„Asda“ pardavimai krito stipriau nei konkurentų

Publikuota: 2016-02-22
Neil Hall („Reuters“/„Scanpix“) nuotr.
Neil Hall („Reuters“/„Scanpix“) nuotr.
„Verslo žinios“

Jungtinėje Karalystėje veikiančio prekybos tinklo „Asda“ 2015 m. paskutinio ketvirčio pardavimai smuko 5,8%, palyginti su ankstesnių metų tuo pačiu laikotarpiu. JAV mažmeninės prekybos gigantui „Walmart“ priklausantis tinklas skelbia ir apie prastesnius visų metų rezultatus.

Andy Clarke, „Asda“ prezidentas ir generalinis direktorius, sako, kad visi 2015-ieji buvo „sunkūs metai“. Per metus tinklo pardavimai sumažėjo 4,7%, skelbia BBC.

Kitų keturių didžiųjų Jungtinės Karalystės (JK) prekybos tinklų finansiniai rezultatai kiek geresni. „Morrisons“ ir „Tesco“ viršijo prognozes, o „Sainsbury“, mažiausiojo tinklo, pardavimai smuktelėjo vos 0,4% per paskutinį ketvirtį, įskaitant ir prekybininkams ypatingai svarbų kalėdinį laikotarpį.

Vokietijos kapitalo žemų kainų tinklai „Aldi“ ir „Lidl“ sparčiai skinasi kelią į priekį ir plečiasi. Pono Clarke vertinimu, JK mažmeninės prekybos rinkoje vyksta „reikšmingi ir ilgalaikiai struktūriniai pokyčiai“. Anot jo, konkurencija tapo žiauri, o varžovai kėsinasi į „Asda“ užimamą rinkos dalį. Todėl metų rezultatus vis dėlto galima vertinti kaip „pagirtinai stabilius“.

„Asda“ siekia klientams pasiūlyti palankias kainas, tačiau mažiau dėmesio skiria vienkartiniams pasiūlymams. Tinklas atsiribojo nuo Juodojo Penktadienio (Black Friday) išpardavimų vajaus praėjusį lapkritį.

Kompanijos prognozės 2016 m. išlieka santūrios, manoma, kad didėjant konkurencijai metai bus sunkūs visiems sektoriaus atstovams.

George'as Scott'as, „Verdict Retail“ vyresnysis analitikas, įsitikinęs, kad „Asda“ strategija kol kas neveikia: „Nekalbant apie kainas, „Asda“ turi palyginti prastą reputaciją dėl kokybės, tinklui taip pat reikėtų pagerinti klientų aptarnavimą, suteikti priežasčių, dėl kurių vertėtų lankytis jų parduotuvėse“.

„Asda“ valdanti bendrovė „Walmart“ praneša, kad ketvirtą ketvirtį jų grynasis pelnas krito 7,9%, iki 4,57 mlrd. USD. Nepaisant to, „Walmart“ pardavimai ketvirtą ketvirtį didėjo 0,6% – tai šeštasis ketvirtinis augimas iš eilės. Tačiau „Walmart“ patikslino savo šių metų prognozes: dabar tikimasi stabilių pardavimų.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Mercedes“ importuotoją nupirkusi „Veho“ parduoda „Citroen“ ir „Hondos“ atstovybę  Premium

Automobiliais prekiaujanti Suomijos kompanija „Veho“ parduoda savo įmonę, kuri atstovauja „Citroen“ ir...

Prekyba
05:45
Alyvuogių krizė: rekordinis derlius sutirpdė kainas Premium

Alyvuogių augintojai ir perdirbėjai kalba apie sektoriaus krizę – dėl rekordiškai didelio derliaus Europoje...

Pramonė
05:45
(No heading) Premium

Nauji darbo organizavimo sprendimai, efektyvumas, savitarnos technologijos leidžia prekybininkams mažinti...

Prekyba
00:01
Didieji prekybininkai žvilgčioja į daug žadantį „Ocado“ Premium 1

Niekam pasaulyje dar nepavyko surasti sėkmingo e. prekybos maisto produktais veiklos modelio. Netgi trys...

Prekyba
2019.11.20
„Caffeine“ laimėjo konkursą ir įsikūrė Oslo ligoninėje Premium 2

Lietuviškas kavinių tinklas „Caffeine“, kurį šių metų pradžioje įsigijo Norvegijos bendrovė „Reitan...

Prekyba
2019.11.20
„Alibaba“ Honkongo biržoje gali pritraukti iki 12,9 mlrd. USD

Kinijos elektroninės prekybos milžinė „Alibaba“ per akcijų platinimą Honkongo vertybinių popierių biržoje...

Rinkos
2019.11.20
Perdirbėjai kreipėsi į Vyriausybę – prekybininkų marketingo strategijas vadina nekorektiškomis

Lietuvos mėsos, grūdų perdirbėjų bei paukštininkystės asociacijos kreipėsi į valdžios institucijas „dėl...

Pramonė
2019.11.20
Inovacijos Lietuvoje ir užsienyje: įsigali automatizavimas ir duomenų analitika  Premium

Darbuotojų trūkumas ir nauji efektyvumo tikslai skatina prekybininkus drąsiau kliautis savitarnos...

Prekyba
2019.11.20
„Iki“ kalėdoms prikėlė 2 m. senumo „Rewe“ reklamos klipą 1

Prekybos tinklas „Iki“ neseniai pristatė savo šiemetinę kalėdinę reklamą, tačiau klipas bemaž identiškas...

Rinkodara
2019.11.20
Dirbtinio intelekto reikšmė e. prekyboje didėja  Premium

Didžiąją dalį visų e. parduotuvių vartotojų patirties galima automatizuoti naudojantis iš anksto paruoštais...

Prekyba
2019.11.20
Vilniuje – didžiausia istorijoje „Jutos“ įmonių investicija  Premium 1

Kauno įmonė UAB „Autojuta“ Vilniuje pristatė naują 8.000 kv. m automobilių prekybos ir paslaugų centrą.

A. Verseckas: paramos projektų klaidos Lietuvoje – vis tos pačios Premium

Ne taip sėkmingai startavusi socialinė kampanija „Vienos kėdės istorija“ transformuojasi ir trūkstamą sumą...

Rinkodara
2019.11.20
Už plastiko maišelių dalinimą nemokamai siūlomos iki 5.000 Eur baudos

Už didesnių plastiko maišelių dalinimą nemokamai prekybininkus siūloma bausti tūkstantinėmis baudomis.

Prekyba
2019.11.19
„Colliers“: laisvalaikio ir pramogų segmente – apstu nišų 

Prekybos centrų plėtotojai žino, kad sėkminga objekto veikla vis labiau priklauso nuo to, kiek išplėtotas...

Prekyba
2019.11.19
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
„Spar“ plėtros strategija: veiksmai Lenkijoje 

Prieš kelerius metus įsitvirtinusi Airijoje, Pietų Afrikos bendrovė „Spar“ puoselėja tolesnius plėtros...

Prekyba
2019.11.19
Paštomatus diegianti „Itella Logistics“ išnaudos ryšius su prekybininkais Premium 1

Sparčiai augančioje siuntų terminalų rinkoje įsitvirtinti sieks ir valstybinės Suomijos įmonės „Posti Goup“...

Lietuvių tinklui „Supersol“ Ispanijoje ieško pirkėjo 1

Liuksemburgo bendrovė „Carson S.a.r.l.“, kurią netiesiogiai kontroliuoja verslininkas Nerijus Numavičius,...

Prekyba
2019.11.18
„Akropolis“ ruošiasi „Jamam“  1

Lapkričio 22-23 dienomis keturių didžiųjų miestų prekybos ir pramogų centruose „Akropolis“ vyks didžiųjų...

Prekyba
2019.11.18
„Lidl“ tvaraus verslo strategijoje – įsipareigojimai iki 2026 m. 2

Vokietijos prekybos tinklas „Lidl“ paskelbė patikslintą įmonės socialinės atsakomybės strategiją pirkimų...

Prekyba
2019.11.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau