Suskaičiuotos „Akropolių“ nuomininkų pajamos: Klaipėda prilygsta Kaunui

Publikuota: 2016-03-31
Atnaujinta 2016-03-31 12:55
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Bendra UAB „Akropolis LT“ valdomų prekybos ir pramogų centrų nuomininkų apyvarta 2015 m. sudarė apie 540 mln. Eur. Vilniaus „Akropolyje“ pajamos siekė apie 280 mln. Eur, Klaipėdos „Akropolyje“ – apie 170 mln. Eur, Šiaulių „Akropolyje“ – apie 90 mln. Eur.

Pasak Dovilės Šiekštelytės-Batutienės, „Akropolis LT“ direktorės, „Akropoliuose“ veikiančių nuomininkų apyvartos pastaraisiais metais auga vidutiniškai iki 7%.

Paklausta apie bendrovės veiklos pelningumą ji teigė, kad visi bendrovės „Akropolis LT“ valdomi prekybos ir pramogų centrai 2015 m. dirbo pelningai, o pelnas iš pagrindinės veiklos, lyginant su 2014 m., augo. Tikslių grynojo pelno skaičių ji nenurodo.

Vienas svarbiausių prekybos centro pelningumą lemiančių veiksnių – sėkminga įsikūrusių parduotuvių veikla, sako pašnekovė.

Skirtingai nei kitus tris, Kauno prekybos centrą „Akropolis“ valdo NT bendrovė „Newsec“, jis priklauso Vokietijos bendrovei „Deka Immobilien“. Nuomininkų pardavimo pajamų „Newsec“ neatskleidžia. Tačiau, VŽ šaltinių teigimu, 2015 m. šis skaičius siekė 173 mln. Eur – maždaug tiek pat, kiek ir „Akropolis LT“ valdomame prekybos centre Klaipėdoje.

86.000 kv. m ploto prekybos centras Kaune turi apie 280 nuomininkų, 75.000 kv. m „Akropolis“ Klaipėdoje – apie 260.

Prognozuoja tolygų augimą

Atsižvelgdama į vartojimo tendencijas, augančias Lietuvos gyventojų pajamas, šiemet „Akropolis LT“ tikisi subalansuoto ir tvaraus tolesnio augimo Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“.

„Matome, kad per pastaruosius keletą metų pirkėjų išsiugdytas racionalumas niekur nedingo – ieškoma geriausio kainos ir kokybės santykio, tad staigaus vartojimo šuolio nelaukiame. Manau, bendri nuomininkų pardavimai „Akropoliuose“ turėtų padidėti 5-7%“, – planuoja p. Šiekštelytė-Batutienė.

Pasak jos, kiekvieną mėnesį Vilniaus „Akropolyje“ apsilanko daugiau nei 1 mln. pirkėjų. Būtent todėl Vilniaus „Akropolį“ verslo startui Lietuvoje, o neretai ir Baltijos šalyse, renkasi daugelis naujų, pirmąsias parduotuves regione atveriančių prekių ženklų“, – komentuoja p. Šiekštelytė-Batutienė. Šiemet atidarytos „Intimissimi“, „Calzedonia“, „Imaginarium“ prekių ženklų parduotuvės, pernai – „Zarahome“, „SportDirect“, „US Polo“.

Sparčiausiai „Akropoliuose“ 2015 m. didėjo sporto ir laisvalaikio prekių pardavimai – 22%, knygų ir kosmetikos bei parfumerijos pardavimai augo 10%, prekių vaikams – 8%, pramogų teikėjų pardavimai didėjo 6%.

Dar viena ryškėjanti tendencija – nišinių vartotojų poreikių stiprėjimas. Prekybos centruose pirkėjai nori rasti ne tik regione ir Europoje gerai žinomas parduotuves, bet ir Lietuvoje populiarius prekių ženklus, taip pat specializuotas parduotuves. Todėl aktyviai ieškome šiuos poreikius galinčių patenkinti nuomininkų – pernai „Akropolyje“ atidaryta populiari picerija „Jurgis ir Drakonas“, „Butiq.lt“ salonas, specializuotos sūrių, aliejaus parduotuvės. Nišinių parduotuvių pasiūla „Akropoliuose“ didinama ir šiemet – Vilniaus „Akropolyje“, pavyzdžiui, atidaryta savo pirkėją jau atradusi Lietuvos dizainerių parduotuvė „Unlabel“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Walmart“ su „Amazon“ susikaus dar vienoje srityje

JAV mažmeninės prekybos milžinė „Walmart“, konkuruojanti su „Amazon“ įvairiausiose segmentuose nuo e. knygų...

Rinkodara
10:21
Kodėl kai kurių rinkų nepavyksta užkariauti 4

Pasirengti eksportui užtrunka. Daugelis sėkmingai eksportuojančių verslininkų sako į kitą šalį įžengę ir...

Vadyba
09:34
Apklausa: kavinių nuolaidos vis mažiau vilioja 6

Du iš dešimties apklausoje dalyvavusių vyrų ir moterų į kavines užsuka dėl siūlomų akcijų ir specialių...

Skelbiamas legendinės kavinės „Rotonda“ nuomos konkursas 2

Vilniaus Gedimino kalno papėdėje kadaise veikusios kavinės-ledainės „Rotonda“ patalpos išnuomojamos viešojo...

Po tyrimų Marijampolėje vėl galima gerti vandenį 2

Po Marijampolėje atliktų vandens tyrimų nustatyta, kad jis saugus vartoti, penktadienį paskelbė vietinė...

Biurų plėtra važiuoja toliau, o progos užsidirbti iš sandėlių dar neišnaudoja 

Palankios ekonomikos tendencijos, gyventojų lūkesčiai ir vartojimas šių metų pirmąjį pusmetį teigiamai veikė...

Statyba ir NT
2018.07.20
„Maxima“ Lenkijoje sujungia dvi įmones 6

„Maxima grupė“ į prekybos tinklą „Stokrotka“, kurį valdo nuo šių metų pavasario, integruos 2012 m. įsigytą...

Sekmadieniniai draudimai keičia Lenkijos prekybos paveikslą 3

Lenkijoje įsigaliojus įstatymui, ribojančiam prekybininkų darbą sekmadieniais, didieji prekybos centrai...

Su atgaivintu „Šilelio“ prekės ženklu pajamas dvigubina kasmet Premium 3

Vilniaus bendrovė „Sponge“, prieš porą metų atgaivinusi lietuvišką prekės ženklą „Šilelis“, pernai beveik...

Technologijos
2018.07.19
FNTT ir prokurorai perdavė teismui „Metrail“ bylą

Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnyba (FNTT) kartu su Vilniaus apygardos prokuratūra baigė tyrimą ir teismui...

Verslo aplinka
2018.07.19
Neįvykusios „Rimi“ ir „Iki“ jungtuvės konfidencialumo migloje 10

Mažmeninės prekybos tinklų „Rimi“ ir „Iki“ sandoris, kuriam įvykus „Rimi“ už 213 mln. Eur būtų įsigijusi...

Į Lietuvą tiektos listerija užkrėstos šaldytos daržovės išimamos iš rinkos

Lenkijos įmonės „Greenyard Frozen Poland“ listerija užkrėstos šaldytos daržovės išimamos iš Lietuvos rinkos –...

„Bionorica Lithuania“ sukčiams pervedė beveik pusę milijono eurų 6

Vilniaus vaistų prekybos bendrovė „Bionorica Lithuania“ sukčiams į Honkongo banką pervedė beveik pusę...

TOP 1000 lyderiai ekspertų akimis: per mažai pramonės, o ypač – inovatyvios Premium 1

Lietuvos bendrovių TOP 1000 sąrašo viršūnėse – palyginti nedaug modernių pramonės įmonių, vos viena kita...

Pramonė
2018.07.18
Ukmergės „Grosso Moda Lithuania“ verslo modelis – aukštų kainų klientai

Didmenine prekyba drabužiais užsiimanti Ukmergės UAB „Grosso Moda Lithuania“ ieško stambių ir patikimų...

Pramonė
2018.07.18
„Walmart“ sudomino „Microsoft“ debesys

Jungtinių Amerikos Valstijų mažmeninės prekybos milžinė „Walmart“ ir programinės įrangos kompanija „Microsoft...

TOP 1000: pirmuoju smuiku grojo prekyba ir pramonė Premium 4

„Verslo žinių“ kasmet sudaromo didžiausio Lietuvos bendrovių TOP 1000 viršūnėje – didmeninės ir mažmeninės...

Pramonė
2018.07.18
„Ebay“ pamėgtas mados aukcionierius – Ukmergėje Premium 4

Daikto vertė ir kaina nebūtinai atitinka viena kitą, o pagal tam tikrus požymius vertingas daiktas savo...

„Norfai“ – bauda už pavojingas kūno priežiūros priemones 6

Prekybos tinklą „Norfa“ valdančio verslininko Dainiaus Dundulio valdomai didmeninės prekybos bendrovei...

„Norfa“ atidarė ketvirtą iš dešimties naujų parduotuvių 4

Šiemet planuojantis atidaryti dešimt naujų parduotuvių, į kurias investicijos sieks apie 15 mln. Eur,...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau