„H&M“ pardavimai Lietuvoje per metus išaugo 37%

Švedijos mažmeninės prekybos drabužiais tinklas Hennes & Mauritz (H&M) per paskutinius finansinius metus, kuriuos bendrovė skaičiuoja nuo gruodžio 1 d. iki lapkričio 30 d., Lietuvoje gavo 296 mln. SEK (32 mln. Eur) pardavimo pajamų.
Tai 37% daugiau nei 20132014 m., kai šis skaičius sudarė 216 mln. SEK (23,4 mln. Eur), rodo bendrovės metinės ataskaitos duomenys.
Šiuo metu H&M Lietuvoje turi 7 parduotuves, dar vieną iki metų pabaigos planuojama atidaryti Kaune, prekybos ir pramogų centre Molas.
Metiniame pranešime teigiama, kad šiemet bendrovė tęs elektroninės prekybos plėtrą rinkose, kuriose jau yra tradicinės parduotuvės. Tarp 9 šalių, kuriose šiemet startuos elektroninė prekyba yra Lietuva. Internetinės parduotuvės taip pat bus atidarytos Airijoje, Japonijoje, Graikijoje, Kroatijoje, Slovėnijoje, Estijoje, Latvijoje ir Liuksemburge.
Šiuo metu H&M elektroninė prekyba veikia 23 šalyse.
VŽ rašė, kad bendri grupės pardavimai (be PVM) iš viso sudarė 180 mlrd. SEK (19,5 mlrd. Eur). Skaičiuojant su PVM - 210 mlrd. SEK (22,7 mlrd. Eur), t.y. beveik penktadaliu daugiau nei prieš metus. Skaičiuojant pardavimus vietine valiuta, augimas sudarė 11%, rašoma finansinėje ataskaitoje.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti