Suskaičiuotos „Akropolių“ nuomininkų pajamos: Klaipėda prilygsta Kaunui

Publikuota: 2016-03-31
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Bendra UAB „Akropolis LT“ valdomų prekybos ir pramogų centrų nuomininkų apyvarta 2015 m. sudarė apie 540 mln. Eur. Vilniaus „Akropolyje“ pajamos siekė apie 280 mln. Eur, Klaipėdos „Akropolyje“ – apie 170 mln. Eur, Šiaulių „Akropolyje“ – apie 90 mln. Eur.

Pasak Dovilės Šiekštelytės-Batutienės, „Akropolis LT“ direktorės, „Akropoliuose“ veikiančių nuomininkų apyvartos pastaraisiais metais auga vidutiniškai iki 7%.

Paklausta apie bendrovės veiklos pelningumą ji teigė, kad visi bendrovės „Akropolis LT“ valdomi prekybos ir pramogų centrai 2015 m. dirbo pelningai, o pelnas iš pagrindinės veiklos, lyginant su 2014 m., augo. Tikslių grynojo pelno skaičių ji nenurodo.

Vienas svarbiausių prekybos centro pelningumą lemiančių veiksnių – sėkminga įsikūrusių parduotuvių veikla, sako pašnekovė.

Skirtingai nei kitus tris, Kauno prekybos centrą „Akropolis“ valdo NT bendrovė „Newsec“, jis priklauso Vokietijos bendrovei „Deka Immobilien“. Nuomininkų pardavimo pajamų „Newsec“ neatskleidžia. Tačiau, VŽ šaltinių teigimu, 2015 m. šis skaičius siekė 173 mln. Eur – maždaug tiek pat, kiek ir „Akropolis LT“ valdomame prekybos centre Klaipėdoje.

86.000 kv. m ploto prekybos centras Kaune turi apie 280 nuomininkų, 75.000 kv. m „Akropolis“ Klaipėdoje – apie 260.

Prognozuoja tolygų augimą

Atsižvelgdama į vartojimo tendencijas, augančias Lietuvos gyventojų pajamas, šiemet „Akropolis LT“ tikisi subalansuoto ir tvaraus tolesnio augimo Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“.

„Matome, kad per pastaruosius keletą metų pirkėjų išsiugdytas racionalumas niekur nedingo – ieškoma geriausio kainos ir kokybės santykio, tad staigaus vartojimo šuolio nelaukiame. Manau, bendri nuomininkų pardavimai „Akropoliuose“ turėtų padidėti 5-7%“, – planuoja p. Šiekštelytė-Batutienė.

Pasak jos, kiekvieną mėnesį Vilniaus „Akropolyje“ apsilanko daugiau nei 1 mln. pirkėjų. Būtent todėl Vilniaus „Akropolį“ verslo startui Lietuvoje, o neretai ir Baltijos šalyse, renkasi daugelis naujų, pirmąsias parduotuves regione atveriančių prekių ženklų“, – komentuoja p. Šiekštelytė-Batutienė. Šiemet atidarytos „Intimissimi“, „Calzedonia“, „Imaginarium“ prekių ženklų parduotuvės, pernai – „Zarahome“, „SportDirect“, „US Polo“.

Sparčiausiai „Akropoliuose“ 2015 m. didėjo sporto ir laisvalaikio prekių pardavimai – 22%, knygų ir kosmetikos bei parfumerijos pardavimai augo 10%, prekių vaikams – 8%, pramogų teikėjų pardavimai didėjo 6%.

Dar viena ryškėjanti tendencija – nišinių vartotojų poreikių stiprėjimas. Prekybos centruose pirkėjai nori rasti ne tik regione ir Europoje gerai žinomas parduotuves, bet ir Lietuvoje populiarius prekių ženklus, taip pat specializuotas parduotuves. Todėl aktyviai ieškome šiuos poreikius galinčių patenkinti nuomininkų – pernai „Akropolyje“ atidaryta populiari picerija „Jurgis ir Drakonas“, „Butiq.lt“ salonas, specializuotos sūrių, aliejaus parduotuvės. Nišinių parduotuvių pasiūla „Akropoliuose“ didinama ir šiemet – Vilniaus „Akropolyje“, pavyzdžiui, atidaryta savo pirkėją jau atradusi Lietuvos dizainerių parduotuvė „Unlabel“.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Ministerija prašo dešimties farmacinių kampanijų sumažinti vaistų kainas

Sveikatos apsaugos ministerija trečiadienį pranešė prašanti dešimties farmacinių kompanijų iki spalio 8...

Prekyba
19:38
„Makveža“ šiemet tikisi didinti apyvartą 12% iki 99 mln. Eur

Parduotuvių tinklą „Moki-veži“ valdanti statybinių medžiagų prekybos bendrovė „Makveža“ pernai gavo 88,14...

Prekyba
19:05
„Autokurto“ įkūrėjas užleidžia vadovo vietą pagrindiniam akcininkui  1

Iš generalinio direktoriaus pareigų bendrovėje „Autokurtas“ traukiasi Vytautas Garbenis, ilgametis įmonės...

Tyrimas: ko nebenori klientai ir kokiame versle svarbu pradėti aptarnauti per 2–3 minutes Premium

Kai įvairiausių prekių ir paslaugų pasirinkimas – didžiulis, pardavėjams svarbu žinoti, ko tikisi jų...

Paslaugos
15:27
„Revolut“ turi naują komunikacijos vadovę Baltijos šalyse 1

Jungtinės Karalystės finansinių technologijų platformos „Revolut“, Lietuvoje turinčios specializuoto banko...

Rinkodara
14:20
Vilniuje – pirmasis „Teslos“ prekybos atstovų partneris 13

Amerikiečių elektromobilių gamintojo „Tesla“ prekybos atstovų – Lenkijos įmonės „Centrumcars24“ partneriais...

Automobiliai
14:10
Kompiuterių pardavėjai išgyveno Kalėdas, kurias statistikai praleido Premium

Statistikos departamentas (SD) skelbia, kad šiemet asmeninius kompiuterius turi 77%, o interneto prieigą –...

„Amazon“ vis tik surengs išpardavimo akciją „Prime Day“ 

JAV elektroninės komercijos milžinė išpardavimo akciją „Prime Day“ šiemet surengs spalio 13–14 dienomis.

Prekyba
2020.09.29
TV rinka: į konkurencinę kovą dėl lyderio pozicijų įsitraukė ir LRT Premium

TV3 grupės kanalai pandemiją išgyveno lengviau ir skaičiuoja mažiau praradusi reklamos sekundžių nei LNK.

Rinkodara
2020.09.29
Pirmos kojinės, valančios vandenynus, – jau Lietuvoje, bet norintiems dar neparduoda Premium 9

Lietuviškas kojinių prekės ženklas „Ūkai“ bus pirmasis Lietuvoje dar retų tvarių tekstilės prekių ženklų...

Gazelė
2020.09.29
Rugsėjį – 0,3% išankstinė mėnesio infliacija 4

Lietuvoje rugsėjo mėnesį, išankstiniais vertinimais, mėnesio infliacija, apskaičiuota pagal su kitomis...

Prekyba
2020.09.29
„Pigu“ ambicijos: 30 parduotuvių iki metų pabaigos Premium 4

Vienintelis būdas užtikrinti gerą klientų patirtį ir operatyvų prekių pristatymą yra toks, kai prekės...

Prekyba
2020.09.29
Didžiausių darbdavių medianos: pirmūnai stumdosi, bet iš trejetuko nesitraukia Premium

„Sodra“ skelbia, kokias algų medianas rugpjūtį mokėjo didžiausi šalies darbdaviai. Beveik nuo metų pradžios...

Vadyba
2020.09.28
Rugpjūtį mažmeninės prekybos įmonių apyvarta padidėjo 0,5% 

Išankstiniais duomenimis, mažmeninės prekybos įmonių apyvarta be PVM 2020 m. rugpjūtį sudarė...

Prekyba
2020.09.28
FNTT atliko kratas kompiuterine technika prekiaujančioje įmonėje  9

Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos (FNTT) Vilniaus apygardos valdyba, vadovaujant Vilniaus apygardos...

Prekyba
2020.09.28
Didžiausio formato „Maximose“ pirkėjų sumažėjo ir apskritai hipermarketai praranda populiarumą Premium 1

Didžiausio šalyje mažmenininko „Maximos“ didžiausio formato parduotuvėse pardavimai yra kritę, palyginti su...

Prekyba
2020.09.28
IKEA keičia darbdavio komunikacijos kryptį

IKEA keičia darbdavio komunikaciją – dirbti bendrovėje kvies jos esami darbuotojai.

Rinkodara
2020.09.27
Sprendžia lygtį, ar auganti e. komercija – ilgalaikė tendencija Premium

Sportinės aprangos gamybos milžinė „Nike“ viliasi, kad e. prekybos šuolis, sekęs po koronaviruso pandemijos...

Prekyba
2020.09.27
Ruošti dviračių žiemą raginti jau nebereikės 

Dviračių paklausos bumas ne tik strėle į viršų pašokdino jų pardavėjų pajamas, bet, kaip šie tikisi, sumažins...

Gazelė
2020.09.27
TOP 10 turtingiausiųjų mados versle  Premium

Didžiausios pasaulyje prabangos prekių grupės LVMH vadovas Bernard’as Jeanas Etienne’as Arnault yra...

Prekyba
2020.09.26

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus