„Asda“ jaučia spaudimą ir kursto kainų karą

Publikuota: 2016-01-13
Neil Hall („Reuters“/„Scanpix“) nuotr.
Neil Hall („Reuters“/„Scanpix“) nuotr.
 

Jungtinėje Karalystėje veikiantis prekybos tinklas „Asda“ visam mažmeninės prekybos sektoriui numato dar vienus „intensyvaus spaudimo“ metus ir toliau ruošiasi kovai kainomis.

Andy Clarke, tinklo vadovas, sako ketinantis skirti dar 500 mln. GBP kainų karui su konkurentais. Tai bus dalis radikalių veiksmų, kurių tinklas ketina imtis, kad atsikovotų savo klientus, rašo BBC.

Būtent „Asda“, panašu, ir kenčia daugiau nei konkurentai. Analitikai šį tinklą įvardina kaip labiausiai pažeidžiamą iš visų 4 didžiųjų JK prekybos tinklų (kiti – „Sainsbury's“, „Morrisons“, „Tesco“), t.y. labiausiai jaučiantį žemų kainų tinklų „Lidl“ ir „Aldi“ įtaką verslui.

Sunkios sąlygos

„Asda“ 2013 m. rudenį kainų mažinimui jau pažadėjo išleisti 1 mlrd. GBP per 5 metus.

„Jungtinės Karalystės maisto prekių mažmeninės prekybos struktūra visiškai pasikeitė, ji atspindi tai, kaip vartotojai perka šiandien", – sako p. Clarke.

Pokyčius jis vadina „globaliu fenomenu“ ir priduria, kad bendrovė matė tuos pokyčius ateinant jau 2013 metais, bet esą sureagavo nepakankamai sparčiai.

JK maisto ir kasdienių prekių mažmenininkų rinkos sąlygos yra iš tiesų sudėtingos, sunkumų patiria visi keturi didieji prekybos tinklai. Didžiausią spaudimą senbuviams daro būtent Vokietijos žemų kainų tinklų sėkmė ir plėtra. „Lidl“ ir „Aldi“, priešingai nei didieji britų tinklai, augina pajamas ir pritraukia daugiau vartotojų.

„Morrisons“ trečią ketvirtį fiksavo 2,6% mažesnius pardavimus analogiškose parduotuvėse (atmetus uždarymus ar plėtrą) nei prieš metus. Gruodį mažmenininkė iškrito iš JK vertingiausių bendrovių 100-tuko.

„Sainsbury's“ pirmą metų pusmetį fiksavo 1,6% pardavimų kritimą ilgiau nei metus veikiančiose parduotuvėse, kurį šiek tiek uždangstė naujų parduotuvių atidarymai. Analogiški „Tesco“ pirmo pusmečio rezultatai buvo 1,1% kuklesni nei prieš metus.

„Asda“ rodikliai dar prastesni. Per 9 mėn. ilgiau nei metus veikiančiose parduotuvėse tinklo pardavimai krito 4,5%. Neigiamą pardavimų rodiklį bendrovė fiksuoja jau 5 ketvirčius iš eilės.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Teismas: D. Nedzinsko įmonės ir „Trakų autobusų“ mainų sutartis turi būti panaikinta

Verslininko Dariaus Nedzinsko bendrovės „Trastas“ bei Trakų savivaldybės įmonės „Trakų autobusai“ 2016 metais...

Vartotojų teisių apsaugos sargams – daugiau teisių

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) nuo kitų metų turės daugiau įgaliojimų ginant...

Prekyba
12:54
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
09:56
Prekybos mokestis – sprangus kąsnis, kurį greičiausiai teks nuryti Premium

Prekybos sektorius visuomet buvo vienas konkurencingiausių Lietuvoje, o pastaruoju metu iššūkių kreivės kils...

Prekyba
00:01
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
08:58
Savininkus pakeitęs „Autokurtas“ svarbiausiais klientais mato ne vežėjus Premium

Akcininkus pakeitusi vieną didžiausių šalyje sunkiojo transporto remonto tinklų valdanti bendrovė...

„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
J. Gylys: prekybos tinklai kol kas nepanaudoja daugiakanalės prekybos pranašumų

Jurgis Gylys, elektroninio verslo ir programavimo paslaugų NFQ įmonių grupės verslo skaitmenizavimo vadovas,...

Prekyba
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
„Starbucks“ į Baltijos šalis galėtų atvesti „Tallink“, teigia analitikai

Estijos keltų operatorė „Tallink Grupp“, į Baltijos šalis atvedanti greitojo maisto restoranų tinklą „Burger...

Rinkos
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
„Akropolis“ prie Vingio parko gali tapti didžiausiu PC Baltijos šalyse 15

VP grupei priklausanti UAB „Akropolis Group“ Vilniuje, buvusios „Velgos“ teritorijoje, šalia Vingio parko,...

Statyba ir NT
2019.11.12
Vienišių diena ankstina šventinių siuntų antplūdį  Premium

Intensyviausia prekyba pasižymintis prieškalėdinis laikotarpis tendencingai ilgėja – siuntų ir logistikos...

Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Vartotojų teisės: daugiausia ginčų – dėl drabužių kokybės 

Per tris 2019 m. ketvirčius į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą pasiskųsti ar pasikonsultuoti kreipėsi...

Prekyba
2019.11.12
„Euroapotheca“ Latvijoje pradėjo prekiauti internete 

Šiaurės Europos ir Baltijos šalių regione veikiančio vaistinių tinklo „Euroapotheca“ įmonė UAB „Azeta“ įkūrė...

Prekyba
2019.11.12
„Avitela“ ir „Elektromarkt“ sandoris: išliks atskiri prekės ženklai 

25-rius metus veikianti prekybos buitine technika ir elektronika bendrovė „Avitelos prekyba“ įsigijo kitą...

Prekyba
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau