„Asda“ jaučia spaudimą ir kursto kainų karą

Publikuota: 2016-01-13
Neil Hall („Reuters“/„Scanpix“) nuotr.
Neil Hall („Reuters“/„Scanpix“) nuotr.
 

Jungtinėje Karalystėje veikiantis prekybos tinklas „Asda“ visam mažmeninės prekybos sektoriui numato dar vienus „intensyvaus spaudimo“ metus ir toliau ruošiasi kovai kainomis.

Andy Clarke, tinklo vadovas, sako ketinantis skirti dar 500 mln. GBP kainų karui su konkurentais. Tai bus dalis radikalių veiksmų, kurių tinklas ketina imtis, kad atsikovotų savo klientus, rašo BBC.

Būtent „Asda“, panašu, ir kenčia daugiau nei konkurentai. Analitikai šį tinklą įvardina kaip labiausiai pažeidžiamą iš visų 4 didžiųjų JK prekybos tinklų (kiti – „Sainsbury's“, „Morrisons“, „Tesco“), t.y. labiausiai jaučiantį žemų kainų tinklų „Lidl“ ir „Aldi“ įtaką verslui.

Sunkios sąlygos

„Asda“ 2013 m. rudenį kainų mažinimui jau pažadėjo išleisti 1 mlrd. GBP per 5 metus.

„Jungtinės Karalystės maisto prekių mažmeninės prekybos struktūra visiškai pasikeitė, ji atspindi tai, kaip vartotojai perka šiandien", – sako p. Clarke.

Pokyčius jis vadina „globaliu fenomenu“ ir priduria, kad bendrovė matė tuos pokyčius ateinant jau 2013 metais, bet esą sureagavo nepakankamai sparčiai.

JK maisto ir kasdienių prekių mažmenininkų rinkos sąlygos yra iš tiesų sudėtingos, sunkumų patiria visi keturi didieji prekybos tinklai. Didžiausią spaudimą senbuviams daro būtent Vokietijos žemų kainų tinklų sėkmė ir plėtra. „Lidl“ ir „Aldi“, priešingai nei didieji britų tinklai, augina pajamas ir pritraukia daugiau vartotojų.

„Morrisons“ trečią ketvirtį fiksavo 2,6% mažesnius pardavimus analogiškose parduotuvėse (atmetus uždarymus ar plėtrą) nei prieš metus. Gruodį mažmenininkė iškrito iš JK vertingiausių bendrovių 100-tuko.

„Sainsbury's“ pirmą metų pusmetį fiksavo 1,6% pardavimų kritimą ilgiau nei metus veikiančiose parduotuvėse, kurį šiek tiek uždangstė naujų parduotuvių atidarymai. Analogiški „Tesco“ pirmo pusmečio rezultatai buvo 1,1% kuklesni nei prieš metus.

„Asda“ rodikliai dar prastesni. Per 9 mėn. ilgiau nei metus veikiančiose parduotuvėse tinklo pardavimai krito 4,5%. Neigiamą pardavimų rodiklį bendrovė fiksuoja jau 5 ketvirčius iš eilės.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Headline“ veiklos pajamos išaugo trečdaliu

Komunikacijos agentūros „Headline“ tiesioginės veiklos pajamos (be trečiųjų šalių) per praėjusius metus,...

Rinkodara
15:25
„Gintarinė vaistinė“ dividendams skyrė visą pelną – 4 mln. Eur

Lenkijos farmacijos grupės „Pelion“ valdomas vienas didžiausių Lietuvoje vaistinių tinklų...

Paslaugos
14:30
„Konekesko Lietuva“ pernai gavo 47 mln. Eur pajamų

Bendrovė „Konekesko Lietuva“ praėjusiais metais gavo 46,975 mln. Eur pajamų – 4% daugiau nei 2017 m. (45,136...

Pramonė
12:25
„Kanų liūtuose“ varžosi 11 reklamos darbų iš Lietuvos 1

Šiandien prasideda 66-asis „Kanų liūtų“ festivalis – didžiausias ir svarbiausias kūrybiškumo renginys...

Rinkodara
11:17
Kodėl parduotuvė parduotuvėje geriau už krautuvę senamiestyje Premium

Renkantis parduotuvei vietą būtina įvertinti ne tik praeivių srautus, bet ir atsižvelgti į jų apsipirkimo...

Gazelė
09:43
PST gavo kelių mln. Eur užsakymą iš „Lidl Lietuvos“

AB Panevėžio statybos trestas (PST) gavo užsakymą statyti „Lidl“ parduotuvę Panevėžyje.

A. Rusteikos „Delta Investment“ pajamos siekė beveik 117 mln. Eur 1

Verslininko Aurelijaus Rusteikos valdoma „Delta Investment“ praėjusiais metais gavo 116,957 mln. Eur...

Prekyba
08:21
Iš pelnų pinigai teka į darbuotojų sąskaitas, o iš ten – vartojimui Premium 4

Šių metų pirmąjį ketvirtį labiausiai pridėtinė vertė augo statybos sektoriuje – ypač aktyvi buvo sandėlių ir...

Finansai
05:45
„Lidl“ gerbėjų neprarado, bet „Maxima“ sugebėjo jų pritraukti daugiau Premium 1

Tarp Baltijos šalių tik estai mėgstamiausio prekės ženklo titulą skiria vietiniam „Kalev“, Latvijoje laurai...

Rinkodara
05:45
Vilniaus reputacija socialiniuose tinkluose – viena pozityviausių Europoje 8

Vilnius – vienas iš penkių Europos miestų, kurių reputacija skaitmeninėje erdvėje yra pozityviausia, rodo...

Rinkodara
2019.06.16
Prancūzų elektronikos prekių tinklas „Boulanger“ apsipirko

Prancūzijos elektronikos prekių tinklas „Boulanger“ įsigijo savo konkurentus Belgijoje „Krefel“ ir „Hifi...

Prekyba
2019.06.16
Ką apie pirkėjų norus žinanti „Amazon“ pataria smulkiesiems

„Amazon“ pranešė apie 10 fizinių parduotuvių JK tinklą, kurį kuria specialiai smulkiųjų produkcijai. Bendrovė...

Gazelė
2019.06.15
 Didžiausios lauko reklamos klaidos

Lauko reklama vėl atsikovoja pozicijas, kurias buvo užleidusi skaitmeninei reklamai. Kad statiškas stendas...

Gazelė
2019.06.15
Registruoja „Maxima Express“ prekės ženklą 1

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ Valstybiniam patentų biurui pateikė prašymą registruoti prekės ženklą...

Prekyba
2019.06.14
Buvo sutrikęs automatinis pavedimų įskaitymas į „Circle K“ korteles 1

Kai kurie degalinių tinklo „Circle K“ klientų pavedimai kelias dienas automatiškai nepatekdavo į įmonės...

Prekyba
2019.06.14
Dėl persekiojimo už kritiką prašo pradėti ikiteisminį tyrimą žemės ūkio ministro atžvilgiu 2

Penktadienį agroverslo naujienų portalas „Agroeta“ kreipėsi į Evaldą Pašilį, generalinį prokurorą, dėl...

Rinkodara
2019.06.14
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko reklamos partnerius

„Lietuvos geležinkelių“ prekės ženklo atnaujinimu ir naujų grupės įmonių veiklos prekės ženklų sukūrimu...

Paslaugos
2019.06.14
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 24

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
„Pigu“ ir „Kesko Senukai Digital“ – vadovybių pasikeitimai Premium 17

Dviejų konkuruojančių elektroninės komercijos bendrovių pagrindinių vadovų gretose pastaruoju metu vyksta...

Prekyba
2019.06.14
„Amber Food“ krepšelyje – naujas restoranų prekės ženklas Premium 6

Vienas Lietuvos maitinimo rinkos banginių, pusšimtį taškų valdanti UAB „Amber Food“, įsigijo sostinėje...

Paslaugos
2019.06.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau