Parodoje „Rinkis prekę lietuvišką“ – tik nacionaliniai gaminiai

Publikuota: 2016-10-07
Indrės Sesartės (VŽ) nuotr.
Indrės Sesartės (VŽ) nuotr.

Kaune, „Žalgirio“ arenoje, penktadienį prasidėjusioje nacionalinių gaminių parodoje „Rinkis prekę lietuvišką“ kontakto su pirkėjais ieško naujai įsikūrusios įmonės, o nuolatiniai dalyviai renginyje suranda naujų verslo partnerių.

Šįmet paroda organizuojama aštuntą kartą. Tris dienas truksiančioje parodoje dalyvauja 220 Lietuvos gamintojų. Kai kurie jų iš parodos parsiveš medalius, kurie pasitarnauja kaip efektyvi rinkodaros priemonė.

Tarp šių metų parodos medalininkų: ruginė duona su kanapių sėklomis, skanėstai su slyvomis ir juodaisiais serbentais, vandens jonizatorius, džemperis su šildančiuoju elementu, kadagio uogų rankų darbo muilas. Iš viso parodos medalius gavo 13 įmonių, tarp jų 2 iš jų juos pelnė už dvejus skirtingus gaminius.

Nors skelbiama, jog parodoje galima rasti įvairios produkcijos – nuo maisto iki lengvosios ir statybų pramonės ar baldų, tačiau realiai daugiausia čia susiburia maisto produktų ir kosmetikos gamintojų, siuvėjų. Šįmet pirmąkart rengiama nauja ekspoziciją „Mados pasažas“, kurioje tekstilininkai siūlo vyrams, moterims, vaikams, taip pat keturkojams augintiniams skirtos aprangos.

Šįmet pirmąkart Lietuvos rinkai parodoje pristatomas naujas prekės ženklas „Labu“ ir juo pažymėti iš vaisių tyrės gaminami natūralūs skanėstai. MB „Labu“ tikslas – bendradarbiaujant su Lietuvos mokslininkais, kurti inovatyvius maisto produktus, kurie būtų pagaminti iš vietinių uogų, vaisių ir daržovių, būtų natūralūs ir pasižymėtų didele maistine verte.

VšĮ „Biokosmetikos akademija“ parodoje demonstruoja naują natūralios lietuviškos kosmetikos prekės ženklą „Biocos“. Tai rankų darbo kosmetika su aktyviaisiais ingredientais – hialurono rūgštimi, jūros dumbliais, kolagenu, augaliniu šilku, vitaminais, beta gliukanais.

Su nauju prekės ženklu „Spicebags“ parodos lankytojus supažindina šeimai priklausanti įmonė „Sominta“, įkurta 1996 m., kuri veiklą pradėjo nuo dirbtinės odos rankinių gamybos. Per veiklos metus įmonė įgijo patirties, verslo partnerių pasitikėjimą, todėl sukūrė savo prekės žeklą „Spicebags“, kuriuo žymi moteriškas ir vyriškas natūralios odos rankines.

UAB „Ekspozicijų centras“ organizuojamą paroda pernai aplankė rekordinis lankytojų skaičius – per tris jos dienas buvo sulaukta 31.500 lankytojų.

FOTOGALERIJA Parodoje „Rinkis prekę lietuvišką 2016“ (20 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Paskelbti gražiausi lietuviški įmonių pavadinimai: nuo „Pirmo blyno“ iki „Baltos varnos“

Vasario 20-ąją, minint Tarptautinę gimtosios kalbos dieną, Valstybinė kalbos komisija paskelbė 18-os pernai...

Laisvalaikis
15:43
Besijungiančių „Sainsbury's“ ir „Asda“ sandoris gali neįvykti 

Antram pagal dydį Jungtinės Karalystės (JK) mažmeninės prekybos tinklui „Sainsbury‘s“ prisijungus...

Prekyba
15:31
„Lidl Lietuva“ už nuolaidą su tiekėjais atsiskaito greičiau  7

Prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ internetiniame portale, skirtame sąskaitų faktūrų statusui stebėti, nuo šiol...

Prekyba
12:41
Metų rinkodaros vadovo rinkimai – finišo tiesiojoje 3

Lietuvos marketingo asociacija LiMA penktą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir...

Rinkodara
08:13
V. Labeckas: po Rygos „Akropolio“ kitas projektas – Vilniuje Premium 8

Vytautas Labeckas, prekybos centrus valdančios „Akropolis Group“ vadovas, interviu VŽ teigia, kad „Vilniaus...

Prekyba
05:45
Politikų reklama: didžioji kova Vilniuje ir uostamiestyje, arba Tuščių idėjų burbulas Premium 1

Didžiausi pinigai savivaldybių rinkimų kampanijoms bus išleisti tuose miestuose, kuriuose nėra aiškių...

Rinkodara
05:45
„Walmart“ pardavimai internetu išaugo 43%

JAV mažmeninės prekybos lyderės „Walmart“ elektroninės komercijos apimtis per metus išaugo 40%. Su „Amazon“...

Prekyba
2019.02.19
Kaip bus saugomi prekės ženklai, jei „Brexit“ susitarimo nebus Premium

Europos Sąjungos (ES) prekės ženklai, įgyti iki Jungtinės Karalystės (JK) išstojimo iš Bendrijos, turėtų būti...

Prekyba
2019.02.19
„Elektromarkt.lt“ reklama klaidino vartotojus 2

Konkurencijos taryba nustatė, kad svetainėje „www.elektromarkt.lt“ skleistos reklamos apie tam tikroms...

Rinkodara
2019.02.19
„Gintarinė vaistinė“ kaltina „alfa.lt“ reketu dėl reklamos, portalas mato norą užtildyti 27

Vaistinių tinklas „Gintarinė vaistinė“ apkaltino naujienų portalą „alfa.lt“ ir jį valdančios įmonės...

Rinkodara
2019.02.19
60% pajamas auginusi „Knygos.lt“ dairosi vietos knygynui Kaune 6

Knygynai be kainų pasitvirtino – UAB „Balto trader“ valdoma „Knygos.lt“ 2018 m. pasiekė 3 mln. Eur apyvartą.

Gazelė
2019.02.19
„Žalgirio“ verslo klubas – verslo plėtros galimybėms atrasti Verslo tribūna 7

Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubas be emocingų rungtynių nuo šiol turi dar vieną ypatingą pasiūlymą...

Rinkodara
2019.02.19
Daliai įmonių palengvėjo: baudų už „Metrail“ mokėti kol kas nereikės Premium

Dėl „Metrail“ istorijos nukentėjusios įmonės, VšĮ Pakuočių tvarkymo organizacijos klientės, gali šiek tiek...

Paslaugos
2019.02.19
Omnikanalę prekybą pritaikė iš tikrųjų: atsisakė skirtingų kainų, jei reikia – parduoda ir telefonu Premium

Skirtingus pardavimo kanalus sujungianti omnikanalė prekyba trina ribas tarp e. komercijos ir fizinės...

Gazelė
2019.02.19
Estijos „BaltCap“ leista perimti „Sveikų produktų“ ir „Bio Salos“ kontrolę

Konkurencijos taryba leido vykdyti koncentraciją Estijos bendrovei „BaltCap“ netiesiogiai per fondą „BaltCap...

Pramonė
2019.02.18
„Ermitažas“ ir „Senukai“ investuoja į greitį: atskirai aptarnauja skubančius, diegia savitarną Premium 3

Apdailos, sodo ir statybinių medžiagų prekybos tinklas „Ermitažas“ sostinės „Akropolyje“ esančioje...

Prekyba
2019.02.18
„Bitė Lietuva“ turi naują prekės ženklo komunikacijos vadovę 4

Telekomunikacijos bendrovės „Bitė Lietuva“ prekės ženklo komunikacijai vadovaus Ieva Talaikienė.

Rinkodara
2019.02.18
Teismas triskart sumažino baudą „Init“ 1

Teismas triskart, iki 50.000 Eur, sumažino Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRTK) bendrovei „Init“...

Rinkodara
2019.02.18
Provokacija reklamoje: „Iki“ naujasis ženklas su aliuzija į „Lidl“ ir „Maximą“ Premium

Šiemet „Iki“ papildė savo privačių prekės ženklų krepšelį nauju prekės ženklu „Clever“. Akylesniems...

Rinkodara
2019.02.18
Reklamos gamybos „Spektrus EU“ planuoja investicijas ir plėtrą

Reklamines iškabas gaminanti Lietuvos kapitalo bendrovė „Spektrus EU“ šiemet į plėtrą investuos 1 mln. Eur.

Rinkodara
2019.02.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau