LPP, prekiaujančios „Reserved“ ir „Cropp“, pardavimai internetu išaugo dukart

Šių metų pirmąjį pusmetį Lenkijos mažmeninės prekybos drabužiais bendrovės LPP, kuriai priklauso tokie prekių ženklai kaip Reserved, Cropp, House, Mohito, pardavimo pajamos siekė beveik 2,7 mlrd. PLN (620,9 mln. Eur) ir buvo 16,7% didesnės nei pernai tuo pačiu metu.
Pirmąjį pusmetį LPP atidarė 59 parduotuves, kurių bendras plotas siekė 29.000 kv. m. Bendra prekybinio ploto suma pasiekė 873.000 kv. m. ir dabar yra 12% didesnė nei pernai tuo pačiu metu, skelbiama bendrovės ataskaitoje investuotojams.
Lyginamuoju laikotarpiu prekybos marža siekė 48,2% ir buvo 4,8% mažesnė nei ankstesniais metais. Maržos sumažėjimą lėmė JAV dolerio kurso pasikeitimas šia valiuta LPP atsiskaito su daugeliu tiekėjų, taip pat įtakos turėjo pagrindinių konkurentų veiksmai, susiję su prekių kainų mažinimu, ir pardavimai Reserved parduotuvėse.
2016 m. pirmąjį pusmetį grynasis pelnas pasiekė 24,2 mln. PLN (5,56 mln. Eur). Jį gerokai sumenkino pirmąjį ketvirtį patirtas 66 mln. PLN nuostolis. Nuo balandžio iki birželio bendrovės rezultatai gerokai pasitaisė, o grynasis pelnas išaugo iki 90 mln. PLN. Pardavimai, tenkantys vienam kvadratiniam metrui, LPP tinkle pirmąjį pusmetį išaugo 3,5%, palyginti su ankstesniais metais.
Per pastaruosius metus bendrovės pardavimai internetu išaugo dukart. Birželio pabaigoje kompanijai priklausė 1.686 fizinės parduotuvės 18-oje valstybių Europoje ir Artimuosiuose Rytuose.
Przemyslawas Lutkiewiczius, LPP vadovų tarybos viceprezidentas ir finansų direktorius, sako, kad LPP fiksuoja spartų internetinės prekybos apimčių didėjimą. Pirmąjį pusmetį pajamos iš elektroninės komercijos sudarė 2,7% visų grupės pajamų.
Vadinasi, per 12 mėnesių elektroninės prekybos apimtis padvigubinome. Metų pabaigoje atidarysime visų prekių ženklų greitosios mados segmente elektronines parduotuves Čekijoje, Vengrijoje, Rumunijoje, Slovakijoje ir Vokietijoje, teigia p. Lutkieviczius.
Anot jo, iki 2020 m. pajamos iš elektroninės prekybos turėtų pasiekti 7-8% grupės pardavimų.
Pardavimo pajamų augimą didžiąja dalimi lėmė geri Sinsay (+45%) ir Mohito (+28) rezultatai.
Ovidijus Dirsė, LPP Lithuania direktorius, sako, kad kol kas nėra aišku, kada startuos LPP prekių ženklų elektroninė prekyba Lietuvoje.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti