H&M pelną ir vėl nusmukdė orai

Publikuota: 2016-09-30
Arndo Wiegmanno („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Arndo Wiegmanno („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Švedijos mažmeninės prekybos drabužiais tinklo H&M pajamos kilo, tačiau pelnas smuko net labiau ne tikėjosi analitikai. Dėl to H&M eilinį kartą kaltino orus ir USD kursą.

H&M ikimokestinis pelnas trečiąjį finansinių metų ketvirtį (birželio-rugpjūčio mėn.), palyginti su tuo pačiu metu pernai, krito 9,2% ir siekė 6,3 mlrd. SEK (654,5 mln. Eur).

Analitikai Švedijos bendrovei prognozavo šiek tiek didesnį – 6,37 mlrd. SEK (661,8 mlrd. Eur) – dydžio pelną.

Pelno smukimą daugiausią lėmė mažesnes prekių kainos, tačiau pelningumą paveikė ir sustiprėjęs doleris.

O neįprastai šilti rugsėjo orai pavėlino rudens sezono pradžią, rašoma H&M ataskaitoje. Nuo neįprastų orų H&M nukentėjo ir pavasarį. Kovo-gegužės mėn. bendrovės pelną šaltas pavasaris sumažino 17%.

Grupės metinis pajamų augimas birželio-rugpjūčio mėn. buvo 6% ir jos sudarė 56,8 mlrd. SEK (5,9 mlrd Eur). Skaičiuojant vietinėmis valiutomis, pardavimai augo 8%.

Lietuvoje H&M pardavimai trečiąjį ketvirtį siekė 91 mln. SEK ( 9,45 mln. Eur) tai 6% daugiau nei pernai tuo pačiu metu. Lietuvoje veikia 7 tinklo parduotuvės.

Tuo tarpu pardavimai Lietuvoje augo 3% ir siekė 94 mln. SEK (9,8 mln. Eur). Estijoje, kur per vasarą atidaryta aštunta H&M parduotuvė, pardavimai minėtu laikotarpiu išaugo 27% iki 121 mln. SEK (12,6 mln. Eur).

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Prasidėjo didžiausias „Amazon“ išpardavimas 1

Svarbiausias JAV prekybos milžinės „Amazon“ rinkodaros renginys „Prime Day“, kurio metu registruotiems...

Prekyba
12:31
Televizijose dirbusi M. Žvinklytė tapo „Vilandros“ direktore Premium 4

Didmeninės prekybos bendrovė „Vilandra“ atsirinko naują vadovę Moniką Žvinklytę, kuri iki šiol daugiausia...

Prekyba
10:41
„Audimas“ patyrė skaudų pralaimėjimą „Audi AG“ Premium 24

Europos Sąjungos Bendrasis Teismas patvirtino ES intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, pagal...

Pramonė
09:37
„Conrestos“ prekės ženklo pokyčiai – evoliucija į naują, visapusiškai modernų etapą Verslo tribūna 6

Šiemet dešimtmetį mininti generalinės rangos bendrovė, atnaujinusi savo prekės ženklą, teigia, kad pokyčiai...

„Manillos“ istorija: sukūrę vaizdą, atitinkantį turinį, per mėnesį pardavė daugiau nei per metus Premium

Kosmetikos gamybos verslą, kuriam be specifinių žinių, reikia dar ir nemažų investicijų, galima pradėti tik...

Gazelė
05:45
Labiausiai augo didžiosios komunikacijos agentūros 2

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai RSVA priklausančių bendrovių tiesioginės pajamos 2018 m. augo 31%, o...

Rinkodara
2019.07.14
„F1“ vardu neteisėtai paženklinti saldainiai nepasiekė Lietuvos vartotojų 1

Lietuvos apeliacinis teismas padėjo tašką dar vienoje saldumynų byloje. Šį kartą į teisininkų akiratį pateko...

Rinkodara
2019.07.14
Apsipirkimas per išmaniuosius garsiakalbius lenkia prognozes

Apsipirkimų per išmaniuosius garsiakalbius kaip „Amazon Echo“ ar „Google Home“ daugėja greičiau nei anksčiau...

Prekyba
2019.07.13
„Maxima grupės“ valdoma „Stokrotka“ pernai didino pajamas 2

Didžiausios Baltijos šalyse mažmeninės prekybos grupės „Maxima grupė“ valdomas Lenkijos tinklas „Stokrotka“...

Prekyba
2019.07.12
BNS ir „15min“ savininkas žengia į lauko reklamos rinką

Estijos verslininko Marguso Linnamae valdomos bendrovės „MM Grupp“ antrinė įmonė „UP Invest“, valdanti...

Rinkodara
2019.07.12
„Lietuvos ryto“ TV parduota: vadovas lieka, valdyba keičiasi 3

„Lietuvos ryto“ žiniasklaidos grupė pardavė iki šiol jai priklaususį televizijos kanalą. 100% „Lietuvos ryto“...

Rinkodara
2019.07.12
Blokuojama knygų talpinimo interneto svetainė 1

Lietuvos radijo ir televizijos komisija, išnagrinėjusi Lietuvos leidėjų asociacijos prašymą taikyti...

Rinkodara
2019.07.12
Išmanios verslo valdymo technologijos: laimingesnis verslas, laimingesni klientai 3

Didėjančios verslo plėtros ir ją sekančios konkurencijos sąlygomis verslas susiduria su ypatingu paradoksu.

Paslaugos
2019.07.12
Nesusijungę tinklai „Iki“ ir „Rimi“ auga savarankiškai Premium

Pirmojo pusmečio plėtros rezultatai rodo, kad mažmeninės prekybos tinklai „Rimi“ ir „Iki“ laikosi aktyvios...

Prekyba
2019.07.11
JK prekybininkė „Asda“ mąsto apie akcijų biržą 1

Trečia pagal apyvartą Jungtinės Karalystės prekybininkė „Asda“ svarsto galimybę žengti į akcijų biržą.

Prekyba
2019.07.10
Vilniaus Pašilaičiuose planuojamas 22.000 kv. m prekybos centras 8

Vilniaus Pašilaičių seniūnijoje, šalia Vakarinio aplinkkelio, planuojamas prekybos centras.

Statyba ir NT
2019.07.10
Dėl autorių teisių pažeidimų blokuojama „Sputnik“ svetainė 5

Dėl autorių teisių pažeidimo internete Lietuvos radijo ir televizijos komisija priėmė sprendimą blokuoti...

Rinkodara
2019.07.10
Žiniasklaida skundžiasi dėl LRT teisių į inauguraciją, LRT stebisi

Komercinė žiniasklaida skundžiasi, kad Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija LRT gavo išimtines teises...

Rinkodara
2019.07.10
Skonio tyrimas patvirtino: GO Pilsner - mėgstamiausias  Verslo tribūna 4

Nealkoholinis alus kasmet vis populiaresnis – vis daugiau jo rūšių matome ir parduotuvių lentynose. Tačiau...

Prekyba
2019.07.10
Didžiausią šuolį skaičiuoja agentūra „Gravitas Partners“ Premium

Komunikacijos rinka stoviniuoja vietoje: 20-ies didžiausių agentūrų ir metiniai pardavimai, ir tiesioginės...

Rinkodara
2019.07.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau