Suskaičiuotos „Akropolių“ nuomininkų pajamos: Klaipėda prilygsta Kaunui

Publikuota: 2016-03-31
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Bendra UAB „Akropolis LT“ valdomų prekybos ir pramogų centrų nuomininkų apyvarta 2015 m. sudarė apie 540 mln. Eur. Vilniaus „Akropolyje“ pajamos siekė apie 280 mln. Eur, Klaipėdos „Akropolyje“ – apie 170 mln. Eur, Šiaulių „Akropolyje“ – apie 90 mln. Eur.

Pasak Dovilės Šiekštelytės-Batutienės, „Akropolis LT“ direktorės, „Akropoliuose“ veikiančių nuomininkų apyvartos pastaraisiais metais auga vidutiniškai iki 7%.

Paklausta apie bendrovės veiklos pelningumą ji teigė, kad visi bendrovės „Akropolis LT“ valdomi prekybos ir pramogų centrai 2015 m. dirbo pelningai, o pelnas iš pagrindinės veiklos, lyginant su 2014 m., augo. Tikslių grynojo pelno skaičių ji nenurodo.

Vienas svarbiausių prekybos centro pelningumą lemiančių veiksnių – sėkminga įsikūrusių parduotuvių veikla, sako pašnekovė.

Skirtingai nei kitus tris, Kauno prekybos centrą „Akropolis“ valdo NT bendrovė „Newsec“, jis priklauso Vokietijos bendrovei „Deka Immobilien“. Nuomininkų pardavimo pajamų „Newsec“ neatskleidžia. Tačiau, VŽ šaltinių teigimu, 2015 m. šis skaičius siekė 173 mln. Eur – maždaug tiek pat, kiek ir „Akropolis LT“ valdomame prekybos centre Klaipėdoje.

86.000 kv. m ploto prekybos centras Kaune turi apie 280 nuomininkų, 75.000 kv. m „Akropolis“ Klaipėdoje – apie 260.

Prognozuoja tolygų augimą

Atsižvelgdama į vartojimo tendencijas, augančias Lietuvos gyventojų pajamas, šiemet „Akropolis LT“ tikisi subalansuoto ir tvaraus tolesnio augimo Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“.

„Matome, kad per pastaruosius keletą metų pirkėjų išsiugdytas racionalumas niekur nedingo – ieškoma geriausio kainos ir kokybės santykio, tad staigaus vartojimo šuolio nelaukiame. Manau, bendri nuomininkų pardavimai „Akropoliuose“ turėtų padidėti 5-7%“, – planuoja p. Šiekštelytė-Batutienė.

Pasak jos, kiekvieną mėnesį Vilniaus „Akropolyje“ apsilanko daugiau nei 1 mln. pirkėjų. Būtent todėl Vilniaus „Akropolį“ verslo startui Lietuvoje, o neretai ir Baltijos šalyse, renkasi daugelis naujų, pirmąsias parduotuves regione atveriančių prekių ženklų“, – komentuoja p. Šiekštelytė-Batutienė. Šiemet atidarytos „Intimissimi“, „Calzedonia“, „Imaginarium“ prekių ženklų parduotuvės, pernai – „Zarahome“, „SportDirect“, „US Polo“.

Sparčiausiai „Akropoliuose“ 2015 m. didėjo sporto ir laisvalaikio prekių pardavimai – 22%, knygų ir kosmetikos bei parfumerijos pardavimai augo 10%, prekių vaikams – 8%, pramogų teikėjų pardavimai didėjo 6%.

Dar viena ryškėjanti tendencija – nišinių vartotojų poreikių stiprėjimas. Prekybos centruose pirkėjai nori rasti ne tik regione ir Europoje gerai žinomas parduotuves, bet ir Lietuvoje populiarius prekių ženklus, taip pat specializuotas parduotuves. Todėl aktyviai ieškome šiuos poreikius galinčių patenkinti nuomininkų – pernai „Akropolyje“ atidaryta populiari picerija „Jurgis ir Drakonas“, „Butiq.lt“ salonas, specializuotos sūrių, aliejaus parduotuvės. Nišinių parduotuvių pasiūla „Akropoliuose“ didinama ir šiemet – Vilniaus „Akropolyje“, pavyzdžiui, atidaryta savo pirkėją jau atradusi Lietuvos dizainerių parduotuvė „Unlabel“.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Tema „Prekyba“

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Į Gedimino prospektą grįžo multifunkcinė „express“ formato „Rimi“  

Dešimtmetį veikusi prekybos centre „G9“, po dviejų metų pertraukos „express“ formato „Rimi“ parduotuvė duris...

Prekyba
19:02
ES naujų automobilių registracijų apimtys grįžta į 2013-ųjų lygį

Lustų krizei ribojant gamybą, paskutinieji du vasaros mėnesiai atvedė prie paskutiniosios krizės žemumų.

Automobiliai
16:56
URM: kai kurių įmonių partneriai Kinijoje nepratęsia sutarčių

Kai kurios su Kinija dirbančios Lietuvos įmonės praneša, kad pašlijus Vilniaus ir Pekino santykiams jų...

Interviu su M. Marcinkevičiumi: virš galvos – 300 mln. Eur ieškinių Premium 12

Smulkusis VP grupės akcininkas Mindaugas Marcinkevičius skaičiuoja, kad konflikto su pagrindiniu grupės...

Prekyba
12:59
„Iki“ rudenį pasitinka atnaujindama asortimentą: tęsia sėkmingą seriją ir eksperimentuoja Verslo tribūna

Jungtinė Karalystė, Vokietija, Viduržemio jūros regionas, Azija ir Meksika – tiek skirtingų virtuvių...

„Akropolį“ į internetą kraustančiame „Trobų“ projekte – 30 nuomininkų Premium 7

„Vilniaus prekybos“ naujoji platforma „Trobos.lt“, siūlanti sostinės gyventojams įsigyti prekių iš Vilniaus...

Prekyba
08:46
D. Dundulis apie poreikį rodyti galimybių pasą: yra parduotuvių, kur apyvarta krito 2 kartus Premium 37

Pirmosios dienos įsigaliojus ribojimams prekybininkams, į kurių parduotuves, viršijančias 1.500 kv. m,...

Prekyba
05:45
Konteinerių srautas uoste auga, bet geopolitinės rizikos grasina viską nubraukti Premium

Įtampa pasaulinėse tiekimo grandinėse atsirita ir iki Klaipėdos uosto, tačiau tai kol kas netrukdo...

Logistika
05:45
Lietuvoje IT įmonę įsigijusi Švedijos e. parduotuvė „Boozt“ planuoja samdyti 40 IT specialistų

Švedijos e. prekybos įmonė „Boozt“ skelbia ketinanti Lietuvoje didinti IT specialistų skaičių. Drabužiais,...

Inovacijos
2021.09.15
M. Marcinkevičius – apie verslą Baltarusijoje ir NT Lietuvoje Premium 7

Verslininkas Mindaugas Marcinkevičius antroje VŽ podkasto dalyje pasakoja apie mažmeninės prekybos verslą...

Prekyba
2021.09.15
„Swedbank“ komunikaciją Baltijos šalyse koordinuos K. Vanagas 1

„Swedbank“ Lietuvoje Komunikacijos ir tvarumo tarnybos vadovas Kęstutis Vanagas pradeda eiti „Swedbank“...

Rinkodara
2021.09.15
Lietuvos telekomunikacijų operatoriai prekybą „iPhone 13“ pradės spalį

Prekiauti antradienio vakarą pristatytais naujais „Apple“ išmaniaisiais „iPhone 13“ Lietuvos telekomunikacijų...

Inovacijos
2021.09.15
„Maxima grupės“ pajamos dėl plėtros Lenkijoje ir e. komercijos augo 6,5%

„Maxima grupės“ konsoliduotosios pajamos per pirmąjį 2021 m. pusmetį, palyginus su tuo pačiu laikotarpiu...

Prekyba
2021.09.15
„Amazon“ JAV įdarbins 125.000 žmonių 1

Elektroninės prekybos milžinė „Amazon“, siekianti pasinaudoti sparčiu elektroninės prekybos augimu per...

Vadyba
2021.09.15
Dviguba „Newsec“ netektis: PC „Ozas“ savininkai nepratęsė valdymo sutarties, perėmė kelis darbuotojus Premium

Prieš trejus metus Vokietijos „ECE Projektmanagement“ pardavus turėtas „Ozo“ akcijas NT valdytojai „NEPI...

Prekyba
2021.09.15
Nešvaistyti išteklių: „Norfos“ sprendimai leidžia sunaudoti kelis kartus mažiau energijos Verslo tribūna 7

Nepaisant vis karštesnių vasarų ir net vykdomos plėtros, „Norfos“ prekybos tinklus valdanti „Norfos mažmena“...

Logistikos krizė: kol pabaigos nematyti – reikia prisitaikyti  Premium

Visame pasaulyje esantys įvairiausios produkcijos – nuo baldų iki buitinės technikos ar automobilių –...

Logistika
2021.09.15
Duonos kategorija: mažėja gamykloje keptų produktų paklausa, kyla šviežių pardavimai Premium

Duonos gaminių ir konditerijos kategorijai pandemijos metais pavyko gana sėkmingai naviguoti, išskyrus...

Prekyba
2021.09.14
M. Marcinkevičius – apie peržengtą Rubikoną, kuris buvo „pabaigos pradžia“ Premium 2

Smulkiojo VP grupės akcininko Mindaugo Marcinkevičiaus manymu, šiuo metu grupė išgyvena trečiąjį savo...

Prekyba
2021.09.14
TV3 Grupės „PayTV Baltics“ rinkodarai vadovaus I. Talaikienė

„TV3 Grupės“ „PayTV Baltics“ rinkodaros direktore tapo Ieva Talaikienė, iki tol vadovavusi „Bitė Lietuva“...

Rinkodara
2021.09.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku