne visi braukia ašarą – imasi alternatyvių pakuočių gamybos Premium

Griežtėjanti ES pozicija dėl plastiko naudojimo džiugina pakuočių iš popieriaus ir kitų medžiagų, kurios gali...

Pramonė
2018.12.07
„Stateta“ investuoja į naujas degalines, plečia partnerių tinklą Premium 2

Alytaus UAB „Stateta“ stato degalinę Kaune, prie Vilniaus–Klaipėdos greitkelio, dar vieną planuoja statyti...

Birštonas rengia naują strategiją – kvies verslo įmones atvykti „darbostogų“ Premium 3

Itin spartų turistų srautų augimą fiksuojantis Birštonas rengia naują kurorto koncepciją, kurios tikslas –...

„Eugestai“ leista įgyti vienvaldę „Armavistos“ kontrolę

Logistikos ir prekybos bendrovei „Eugesta“ leista įsigyti 63,89% transporto bendrovės „Armavista“ akcijų...

Transportas
2018.12.06
Prekės ženklų tendencijos: esame prekybininkų, ne išradėjų tauta Premium

Jei šalies ūkio būklę vertintume pagal prekės ženklų registracijos skaičių, tai per šiuos metus matytume šiek...

Rinkodara
2018.12.06
„VitaRest“: lietuviška inovacija, pripažinta pasaulyje Rėmėjo turinys 1

Didžiausia Lietuvos porolono gamintoja „Vita Baltic International“ šįmet Lietuvos vartotojams pristato savo...

Įmonės pelną augina ir užkandžiai darbuotojams Rėmėjo turinys 7

Vis dažniau darbuotojus bendrovės vilioja ne vien konkurencingu atlygiu, bet ir papildomomis naudomis – vieni...

Vadyba
2018.12.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau