Turgaviečių apyvarta augo beveik dešimtadaliu

Publikuota: 2016-08-01
 

Šių metų II ketv. prekybos apyvarta turgavietėse, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, augo 9,6% ir siekė 92,5 mln. Eur.

Per metus prekyba maisto prekėmis išaugo 12,9%, ne maisto prekėmis – 3,5%, augalais ir gyvūnais – 79%, skelbia Statistikos departamentas.

Iš maisto prekių labiausiai išaugo prekyba vaisiais ir uogomis – 48,3%, daržovėmis – 23,4%, o labiausiai sumažėjo prekyba kitomis maisto prekėmis – 15,1%.

Iš ne maisto prekių ženkliausiai – 14% – padidėjo prekyba elektriniais buitiniais aparatais ir prietaisais bei garso ir vaizdo įranga, įskaitant kompiuterinių žaidimų įrangą, bet sumažėjo prekyba kosmetika, asmens higienos reikmenimis (8,4%), kilimais, kiliminėmis dangomis, tapetais (3,6%).

Per ketvirtį (2016 m. II ketv., palyginti su 2015 m. II ketv.), prekybos apyvarta sumažėjo 1,7% to meto kainomis.

2016 m. II ketv,. palyginti su 2015 m. atitinkamu ketvirčiu, prekyba daugiausia augo Utenos (14%) ir Tauragės (4,7%) apskričių turgavietėse, o sumažėjo Marijampolės (22,3%) ir Alytaus (19,2%) apskrityse.

Šių metų II ketv. veikė 103 turgavietės (7 turgavietėmis mažiau nei 2015 m.). Veikiančiose turgavietėse buvo 28.000 prekybos vietų, t.y. 1,2% mažiau negu 2015 m. antrąjį ketvirtį. Prekybos vietų užimtumas turgavietėse 2016 m. antrąjį ketvirtį sudarė 55,5%.

infogr.am::f393e1ef-9f95-4777-8303-72b19a61424e

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Vilniuje – nauja „Citroen“ atstovė  Premium

Vilniuje šią savaitę veiklą oficialiai pradeda nauja „Citroen“ atstovė – ja tapo iki šiol „Suzuki“ ir...

Automobiliai
2019.11.11
R. Mažulis perėmė „StrongPoint“ vairą  1

Prekybos technologijų bendrovės „StrongPoint“ vadovo Baltijos šalims pozicijoje Julių Stulpiną pakeitė...

Prekyba
2019.11.11
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Spalį – 0,1% mėnesio infliacija

Lietuvoje spalį buvo 0,1% mėnesio infliacija. Vartojimo prekių ir paslaugų kainos šalyje didėja antrą mėnesį...

Prekyba
2019.11.11
Didieji prekybos tinklai drąsiai plečiasi ir atsinaujina Premium

Pagrindiniai mažmeninės prekybos tinklai šiais metais atnaujino dešimtis parduotuvių, išsiplėtė naujuose...

Prekyba
2019.11.11
Džentelmenų saloną, kur batai vadinami kitaip, kūrė su vartojimo kultūra Premium 1

Pasiryžti verslą pradėti nuo prekybos daiktais, kurie turi Didžiosios Britanijos karališkųjų rūmų įvertinimą...

Gazelė
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Mokslu grįstas apsipirkimo gidas: kaip neišleisti per daug 

Pasiklydę tarp lentynose sumaniai perdėliotų prekių, suvilioti akcijų, prisirinkę per daug ar ne to, ko iš...

Laisvalaikis
2019.11.09
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
„Kesko Senukai“ planuose iki 2022 m. – 100 mln. Eur investicijos

„Kesko Senukai“, įgyvendindami per 100 mln. Eur investicijų planą, atidarė didžiausią tinklo parduotuvę...

Prekyba
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
„Google Play“ ir „Apple App Store“ žmonės per ketvirtį išleido 22 mlrd. USD Premium

Mobiliųjų paslaugų vartotojai visame pasaulyje trečiąjį šių metų ketvirtį „Google Play“ ir „Apple App Store“...

Paslaugos
2019.11.07
LRT teisininkė prisijungė prie advokatų profesinės bendrijos „AAA Law“

Nuo šių metų lapkričio autorių teisių, žiniasklaidos teisės ir darbo teisės ekspertė Daiva Apšegienė...

Rinkodara
2019.11.07
Registrų centras atnaujina savo prekės ženklą 28

Registrų centras Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti savo naują prekės ženklą, kurį kūrė...

Rinkodara
2019.11.07
Prekybinį plotą efektyviausiai panaudoja „Maxima“, našiausi darbuotojai – tinkle „Lidl“ Premium

Tiek pelno, tiek apyvartos požiūriu prekybos tinklas „Maxima“ efektyviausiai panaudoja turimą plotą.

Prekyba
2019.11.07
Analitikai esmingai keičia požiūrį į „Aprangos“ akcijas Premium

Pasaulio biržose trečiadienį išsilaikė teigiamas fonas. Baltijos biržoje rezultatų proveržiu rinką...

Rinkos
2019.11.06
Statistikos departamentas išanalizavo, kaip keitėsi didmeninė prekyba pagal prekių grupes

Statistikos departamentas skelbia kas penkerius metus atliekamos didmeninės prekybos įmonių apyvartos...

Prekyba
2019.11.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau