„Unilever“ už 1 mlrd USD perka skutimosi priemonių startuolį

Publikuota: 2016-07-21
Philippe Wojazerio („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Philippe Wojazerio („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Jungtinės Karalystės ir Nyderlandų vartojimo prekių milžinė „Unilever“ sutiko už 1 mlrd. USD įsigyti startuolį „Dollar Shave Club“, šis žingsnis turėtų sustiprinti „Unilever“ pozicijas vyrų asmens priežiūros priemonių srityje ir suteikti pranašumo prieš didžiausią konkurentę „Procter & Gamble“.

„Unilever“ sandorį tikisi užbaigti trečiąjį šių metų sandorį, už pirkinį kompanija ketina mokėti grynosiomis lėšomis (t.y., ne akcijomis). „Unilever“ pranešime oficialiai neatskleidė finansinių sandorio detalių, tačiau jas leidiniui „Fortune“ pateikė sandoriui artimi šaltiniai, skelbia „Reuters“.

„Dollar Shave Group“ – Kalifornijos startuolis, klientams į namus pristatantis vyriškas kūno priežiūros priemones, nuo skutimosi reikmenų iki plaukų ir odos priežiūros produktų.

Kompanija atkreipė į save dėmesį netradicine rinkodara ir žaibiškai išpopuliarėjusiu vaizdo klipu, kuriame pristato savo paslaugą – skutimosi priemonių „prenumeratą“ į namus už 1 JAV dolerį per mėnesį. Vaizdo klipe Michaelas Dubinas, „Dollar Shave Group“ įkūrėjas, šaiposi iš brangiai parduodamų garsiausių pasaulyje skutimosi priemonių prekės ženklų, klausdamas, kam kas mėnesį mokėti 20 USD už garsenybių reklamuojamus produktus, jei 19 USD iš šios sumos atitenka tokioms žvaigždėms kaip tenisininkas Rogeris Federeris.

„Dollar Shave Club“ yra inovatyvi ir veržli vyrų asmens priežiūros priemonių kompanija, turinti neįtikėtinai tvirtas sąsajas su plačia ir ištikima klientų auditorija“, – kompanijų pranešime teigė Keesas Kryuthoffas, „Unilever North America“ prezidentas.

Anot pranešimo, p. Dubinas ir toliau vadovaus „Dollar Shave Group“.

Prognozuojama, kad 2011 m. įkurtos bendrovės pajamos 2016 m. sieks daugiau nei 200 mln. USD. Kompanija kol kas nėra pelninga, tačiau šiemet gegužę jos vadovas p. Dubinas prognozavo pelną šiais metais. Nors dabar bendrovė veikia tik trijose šalyse, tačiau p. Kryuthoffas, vienas iš „Unilever“ vadovų, teigė, kad sandoris leis išnaudoti perkamam startuoliui jo plėtros potencialą.

Skaičiuojama, kad „Dollar Shave Club“ turi 3,2 mln. klientų.

Pirkinys sustiprins „Unilever“ pozicijas konkurentės „Procter & Gamble“ atžvilgiu skutimosi reikmenų rinkoje. Pastaroji kompanija, valdanti „Gillete“ prekės ženklą, šiuo metu užima 59% Šiaurės Amerikos skutimosi priemonių rinkos, vertinamos 3 mlrd. USD.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Žiniasklaida: FNTT atliko kratas Kauno oro uosto kavinėse  2

Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnyba (FNTT) atliko kratas Kauno oro uoste veikiančiose įmonės „A ir M“...

Prekyba
2020.01.23
Iš Ukrainos uždrausta importuoti paukštieną ir jos gaminius

Europos Komisija (EK) oficialiai pranešė, kad nuo sausio 19 d. uždrausta iš Ukrainos į Europos Sąjungos (ES)...

Pramonė
2020.01.23
Kavavirius augina konkurentai, kurie yra ir partneriai Premium

Verslas, kuriame konkurentų yra ant kiekvieno kampo, ir visai ne perkeltine prasme – kavos barai. Bet...

Gazelė
2020.01.23
„Eurokos“ valdytojai ir „Berchem“ – baudos už pavojingas prekes

Kosmetikos parduotuves „Eurokos“ valdanti bendrovė „Kosmelita“ ir chemijos produktų prekybos įmonė „Berchem“...

Prekyba
2020.01.23
Šiaulių banko inovacijai – apdovanojimas už lauko reklamos sprendimą

Lietuvoje įgyvendintai Šiaulių banko inovacijai teko išskirtinis globalaus tinklo „JCDecaux“ apdovanojimas.

Rinkodara
2020.01.23
Konkurencijos taryba: daugiausia baudų už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2019 m. už Konkurencijos, Reklamos įstatymų ir Mažmeninės prekybos įmonių nesąžiningų...

Prekyba
2020.01.23
„Google Chrome“ blokuos trečiųjų šalių slapukus: reklamos verslo laukia pokyčiai Premium

Vienos populiariausių naršyklių „Chrome“ atstovas savo tinklaraštyje paskelbė, kad per dvejus metus visiškai...

Prekyba
2020.01.23
Lietuvos paštas pasirašė naują reklamos paslaugų sutartį

Lietuvos paštas pasirinko naujus reklamos partnerius – 2 m. sutartis pasirašyta su kūrybine agentūra „Truth“.

Rinkodara
2020.01.23
JAV ir ES galandasi nagus prekybos susitarimui Premium

JAV ir Europos Sąjunga (ES) ruošiasi dar kartą sėsti prie prekybos susitarimo derybų stalo. Tiesa, kol kas...

Verslo aplinka
2020.01.23
Strategijos, kurios padeda išgyventi žemės ūkio technikos pardavėjams Premium

Naujos žemės ūkio technikos rinkos atsigavimo laukiama jau ne vienus metus, bet pardavimai niekaip neįsisuka...

Pramonė
2020.01.23
Atkalbinėta nuo verslo regione, galvoja nebent, ką dar nauja sukurti Premium 1

Smulkus prekybos ar paslaugų verslas regione gali būti augantis ir ne tik regioninis. Ypač jeigu viskas...

Gazelė
2020.01.22
„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę 

„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę – praėjusią savaitę šias pareigas pradėjo eiti Ieva Matulaitienė,...

Rinkodara
2020.01.22
„Pildyk“ simboliškai atnaujino prekės ženklą 1

Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausanti išankstinio mokėjimo paslauga „Pildyk“ atnaujino savo prekės...

Rinkodara
2020.01.22
Komunikacijos tonas „Grigeo“ atveju kitoks nei per Alytaus gaisrą Premium 2

Apie „Grigeo Klaipėdos“ taršos skandalą per pirmąją savaitę pasirodė vidutiniškai po 191 straipsnį ir...

Rinkodara
2020.01.22
„Volkswagen“ atstovai: 2021 m. 40% pardavimų Lietuvoje sudarys elektromobiliai 2

„Audi“ ir „Volkswagen“ praneša apie prekybos rekordą Baltijos šalyse: Lietuva išlieka didžiausia rinka,...

Automobiliai
2020.01.22
Didmeninė prekyba sutelkta nepajudinamų milžinų rankose Premium

Maisto produktų, gėrimų ir tabako nespecializuotos didmeninės prekybos sektoriuje penkios įmonės, kurių...

Prekyba
2020.01.22
Autorių teisių gynėjai reikalauja stabdyti „Payseros“ paslaugų teikimą „Filmai.in“ 5

Autorių teisių gynimo asociacijos kreipėsi į Lietuvos banko priežiūros tarnybą, LRTK ir Kultūros ministeriją...

Rinkodara
2020.01.21
„General Financing“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Finansines paslaugas teikianti bendrovė „General Financing“ pasirinko naujus partnerius savo komunikacijai –...

Rinkodara
2020.01.21
Gėrimų gamintojai nuogąstauja dėl didėjančio šešėlio 

Mažas stipriųjų alkoholinių gėrimų realizacijos augimas ir padidėjusios pajamos rodo, jog Lietuvos gyventojai...

Prekyba
2020.01.21
Teisme sprendžia ginčą dėl „Arimex“ prekių ženklo „Studentų maistas“ Premium 3

Riešutais ir džiovintais vaisiais prekiaujanti UAB „Arimex“ kreipėsi į Vilniaus apygardos teismą dėl...

Rinkodara
2020.01.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau