Didžiausių Lietuvos e. parduotuvių reklamų biudžetai

Publikuota: 2016-06-25
Internetinę parduotuvę pigu.lt administruojančios UAB „Pigu“ sandėlis Vilniuje.
JUDITOS GRIGELYTĖS (VŽ) NUOTR.
Internetinę parduotuvę pigu.lt administruojančios UAB „Pigu“ sandėlis Vilniuje. JUDITOS GRIGELYTĖS (VŽ) NUOTR.

Augant konkurencijai ir elektroninės prekybos rinkai pagrindinės internetinės parduotuvės didina reklamos biudžetus.

Vaidas Andriejauskas, UAB „MK Trade Lt“, valdančios e. parduotuvę rde.lt, direktorius, sako, kad didžiausius bendrovės kaštus sudaro investicijos į reklamą bei transportavimo sąnaudos. Jis skaičiuoja, kad 2015 m. reklamos sąnaudos siekė 468.000 EUR, 2014 m. – 454.000 EUR. Šiemet planuojama gauti 11 mln. Eur pardavimo pajamų.

„Sėkmingą veiklą Lietuvos rinkoje garantuoja stiprūs mūsų partneriai „RD Electronics“, – sako p. Andriejauskas. „RD Electronics“ yra didžiausias elektronikos ir buities technikos prekių tinklas Latvijoje, dirbantis daugiau kaip 20 metų.

Marius Butauskas, UAB „Varle“ generalinis direktorius, sako, kad bendrovė kas mėnesį reklamai skiria apie 10.000 Eur.

„Augant įmonei didėja ir reklamos biudžetas“, – sako p. Butauskas.

„Varles“ grupė 2015 m. gavo 35 mln. Eur pardavimo pajamų, 30% daugiau nei 2014 m., kai šis skaičius sudarė 27 mln. Eur. Dar labiau augo pati UAB „Varle“. Neaudituotais duomenimis, lyginamuoju laikotarpiu apyvarta padidėjo 47%: nuo 14,16 mln. Eur 2014 m. iki 20,86 mln. Eur 2015 m. „Varle“ dirba kaip prekybos sistema: 40 įmonių, tarp jų ir baldų, vaistų bendrovės, prekiauja per varle.lt platformą.

Reaguoja į konkurentus

Maisto pristatymo į namus paslaugą siūlančios „Barboros“ reklamai ir rinkodarai skiriamų lėšų kiekis yra susietas su pardavimų pajamomis.

„Augant pardavimams jis irgi natūraliai didėja. Be to, reklamos kiekį ir išlaidas jai koreguojame pagal poreikį, sezoniškumą, konkurentų veiksmus“, – sako Tomas Kibildis, „Barboros“ direktorius.

Kadangi klientai bendrovę pasiekia internetu, tad ir pagrindinė reklamos platforma yra skaitmeninė. Be to, taip lengviau segmentuoti tikslines auditorijas, pasiekti tuos žmones, kurie domisi pirkimo internetu galimybėmis.

„Įgyvendiname ir tiesioginės rinkodaros projektus, dirbame su savo klientais“, – sako p. Kibildis. „Barbora“, netiesiogiai valdoma kelių „Maximos“ akcininkų, 2015 m. patyrė 958.414 Eur nuostolį, dar didesnį nei 2014 m., kai jis sudarė 590.589 Eur.

„Pigu.lt“: mus jau žino

Pasak Dainiaus Liulio, UAB „Pigu“ direktoriaus, investicijos į reklamą nėra proporcingai augančios bendrovės pardavimams.

„Klientai jau mus žino, pasitiki, todėl jų pritraukimui nereikia tiek investuoti. Mes pagrindines investicijas nukreipiame ne į reklamą, bet į paslaugos gerinimą: patogios prekių atsiėmimo vietos, greitas pristatymas, visą parą dirbantis klientų aptarnavimo centras, patogi mobili aplikacija ir kita“, – sako p. Liulys.

Pernai į Lenkijos privataus kapitalo investicijų bendrovei „MCI“ priklausančio fondo rankas perėjusi didžiausia e. prekybos dalyvė Baltijos šalyse „Pigu.lt“ 2015 m. augino ir apyvartą, ir pelną. 2015 m. pardavimo pajamos, palyginti su 2014 m., padidėjo 29%: nuo 41,5 mln. Eur iki 53,4 mln. Eur. Kiek per metus padidėjo grynasis pelnas bendrovė neįvardija, kol duomenys neaudituoti. 2014 m. grynasis pelnas sudarė 196.072 Eur.

UAB „Skaitmeninis pasaulis“, valdanti interneto parduotuves asusshop.lt, ishop.lt, dellshop.lt, lenovo24.lt, samsung24.lt, neriba.lt, apyvarta 2015 m., palyginti su 2014 m., pasikeitė nežymiai: nuo 8,3 mln. Eur smuktelėjo iki 8,2 mln. Eur. Registrų centro duomenimis, nuostoliai per metus išaugo nuo 46.744 Eur iki 191.783 Eur. Pati bendrovė nuostolių nekomentuoja.

Jurgis Gylys, UAB „Skaitmeninis pasaulis“ direktorius, sako, kad internetinė parduotuvė nuolat reklamuojasi.

„Konkretūs skaičiai tebūnie paslaptimi, juolab, kad artimiausiu metu numatyti tam tikri pokyčiai, kurių tikslas yra didinti reklaminių investicijų efektyvumą ir grąžą“, – sako p. Gylys.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

EK siūlo didinti kainų skaidrumą maisto produktų grandinėje

Europos Komisija (EK) pristato savo trečią nuo tada, kai uždraudė nesąžiningos prekybos praktiką ir pagerino...

Pramonė
2019.05.22
Ekologiškų produktų pardavėjai: draudimai pametėja idėjų Premium

Smulkieji kuria produktus „zero-waste“ – gyvenimo būdo su kuo mažiau atliekų – kultūrai stiprinti ir randa...

Gazelė
2019.05.22
„Sportland“ plėtoja e. komercijos projektą 9

Vladas Korsakovas, „Sportland LT“ valdybos pirmininkas, dalyvaudamas „Verslo žinių“ festivalyje RETAIL...

Prekyba
2019.05.22
„Topo centras“ neaplenkia mažesnių miestų 2

Praėjusią savaitę Kėdainiuose duris atvėrusi naujos kartos „Topo centro“ parduotuvė per pirmąjį savaitgalį...

Prekyba
2019.05.22
„Pigu“ tapo strategine Kinijos–Latvijos e. prekybos partnere 3

Internetinės prekybos grupė „Pigu“ tapo strategine partnere tarpvalstybiniame Latvijos ir Kinijos e.

Prekyba
2019.05.22
„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
2019.05.22
Naujų savininkų rankose atsidūręs PC „Ozas“ sulauks milijoninių investicijų Premium 9

Gijsas Klompas, Pietų Afrikos Respublikos (PAR) NT kompanijos „NEPI Rockcastle“ įsigijimų vadovas, interviu...

Prekyba
2019.05.22
Panevėžiečių ambicijos: maisto produktus pristato į namus visoje Lietuvoje Premium

Nemažai įmonių, garsiai startavusių e. prekyboje maisto produktais ir kasdienėmis prekėmis, veiklą nutraukė.

Gazelė
2019.05.22
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
2019.05.22
„Modus Group“ ruošia tris naujus „Autobrava Motors“ salonus  2

Lietuviško kapitalo tarptautinės įmonių grupės „Modus Group“ valdoma „Autobrava Motors“ skelbia atnaujinanti...

Automobiliai
2019.05.21
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
Artūras ir Augustinas Rakauskai atsidalijo verslus 30

Artūras Rakauskas ir jo tėvas Augustinas Rakauskas keičia iki šiol kartu valdyto verslo modelį ir savo...

Prekyba
2019.05.21
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
2019.05.21
Futuristė C. Trotter: jeigu reikėtų rinktis vieną inovaciją, investuočiau į dirbtinį intelektą Premium

Asmeninius pasiūlymus savo klientams pradedančių teikti prekybininkų apyvartos išauga 6-10% ir kyla dukart...

Prekyba
2019.05.21
Po Lietuvą išsibarstę vaikai stiprina tėvų verslą Premium

Stragių ekologinis ūkis (Ukmergės r.) jau keleri metai, kai tiekia produktus galutiniam pirkėjui. Būtent...

Gazelė
2019.05.21
Viešieji pirkimai: neužlopoma juodoji skylė 21

Nors Viešųjų pirkimų įstatymas išgyveno kone keturias dešimtis metamorfozių, ko gero, dar ne viena Vyriausybė...

Verslo aplinka
2019.05.21
Perspėjimas įmonėms: daugėja apgaulingų pasiūlymų Premium 3

Lietuvos eksportuotojai sulaukia gerokai daugiau nei anksčiau apgaulingų pasiūlymų patiekti prekes. Dabar jie...

Finansai
2019.05.21
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 19

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau