Lūpdažio indeksas: Lietuvoje auga kosmetikos pardavimai

Grožio ir kūno priežiūros produktais prekiaujančių bendrovių pajamas didina dekoratyvinės kosmetikos kategorija, kurios vertė Lietuvoje 2015 m. išaugo 7,8%, iki 28,3 mln. Eur.
Vienos vartotojos išlaidos kosmetikai Lietuvoje per metus išaugo apie 9%: nuo 16,5 Eur 2014 m. iki 18 Eur 2015 m., skaičiuoja Euromonitor International. Prognozuojama, kad šiemet šis skaičius padidės iki 19,2 Eur ir kasmet tolygiai augs, kol 2020 m ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti