Vartai į užsienio šalis: Lietuvos ekologiško maisto ir kosmetikos gamintojų patirtis

Publikuota: 2016-02-13
Vieni iš „Vivaness“ parodos dalyvių – kosmetikos gamintoja „You&Oil“. Liutauro Labanausko nuotr.
Vieni iš „Vivaness“ parodos dalyvių – kosmetikos gamintoja „You&Oil“. Liutauro Labanausko nuotr.
 

Vokietijos mieste Niunberge po vienu stogu šiuo metu vyksta jubiliejinė tarptautinė natūralios kosmetikos mugė „Vivaness“ ir didžiausia pasaulyje ekologiškų maisto ir kitų produktų paroda „Biofach“, kuriose ir Lietuvos gamintojai tikisi prasimušti platesnį kelią į Vokietijos ir kitas užsienio rinkas.

Natūralios kosmetikos parodoje „Vivaness“ šiemet dalyvauja dvi bendrovės iš Lietuvos: „Uoga Uoga“ ir „You&Oil“.

„Tikimės, kad mugė plačiau atvers duris į užsienio šalis. Ji pritraukia nemažai vokiečių lankytojų, taigi tikslas – praplėsti vokiečių partnerių, norinčių dirbti su mūsų kosmetika, ratą“, – sako Lena Sokolovska, lietuviškos kosmetikos gamintojos „Uoga Uoga“ įkūrėjų ir įmonės direktorė.

Prieš pusantrų metų Vokietijoje pradėjęs veikti lietuvių prekės ženklas šiandien šioje šalyje jau turi aštuonias vietas, kuriose prekiaujama jų dekoratyvine kosmetika. Eksportas į šią rinką sudaro 19% 2015 m. įmonės eksporto apyvartos ir užima antrą vietą po Lenkijos, į kurią iškeliauja daugiau kaip pusė įmonės eksportuojamos produkcijos. Per parodą natūralios lietuviškos kosmetikos gamintoja pristato savo dekoratyvinės kosmetikos asortimentą, kurį neseniai stipriai plėtė.

„Vivaness“ dalyvauti gali tik sertifikuoti gamintojai arba tie, kurių produkcijos sudedamosios dalys atitinka mugės keliamus reikalavimus. „Uoga uoga“ tokį leidimą užtikrina organizacijos „Soil Association“ standartas „COSMOS Natural“. Kita parodoje dalyvaujanti bendrovė „You&Oil“ savo produkciją žymi jau ir tarptautiniu „Ecocert“ ženklu.

Ne tik vokiečiai

„Mes šia paroda labai džiaugiamės, tai mums pirmoji tarptautinė paroda. Tiesa, tikėjomės daugiau pačių vokiečių dėmesio, bet kol kas mumis labai susižavėjo Azijos šalys, Taivanas, Japonija. Susitikimai labai turiningi, su aiškiais trejų metų planais“, – pirmų dienų rezultatus aptaria Birutė Nastaravičiūtė, „You&Oil“ savininkė.

Pasak jos, parodoje bendrovės produkcija susidomėjo ir vienas didelis Vokietijos – Austrijos platintojas, kuris tiekia nereceptinius vaistus ir kosmetiką į 30.000 vaistinių.

„Turime labai daug motyvacijos. Lietuvoje tikrai sunku prasimušti į vaistinių tinklus ar didesnes ekologiškų prekių krautuvėles, o parodoje radome tikrai labai daug kontaktų, visi gyrė dizainą, pakuotę, prekes“, – pasidžiaugia vadovė.

Šiuo metu „You&Oil“ prekės jau parduodamos vaistinių tinkle „Benu“, taip pat nuosavose prekybos salelėse. Anksčiau bendrovės prekės buvo parduodamos ir prekybos tinkle „Rimi“, tačiau nuspręsta keisti koncepciją ir žengti į kitą segmentą.

„Mes visiškai pakeitėme koncepciją, dizainą ir kainodarą. Nusprendėme koncentruotis į bioaktyvią kosmetiką, kurti inovatyvius produktus, todėl jie yra kiek brangesni“, - pasakoja p. Nastaravičiūtė.

Parodai pasiruošę

Ekologiškų žaliavų bei maisto produktų parodoje „Biofach“ bendrame Lietuvos ekologinių ūkių asociacijos stende susibūrė daugiau lietuviškų įmonių, tarp jų ekologiškų pluoštinių kanapių augintoja UAB „Agropro“ ir kooperatyvas „EKOtikslas“, Vokietijoje matančios didelę paklausą žaliavoms. Į parodą taip pat atvyko ir šokolado „Chocolate Naive“ gamintojai, kurių produkcija jau prekiauja ir Berlyno mažmenininkė „Kaufhaus des Westens“.

Parodas aplankęs verslo konsultantas Liutauras Labanauskas, buvęs Lietuvos komercijos atašė Vokietijoje, VŽ pasakoja, kad nors lietuvių įmonių nėra labai daug, tačiau jos atrodo labai stipriai, parodai yra pasiruošusios.

„Matėsi, kad įmonės pasiruošė, padarė namų darbus. Kiek teko pačiam bendrauti su dalyviais, jie iš anksto informavo ir potencialius klientus, suplanavo susitikimus“, – pasakoja p. Labanauskas ir priduria, kad ne visose parodose būna taip gerai.

Pasak jo, „Vivaness“ ir „Biofach“ parodose Vokietijoje dalyvauja įmonių atstovai, jau norintys pirkti ar parduoti, tai nėra bendra vartotojų paroda, taigi galimybė užmegzti kontaktus su potencialiais partneriais išties yra didelė.

Dešimtmetį mininti mugė „Vivaness“ atsirado 2007 m., kai smarkiai išaugęs natūralios kosmetikos asortimentas buvo atskirtas nuo šiemet jau 27 metus organizuojamos mugės „Biofach“.  Abi parodos organizuojamos po vienu stogu. Jos šiemet vyksta vasario 10-13 dienomis. Organizatoriai skelbia, kad į parodas susirinko per 2.500 dalyvių iš 77 šalių, t.y. maždaug 8% daugiau dalyvių nei skaičiuota pernai.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Įmonės vis giliau lenda į tiekėjų kišenę, atsiskaitymai ilgėja visuose sektoriuose Premium

Naujausi duomenys rodo, kad įmonių tarpusavio vėlavimai atsiskaityti per pastaruosius 12 mėnesių Lietuvoje...

Finansai
05:45
Teismas: D. Nedzinsko įmonės ir „Trakų autobusų“ mainų sutartis turi būti panaikinta 1

Verslininko Dariaus Nedzinsko bendrovės „Trastas“ bei Trakų savivaldybės įmonės „Trakų autobusai“ 2016 metais...

Statyba ir NT
2019.11.14
Vartotojų teisių apsaugos sargams – daugiau teisių

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) nuo kitų metų turės daugiau įgaliojimų ginant...

Prekyba
2019.11.14
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Prekybos mokestis – sprangus kąsnis, kurį greičiausiai teks nuryti Premium

Prekybos sektorius visuomet buvo vienas konkurencingiausių Lietuvoje, o pastaruoju metu iššūkių kreivės kils...

Prekyba
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
Savininkus pakeitęs „Autokurtas“ svarbiausiais klientais mato ne vežėjus Premium

Akcininkus pakeitusi vieną didžiausių šalyje sunkiojo transporto remonto tinklų valdanti bendrovė...

„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
J. Gylys: prekybos tinklai kol kas nepanaudoja daugiakanalės prekybos pranašumų

Jurgis Gylys, elektroninio verslo ir programavimo paslaugų NFQ įmonių grupės verslo skaitmenizavimo vadovas,...

Prekyba
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
„Starbucks“ į Baltijos šalis galėtų atvesti „Tallink“, teigia analitikai

Estijos keltų operatorė „Tallink Grupp“, į Baltijos šalis atvedanti greitojo maisto restoranų tinklą „Burger...

Rinkos
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
„Akropolis“ prie Vingio parko gali tapti didžiausiu PC Baltijos šalyse 15

VP grupei priklausanti UAB „Akropolis Group“ Vilniuje, buvusios „Velgos“ teritorijoje, šalia Vingio parko,...

Statyba ir NT
2019.11.12
Vienišių diena ankstina šventinių siuntų antplūdį  Premium

Intensyviausia prekyba pasižymintis prieškalėdinis laikotarpis tendencingai ilgėja – siuntų ir logistikos...

Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Vartotojų teisės: daugiausia ginčų – dėl drabužių kokybės 

Per tris 2019 m. ketvirčius į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą pasiskųsti ar pasikonsultuoti kreipėsi...

Prekyba
2019.11.12
„Euroapotheca“ Latvijoje pradėjo prekiauti internete 

Šiaurės Europos ir Baltijos šalių regione veikiančio vaistinių tinklo „Euroapotheca“ įmonė UAB „Azeta“ įkūrė...

Prekyba
2019.11.12
„Avitela“ ir „Elektromarkt“ sandoris: išliks atskiri prekės ženklai 

25-rius metus veikianti prekybos buitine technika ir elektronika bendrovė „Avitelos prekyba“ įsigijo kitą...

Prekyba
2019.11.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau