Parodos Tendence ir Ambiente – gyvenimo stilius ir kokybė

Reklama publikuota: 2016-07-13
Paroda „Ambiente 2015“
svg svg
Paroda „Ambiente 2015“

Frankfurte prie Maino vykstančias parodas „Ambiente“ ir „Tendence“ drąsiai galima vadinti gražiausiomis pasaulio parodomis. Jų šūkis – „tai, kas gražiausia aplink mus“: dizainerių kurti funkcionalūs ar dekoratyviniai daiktai namams, dovanos, suvenyrai, juvelyriniai dirbiniai, bižuterija ir aksesuarai. Šių parodų dalyviai – avangardinio dizaino lyderiai, savo darbuose sėkmingai jungiantys estetiką ir funkciją.

Ir visai nesvarbu, ar tiesiog ieškote gražių daiktų, ar perkate prekes urmu, ar vadovaujate sodininkystės prekių, o gal juvelyrinių dirbinių parduotuvei – šiose parodose rasite daugybę Jūsų asortimentui tinkamų pasiūlymų ir idėjų. Baldai, tekstilės dirbiniai, šviestuvai, sezoniniai papuošalai, originalios dovanos, juvelyriniai dirbiniai ir madingi aksesuarai, dekoratyviniai stalo puošybos elementai, įvairūs dizainerių pasiūlymai „žaliajai rinkai“. Trumpai tariant – visa tai, ko gali prireikti sėkmingam sezonui.

Abi parodos Frankfurte kasmet vyksta jau nuo praeito amžiaus penktojo dešimtmečio. „Ambiente“ kviečia vasarį, o „Tendence“ – rugpjūčio pabaigoje. Pagal susiklosčiusią tradiciją parodose išsiskiria dvi kryptys: „Living“ (interjero dizainas) ir „Giving“ (dovanos, suvenyrai, asmeniniai aksesuarai). Paroda „Ambiente“ turi ir trečią segmentą – „Dining“ – viską, kas susiję su virtuve ir stalo serviravimu. Dar vienas reikšmingas skirtumas tarp šių parodų – prieššventinis asortimentas. Paroda „Tendence“ vyksta ruošiantis žiemos šventėms, todėl didžioji ekspozicijos dalis persmelkta Kalėdine bei Naujametine tematika. „Ambiente“, priešingai, prasideda nuslūgus Kalėdų ir Naujųjų Metų karštinei, kai jau galima ramiai pradėti ruoštis naujam sezonui.

Kitą mėnesį vyksiančioje parodoje „Tendence 2016“ segmento „Giving“ lankytojai ras:

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„GiftClassics“ – klasikinės dovanos iš viso pasaulio: žvakės, suvenyrai, verslo dovanos.

„Accessories & Jewellery“ – diržai, rankinės, akiniai ir skrybėlės, asmeniniai aksesuarai ir sveikatinimui skirtos prekės. Brangakmenių ir metalų papuošalai, laikrodžiai ir bižuterija. Speciali laikrodžių zona –Time Square.

„Young & Gifts“ –išmanios, nestandartinės ir madingos dovanų idėjos, žaislai ir aksesuarai vaikams.

„CulinaryGifts“ – skanėstai, šventinės produktų pakuotės.

Segmente „Living“ pristatomos:

„Lovely Home“ – dekoro idėjos, baldai namams, sodo baldai – nuo nostalgiškai romantiškų iki skandinaviško minimalizmo ar ultramodernios ekstravagancijos.

„Seasonal Decorations“ – platus įvairių sezoninių dekoravimo prekių, skirtų visoms metų šventėms, asortimentas.

„Pure & Elegant“ – jaukios klasikinio interjero detalės su subtiliais minimaliais modernaus dizaino elementais.

Lankytojų patogumui naudojamas teminis stendų ženklinimas. Tarkime, Ethical style kategorijai priskirti parodos dalyviai turi atititikti socialiai atsakingo verslo, kurio gamybai naudojamos aplinką tausojančios medžiagos ir technologijos, o pristatomi produktai – atsinaujinantys ir ilgalaikiai, kriterijus.

Parodos „Tendence 2016“ metu vyks daugybė įdomių renginių, veiks specialios ekspozicijos. Pavyzdžiui, „Tendence Academy“ pažers naudingų patarimų vitrinų apipavidalinimo klausimais, pristatys internetinės prekybos tendencijas, pasaulines dekoro naujienas. Turėsite progą ne tik pasisemti žinių, bet ir pabendrauti su šios srities profesionalais bei specialistais.

Jaunųjų dizainerių ekspozicijų zonoje „Talents“ bus pristatytos naujos dizaino koncepcijos, pradedant daiktų prototipais ir baigiant unikaliais vienetiniais produktais – puiki galimybė jau šiandien sužinoti, kas bus aktualu ir madinga rytoj.

Dizaino apdovanojimais „FORM 2016 Design Award “ bus įvertinti darbai, kuriuose organiškai suderintas inovatyvus dizainas ir funkcionalumas, nestandartinės medžiagos ir nauji gamybos metodai.

Ir dar daug visko – parodos „Tendence“ organizatoriai išties parengė turiningą programą. Paroda vyks rugpjūčio 27-30 d. Frankfurte prie Maino. Šiais metais ji tikrai įspūdinga – daugiau nei 100 tūkstančių kvadratinių metrų ploto, penki Frankfurto parodų centro paviljonai. Planuojama, kad savo produkciją pristatys 1200 dalyvių iš daugiau nei 90 pasaulio šalių.

„Ambiente“ ir „Tendence“ – parodos, svarbios visiems, kuriuos domina šiuolaikinio dizaino tendencijos. Jose rasite viską, ko reikia gražesnei Jus supančiai aplinkai. Messe Frankfurt organizuojamos parodos neapsiriboja tik verslo auditorijos lankytojais – apsilankyti spalvų, šviesų, formų bei medžiagų fiestoje gali kiekvienas norintis. Apsilankykite ir pamatykite visa tai savo akimis.

Platesnę informaciją apie parodas, patarimus, kaip nuvykti į parodų centra, kur patogiau apsistoti Frankfurte bei kaip įsigyti pigesnius bilietus Jums suteiks Messe Frankfurt parodų atstovybė Pabaltijo šalims.

SDC LT, tel. +370 (5) 2135534, info@lithuania.messefrankfurt.com, www.pro-fairs.com

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Prekyba“
„Akropolis Vingis“: pristatytos naujo Vilniaus kvartalo detalės 5

Baltijos šalyse prekybos ir pramogų centrus valdanti „Akropolis Group“ penktadienį visuomenei pristato...

Prekyba
10:01
VŽ klausomiausi podkastai birželį

Pateikiame daugiausia „Verslo žinių“ prenumeratorių dėmesio sulaukusių podkastų TOP 10.

Laisvalaikis
09:52
Apeiti sankcijas: į gudrias schemas įpainiotos ir Baltijos šalys Premium

Išradingumui, siekiant apeiti Rusijai taikomas sankcijas, nėra ribų. Ir tai daro ne tik pačios Rusijos, bet...

Pramonė
05:45
„Eurovaistinė internete“ darbo užkulisiai: griežtos kontrolės ir intuityvaus aptarnavimo balansas Verslo tribūna

Nors e. vaistinių sektoriaus specifika paremta griežtu reguliavimu ir kontrole, jai galioja bendri e.

Prekyba
05:30
„Maxima grupei“ piešia daugiau kaip 6% skolinimosi kainą Premium 1

Kapitalo rinką 300 mln. Eur emisijai žvalganti ir milijardines skolinimosi obligacijomis ambicijas turinti...

Rinkos
2022.06.30
„Maxima grupės“ įsigijimas Lenkijoje: „Stokrotka“ perka dar keturiolika parduotuvių

Mažmeninės maisto prekybos tinklas „Stokrotka“ sudarė sutartį, pagal kurią rengiamasi perimti 14-a maisto...

Prekyba
2022.06.30
„ACME grupės“ grynasis pelnas – 19,3 mln. Eur, per metus šoktelėjo dukart

Vienos didžiausių Baltijos šalyse didmeninės prekybos e. įrenginiais, filmais ir kitomis verslo sritimis...

Prekyba
2022.06.30
Sankcijų spaudžiama Kaliningrado sritis pergrupuoja tiekimo grandines Premium

Nuo Vakarų importo priklausantis Rusijos eksklavas ieško būdų užsitikrinti ekonomikai reikiamą 20 mln. t per...

Logistika
2022.06.30
„Maxima grupės“ skolinimosi kapitalo rinkoje ambicijos – iki 1 mlrd. Eur

Kapitalo rinką dėl 300 mln. Eur obligacijų išleidimo žvalganti „Maxima grupė“ užsitikrino dokumentaciją...

Rinkos
2022.06.30
„Snapchat“ pristato mokamą prenumeratos paslaugą

Socialinio tinklo „Snapchat“ valdytoja „Snap“ trečiadienį pranešė, kad išleidžia mokamą paslaugų planą...

Inovacijos
2022.06.30
R. Kurlianskis: esu velnio neštas ir pamestas – man niekada nemokėjo, kad būčiau švelnus ir pūkuotas Premium 27

Raimondą Kurlianskį, vieną pagrindinių Dariaus Mockaus bendražygių, buvusių „MG Investment“ akcininkų, savo...

Prekyba
2022.06.30
Birželį pradėti ir baigti NT projektai Premium

Birželį Vilniuje pradėtos naujų daugiabučių, bendro gyvenimo būsto, biurų pastato statybos, Kaune ir...

Statyba ir NT
2022.06.30
Ką daryti, kai būni pirmas ir tebesi vienintelis: plėstis su franšizės partneriais Premium

Pasiūlius naujieną, kuri per kelerius metus ne tik įsitvirtina, atlaiko iššūkius, bet ir tebėra pirma ir...

Gazelė
2022.06.30
2035 m. ES ketina stabdyti automobilių su vidaus degimo varikliais prekybą 1

Šiai priemonei numatomos ir išlygos, ja tikimasi pasiekti Europos tikslus dėl klimato taršos ir iki 2050 m.

Logistika
2022.06.29
Derlingi „Camelia“ metai: nauji akcininkai, trys įsigijimai ir ūgtelėjęs pelnas Premium

UAB „Nemuno vaistinė“, valdanti „Camelia“ prekės ženklo vaistines Lietuvoje, 2021 m. pagal pardavimo pajamas,...

Prekyba
2022.06.29
„Simitri“ patirtis ir milijoninė apyvarta pirmaisiais metais: kaip sukurti pelningą e. parduotuvę Premium 5

2020-aisiais įkurta e. parduotuvė „Simitri“ „nulūžo“ per 10 min. po to, kai jos įkūrėjai – influenceriai...

Gazelė
2022.06.29
Neįtikėtini paralelinio importo nuotykiai Rusijoje Premium

Nutrūkus logistikos grandinėms tarp Rusijos ir Vakarų, šalies vyriausybė leido paralelinį importą – įvežti...

Pramonė
2022.06.29
Poilsio ir pramogų tandemas „NoriuNoriuNoriu“ bei „Laisvalaikio dovanos“ – jau ir „Ozo“ prekybos centre Verslo tribūna

Poilsio ir pramogų elektroninė parduotuvė „NoriuNoriuNoriu“ žengia į didžiuosius prekybos centrus. Nuo šiol...

Prekyba
2022.06.28
Parama turizmo verslui: kompensacijas gavo 100 paslaugų teikėjų

Pagal dvi turizmo sektoriui skirtas pagalbos dėl COVID-19 priemones, Ekonomikos ir inovacijų ministerija...

Gazelė
2022.06.28
„Eavalyne.lt“ savininkė suplanavo keleriopą augimą Premium 5

Lenkijos kapitalo CCC įmonių grupė, prekiaujanti avalyne ir drabužiais, per artimiausius penkerius metus...

Prekyba
2022.06.28

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku