Maisto e. prekybos naujokės „zzz.lt“ startas – jau balandį

Publikuota: 2016-02-24
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
 

E. parduotuvė „zzz.lt“ baigia šlifuoti savo veiklos modelį ir tikisi jau balandį pradėti teikti maisto prekių pristatymo paslaugą. Viena iš šio žaidėjo siūlomų naujienų bus prekių pristatymas prie kliento durų visą parą.

„Su šiuo projektu dirbame jau pusantrų metų, numatytos didelės investicijos. Planuojame startuoti balandį, bet tikslios datos dar negalėčiau pasakyti, tikrai dar reikia daug ką galutinai suderinti“, - VŽ sako Žilvinas Vasiliauskas, pagrindinis UAB „zzz.lt“ akcininkas bei viešbučių „Amberton“ valdybos pirmininkas.

Pasak jo, šiam projektui numatyta skirti „pora milijonų eurų investicijų“. Jos apims tik e. prekybą ir pristatymą, į tradicinę mažmeninę prekybą investuoti neplanuojama.

„Reikia susikoncentruoti į tai, ką geriausia moki. Tikrai dirbsime tik su e. prekyba. Skyrėme labai daug laiko rinkos ištyrimui, aiškinomės, kaip veikia tiek didieji žaidėjai, tiek ir maži, lokalūs. Pamatėme, kad tie verslai, kurie šalia e. prekybos turi dar ir savo didelius prekybos tinklus, nebūtinai yra pelningi, jiems netgi sudėtinga konkuruoti vien internete dirbančiais“, - sako p. Vasiliauskas.

Tieks iš Kauno

Pasak jo, visos tendencijos rodo, kad Lietuvoje per artimiausius 5 ar 6 metus iki 10% prekybos maistu persikels į internetą, nes tokia paslauga žmonėms yra labai patogi, taupo laiką. Tačiau svarbu pasiūlyti tikrai patogų modelį, dirbti efektyviai.

„Tikiu, kad mes būsime tie, kurie suteiks tą realią apsipirkimo internetu galimybę Lietuvoje. „Barbora“ – irgi šaunuoliai, juos galima geru žodžiu minėti, bet jie šiuo metu aptarnauja tik Vilnių ir tiktai tik nedidelę dalį potencialių miesto pirkėjų“, – sako p. Vasiliauskas.

Jis sako dar negalintis tiksliai pasakyti, kokiais konkrečiais žingsniais plėtrą vykdys „zzz.lt“, bet tikslias yra visa Lietuva. Bendrovė jau išsinuomojo sandėlį Kaune, Savanorių prospekte. Iš jo kurjeriais bus pristatomos prekės klientams. Tai – geras ženklas kauniečiams, kurie jau ilgai laukia maisto prekių pristatymo paslaugos savo mieste.

Ponas Vasiliauskas sako tikintis, kad jų modelis bus sėkmingas. Viena iš didesnių naujovių, kurias ketina siūlyti „zzz.lt“, yra prekių pristatymas visą parą, paliekant prekes prie kliento durų.

„Temperatūrą kontroliuojanti dėžė su maistu specialiu būdu pritvirtinama prie kliento durų, taigi pirkėjui net nereikės susitikti su kurjeriu. Pasaulyje yra daug tokios paslaugos pavyzdžių. Lietuvoje tai bus tam tikra naujiena“, – pasakoja pašnekovas.

VŽ rašė, kad iš internete pasiekiamo dar nebaigto ruošti e. parduotuvės puslapio matyti, kad „zzz.lt“ išties planuoja užsiimti maisto ir šviežių produktų prekyba pagal užsakymą. Numatyta minimali užsakymo suma – 40 Eur. Palyginimui, „Barbora“ šiuo metu taiko 19,99 Eur minimalią sumą.

Užsiregistruoti e. parduotuvėje klientams bus siūloma pirmiausia per socialinius tinklus „Facebook“, „LinkedIn“ ar „Google“, tai, kaip rašoma tinklalapyje, leistų klientams gauti asmeninius pasiūlymus, jiems suformuotas nuolaidas. Yra galimybė registruotis ir e. paštu.

„zzz.lt“ taps konkurente šiuo metu Vilniuje maisto prekes pristatančiai bendrovei „Barbora“, kuri nuo parėjusių metų vasaros, kai veiklą nutraukė „Fresh Market“, rinkoje liko viena.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Huawei“: JAV apribojimai mums kainuos 30 mlrd. USD 11

Dėl JAV veiksmų, nukreiptų prieš „Huawei“, kompanija šiemet negaus beveik 30 mlrd. USD planuotų pajamų,...

Paslaugos
2019.06.17
Latvija ketina leisti alkoholiu prekiauti internete 4

Latvijos ekonomikos ministerija parengė alkoholinių gėrimų apyvartos įstatymo pataisų projektą, kuris leistų...

Prekyba
2019.06.17
Už 2 mln. Eur atnaujins prekybos centrą BIG 1

Klaipėdos prekybos centre BIG prasideda atsinaujinimo darbai, kurių metu bus rekonstruojama pastato išorė ir...

Prekyba
2019.06.17
„Headline“ veiklos pajamos išaugo trečdaliu

Komunikacijos agentūros „Headline“ tiesioginės veiklos pajamos (be trečiųjų šalių) per praėjusius metus,...

Rinkodara
2019.06.17
„Gintarinė vaistinė“ dividendams skyrė visą pelną – 4 mln. Eur

Lenkijos farmacijos grupės „Pelion“ valdomas vienas didžiausių Lietuvoje vaistinių tinklų...

Paslaugos
2019.06.17
„Konekesko Lietuva“ pernai gavo 47 mln. Eur pajamų

Bendrovė „Konekesko Lietuva“ praėjusiais metais gavo 46,975 mln. Eur pajamų – 4% daugiau nei 2017 m. (45,136...

Pramonė
2019.06.17
„Kanų liūtuose“ varžosi 11 reklamos darbų iš Lietuvos 2

Šiandien prasideda 66-asis „Kanų liūtų“ festivalis – didžiausias ir svarbiausias kūrybiškumo renginys...

Rinkodara
2019.06.17
Kodėl parduotuvė parduotuvėje geriau už krautuvę senamiestyje Premium

Renkantis parduotuvei vietą būtina įvertinti ne tik praeivių srautus, bet ir atsižvelgti į jų apsipirkimo...

Gazelė
2019.06.17
PST gavo kelių mln. Eur užsakymą iš „Lidl Lietuvos“

AB Panevėžio statybos trestas (PST) gavo užsakymą statyti „Lidl“ parduotuvę Panevėžyje.

Statyba ir NT
2019.06.17
A. Rusteikos „Delta Investment“ pajamos siekė beveik 117 mln. Eur 1

Verslininko Aurelijaus Rusteikos valdoma „Delta Investment“ praėjusiais metais gavo 116,957 mln. Eur...

Prekyba
2019.06.17
Iš pelnų pinigai teka į darbuotojų sąskaitas, o iš ten – vartojimui Premium 5

Šių metų pirmąjį ketvirtį labiausiai pridėtinė vertė augo statybos sektoriuje – ypač aktyvi buvo sandėlių ir...

Finansai
2019.06.17
„Lidl“ gerbėjų neprarado, bet „Maxima“ sugebėjo jų pritraukti daugiau Premium 2

Tarp Baltijos šalių tik estai mėgstamiausio prekės ženklo titulą skiria vietiniam „Kalev“, Latvijoje laurai...

Rinkodara
2019.06.17
Vilniaus reputacija socialiniuose tinkluose – viena pozityviausių Europoje 8

Vilnius – vienas iš penkių Europos miestų, kurių reputacija skaitmeninėje erdvėje yra pozityviausia, rodo...

Rinkodara
2019.06.16
Prancūzų elektronikos prekių tinklas „Boulanger“ apsipirko

Prancūzijos elektronikos prekių tinklas „Boulanger“ įsigijo savo konkurentus Belgijoje „Krefel“ ir „Hifi...

Prekyba
2019.06.16
Ką apie pirkėjų norus žinanti „Amazon“ pataria smulkiesiems

„Amazon“ pranešė apie 10 fizinių parduotuvių JK tinklą, kurį kuria specialiai smulkiųjų produkcijai. Bendrovė...

Gazelė
2019.06.15
 Didžiausios lauko reklamos klaidos

Lauko reklama vėl atsikovoja pozicijas, kurias buvo užleidusi skaitmeninei reklamai. Kad statiškas stendas...

Gazelė
2019.06.15
Registruoja „Maxima Express“ prekės ženklą 1

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ Valstybiniam patentų biurui pateikė prašymą registruoti prekės ženklą...

Prekyba
2019.06.14
Buvo sutrikęs automatinis pavedimų įskaitymas į „Circle K“ korteles 1

Kai kurie degalinių tinklo „Circle K“ klientų pavedimai kelias dienas automatiškai nepatekdavo į įmonės...

Prekyba
2019.06.14
Dėl persekiojimo už kritiką prašo pradėti ikiteisminį tyrimą žemės ūkio ministro atžvilgiu 2

Penktadienį agroverslo naujienų portalas „Agroeta“ kreipėsi į Evaldą Pašilį, generalinį prokurorą, dėl...

Rinkodara
2019.06.14
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko reklamos partnerius

„Lietuvos geležinkelių“ prekės ženklo atnaujinimu ir naujų grupės įmonių veiklos prekės ženklų sukūrimu...

Paslaugos
2019.06.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau