Didžiausių Lietuvos e. parduotuvių reklamų biudžetai

Publikuota: 2016-06-25
Internetinę parduotuvę pigu.lt administruojančios UAB „Pigu“ sandėlis Vilniuje.
JUDITOS GRIGELYTĖS (VŽ) NUOTR.
svg svg
Internetinę parduotuvę pigu.lt administruojančios UAB „Pigu“ sandėlis Vilniuje. JUDITOS GRIGELYTĖS (VŽ) NUOTR.

Augant konkurencijai ir elektroninės prekybos rinkai pagrindinės internetinės parduotuvės didina reklamos biudžetus.

Vaidas Andriejauskas, UAB „MK Trade Lt“, valdančios e. parduotuvę rde.lt, direktorius, sako, kad didžiausius bendrovės kaštus sudaro investicijos į reklamą bei transportavimo sąnaudos. Jis skaičiuoja, kad 2015 m. reklamos sąnaudos siekė 468.000 EUR, 2014 m. – 454.000 EUR. Šiemet planuojama gauti 11 mln. Eur pardavimo pajamų.

„Sėkmingą veiklą Lietuvos rinkoje garantuoja stiprūs mūsų partneriai „RD Electronics“, – sako p. Andriejauskas. „RD Electronics“ yra didžiausias elektronikos ir buities technikos prekių tinklas Latvijoje, dirbantis daugiau kaip 20 metų.

Marius Butauskas, UAB „Varle“ generalinis direktorius, sako, kad bendrovė kas mėnesį reklamai skiria apie 10.000 Eur.

„Augant įmonei didėja ir reklamos biudžetas“, – sako p. Butauskas.

„Varles“ grupė 2015 m. gavo 35 mln. Eur pardavimo pajamų, 30% daugiau nei 2014 m., kai šis skaičius sudarė 27 mln. Eur. Dar labiau augo pati UAB „Varle“. Neaudituotais duomenimis, lyginamuoju laikotarpiu apyvarta padidėjo 47%: nuo 14,16 mln. Eur 2014 m. iki 20,86 mln. Eur 2015 m. „Varle“ dirba kaip prekybos sistema: 40 įmonių, tarp jų ir baldų, vaistų bendrovės, prekiauja per varle.lt platformą.

Reaguoja į konkurentus

Maisto pristatymo į namus paslaugą siūlančios „Barboros“ reklamai ir rinkodarai skiriamų lėšų kiekis yra susietas su pardavimų pajamomis.

„Augant pardavimams jis irgi natūraliai didėja. Be to, reklamos kiekį ir išlaidas jai koreguojame pagal poreikį, sezoniškumą, konkurentų veiksmus“, – sako Tomas Kibildis, „Barboros“ direktorius.

Kadangi klientai bendrovę pasiekia internetu, tad ir pagrindinė reklamos platforma yra skaitmeninė. Be to, taip lengviau segmentuoti tikslines auditorijas, pasiekti tuos žmones, kurie domisi pirkimo internetu galimybėmis.

„Įgyvendiname ir tiesioginės rinkodaros projektus, dirbame su savo klientais“, – sako p. Kibildis. „Barbora“, netiesiogiai valdoma kelių „Maximos“ akcininkų, 2015 m. patyrė 958.414 Eur nuostolį, dar didesnį nei 2014 m., kai jis sudarė 590.589 Eur.

„Pigu.lt“: mus jau žino

Pasak Dainiaus Liulio, UAB „Pigu“ direktoriaus, investicijos į reklamą nėra proporcingai augančios bendrovės pardavimams.

„Klientai jau mus žino, pasitiki, todėl jų pritraukimui nereikia tiek investuoti. Mes pagrindines investicijas nukreipiame ne į reklamą, bet į paslaugos gerinimą: patogios prekių atsiėmimo vietos, greitas pristatymas, visą parą dirbantis klientų aptarnavimo centras, patogi mobili aplikacija ir kita“, – sako p. Liulys.

Pernai į Lenkijos privataus kapitalo investicijų bendrovei „MCI“ priklausančio fondo rankas perėjusi didžiausia e. prekybos dalyvė Baltijos šalyse „Pigu.lt“ 2015 m. augino ir apyvartą, ir pelną. 2015 m. pardavimo pajamos, palyginti su 2014 m., padidėjo 29%: nuo 41,5 mln. Eur iki 53,4 mln. Eur. Kiek per metus padidėjo grynasis pelnas bendrovė neįvardija, kol duomenys neaudituoti. 2014 m. grynasis pelnas sudarė 196.072 Eur.

UAB „Skaitmeninis pasaulis“, valdanti interneto parduotuves asusshop.lt, ishop.lt, dellshop.lt, lenovo24.lt, samsung24.lt, neriba.lt, apyvarta 2015 m., palyginti su 2014 m., pasikeitė nežymiai: nuo 8,3 mln. Eur smuktelėjo iki 8,2 mln. Eur. Registrų centro duomenimis, nuostoliai per metus išaugo nuo 46.744 Eur iki 191.783 Eur. Pati bendrovė nuostolių nekomentuoja.

Jurgis Gylys, UAB „Skaitmeninis pasaulis“ direktorius, sako, kad internetinė parduotuvė nuolat reklamuojasi.

„Konkretūs skaičiai tebūnie paslaptimi, juolab, kad artimiausiu metu numatyti tam tikri pokyčiai, kurių tikslas yra didinti reklaminių investicijų efektyvumą ir grąžą“, – sako p. Gylys.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Teismas: už Šiaulių „Akropolio“ iškabą miestas pinigų negaus 1

Šiaulių prekybos centro „Akropolis“ valdytoja per 10 metų savivaldybei neprivalės sumokėti 64.800 Eur už...

Rinkodara
2020.08.07
„Vinted“ metiniai rezultatai: kartais didėjo ir pardavimai, ir nuostoliai Premium 14

Pirmojo Lietuvoje vienaragio – internetinės naudotų drabužių mainų ir prekybos platformos „Vinted“ pardavimų...

Prekyba
2020.08.07
Estijos naujų automobilių rinka atsigauna po pandemijos 

Praėjusį mėnesį šalies naujų automobilių rinka, palyginti su 2019-ųjų liepa, mažėjo 17,2%, tačiau palyginti...

„Telia“ pasirinko dar vienus kūrybinius partnerius

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuvos“ skelbtą taktinės kūrybinės agentūros konkursą laimėjo agentūra...

Rinkodara
2020.08.07
Keičiasi „Panoramos“ rinkodaros vadovė 7

Prekybos centro „Panorama“ rinkodaros vadovės pareigas pradeda eiti Kristina Aleknienė. Ji keičia Vilmą...

Rinkodara
2020.08.07
Viešinimo konkursų laimėtojai: nuo „vip communications“, „Fabulos“ iki „Carat“ Premium

2011–2018 m. labiausiai viešuosiuose pirkimuose sekėsi komunikacijos paslaugų agentūrai „vip communications“...

Rinkodara
2020.08.06
Viešinimo paslaugų pirkimo lyderiai – Kaunas, oro uostai ir Lietuvos paštas 1

2011–2018 m. labiausiai viešuosiuose pirkimuose sekėsi komunikacijos paslaugų agentūrai „vip communications“...

Rinkodara
2020.08.06
Komercinio NT popandeminis paveikslas: kuo tiki investuotojai Premium 3

Akcijų ir obligacijų portfelius komerciniu nekilnojamuoju turtu (NT) diversifikavę investuotojai veik...

Statyba ir NT
2020.08.06
Prekių ženklų komunikacija: po chaoso – į nuosaikų atsigavimą Premium

Žiniasklaidos ir reklamos planavimo bendrovės po itin sėkmingo praėjusių metų visos rinkos augimo šiemetę...

Rinkodara
2020.08.06
Prekybos augimas Lietuvoje birželį – vienas didesnių ES

Tarp ES valstybių narių, mažmeninė prekyba šį birželį, palyginti su pernai tuo pačiu mėnesiu, labiausiai...

Prekyba
2020.08.05
Teismas: vaistinių veiklą tiriančios Konkurencijos tarybos veiksmai – teisėti 1

Prieš dvejus metus tyrimą dėl vaistinių tinklų galimo kartelinio susitarimo pradėjusios Konkurencijos tarybos...

Prekyba
2020.08.05
„Pixevia“ rankose – 1  mln. Eur investicijos

Pirmąją dirbtinio intelekto valdomą parduotuvę Europoje sukūrusi technologijų bendrovė pritraukė investicijų...

Rinkodara
2020.08.05
Maistininkai ruošiasi antrajai bangai: atsargas kaupia pusmečiui Premium 4

Po pavasarį išmoktų karantino pamokų maisto pramonės bendrovės rengiasi antrajai koronaviruso bangai: nors...

Pramonė
2020.08.05
M. Eglinskas: pritrauktos lėšos leis pradėti drąsią plėtrą Europoje  Premium 2

Mindaugas Eglinskas, Lietuvos technologijų bendrovės „Magma Solutions“, sukūrusios pirmą dirbtinio intelekto...

Prekyba
2020.08.05
Pandemija užkariavo ir reklamą: nuo „Telios“ iki D. Katkaus Premium 1

Labiausiai įsiminusi 2020 m. pirmojo pusmečio reklama – „Telios“ klipas, trumpais ironiškais siužetais...

Rinkodara
2020.08.05
„Teslos“ prekybos atstovai dairosi partnerių Lietuvoje  Premium 4

Autorizuotų centrų plėtrą griežtai kontroliuojančio elektromobilių gamintojo prekybos atstovai iš Lenkijos...

Automobiliai
2020.08.04
„Bayer“ pranešė apie 9,5 mlrd. eurų siekiančius nuostolius antrąjį ketvirtį

Vokietijos chemijos milžinė „Bayer“ pranešė apie 9,55 mlrd. eurų grynuosius nuostolius, patirtus antrąjį...

Prekyba
2020.08.04
„Circle K“ į degalinę Tauragėje investavo 2 mln. Eur

Degalinių tinklas „Circle K“ užbaigė didžiausią pastarųjų metų investicijų projektą Tauragėje.

Prekyba
2020.08.04
„Eurovaistinė“ pristato laikiną logotipą ir šūkį 20

Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ nuo rugpjūčio pristato naują pozicionavimą: atnaujintą kainodarą lydės...

Rinkodara
2020.08.04
Įvairių skonių riešutai keičia kokybiškų užkandžių rinką Verslo tribūna

Sąlyginai nusistovėjusioje užkandžių rinkoje atsirado naujas žaidėjas, keičiantis supratimą apie tai, kuo...

Prekyba
2020.08.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus