E. parduotuvė „zzz.lt“ paskelbė, kada pradeda prekybą

Publikuota: 2016-05-02
Atnaujinta 2016-05-02 14:18
„Verslo žinios“

E.parduotuvė „zzz.lt“ maisto prekių pristatymo paslaugą pradės teikti gegužės 16 d. Kaune, o iki mėnesio pabaigos - visoje Lietuvoje.

Viena iš šio naujo rinkos dalyvio siūlomų naujienų – prekių pristatymas prie kliento durų visą parą.

„Jau pradėjome testuoti paslaugą tarp savų. Dalyvauja iki tūkstančio žmonių. Per porą savaičių įsibėgėsime“, - pirmadienį spaudos konferencijoje sako Žilvinas Vasiliauskas, pagrindinis UAB „zzz.lt“ akcininkas bei viešbučių „Amberton“ valdybos pirmininkas.

Anot jo, užsisakius prekes iki 17 val., Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje jos bus pristatomos tą pačią naktį, kitur – per artimiausią parą.

Povilas Redko, „Mediapark“ vadovas, atsakingas už „zzz.lt“ projekto IT dalį, sako, kad kuriant puslapį pagrindinis principas buvo – neišgąsdinti vartotojo, kuris nepatyręs, galbūt perka internete pirmą kartą.

„Svetainė turi veikti kaip bankomatas“, – tikslą sau kėlė p. Redko. Jo vadovaujama komanda panašius projektus vystė Švedijoje ir Rusijoje.

Optimistiški lūkesčiai

Pasak p. Vasiliausko, visos tendencijos rodo, kad Lietuvoje per artimiausius 5 ar 6 metus iki 10% prekybos maistu persikels į internetą, nes tokia paslauga žmonėms yra labai patogi, taupo laiką. Tačiau svarbu pasiūlyti tikrai patogų modelį, dirbti efektyviai.

Bendrovė išsinuomojo sandėlį Kaune, Savanorių prospekte. Iš jo kurjeriais bus pristatomos prekės klientams.

Prekės klientams bus paliekamos specialiose temperatūrą kontroliuojančiose dėžėse, kurios specialiu būdu pritvirtinamos prie kliento durų.

Šiuo metu asortimentą sudaro virš 5.000 prekių. Vasaros viduryje prekių įvairovė turėtų pasiekti 10.000 vnt.

Bus premium kategorijos prekių, kurių kokybė aukštesnė, jos rečiau randamos parduotuvėje.

„Ne visiems svarbūs pigūs kalafiorai, gal kažkam reikia ir aukštesnės kokybės produktų, tokių mes irgi pasiūlysime. Galvojame ne vien apie akcijas“, - sako p. Vasiliauskas.

Pasak p. Vasiliausko, daugelis tiekėjų, su kuriais teko bendrauti, palaikė „zzz.lt“ idėją, nes jiems reikalingi papildomi prekybos kanalai.

„Sutarėme su didžiaisiais tiekėjais, turime geras kainas, tas pačias kokios yra parduotuvėse“, – sako p. Vasiliauskas.

Jis skaičiuoja, kad periferijoje kai kurie produktai kainuos 5-15% pigiau, nes vietinėse parduotuvėse dabar jie brangesni. Tikslinis e. parduotuvės klientas – šeima.

Planuojama, kad „zzz.lt“ veikla bus pelninga 2017 m. Skaičiuojama, kad aptarnauti vieną krepšelį kainuoja 8 Eur.

„zzz.lt“ tapo konkurente šiuo metu Vilniuje maisto prekes pristatančiai bendrovei „Barbora“, kuri nuo parėjusių metų vasaros, kai veiklą nutraukė „Fresh Market“, rinkoje liko viena.

Investicijos į šį „zzz.lt“ projektą siekia 2 mln. Eur.

Jos apima tik e. prekybą ir pristatymą, į tradicinę mažmeninę prekybą investuoti neplanuojama.

Strateginė kryptis

Robertas Vilkaitis, „DPD Lietuva“ generalinis direktorius, sako, kad maisto pristatymas – ne naujiena, tačiau „zzz.lt“ Lietuvoje į šį segmentą ateina su inovacijomis. Sutarta, kad jo vadovaujami kurjeriai pristatys prekes „zzz.lt“ parduotuvės klientams.

„Sprendimas produktus pristatyti specialiose dėžėse Lietuvoje bus naujas. Visai mūsų grupei buvimas maisto segmente yra strateginė kryptis. Pagyvinsime Lietuvos rinką“, – įsitikinęs p.Vilkaitis.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Lietuviškas prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje pelnė įvertinimą

Prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje rengiamuose apdovanojimuose „Rinkos perlas“ pelnė sidabro medalį.

Rinkodara
09:57
„Aprangos“ grupė pertvarko „premium“ parduotuves Premium 1

Pagrindiniai pokyčiai susiję su „Emporio Armani“ tinklo parduotuvėmis, kurių asortimentas perkeliamas į...

Prekyba
05:45
SEB ir „Danske Bank“ patirtys, kaip didinti klientų pasitenkinimą Premium

Kelerius metus eksperimentavęs, SEB bankas šiemet visus savo klientų konsultavimo skyrius vertina ne pagal...

Rinkodara
2019.06.18
„Pigu“ taikytos nuolaidos – vėl priežiūros tarnybos akiratyje Premium 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, gavusi vartotojų nusiskundimus, atliko tyrimą dėl UAB „Pigu“...

Rinkodara
2019.06.18
FNTT išaiškino e. parduotuvę, slėpusią realias pajamas

Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos (FNTT) Vilniaus apygardos valdybos tyrėjai kartu su Vilniaus apygardos...

Prekyba
2019.06.18
„Maxima“ turi naują atstovę spaudai 12

Didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Maxima LT“ atstovo ryšiams su visuomene pareigas pradėjo eiti Rima...

Vadyba
2019.06.18
Vietoj „Elektromarkt“ Vilniaus „Akropolyje“ kuriasi „Topo centras“ Premium 16

Buitinės technikos ir elektronikos tinklui „Elektromarkt“ uždarius vieną didžiausių parduotuvių, pozicijas...

Prekyba
2019.06.18
„Huawei“: JAV apribojimai mums kainuos 30 mlrd. USD 17

Dėl JAV veiksmų, nukreiptų prieš „Huawei“, kompanija šiemet negaus beveik 30 mlrd. USD planuotų pajamų,...

Paslaugos
2019.06.17
Latvija ketina leisti alkoholiu prekiauti internete 4

Latvijos ekonomikos ministerija parengė alkoholinių gėrimų apyvartos įstatymo pataisų projektą, kuris leistų...

Prekyba
2019.06.17
Už 2 mln. Eur atnaujins prekybos centrą BIG 1

Klaipėdos prekybos centre BIG prasideda atsinaujinimo darbai, kurių metu bus rekonstruojama pastato išorė ir...

Prekyba
2019.06.17
„Headline“ veiklos pajamos išaugo trečdaliu

Komunikacijos agentūros „Headline“ tiesioginės veiklos pajamos (be trečiųjų šalių) per praėjusius metus,...

Rinkodara
2019.06.17
„Gintarinė vaistinė“ dividendams skyrė visą pelną – 4 mln. Eur

Lenkijos farmacijos grupės „Pelion“ valdomas vienas didžiausių Lietuvoje vaistinių tinklų...

Paslaugos
2019.06.17
„Konekesko Lietuva“ pernai gavo 47 mln. Eur pajamų

Bendrovė „Konekesko Lietuva“ praėjusiais metais gavo 46,975 mln. Eur pajamų – 4% daugiau nei 2017 m. (45,136...

Pramonė
2019.06.17
„Kanų liūtuose“ varžosi 11 reklamos darbų iš Lietuvos 2

Šiandien prasideda 66-asis „Kanų liūtų“ festivalis – didžiausias ir svarbiausias kūrybiškumo renginys...

Rinkodara
2019.06.17
Kodėl parduotuvė parduotuvėje geriau už krautuvę senamiestyje Premium

Renkantis parduotuvei vietą būtina įvertinti ne tik praeivių srautus, bet ir atsižvelgti į jų apsipirkimo...

Gazelė
2019.06.17
PST gavo kelių mln. Eur užsakymą iš „Lidl Lietuvos“

AB Panevėžio statybos trestas (PST) gavo užsakymą statyti „Lidl“ parduotuvę Panevėžyje.

Statyba ir NT
2019.06.17
A. Rusteikos „Delta Investment“ pajamos siekė beveik 117 mln. Eur 2

Verslininko Aurelijaus Rusteikos valdoma „Delta Investment“ praėjusiais metais gavo 116,957 mln. Eur...

Prekyba
2019.06.17
Iš pelnų pinigai teka į darbuotojų sąskaitas, o iš ten – vartojimui Premium 5

Šių metų pirmąjį ketvirtį labiausiai pridėtinė vertė augo statybos sektoriuje – ypač aktyvi buvo sandėlių ir...

Finansai
2019.06.17
„Lidl“ gerbėjų neprarado, bet „Maxima“ sugebėjo jų pritraukti daugiau Premium 2

Tarp Baltijos šalių tik estai mėgstamiausio prekės ženklo titulą skiria vietiniam „Kalev“, Latvijoje laurai...

Rinkodara
2019.06.17
Vilniaus reputacija socialiniuose tinkluose – viena pozityviausių Europoje 8

Vilnius – vienas iš penkių Europos miestų, kurių reputacija skaitmeninėje erdvėje yra pozityviausia, rodo...

Rinkodara
2019.06.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau