„Coca-Cola“ perka „Neptūną“

Publikuota: 2015-12-22
Atnaujinta 2015-12-22 13:17
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
 

Gaiviųjų gėrimų bendrovė „Coca-Cola HBC“ perka Lietuvos mineralinio vandens „Neptūnas“ gamintoją.

Gintas Petrus, UAB „Neptūno vandenys“ valdybos pirmininkas ir savininkas, VŽ sako, kad tokiam sandoriui tiesiog jau atėjo laikas.

„Pradėjau šį verslą 1999 metais, pakankamai ilgą laiką jis augo ir kažkuriuo metu pasiekė tokį tašką, kai privatus verslininkas ir investuotojas sunkiai gali toliau pats auginti verslą. Ateina laikas, kai institucija, tokia, kaip „Coca-Cola HBC Lithuania“, tiesiog turi daugiau galimybių išauginti ir sustiprinti mūsų prekinį ženklą“, – sako verslininkas.

Dar viena svarbi priežastis, pasak jo, ta, kad šiandien mažmeninėje prekybos smulkesniems tiekėjams sunkiau atlaikyti prekybos tinklų spaudimą, o stambesniems rinkos dalyviams tai sekasi geriau.

„Buvo gana logiškas sprendimas, „Coca-Colai“ pasiūlius ir suderinus sutarties sąlygas, parduoti", –  sako p. Petrus.

Sustiprins prekės ženklą

„Coca-Cola HBC“ skelbia, kad šiuo metu dar derinamos baigiamosios sandorio sąlygos, įskaitant reikiamus reguliuojančių institucijų leidimus. Įsigijimo procedūrą tikimasi visiškai užbaigti pirmojo ateinančių metų ketvirčio pabaigoje. Iki tol sandorio detalių bendrovės nekomentuoja.

„Nepaprastai vertiname ligšiolinius „Neptūno“ pasiekimus Lietuvos rinkoje ir didžiuojamės galėdami šiuo stipriu prekės ženklu papildyti mūsų tvirtų bei perspektyvių prekių ženklų portfelį. Ši investicija liudija ir mūsų ilgalaikį įsipareigojimą veikti Lietuvos paruoštų vartoti gaiviųjų gėrimų rinkoje“, – sako Valdas Pakštys, bendrovės „Coca-Cola HBC“ Baltijos regiono prekybos vadovas.

Pasak jo, bendradarbiaujant su „Neptūno“ komanda, pasitelkus didelius pardavimo ir platinimo pajėgumus bei rinkos žinias, tikimasi sėkmingai plėsti ir stiprinti „Neptūno“ prekės ženklą.

Ponas Petrus svarsto, kad labai didėles įtakos visai rinkai šis sandoris neturėtų padaryti. „Coca-Cola“ dalis gazuoto vandens rinkoje Lietuvoje nėra didelė, tad dar vienas prekės ženklas didelės koncentracijos neturėtų sudaryti.

Tačiau „Coca-Cola“ platinimo kanalai ir rinkodaros galimybės, pasak verslininko, išties yra geresnės, tai gali turėti teigiamos įtakos „Neptūno" prekės ženklui.

Pats vadovas sako dar nežinantis, ką pats veiks pardavęs verslą.

„Kai sandoris bus baigtas, gal bus kažkiek poilsio, norėsis ilgesnių atostogų. Savo verslą turėdamas tik apie jį ir galvoji tiek darbo, tiek ir atostogų metu. O paskui – laikas parodys, gal ir norėsis kažkurioje srityje vėl pasireikšti“, – svarsto verslininkas.

Pildo vandens pasiūlą

VŽ rašė, kad UAB „Neptūno vandenys“ 2013–2014 m. vykdė gamybos plėtrą, atnaujino butelių gamybos ir vandens išpilstymo įrangą. Daugiau investicijų nebuvo numatyta, tad pernai bendrovė išmokėjo dividendus – 3,2 mln. Eur.

Bendrovės gamybos apimtis 2014 m. siekė 29 mln. litrų, o produkcija užėmė 20% šalies rinkos. „Neptūno“ prekės ženklu platinamas mineralinis vanduo yra įtrauktas į oficialų Europos Sąjungoje pripažįstamų mineralinių vandenų sąrašą. Varėnoje įsikūrusioje įmonėje dirba apie 20 darbuotojų.

infogr.am::infogram_0_neptuno_vandenys

Savo ruožtu „Coca-Cola“ gėrimai, remiantis tarptautinės tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis, yra populiariausi nealkoholiniai gėrimai Lietuvoje. Jų rinkos dalis mūsų šalyje sudaro 16% visų nealkoholinių gėrimų. Bendrovės pateiktais duomenimis, iš įvairių kolos gėrimų 77,8 % Lietuvoje nuperkama „Coca-Cola“ ir tik 13,6 % artimiausio konkurento „Pepsi“.

Bendrovė Lietuvoje nuo 2002 m. jau pardavinėjo „Bonaqua“ vandens prekės ženklą, taip pat šiemet pristatė austrišką mineralinį vandenį „Romerquelle“ ir „Romerguelle Emotion“. „Neptūnas“ bus trečias vandens prekės ženklas bendrovės krepšelyje.

Pasaulinė gėrimų gaminta Lietuvos rinkoje taip pat valdo „Coca-Cola“, „Coca-Cola Zero“, „Coca-Cola light“, „Sprite“, „Fanta“, „Nestea“, „Schweppes“, „Cappy“ sultys, „Cappy IceFruit“ prekės ženklus.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Internete neteisėtai naudojamasi LRT laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu

LRT pasiekė informacija, kad internete, prisidengdami LRT televizijos laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu...

Rinkodara
2019.07.16
K. Taukačikas: nuo komunikacijos elektrobusų gamybos įmonėje nepabėgau Premium 3

Ilgametis komunikacijos agentūros „Bosanova“ vadovas Kristinas Taukačikas, šiemet pardavęs didžiąją dalį...

Rinkodara
2019.07.16
Seimas nesvarstys reklamos LRT draudimo

Parlamentarai antradienį nutarė, kad nesvarstys projekto, kuriuo siūloma uždrausti visą reklamą Lietuvos...

Rinkodara
2019.07.16
Prekybininkams nebereikia pildyti kasos aparatų žurnalų 1

Nuo liepos 2 d. nebeprivaloma kiekvienos kasos aparato naudojimo dienos pradžioje ir pabaigoje žurnalą...

Prekyba
2019.07.16
Vilnių sieks paversti siuntų iš Kinijos logistikos centru Europoje 1

„Lietuvos geležinkeliai“ krovinius iš Kinijos rengiasi gabenti tiesiogiai, be logistikos partnerių, o...

„Vičiūnai“ įsteigė pardavimų įmonę Tbilisyje 2

„Vičiūnų grupė“ toliau plečia savo prekybos ir platinimo tinklą užsienyje – pernai įsteigtos atstovybės...

Prekyba
2019.07.16
Pagal vartotojų teisių apsaugą Lietuva – tarp ES atsilikėlių 3

Valstybės kontrolės atliktas auditas atskleidė, kad trečdalis vartotojų Lietuvoje susiduria su klaidinančia...

Verslo aplinka
2019.07.16
Atidaro pirmą „Apollo“ kino teatrą, lyderė „Forum Cinemas“ – rami Premium 6

Kino teatrų verslas reikalauja didelių, daugiamečių investicijų, o plėtra tiesiogiai priklauso nuo prekybos...

Prekyba
2019.07.15
Prasidėjo didžiausias „Amazon“ išpardavimas 4

Svarbiausias JAV prekybos milžinės „Amazon“ rinkodaros renginys „Prime Day“, kurio metu registruotiems...

Prekyba
2019.07.15
Televizijose dirbusi M. Žvinklytė tapo „Vilandros“ direktore Premium 5

Didmeninės prekybos bendrovė „Vilandra“ atsirinko naują vadovę Moniką Žvinklytę, kuri iki šiol daugiausia...

Prekyba
2019.07.15
„Audimas“ patyrė skaudų pralaimėjimą „Audi AG“ Premium 38

Europos Sąjungos Bendrasis Teismas patvirtino ES intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, pagal...

Pramonė
2019.07.15
„Conrestos“ prekės ženklo pokyčiai – evoliucija į naują, visapusiškai modernų etapą Verslo tribūna 7

Šiemet dešimtmetį mininti generalinės rangos bendrovė, atnaujinusi savo prekės ženklą, teigia, kad pokyčiai...

Statyba ir NT
2019.07.15
„Manillos“ istorija: sukūrę vaizdą, atitinkantį turinį, per mėnesį pardavė daugiau nei per metus Premium

Kosmetikos gamybos verslą, kuriam be specifinių žinių, reikia dar ir nemažų investicijų, galima pradėti tik...

Gazelė
2019.07.15
Labiausiai augo didžiosios komunikacijos agentūros 2

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai RSVA priklausančių bendrovių tiesioginės pajamos 2018 m. augo 31%, o...

Rinkodara
2019.07.14
„F1“ vardu neteisėtai paženklinti saldainiai nepasiekė Lietuvos vartotojų 1

Lietuvos apeliacinis teismas padėjo tašką dar vienoje saldumynų byloje. Šį kartą į teisininkų akiratį pateko...

Rinkodara
2019.07.14
Apsipirkimas per išmaniuosius garsiakalbius lenkia prognozes

Apsipirkimų per išmaniuosius garsiakalbius kaip „Amazon Echo“ ar „Google Home“ daugėja greičiau nei anksčiau...

Prekyba
2019.07.13
„Maxima grupės“ valdoma „Stokrotka“ pernai didino pajamas 2

Didžiausios Baltijos šalyse mažmeninės prekybos grupės „Maxima grupė“ valdomas Lenkijos tinklas „Stokrotka“...

Prekyba
2019.07.12
BNS ir „15min“ savininkas žengia į lauko reklamos rinką

Estijos verslininko Marguso Linnamae valdomos bendrovės „MM Grupp“ antrinė įmonė „UP Invest“, valdanti...

Rinkodara
2019.07.12
„Lietuvos ryto“ TV parduota: vadovas lieka, valdyba keičiasi 3

„Lietuvos ryto“ žiniasklaidos grupė pardavė iki šiol jai priklaususį televizijos kanalą. 100% „Lietuvos ryto“...

Rinkodara
2019.07.12
Blokuojama knygų talpinimo interneto svetainė 1

Lietuvos radijo ir televizijos komisija, išnagrinėjusi Lietuvos leidėjų asociacijos prašymą taikyti...

Rinkodara
2019.07.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau