„Coca-Cola“ perka „Neptūną“

Publikuota: 2015-12-22
Atnaujinta 2015-12-22 13:17
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
 

Gaiviųjų gėrimų bendrovė „Coca-Cola HBC“ perka Lietuvos mineralinio vandens „Neptūnas“ gamintoją.

Gintas Petrus, UAB „Neptūno vandenys“ valdybos pirmininkas ir savininkas, VŽ sako, kad tokiam sandoriui tiesiog jau atėjo laikas.

„Pradėjau šį verslą 1999 metais, pakankamai ilgą laiką jis augo ir kažkuriuo metu pasiekė tokį tašką, kai privatus verslininkas ir investuotojas sunkiai gali toliau pats auginti verslą. Ateina laikas, kai institucija, tokia, kaip „Coca-Cola HBC Lithuania“, tiesiog turi daugiau galimybių išauginti ir sustiprinti mūsų prekinį ženklą“, – sako verslininkas.

Dar viena svarbi priežastis, pasak jo, ta, kad šiandien mažmeninėje prekybos smulkesniems tiekėjams sunkiau atlaikyti prekybos tinklų spaudimą, o stambesniems rinkos dalyviams tai sekasi geriau.

„Buvo gana logiškas sprendimas, „Coca-Colai“ pasiūlius ir suderinus sutarties sąlygas, parduoti", –  sako p. Petrus.

Sustiprins prekės ženklą

„Coca-Cola HBC“ skelbia, kad šiuo metu dar derinamos baigiamosios sandorio sąlygos, įskaitant reikiamus reguliuojančių institucijų leidimus. Įsigijimo procedūrą tikimasi visiškai užbaigti pirmojo ateinančių metų ketvirčio pabaigoje. Iki tol sandorio detalių bendrovės nekomentuoja.

„Nepaprastai vertiname ligšiolinius „Neptūno“ pasiekimus Lietuvos rinkoje ir didžiuojamės galėdami šiuo stipriu prekės ženklu papildyti mūsų tvirtų bei perspektyvių prekių ženklų portfelį. Ši investicija liudija ir mūsų ilgalaikį įsipareigojimą veikti Lietuvos paruoštų vartoti gaiviųjų gėrimų rinkoje“, – sako Valdas Pakštys, bendrovės „Coca-Cola HBC“ Baltijos regiono prekybos vadovas.

Pasak jo, bendradarbiaujant su „Neptūno“ komanda, pasitelkus didelius pardavimo ir platinimo pajėgumus bei rinkos žinias, tikimasi sėkmingai plėsti ir stiprinti „Neptūno“ prekės ženklą.

Ponas Petrus svarsto, kad labai didėles įtakos visai rinkai šis sandoris neturėtų padaryti. „Coca-Cola“ dalis gazuoto vandens rinkoje Lietuvoje nėra didelė, tad dar vienas prekės ženklas didelės koncentracijos neturėtų sudaryti.

Tačiau „Coca-Cola“ platinimo kanalai ir rinkodaros galimybės, pasak verslininko, išties yra geresnės, tai gali turėti teigiamos įtakos „Neptūno" prekės ženklui.

Pats vadovas sako dar nežinantis, ką pats veiks pardavęs verslą.

„Kai sandoris bus baigtas, gal bus kažkiek poilsio, norėsis ilgesnių atostogų. Savo verslą turėdamas tik apie jį ir galvoji tiek darbo, tiek ir atostogų metu. O paskui – laikas parodys, gal ir norėsis kažkurioje srityje vėl pasireikšti“, – svarsto verslininkas.

Pildo vandens pasiūlą

VŽ rašė, kad UAB „Neptūno vandenys“ 2013–2014 m. vykdė gamybos plėtrą, atnaujino butelių gamybos ir vandens išpilstymo įrangą. Daugiau investicijų nebuvo numatyta, tad pernai bendrovė išmokėjo dividendus – 3,2 mln. Eur.

Bendrovės gamybos apimtis 2014 m. siekė 29 mln. litrų, o produkcija užėmė 20% šalies rinkos. „Neptūno“ prekės ženklu platinamas mineralinis vanduo yra įtrauktas į oficialų Europos Sąjungoje pripažįstamų mineralinių vandenų sąrašą. Varėnoje įsikūrusioje įmonėje dirba apie 20 darbuotojų.

infogr.am::infogram_0_neptuno_vandenys

Savo ruožtu „Coca-Cola“ gėrimai, remiantis tarptautinės tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis, yra populiariausi nealkoholiniai gėrimai Lietuvoje. Jų rinkos dalis mūsų šalyje sudaro 16% visų nealkoholinių gėrimų. Bendrovės pateiktais duomenimis, iš įvairių kolos gėrimų 77,8 % Lietuvoje nuperkama „Coca-Cola“ ir tik 13,6 % artimiausio konkurento „Pepsi“.

Bendrovė Lietuvoje nuo 2002 m. jau pardavinėjo „Bonaqua“ vandens prekės ženklą, taip pat šiemet pristatė austrišką mineralinį vandenį „Romerquelle“ ir „Romerguelle Emotion“. „Neptūnas“ bus trečias vandens prekės ženklas bendrovės krepšelyje.

Pasaulinė gėrimų gaminta Lietuvos rinkoje taip pat valdo „Coca-Cola“, „Coca-Cola Zero“, „Coca-Cola light“, „Sprite“, „Fanta“, „Nestea“, „Schweppes“, „Cappy“ sultys, „Cappy IceFruit“ prekės ženklus.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Lojaliausią vartotojų armiją turintys prekių ženklai Premium

Didžiausią ištikimų pirkėjų grupę užsiauginę prekių ženklai – „Džiugas“, „Bioderma“, „Borjomi“ ir „Auga“.

Rinkodara
06:00
Latvija surenka dešimtis milijonų akcizų iš perkančių alkoholį pasienyje 1

Alkoholio pardavimai pasienyje tarp Estijos ir Latvijos pernai sudarė 13% šalies alkoholio apyvartos,...

Verslo aplinka
2018.05.20
Į e. prekybą atsigręžusi švedų „Ikea“ planuoja atleidimus Premium

Švedijos baldų prekybos milžinė „Ikea“, aktyviai įsijungusi į e. prekybą, Švedijoje atleidžia 110 darbuotojų,...

Valdžia nežino, kas finansuos valstybines vaistines 5

Seimui užsimojus įteisinti valstybines vaistines, pertvarkant dabar ligoninėse ar poliklinikose esančius...

„Walmart“ su „Lord & Taylor“ atidaro parduotuvę pasiturintiesiems

Didžiausia pasaulyje prekybos bendrovė „Walmart“ atskyrė prabangesnių drabužių prekybos verslą ir su...

Kavinių tinklas „Caffeine“ – ant prekystalio Premium 28

Didžiausia Baltijos šalyse privataus ir rizikos kapitalo fondų valdymo bendrovė „BaltCap“ pateikė rinkai...

„Orkla Health“ pakeitė pavadinimą

Maisto produktais ir papildais prekiaujanti UAB „Orkla Health“, priklausanti vienam iš didžiausių Norvegijos...

Agroverslas
2018.05.18
„Maxima Grupė“ už 8,3 mln. Eur įsigijo likusias „Emperia Holding“ akcijas

„Maxima Grupė“ įsigijo likusias „Emperia Holding S.A.“ akcijas ir šiuo metu tiesiogiai ir per antrinę...

Rinkos
2018.05.18
„Euroapotheca“ traukiasi iš Ukrainos Premium 3

„Vilniaus prekybos“ vaistinių verslus valdanti „Euroapotheca“, Ukrainoje turėjusi keturias vaistines,...

Trumpo siekis greitai persiderėti dėl prekybos Amerikos žemyne žlugo

Donaldo Trumpo, JAV prezidento, pastangos greitai pasiekti susitarimą dėl atnaujintos laisvos prekybos...

Verslo aplinka
2018.05.18
Didžiausias algas kovą mokėję optikos salonai 1

VŽ surikiavo optikos salonus pagal vidutinį šiemet kovą mokėtą darbo užmokestį prie mokesčius.

„Elektromarkt“ Vilniaus „Akropolyje“ atsinaujins ir išsiplės 1

Prekybos buitine technika ir elektronika tinklas „Elektromarkt“ už beveik 0,5 mln. Eur rekonstruos parduotuvę...

„Oysho“ pirmą parduotuvę atidarė Vilniaus „Akropolyje“

„Inditex“ įmonių grupei priklausančio „Oysho“ prekės ženklo parduotuvė yra 340 kv. m. ploto ir turi...

Vilniuje sudėliojo dar vieną „Domus Pro“ plėtrą

Gretimuose sklypuose planuojama plėsti Vilniuje esantį prekybos ir biurų kompleksą „Domus Pro“.

Statyba ir NT
2018.05.17
VP penketuko ginčo dėl reputacijos pirmąjį etapą laimėjo Marcinkevičius

Vilniaus miesto apylinkės teismas ketvirtadienį atmetė trijų esamų ir vieno buvusio VP grupės akcininkų...

Statyba ir NT
2018.05.17
Ministerijos žinia įmonėms: taikos sutartis dėl „Metrail“ gali būti pasirašyta 1

Aplinkos ministerija, įvertinusi gamintojų ir importuotojų atstovų pateiktą taikos sutarties projektą,...

Keserauskas: patiriame spaudimą iš verslo, bet neteisėto – ne 6

Konkurencijos taryba pernai paskyrė baudų už 13,5 mln. Eur, o pažeidėjai pasibaigus teismų procesams sumokėjo...

Buvęs „Prismos“ pastatas gali virsti prekybos klasteriu ar pramogų centru 5

Iš Lietuvos rinkos pasitraukęs prekybos tinklas „Prisma“, tarpininkaujant tarptautinei nekilnojamojo turto...

„Amazon“ rikiuojasi lietuviški produktai: įmonių tikslai ir patirtis Premium 2

Vienoje didžiausių pasaulyje elektroninės prekybos platformų „Amazon“ Didžiosios Britanijos rinkoje atsiranda...

Sprendimas „Airbus“ ir „Boeing“ ginče gilina JAV ir ES prekybinius nesutarimus Premium 1

Pasaulio prekybos organizacija paskelbė, kad Europos Sąjunga suteikė per 18,5 mlrd. Eur vertės neleistinų...

Verslo aplinka
2018.05.17

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau