„Coca-Cola“ perka „Neptūną“

Publikuota: 2015-12-22
Atnaujinta 2015-12-22 13:17
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
 

Gaiviųjų gėrimų bendrovė „Coca-Cola HBC“ perka Lietuvos mineralinio vandens „Neptūnas“ gamintoją.

Gintas Petrus, UAB „Neptūno vandenys“ valdybos pirmininkas ir savininkas, VŽ sako, kad tokiam sandoriui tiesiog jau atėjo laikas.

„Pradėjau šį verslą 1999 metais, pakankamai ilgą laiką jis augo ir kažkuriuo metu pasiekė tokį tašką, kai privatus verslininkas ir investuotojas sunkiai gali toliau pats auginti verslą. Ateina laikas, kai institucija, tokia, kaip „Coca-Cola HBC Lithuania“, tiesiog turi daugiau galimybių išauginti ir sustiprinti mūsų prekinį ženklą“, – sako verslininkas.

Dar viena svarbi priežastis, pasak jo, ta, kad šiandien mažmeninėje prekybos smulkesniems tiekėjams sunkiau atlaikyti prekybos tinklų spaudimą, o stambesniems rinkos dalyviams tai sekasi geriau.

„Buvo gana logiškas sprendimas, „Coca-Colai“ pasiūlius ir suderinus sutarties sąlygas, parduoti", –  sako p. Petrus.

Sustiprins prekės ženklą

„Coca-Cola HBC“ skelbia, kad šiuo metu dar derinamos baigiamosios sandorio sąlygos, įskaitant reikiamus reguliuojančių institucijų leidimus. Įsigijimo procedūrą tikimasi visiškai užbaigti pirmojo ateinančių metų ketvirčio pabaigoje. Iki tol sandorio detalių bendrovės nekomentuoja.

„Nepaprastai vertiname ligšiolinius „Neptūno“ pasiekimus Lietuvos rinkoje ir didžiuojamės galėdami šiuo stipriu prekės ženklu papildyti mūsų tvirtų bei perspektyvių prekių ženklų portfelį. Ši investicija liudija ir mūsų ilgalaikį įsipareigojimą veikti Lietuvos paruoštų vartoti gaiviųjų gėrimų rinkoje“, – sako Valdas Pakštys, bendrovės „Coca-Cola HBC“ Baltijos regiono prekybos vadovas.

Pasak jo, bendradarbiaujant su „Neptūno“ komanda, pasitelkus didelius pardavimo ir platinimo pajėgumus bei rinkos žinias, tikimasi sėkmingai plėsti ir stiprinti „Neptūno“ prekės ženklą.

Ponas Petrus svarsto, kad labai didėles įtakos visai rinkai šis sandoris neturėtų padaryti. „Coca-Cola“ dalis gazuoto vandens rinkoje Lietuvoje nėra didelė, tad dar vienas prekės ženklas didelės koncentracijos neturėtų sudaryti.

Tačiau „Coca-Cola“ platinimo kanalai ir rinkodaros galimybės, pasak verslininko, išties yra geresnės, tai gali turėti teigiamos įtakos „Neptūno" prekės ženklui.

Pats vadovas sako dar nežinantis, ką pats veiks pardavęs verslą.

„Kai sandoris bus baigtas, gal bus kažkiek poilsio, norėsis ilgesnių atostogų. Savo verslą turėdamas tik apie jį ir galvoji tiek darbo, tiek ir atostogų metu. O paskui – laikas parodys, gal ir norėsis kažkurioje srityje vėl pasireikšti“, – svarsto verslininkas.

Pildo vandens pasiūlą

VŽ rašė, kad UAB „Neptūno vandenys“ 2013–2014 m. vykdė gamybos plėtrą, atnaujino butelių gamybos ir vandens išpilstymo įrangą. Daugiau investicijų nebuvo numatyta, tad pernai bendrovė išmokėjo dividendus – 3,2 mln. Eur.

Bendrovės gamybos apimtis 2014 m. siekė 29 mln. litrų, o produkcija užėmė 20% šalies rinkos. „Neptūno“ prekės ženklu platinamas mineralinis vanduo yra įtrauktas į oficialų Europos Sąjungoje pripažįstamų mineralinių vandenų sąrašą. Varėnoje įsikūrusioje įmonėje dirba apie 20 darbuotojų.

infogr.am::infogram_0_neptuno_vandenys

Savo ruožtu „Coca-Cola“ gėrimai, remiantis tarptautinės tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis, yra populiariausi nealkoholiniai gėrimai Lietuvoje. Jų rinkos dalis mūsų šalyje sudaro 16% visų nealkoholinių gėrimų. Bendrovės pateiktais duomenimis, iš įvairių kolos gėrimų 77,8 % Lietuvoje nuperkama „Coca-Cola“ ir tik 13,6 % artimiausio konkurento „Pepsi“.

Bendrovė Lietuvoje nuo 2002 m. jau pardavinėjo „Bonaqua“ vandens prekės ženklą, taip pat šiemet pristatė austrišką mineralinį vandenį „Romerquelle“ ir „Romerguelle Emotion“. „Neptūnas“ bus trečias vandens prekės ženklas bendrovės krepšelyje.

Pasaulinė gėrimų gaminta Lietuvos rinkoje taip pat valdo „Coca-Cola“, „Coca-Cola Zero“, „Coca-Cola light“, „Sprite“, „Fanta“, „Nestea“, „Schweppes“, „Cappy“ sultys, „Cappy IceFruit“ prekės ženklus.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Didžiausia infliacija ES – Estijoje 9

Euro zonos 2018 m. gruodžio mėn. metinė infliacija buvo 1,6%, 0,3 procentiniais punktais (p.p.) mažesnė nei...

Finansai
08:29
A. Veryga žada valstybines vaistines ligoninėse dar šiemet 8

Sveikatos reikalų ministras Aurelijus Veryga žada sudaryti galimybę ligoninių vadovams įsteigti valstybines...

LB: prekybininkai negali imti mokesčio už atsiskaitymus kortelėmis  15

Prekių ir paslaugų teikėjai neturi teisės imti mokesčio iš pirkėjų, atsiskaitančių mokėjimo kortelėmis,...

EP siūlo PVM lengvatas prekėms, kurias dažniau perka moterys 13

Europos Parlamentas rezoliucijoje dėl lyčių lygybės ir mokesčių pasiūlė taikyti PVM lengvatas moterų...

Finansai
2019.01.17
Tiekimo grandinė: technologijos, į kurias investuoja milžinai Premium

Duomenų analitika daro vis didesnę įtaką tiekimo grandinės procesams ir jau neša naudą kai kuriems jos...

„Švaros broliai“ į naują tunelinę plovyklą Vilniuje investuoja 2,5 mln. Eur 6

UAB „Švaros broliai“ pradeda naujos tunelinės automobilių plovyklos statybas Vilniuje, Gariūnuose. Tai bus...

Paštas kaimo laiškininkus persodins į automobilius, skelbia konkursus 2

Lietuvos paštas iki 2019 m. I pusmečio planuoja paskelbti kelis viešųjų pirkimų konkursus 640 automobilių...

Transportas
2019.01.16
Vyriausybė pritarė naujam reikalavimui prekybininkams 3

Siekiant sumažinti šešėlinės ekonomikos mastą prekybos sektoriuje, Ekonomikos ir inovacijų ministerija siūlo,...

E. Budvilaitis paliko „StrongPoint“ 6

Prekybos technologijų ekspertas Evaldas Budvilaitis, technologijų bendrovės „StrongPoint“ vienas vadovų, po...

„Maxima“ investuoja į saulės jėgaines 3

Prekybos tinklas „Maxima“, siekdamas mažinti veiklos sąnaudas bei poveikį aplinkai, didina investicijų į...

Energetika
2019.01.16
Advokatų kontoros „Cobalt“ partnerių gretas papildė ilgamečiai darbuotojai

Nuo sausio 1 d. advokatų kontoros „Cobalt“ partnerių gretas papildė du nauji partneriai. Jais tapo ilgamečiai...

Daugiausia baudų skyrė už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2018 m. už Konkurencijos ir Reklamos įstatymo pažeidimus skyrė baudų už 780.800 Eur,...

Rinkodara
2019.01.16
Latvijos žiniasklaida: „Čili pica“ tinklo mokestinė skola siekia 327.700 Eur

Picerijų tinklą „Čili pica“ kaimyninėje Latvijoje valdančios bendrovės „Čilija pizza“ mokestinė skola sausio...

„Maxima“ diegia elektronines etiketes, jas turintis „Topo centras“ vardija trūkumus  Premium 10

Neseniai pranešęs apie investicijas į prekių skenavimo įrenginius mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“...

Prie neseniai startavusios advokatų kontoros WINT prisijungė naujas partneris 3

Praėjusių metų pabaigoje susikūrusios advokatų profesinės bendrijos WINT partneriu tapo Pranas Švedas,...

Vilniaus „Akropolio“ atnaujinimo užsakymą gavo „Mitnija“

Pusės Vilniaus prekybos ir pramogų centro „Akropolio“ ploto atnaujinimą atliks koncernui „,MG Baltic“...

Statyba ir NT
2019.01.15
„Novaturo“ apyvarta pernai išaugo 29% 1

Didžiausio Baltijos šalyse kelionių organizatoriaus AB „Novaturas“ neaudituota 2018 m. apyvarta Lietuvoje,...

„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 17

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15
„Mikrovisata“ pakeitė pavadinimą į „Droneda“ 3

Didmeninės prekybos išmaniąja technika UAB „Mikrovisata“, valdanti ir nuosavus buitinės elektronikos prekės...

Technologijos
2019.01.15
Kino teatrus valdanti estų „Apollo“ sudarė sandorį su „Akropolis group“  1

Estijos įmonių grupei „Apollo group“ priklausanti bendrovė „APL Restaurants“ perka 100% „Akropolis group“...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau