LPP, prekiaujančios „Reserved“ ir „Cropp“, pardavimai internetu išaugo dukart

Publikuota: 2016-09-05
Iki 2020 m. pajamos iš elektroninės prekybos turėtų pasiekti 7-8% grupės pardavimų.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Iki 2020 m. pajamos iš elektroninės prekybos turėtų pasiekti 7-8% grupės pardavimų. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Šių metų pirmąjį pusmetį Lenkijos mažmeninės prekybos drabužiais bendrovės LPP, kuriai priklauso tokie prekių ženklai kaip „Reserved“, „Cropp“, „House“, Mohito“, pardavimo pajamos siekė beveik 2,7 mlrd. PLN (620,9 mln. Eur) ir buvo 16,7% didesnės nei pernai tuo pačiu metu.

Pirmąjį pusmetį LPP atidarė 59 parduotuves, kurių bendras plotas siekė 29.000 kv. m. Bendra prekybinio ploto suma pasiekė 873.000 kv. m. ir dabar yra 12% didesnė nei pernai tuo pačiu metu, skelbiama bendrovės ataskaitoje investuotojams.

Lyginamuoju laikotarpiu prekybos marža siekė 48,2% ir buvo 4,8% mažesnė nei ankstesniais metais. Maržos sumažėjimą lėmė JAV dolerio kurso pasikeitimas – šia valiuta LPP atsiskaito su daugeliu tiekėjų, taip pat įtakos turėjo pagrindinių konkurentų veiksmai, susiję su prekių kainų mažinimu, ir pardavimai „Reserved“ parduotuvėse.

2016 m. pirmąjį pusmetį grynasis pelnas pasiekė 24,2 mln. PLN (5,56 mln. Eur). Jį gerokai sumenkino pirmąjį ketvirtį patirtas 66 mln. PLN nuostolis. Nuo balandžio iki birželio bendrovės rezultatai gerokai pasitaisė, o grynasis pelnas išaugo iki 90 mln. PLN. Pardavimai, tenkantys vienam kvadratiniam metrui, LPP tinkle pirmąjį pusmetį išaugo 3,5%, palyginti su ankstesniais metais.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Per pastaruosius metus bendrovės pardavimai internetu išaugo dukart. Birželio pabaigoje kompanijai priklausė 1.686 fizinės parduotuvės 18-oje valstybių Europoje ir Artimuosiuose Rytuose.

Przemyslawas Lutkiewiczius, LPP vadovų tarybos viceprezidentas ir finansų direktorius, sako, kad LPP fiksuoja spartų internetinės prekybos apimčių didėjimą. Pirmąjį pusmetį pajamos iš elektroninės komercijos sudarė 2,7% visų grupės pajamų.

„Vadinasi, per 12 mėnesių elektroninės prekybos apimtis padvigubinome. Metų pabaigoje atidarysime visų prekių ženklų greitosios mados segmente elektronines parduotuves Čekijoje, Vengrijoje, Rumunijoje, Slovakijoje ir Vokietijoje“, – teigia p. Lutkieviczius.

Anot jo, iki 2020 m. pajamos iš elektroninės prekybos turėtų pasiekti 7-8% grupės pardavimų.

Pardavimo pajamų augimą didžiąja dalimi lėmė geri „Sinsay“ (+45%) ir „Mohito“ (+28) rezultatai.

Ovidijus Dirsė, „LPP Lithuania“ direktorius, sako, kad kol kas nėra aišku, kada startuos LPP prekių ženklų elektroninė prekyba Lietuvoje.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Prekyba“
„StrongPoint“ ragina jau dabar ruoštis kasos aparatų naudojimo pokyčiams Verslo tribūna

Šių metų pabaigoje prekybininkų laukia įtemptas laikotarpis – pasikeitus kasų aparatų naudojimo taisyklėms,...

Prekyba 2023
06:20
Prekybos centrai: augimas nėra tvarus, nes grįstas infliacija Premium

Viename didžiausių Baltijos šalyse prekybos festivalių RETAIL didžiųjų prekybos centrų vadovai dalijosi...

Prekyba
05:45
IT specialistė kaime rado laimę: sukūrė tradicinį verslą, bet kitaip Premium

Sostinė siūlo apsčiai galimybių, tačiau vis daugiau šeimų ją palieka ir keliasi gyventi į kaimą. Nors...

Gazelė
05:45
Kaip įsukti verslą Afrikoje: verslininkų diskusija Premium

Apie iššūkius, galimybes ir veiklos būdus Afrikos žemyne VŽ į podkastą pakvietė skirtingų patirčių...

Pramonė
05:45
Skelbia TOP 20 pretendentų į „Verslo nuomonės lyderio“ titulą

„PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia TOP 20 pretendentų į konkurso nominacijos „Verslo nuomonės...

Rinkodara
2022.05.24
„Lietuvos ryto“ grupės finansai: metus lydėjo ir nuostoliai, ir dividendai Premium

Žiniasklaidos grupės „Lietuvos rytas“ valdomų bendrovių konsoliduotos pajamos 2021 m. simboliškai sumenko, o...

Rinkodara
2022.05.24
RETAIL konferencija: „Barbora“ pristatys prekes per valandą, prognozuojama daugiau partnerysčių Premium

Vienas didžiausių prekybos sektoriaus renginių Baltijos šalyse, „Verslo žinių“ organizuojamas prekybos...

Prekyba
2022.05.24
Jauno verslo formulė: rėmėsi mokslu, augo 10 kartų ir neatsigina investuotojų Premium

Kosmetikos ir odos priežiūros priemonių prekės ženklas „Math Scientific“ antraisiais metais šovė į viršų 10...

Gazelė
2022.05.24
Prezidento patarėja: Lietuvoje galėtų būti įvesta PVM lengvata maistui 7

Ieškant būdų kovoti su aukšta infliacija, Lietuvoje galėtų būti įvesta pridėtinės vertės mokesčio (PVM)...

Finansai
2022.05.24
„Sirin Development“ sukirto rankomis su „Kesko Senukais“ dėl sandėlių nuomos Rygoje

Su „Girtekos“ grupe susijusi industrinio nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovė „Sirin Development“...

Statyba ir NT
2022.05.24
Draudimas rusams pirkti NT ir investuoti į fondus Lietuvoje sukrėtimo nežada, bet tikrintojams bus reikalų Premium

Europos Parlamentui svarstant šeštąjį sankcijų paketą, kuriame numatytas draudimas Rusijos piliečiams Europos...

Statyba ir NT
2022.05.24
Prekyba karo zonoje: ukrainiečių tinklas „Silpo“ kliaujasi slaptais sandėliais, stokoja vilkikų Premium

Mažmeninės prekybos įmonės Ukrainoje anksčiau yra patyrusios įvairių iššūkių, bet sąlygos, kuriomis tenka...

Prekyba
2022.05.24
„PR Impact Awards 2022“ konkurse – daugiau nei 100 paraiškų

Daugiausia paraiškų šiemet buvo pateikta Socialinės atsakomybės ir tvarumo, Viešojo sektoriaus bei...

Rinkodara
2022.05.23
Verslininkas, kuris bijo baubo po lova 6

Savo kasdienėje veikloje analizuodami informaciją, įvairius duomenis ir rašydami straipsnius dažniausiai...

VŽ požiūris
2022.05.23
Verslas sukūrė platformą „Svetingi.lt“: kaip pakviesti vakarienės ukrainiečius ir prasmingai įtraukti darbuotojus Premium

Verslas ir visuomenė nuo pat karo Ukrainoje pradžios vasario 24 d. skyrė visokeriopą paramą: kuriam laikui...

Gazelė
2022.05.23
Geriausios reputacijos influenceriai „Facebook“ tinkle Premium 1

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Facebook“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.22
Kaliningrado pramonė: patiriame kolosalius sunkumus Premium 8

Kaliningrado metalo apdirbimo įmonės susiduria su „kolosaliais logistikos sunkumais“. Europos uostuose...

Pramonė
2022.05.22
Lašišos ir upėtakiai išplaukia iš Baltarusijos Premium 2

Viena didžiausių Baltarusijos maisto pramonės įmonių „Santa Bremor“, kurios žuvies gaminių dar visai neseniai...

Pramonė
2022.05.20
„Vilniaus prekybos“ apyvarta kilo 6%

Verslininko Nerijaus Numos valdoma vienos didžiausių Lietuvoje verslo grupių „Vilniaus prekyba“ konsoliduotos...

Prekyba
2022.05.20
„McDonald's“ susitarė dėl savo verslo Rusijoje pardavimo

JAV greitojo maisto milžinė „McDonald's“ pranešė pasiekusi susitarimą dėl verslo Rusijoje pardavimo šios...

Prekyba
2022.05.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku