Lokalūs prekybos centrai meta iššūkį milžinams

Kai kurie prekių ženklai, anksčiau išskirtinai dirbę tik didžiuosiuose prekybos centruose, žengia ir į mažesnius, orientuotus tik į savo ar tam tikro rajono gyventojus. Tai susiję su ribotomis plėtros galimybėmis ir periferinių prekybos centrų sprendimais investuoti į prekybos plotus tiek, kad atitiktų išrankių nuomininkų reikalavimus.
Santa Rozenkopfa, prekybos centrą RYO Panevėžyje valdančios įmonės CBRE vadovė Baltijos šalims, kalbėdama apie tradicinės koncepcijos prekybos centrus, kurių turinį sudaro maistas, mada ir pramogos, pabrėžia, kad didžiuosiuose miestuose įsikūrę preky ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti