Vokiečių „Aldi“ smogia „Wal-Mart“ jų pačių ginklu

Publikuota: 2016-03-24
Suzanne Plunkett („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Suzanne Plunkett („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
„Verslo žinios“

Pietų Kalifornijos mieste Bomonte pirkėjai, važiuojantys į „Wal-Mart“, dabar pirmiausia pravažiuoja „Aldi“, naująją Vokietijos šeimos verslo valdomo mažmeninės prekybos tinklo parduotuvę. „Aldi“, varžydamasi su JAV mažmeninės prekybos milžinu, pasirinko jų pačių taktiką: prekiauja maistu ypatingai žemomis kainomis.

Ko gero „Aldi“ viliasi, kad Bomonto pirkėjai taip ir nepasieks „Wal-Mart“, rašo „Bloomberg“. Kaip šimtų kitų per pastaruosius metus JAV duris atvėrusių „Aldi“ parduotuvių, Bomonto prekybos vieta įsikūrė strategiškai patogioje vietoje, viliodama nuolaidų medžiotojus beveik 20% mažesnėmis kainomis nei „Wal-Mart“.

„Aldi“ parduotuvės nėra tokios erdvios kaip „Wal-Mart“, jose ir prekių asortimentas kuklesnis - bendras plotas tesudaro dešimtadalį įprastinio „Wal-Mart“ ploto. Tačiau sparti tinklo plėtra ir gebėjimas pasiūlyti mažesnes kainas nei „Wal-Mart“ daro spaudimą pagrindiniam JAV žemų kainų tinklui. Arši „Aldi“ plėtra Valstijose kelia galvos skausmą senbuvei, kurios slegiančių problemų sąrašas jau ir taip nemenkas.

„Tai tarsi tūkstančiai adatos dūrių. Jiems smūgiuoja „Aldi“, „Amazon“, „Dolar“ parduotuvės, ir visa tai susideda“, - sako Leonas Nicholas, konsultacinės bendrovės „Kantar Retail“ vyresnysis viceprezidentas.

„Wal-Mart“, kurio metinės pajamos iš 3.500 Valstijose veikiančių parduotuvių siekia 298 mlrd. USD, turi stiprų finansinį pamatą, tačiau daugiau nei pusę pardavimų sudaro bakalėjinės prekės, o į šį segmentą taikosi ir „Aldi“, bandydama pritraukti žemesnes nei vidutines pajamas gaunančius pirkėjus.

Žemų kainų prekybos tinklas „Wal-Mart“ šiemet minimalų valandinį užmokestį padidino iki 10 USD, o bendras atlyginimų biudžetas sieks 1,5 mlrd. USD. Tai, o kartu ir investicijos į e. prekybą gali ženkliai apkarpyti bendrovės pelną.

„Kantar“ duomenimis, iš vakarų Vokietijos miesto Eseno valdomas „Aldi“ savo verslą Jungtinėse Valstijose išaugino iki 13 mlrd. USD. Prognozuojama, kad per penkerius metus bendrovės metiniai pardavimai pasieks 20 mlrd. USD, o parduotuvių skaičius įgyvendinus plėtrą Vakarinėje pakrantėje padidės trečdaliu, iki 2.000. Šiuo metu daugelis parduotuvių išdėstytos rytinėje ir centrinėje šalies dalyje.

Tačiau „Wal-Mart“ neketina lengvai pasiduoti.

Dougas McMillonas, „Wal-Mart“ generalinis direktorius, pastaraisiais metais mažino kompanijos sąnaudas - uždarė nepasiteisinusias parduotuves, sumažino darbo vietų skaičių. Be to, buvo peržiūrėtos sutartys su tiekėjais.

Šiemet planuojama toliau mažinti kainas, nors „Wal-Mart“ skiria daugiau dėmesio šviežių produktų kokybei ir stengiasi klientus aptarnauti greičiau.

Be to, „Wal-Mart“ eksperimentuoja su pirkimo inovacijomis, tokiomis kaip bakalėjos prekių krepšelio suformavimas internete, kai pirkėjai gali įsigyti produktus internetu ir pasiimti prekes neišlipdami iš savo automobilių.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Panorama“ laikinai keičia pavadinimą

Kalėdinės kampanijos metu prekybos centras „Panorama“ keičia savo pavadinimą į kitą savo valdomą prekės...

Rinkodara
2019.11.21
„General Financing“ nutraukus finansavimą, B. Vanagas gali nestartuoti Dakare  11

Likus porai savaičių iki technikos išsiuntimo į Dakarą, 9 metus su žinomu Lietuvos sportininku...

Automobiliai
2019.11.21
„15min“ registruoja naują prekės ženklą ir siūlys mokamą turinį Premium 2

Portalas „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam...

Rinkodara
2019.11.21
Darbuotojų skaičiaus pokyčiai: labiausiai mažėja „Maximoje“, o auga – besiplečiančiame „Lidl“  Premium

Nauji darbo organizavimo sprendimai, efektyvumas, savitarnos technologijos leidžia prekybininkams mažinti...

Prekyba
2019.11.21
Naujas bankas biržoje: verslo modelį sėkmingai įgyvendintų ir „Maxima“ Premium

Į Baltijos biržą susiruošęs estų kooperatyvų bankas „Coop Pank“ naudojasi skandinavų bankus sukrėtusių...

Rinkos
2019.11.21
Darbuotojų skaičiaus pokyčiai: labiausiai mažėja „Maximoje“, o auga – besiplečiančiame „Lidl“  Premium 3

Nauji darbo organizavimo sprendimai, efektyvumas, savitarnos technologijos leidžia prekybininkams mažinti...

Prekyba
2019.11.21
„Mercedes“ importuotoją nupirkusi „Veho“ parduoda „Citroen“ ir „Hondos“ atstovybę  Premium

Automobiliais prekiaujanti Suomijos kompanija „Veho“ parduoda savo įmonę, kuri atstovauja „Citroen“ ir...

Alyvuogių krizė: rekordinis derlius sutirpdė kainas Premium 1

Alyvuogių augintojai ir perdirbėjai kalba apie sektoriaus krizę – dėl rekordiškai didelio derliaus Europoje...

Pramonė
2019.11.21
Didieji prekybininkai žvilgčioja į daug žadantį „Ocado“ Premium 2

Niekam pasaulyje dar nepavyko surasti sėkmingo e. prekybos maisto produktais veiklos modelio. Netgi trys...

Prekyba
2019.11.20
„Caffeine“ laimėjo konkursą ir įsikūrė Oslo ligoninėje Premium 3

Lietuviškas kavinių tinklas „Caffeine“, kurį šių metų pradžioje įsigijo Norvegijos bendrovė „Reitan...

Prekyba
2019.11.20
„Alibaba“ Honkongo biržoje gali pritraukti iki 12,9 mlrd. USD

Kinijos elektroninės prekybos milžinė „Alibaba“ per akcijų platinimą Honkongo vertybinių popierių biržoje...

Rinkos
2019.11.20
Perdirbėjai kreipėsi į Vyriausybę – prekybininkų marketingo strategijas vadina nekorektiškomis

Lietuvos mėsos, grūdų perdirbėjų bei paukštininkystės asociacijos kreipėsi į valdžios institucijas „dėl...

Pramonė
2019.11.20
Inovacijos Lietuvoje ir užsienyje: įsigali automatizavimas ir duomenų analitika  Premium

Darbuotojų trūkumas ir nauji efektyvumo tikslai skatina prekybininkus drąsiau kliautis savitarnos...

Prekyba
2019.11.20
„Iki“ kalėdoms prikėlė 2 m. senumo „Rewe“ reklamos klipą 1

Prekybos tinklas „Iki“ neseniai pristatė savo šiemetinę kalėdinę reklamą, tačiau klipas bemaž identiškas...

Rinkodara
2019.11.20
Dirbtinio intelekto reikšmė e. prekyboje didėja  Premium

Didžiąją dalį visų e. parduotuvių vartotojų patirties galima automatizuoti naudojantis iš anksto paruoštais...

Prekyba
2019.11.20
Vilniuje – didžiausia istorijoje „Jutos“ įmonių investicija  Premium 1

Kauno įmonė UAB „Autojuta“ Vilniuje pristatė naują 8.000 kv. m automobilių prekybos ir paslaugų centrą.

A. Verseckas: paramos projektų klaidos Lietuvoje – vis tos pačios Premium

Ne taip sėkmingai startavusi socialinė kampanija „Vienos kėdės istorija“ transformuojasi ir trūkstamą sumą...

Rinkodara
2019.11.20
Už plastiko maišelių dalinimą nemokamai siūlomos iki 5.000 Eur baudos

Už didesnių plastiko maišelių dalinimą nemokamai prekybininkus siūloma bausti tūkstantinėmis baudomis.

Prekyba
2019.11.19
„Colliers“: laisvalaikio ir pramogų segmente – apstu nišų 

Prekybos centrų plėtotojai žino, kad sėkminga objekto veikla vis labiau priklauso nuo to, kiek išplėtotas...

Prekyba
2019.11.19
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau