„Coca-Cola“ perka „Neptūną“

Publikuota: 2015-12-22
Atnaujinta 2015-12-22 13:17
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
 

Gaiviųjų gėrimų bendrovė „Coca-Cola HBC“ perka Lietuvos mineralinio vandens „Neptūnas“ gamintoją.

Gintas Petrus, UAB „Neptūno vandenys“ valdybos pirmininkas ir savininkas, VŽ sako, kad tokiam sandoriui tiesiog jau atėjo laikas.

„Pradėjau šį verslą 1999 metais, pakankamai ilgą laiką jis augo ir kažkuriuo metu pasiekė tokį tašką, kai privatus verslininkas ir investuotojas sunkiai gali toliau pats auginti verslą. Ateina laikas, kai institucija, tokia, kaip „Coca-Cola HBC Lithuania“, tiesiog turi daugiau galimybių išauginti ir sustiprinti mūsų prekinį ženklą“, – sako verslininkas.

Dar viena svarbi priežastis, pasak jo, ta, kad šiandien mažmeninėje prekybos smulkesniems tiekėjams sunkiau atlaikyti prekybos tinklų spaudimą, o stambesniems rinkos dalyviams tai sekasi geriau.

„Buvo gana logiškas sprendimas, „Coca-Colai“ pasiūlius ir suderinus sutarties sąlygas, parduoti", –  sako p. Petrus.

Sustiprins prekės ženklą

„Coca-Cola HBC“ skelbia, kad šiuo metu dar derinamos baigiamosios sandorio sąlygos, įskaitant reikiamus reguliuojančių institucijų leidimus. Įsigijimo procedūrą tikimasi visiškai užbaigti pirmojo ateinančių metų ketvirčio pabaigoje. Iki tol sandorio detalių bendrovės nekomentuoja.

„Nepaprastai vertiname ligšiolinius „Neptūno“ pasiekimus Lietuvos rinkoje ir didžiuojamės galėdami šiuo stipriu prekės ženklu papildyti mūsų tvirtų bei perspektyvių prekių ženklų portfelį. Ši investicija liudija ir mūsų ilgalaikį įsipareigojimą veikti Lietuvos paruoštų vartoti gaiviųjų gėrimų rinkoje“, – sako Valdas Pakštys, bendrovės „Coca-Cola HBC“ Baltijos regiono prekybos vadovas.

Pasak jo, bendradarbiaujant su „Neptūno“ komanda, pasitelkus didelius pardavimo ir platinimo pajėgumus bei rinkos žinias, tikimasi sėkmingai plėsti ir stiprinti „Neptūno“ prekės ženklą.

Ponas Petrus svarsto, kad labai didėles įtakos visai rinkai šis sandoris neturėtų padaryti. „Coca-Cola“ dalis gazuoto vandens rinkoje Lietuvoje nėra didelė, tad dar vienas prekės ženklas didelės koncentracijos neturėtų sudaryti.

Tačiau „Coca-Cola“ platinimo kanalai ir rinkodaros galimybės, pasak verslininko, išties yra geresnės, tai gali turėti teigiamos įtakos „Neptūno" prekės ženklui.

Pats vadovas sako dar nežinantis, ką pats veiks pardavęs verslą.

„Kai sandoris bus baigtas, gal bus kažkiek poilsio, norėsis ilgesnių atostogų. Savo verslą turėdamas tik apie jį ir galvoji tiek darbo, tiek ir atostogų metu. O paskui – laikas parodys, gal ir norėsis kažkurioje srityje vėl pasireikšti“, – svarsto verslininkas.

Pildo vandens pasiūlą

VŽ rašė, kad UAB „Neptūno vandenys“ 2013–2014 m. vykdė gamybos plėtrą, atnaujino butelių gamybos ir vandens išpilstymo įrangą. Daugiau investicijų nebuvo numatyta, tad pernai bendrovė išmokėjo dividendus – 3,2 mln. Eur.

Bendrovės gamybos apimtis 2014 m. siekė 29 mln. litrų, o produkcija užėmė 20% šalies rinkos. „Neptūno“ prekės ženklu platinamas mineralinis vanduo yra įtrauktas į oficialų Europos Sąjungoje pripažįstamų mineralinių vandenų sąrašą. Varėnoje įsikūrusioje įmonėje dirba apie 20 darbuotojų.

infogr.am::infogram_0_neptuno_vandenys

Savo ruožtu „Coca-Cola“ gėrimai, remiantis tarptautinės tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis, yra populiariausi nealkoholiniai gėrimai Lietuvoje. Jų rinkos dalis mūsų šalyje sudaro 16% visų nealkoholinių gėrimų. Bendrovės pateiktais duomenimis, iš įvairių kolos gėrimų 77,8 % Lietuvoje nuperkama „Coca-Cola“ ir tik 13,6 % artimiausio konkurento „Pepsi“.

Bendrovė Lietuvoje nuo 2002 m. jau pardavinėjo „Bonaqua“ vandens prekės ženklą, taip pat šiemet pristatė austrišką mineralinį vandenį „Romerquelle“ ir „Romerguelle Emotion“. „Neptūnas“ bus trečias vandens prekės ženklas bendrovės krepšelyje.

Pasaulinė gėrimų gaminta Lietuvos rinkoje taip pat valdo „Coca-Cola“, „Coca-Cola Zero“, „Coca-Cola light“, „Sprite“, „Fanta“, „Nestea“, „Schweppes“, „Cappy“ sultys, „Cappy IceFruit“ prekės ženklus.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Pigu“ ir „Morele“ užsitikrino 13 mln. Eur finansavimą 4

Didžiausia elektroninės prekybos bendrovė Baltijos šalyse „Pigu“ ir Lenkijos prekybos elektronikos prekėmis...

Sutarties su atliekų vežėja nenutraukusiai Panevėžio savivaldybei skirta bauda 6

Konkurencijos taryba skyrė 34.200 Eur baudą Panevėžio miesto savivaldybei už tai, kad ši neįvykdė tarybos...

„Amazon“ nusprendė, kur statys naujas būstines

El. prekybos milžinė „Amazon“ po ilgo laukimo paskelbė, koks miestas laimėjo konkursą dėl bendrovės naujos...

Vadyba
2018.11.14
A. Veryga užsimojo didinti akcizus alkoholiui 4

Nuo 2019 metų pavasario turėtų didėti degtinės ir kitų stipriųjų gėrimų kainos, nes valdžia užsimojo 10%...

Finansai
2018.11.13
„Darnu Group“ Vilniuje rado vietas dar dviems naujiems sporto klubams 1

Į sveikatingumo paslaugų rinką žengianti nekilnojamojo turto plėtros ir valdymo bendrovė „Darnu Group“...

Turistams į regionus vilioti iš ES lėšų skyrė 3,67 mln. Eur: kas gavo finansavimą 1

Ūkio ministerija Lietuvos savivaldybėms ir asociacijoms skyrė 3,67 mln. Eur Europos Sąjungos (ES) lėšų...

Rinkodara
2018.11.13
Ekspertai: valdžios siūlomos kainų mažinimo priemonės jų nesumažins 14

Vyriausybei ketinant suteikti įgaliojimus Vartotojų teisių apsaugos tarnybai atlikti slaptus pirkimus bei...

Seimas neatlaisvino suvaržymų daliai smulkių degalų prekybininkų

Seimas neatšaukė prieš metus nustatytų griežtų reikalavimų daliai smulkių degalų prekybininkų.    

Transportas
2018.11.13
Pirmąją „Decathlon“ parduotuvę Vilniuje atidaro šį mėnesį 21

Lapkričio 24 d. Vilniuje planuojama atidaryti pirmąją Baltijos šalyse Prancūzijos sporto prekių gamybos ir...

„Iki“ turi naują rinkodaros vadovą 6

Prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros departamento vadovo pareigas nuo ateinančio pirmadienio pradeda eiti...

Rinkodara
2018.11.13
„Maxima grupės“ 2019 m. planuose – per 120 naujų parduotuvių 10

„Maxima grupė“, valdanti prekybos tinklus „Maxima“ Baltijos šalyse, „Stokrotka“ Lenkijoje ir „T-Market“...

G. Rogas: „Iki“ tiekėjams „Rewe“ atvers naujų galimybių Premium 5

Mažmeninės prekybos bendrovės „Palink“ didžiausia akcininkė Vokietijos įmonių grupė „Rewe“, išpirkusi kitų...

Kainų mažinimo planas: 16 būdų, kaip sumažinti naštą smulkiajam verslui Premium

Ūkio ministerija siūlo atsisakyti smulkiesiems prekybininkams kartais didelę administracinę naštą sukeliančių...

Vartotojų teisių pažeidimai atsieis brangiau

Vartotojų teisių apsaugos įstatymo naujoje redakcijoje numatytos keliskart didesnės baudos prekybininkams,...

Metinė infliacija pagal SVKI – 2,8%

2018 m. spalį pagal su kitomis Europos Sąjungos (ES) valstybėmis narėmis metodologiškai suderintą vartotojų...

Dėl maisto kainų mažinimo ir konkurencijos didinimo spręs kitą savaitę 2

Vyriausybė dėl priemonių plano, skirto mažinti maisto kainas bei skatinti konkurenciją mažmeninėje maisto...

„ADAMA Northern Europe“ skatina agronomijos specialistų rengimą Lietuvoje Rėmėjo turinys 2

Viena didžiausių augalų apsaugos produktus gaminančių ir parduodančių bendrovių UAB „ADAMA Northern Europe“...

Agroverslas
2018.11.12
FNTT prakalbo apie antrą „Metrail“ – kuo tai gresia įmonėms Premium 2

Dar nesibaigė 30 mln. Eur baudų verslui atnešusi „Metrail“ istorijai, o Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnyba...

Ko iš viešnagės viešbučiuose tikisi verslo turistai 9

Keliaujantieji verslo reikalais viešbučiams suneša svarią pajamų dalį, tačiau į darbo rinką ateinant naujai...

Beveik pusė visų „Zalando“ prekių grąžinamos 6

Vienos didžiausių Europoje elektroninės prekybos drabužiais bendrovės „Zalando“ kartą parduotos ir klientų...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau