Vokiečių „Aldi“ smogia „Wal-Mart“ jų pačių ginklu

Publikuota: 2016-03-24
Suzanne Plunkett („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Suzanne Plunkett („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
„Verslo žinios“

Pietų Kalifornijos mieste Bomonte pirkėjai, važiuojantys į „Wal-Mart“, dabar pirmiausia pravažiuoja „Aldi“, naująją Vokietijos šeimos verslo valdomo mažmeninės prekybos tinklo parduotuvę. „Aldi“, varžydamasi su JAV mažmeninės prekybos milžinu, pasirinko jų pačių taktiką: prekiauja maistu ypatingai žemomis kainomis.

Ko gero „Aldi“ viliasi, kad Bomonto pirkėjai taip ir nepasieks „Wal-Mart“, rašo „Bloomberg“. Kaip šimtų kitų per pastaruosius metus JAV duris atvėrusių „Aldi“ parduotuvių, Bomonto prekybos vieta įsikūrė strategiškai patogioje vietoje, viliodama nuolaidų medžiotojus beveik 20% mažesnėmis kainomis nei „Wal-Mart“.

„Aldi“ parduotuvės nėra tokios erdvios kaip „Wal-Mart“, jose ir prekių asortimentas kuklesnis - bendras plotas tesudaro dešimtadalį įprastinio „Wal-Mart“ ploto. Tačiau sparti tinklo plėtra ir gebėjimas pasiūlyti mažesnes kainas nei „Wal-Mart“ daro spaudimą pagrindiniam JAV žemų kainų tinklui. Arši „Aldi“ plėtra Valstijose kelia galvos skausmą senbuvei, kurios slegiančių problemų sąrašas jau ir taip nemenkas.

„Tai tarsi tūkstančiai adatos dūrių. Jiems smūgiuoja „Aldi“, „Amazon“, „Dolar“ parduotuvės, ir visa tai susideda“, - sako Leonas Nicholas, konsultacinės bendrovės „Kantar Retail“ vyresnysis viceprezidentas.

„Wal-Mart“, kurio metinės pajamos iš 3.500 Valstijose veikiančių parduotuvių siekia 298 mlrd. USD, turi stiprų finansinį pamatą, tačiau daugiau nei pusę pardavimų sudaro bakalėjinės prekės, o į šį segmentą taikosi ir „Aldi“, bandydama pritraukti žemesnes nei vidutines pajamas gaunančius pirkėjus.

Žemų kainų prekybos tinklas „Wal-Mart“ šiemet minimalų valandinį užmokestį padidino iki 10 USD, o bendras atlyginimų biudžetas sieks 1,5 mlrd. USD. Tai, o kartu ir investicijos į e. prekybą gali ženkliai apkarpyti bendrovės pelną.

„Kantar“ duomenimis, iš vakarų Vokietijos miesto Eseno valdomas „Aldi“ savo verslą Jungtinėse Valstijose išaugino iki 13 mlrd. USD. Prognozuojama, kad per penkerius metus bendrovės metiniai pardavimai pasieks 20 mlrd. USD, o parduotuvių skaičius įgyvendinus plėtrą Vakarinėje pakrantėje padidės trečdaliu, iki 2.000. Šiuo metu daugelis parduotuvių išdėstytos rytinėje ir centrinėje šalies dalyje.

Tačiau „Wal-Mart“ neketina lengvai pasiduoti.

Dougas McMillonas, „Wal-Mart“ generalinis direktorius, pastaraisiais metais mažino kompanijos sąnaudas - uždarė nepasiteisinusias parduotuves, sumažino darbo vietų skaičių. Be to, buvo peržiūrėtos sutartys su tiekėjais.

Šiemet planuojama toliau mažinti kainas, nors „Wal-Mart“ skiria daugiau dėmesio šviežių produktų kokybei ir stengiasi klientus aptarnauti greičiau.

Be to, „Wal-Mart“ eksperimentuoja su pirkimo inovacijomis, tokiomis kaip bakalėjos prekių krepšelio suformavimas internete, kai pirkėjai gali įsigyti produktus internetu ir pasiimti prekes neišlipdami iš savo automobilių.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Prancūzų elektronikos prekių tinklas „Boulanger“ apsipirko

Prancūzijos elektronikos prekių tinklas „Boulanger“ įsigijo savo konkurentus Belgijoje „Krefel“ ir „Hifi...

Prekyba
09:09
Ką apie pirkėjų norus žinanti „Amazon“ pataria smulkiesiems

„Amazon“ pranešė apie 10 fizinių parduotuvių JK tinklą, kurį kuria specialiai smulkiųjų produkcijai. Bendrovė...

Gazelė
2019.06.15
 Didžiausios lauko reklamos klaidos

Lauko reklama vėl atsikovoja pozicijas, kurias buvo užleidusi skaitmeninei reklamai. Kad statiškas stendas...

Gazelė
2019.06.15
Registruoja „Maxima Express“ prekės ženklą 1

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ Valstybiniam patentų biurui pateikė prašymą registruoti prekės ženklą...

Prekyba
2019.06.14
Buvo sutrikęs automatinis pavedimų įskaitymas į „Circle K“ korteles 1

Kai kurie degalinių tinklo „Circle K“ klientų pavedimai kelias dienas automatiškai nepatekdavo į įmonės...

Prekyba
2019.06.14
Dėl persekiojimo už kritiką prašo pradėti ikiteisminį tyrimą žemės ūkio ministro atžvilgiu 1

Penktadienį agroverslo naujienų portalas „Agroeta“ kreipėsi į Evaldą Pašilį, generalinį prokurorą, dėl...

Rinkodara
2019.06.14
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko reklamos partnerius

„Lietuvos geležinkelių“ prekės ženklo atnaujinimu ir naujų grupės įmonių veiklos prekės ženklų sukūrimu...

Paslaugos
2019.06.14
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 24

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
„Pigu“ ir „Kesko Senukai Digital“ – vadovybių pasikeitimai Premium 15

Dviejų konkuruojančių elektroninės komercijos bendrovių pagrindinių vadovų gretose pastaruoju metu vyksta...

Prekyba
2019.06.14
„Amber Food“ krepšelyje – naujas restoranų prekės ženklas Premium 6

Vienas Lietuvos maitinimo rinkos banginių, pusšimtį taškų valdanti UAB „Amber Food“, įsigijo sostinėje...

Paslaugos
2019.06.14
„Zaros“ savininkei „Inditex“ plėtra garantavo rekordinius pardavimus

Didžiausia pasaulyje drabužių prekybininkė „Inditex“ skelbia rekordinius pirmojo ketvirčio rezultatus.

Prekyba
2019.06.13
„PwC“ pasaulinė vartotojų apklausa rodo, kaip keičiasi pirkimo įpročiai 1

Pirkėjai nori viską gauti greitai, patogiai ir nemokamai, rodo „PwC“ atlikta „Pasaulinė vartotojų apklausa“.

Prekyba
2019.06.13
„Tez Tour“ tęsia bendradarbiavimą su ligšioliniais komunikacijos partneriais

Kelionių organizatorius „Tez Tour“ ir toliau dirbs su komunikacijos partneriais UAB „VIP Viešosios...

Paslaugos
2019.06.13
„Mineralinių vandenų“ pelnas sumažėjo pusantro karto Premium 5

Didmeninės prekybos alkoholiniais gėrimais ir tabako gaminiais bendrovė „Mineraliniai vandenys“ 2018 m.

Prekyba
2019.06.13
A. Zabarauskas: paprastumas buvo G. Nausėdos pamatinis principas Premium 2

Apie išrinktojo prezidento ir kitų dviejų lyderių rinkimų kampanijų stipriąsias ir silpnąsias puses diskutavę...

Rinkodara
2019.06.13
„Publicum“ rezultatai: augo ir pajamos, ir pelnas

Tarptautinei „Havas“ grupei priklausanti Lietuvos strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ praėjusiais...

Rinkodara
2019.06.13
„Telia Lietuva“ atnaujino prekės ženklo šūkį 17

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nuo šiol naudos naują šūkį – „Įdomiau – tik gyvenimas“. Su šiuo...

Rinkodara
2019.06.13
„Clinic 212“ augino ir pajamas, ir pelną 4

Bendros kūrybinės agentūros „Clinic 212“ ir jos valdomos skaitmeninio turinio kūrybos agentūros „Enter“...

Rinkodara
2019.06.12
Kaip be didelių pinigų sukurti prekės ženklą, bet kad šis būtų veiksmingas Premium 2

Verslo pradžioje prekės ženklui dažnai skiriama nedaug dėmesio, tačiau vis dažniau jau ir smulkieji supranta,...

Gazelė
2019.06.12
„Amazon“ atstovas: ne vienam smulkiajam padėjome tapti milijonieriumi Premium 12

„Amazon“ investuoja į smul­kiųjų prekybininkų augimą. Birželį bendrovė pranešė kurianti „clicks and mortar“...

Gazelė
2019.06.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau