„Coca-Cola“ perka „Neptūną“

Publikuota: 2015-12-22
Atnaujinta 2015-12-22 13:17
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
 

Gaiviųjų gėrimų bendrovė „Coca-Cola HBC“ perka Lietuvos mineralinio vandens „Neptūnas“ gamintoją.

Gintas Petrus, UAB „Neptūno vandenys“ valdybos pirmininkas ir savininkas, VŽ sako, kad tokiam sandoriui tiesiog jau atėjo laikas.

„Pradėjau šį verslą 1999 metais, pakankamai ilgą laiką jis augo ir kažkuriuo metu pasiekė tokį tašką, kai privatus verslininkas ir investuotojas sunkiai gali toliau pats auginti verslą. Ateina laikas, kai institucija, tokia, kaip „Coca-Cola HBC Lithuania“, tiesiog turi daugiau galimybių išauginti ir sustiprinti mūsų prekinį ženklą“, – sako verslininkas.

Dar viena svarbi priežastis, pasak jo, ta, kad šiandien mažmeninėje prekybos smulkesniems tiekėjams sunkiau atlaikyti prekybos tinklų spaudimą, o stambesniems rinkos dalyviams tai sekasi geriau.

„Buvo gana logiškas sprendimas, „Coca-Colai“ pasiūlius ir suderinus sutarties sąlygas, parduoti", –  sako p. Petrus.

Sustiprins prekės ženklą

„Coca-Cola HBC“ skelbia, kad šiuo metu dar derinamos baigiamosios sandorio sąlygos, įskaitant reikiamus reguliuojančių institucijų leidimus. Įsigijimo procedūrą tikimasi visiškai užbaigti pirmojo ateinančių metų ketvirčio pabaigoje. Iki tol sandorio detalių bendrovės nekomentuoja.

„Nepaprastai vertiname ligšiolinius „Neptūno“ pasiekimus Lietuvos rinkoje ir didžiuojamės galėdami šiuo stipriu prekės ženklu papildyti mūsų tvirtų bei perspektyvių prekių ženklų portfelį. Ši investicija liudija ir mūsų ilgalaikį įsipareigojimą veikti Lietuvos paruoštų vartoti gaiviųjų gėrimų rinkoje“, – sako Valdas Pakštys, bendrovės „Coca-Cola HBC“ Baltijos regiono prekybos vadovas.

Pasak jo, bendradarbiaujant su „Neptūno“ komanda, pasitelkus didelius pardavimo ir platinimo pajėgumus bei rinkos žinias, tikimasi sėkmingai plėsti ir stiprinti „Neptūno“ prekės ženklą.

Ponas Petrus svarsto, kad labai didėles įtakos visai rinkai šis sandoris neturėtų padaryti. „Coca-Cola“ dalis gazuoto vandens rinkoje Lietuvoje nėra didelė, tad dar vienas prekės ženklas didelės koncentracijos neturėtų sudaryti.

Tačiau „Coca-Cola“ platinimo kanalai ir rinkodaros galimybės, pasak verslininko, išties yra geresnės, tai gali turėti teigiamos įtakos „Neptūno" prekės ženklui.

Pats vadovas sako dar nežinantis, ką pats veiks pardavęs verslą.

„Kai sandoris bus baigtas, gal bus kažkiek poilsio, norėsis ilgesnių atostogų. Savo verslą turėdamas tik apie jį ir galvoji tiek darbo, tiek ir atostogų metu. O paskui – laikas parodys, gal ir norėsis kažkurioje srityje vėl pasireikšti“, – svarsto verslininkas.

Pildo vandens pasiūlą

VŽ rašė, kad UAB „Neptūno vandenys“ 2013–2014 m. vykdė gamybos plėtrą, atnaujino butelių gamybos ir vandens išpilstymo įrangą. Daugiau investicijų nebuvo numatyta, tad pernai bendrovė išmokėjo dividendus – 3,2 mln. Eur.

Bendrovės gamybos apimtis 2014 m. siekė 29 mln. litrų, o produkcija užėmė 20% šalies rinkos. „Neptūno“ prekės ženklu platinamas mineralinis vanduo yra įtrauktas į oficialų Europos Sąjungoje pripažįstamų mineralinių vandenų sąrašą. Varėnoje įsikūrusioje įmonėje dirba apie 20 darbuotojų.

infogr.am::infogram_0_neptuno_vandenys

Savo ruožtu „Coca-Cola“ gėrimai, remiantis tarptautinės tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis, yra populiariausi nealkoholiniai gėrimai Lietuvoje. Jų rinkos dalis mūsų šalyje sudaro 16% visų nealkoholinių gėrimų. Bendrovės pateiktais duomenimis, iš įvairių kolos gėrimų 77,8 % Lietuvoje nuperkama „Coca-Cola“ ir tik 13,6 % artimiausio konkurento „Pepsi“.

Bendrovė Lietuvoje nuo 2002 m. jau pardavinėjo „Bonaqua“ vandens prekės ženklą, taip pat šiemet pristatė austrišką mineralinį vandenį „Romerquelle“ ir „Romerguelle Emotion“. „Neptūnas“ bus trečias vandens prekės ženklas bendrovės krepšelyje.

Pasaulinė gėrimų gaminta Lietuvos rinkoje taip pat valdo „Coca-Cola“, „Coca-Cola Zero“, „Coca-Cola light“, „Sprite“, „Fanta“, „Nestea“, „Schweppes“, „Cappy“ sultys, „Cappy IceFruit“ prekės ženklus.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Kaufland“: plėtros planų Lietuvoje neturime 15

Vokietijos prekybos centrų grupei „Schwarz“ priklausantis prekybos tinklas „Kaufland“ VŽ teigia, kad šiame...

Valdžia žada visą puokštę priemonių dėl prekybos tinklų darbo 26

Didinti prekybos tinklų konkurenciją, kviesti užsienio investuotojus, stiprinti smulkųjį ir vidutinį verslą,...

Restoranų pajamas augina ne tik kylančios kainos Premium

Restoranams ir kavinėms 2018-ieji žada būti dar vieni geri metai. Statistikos duomenimis, šiemet sausį–liepą...

TOP 20 restoranų pagal 2017–ųjų pelną ir pajamas Premium 6

2017-ieji kavinėms ir restoranams taip pat buvo geri. Pajamas didino 17-a iš 20-ies į VŽ sudarytą didžiausių...

„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 9

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
06:00
„NDX energija“ keičia pavadinimą 3

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Teismas iš naujo spręs dėl „Rimi“ Vilniuje savininkės ir rangovės ginčo 2

Pirmosios instancijos teismas turės iš naujo nagrinėti bendrovės „BM būstas“, „Rimi“ tinklui nuomojančios...

Statyba ir NT
2018.09.18
Po Lietuvos kritikos „Walmart“ išima iš prekybos sovietinius marškinėlius

Amerikiečių prekybos tinklas „Walmart“ pažadėjo pašalinti iš prekybos drabužius su sovietų simboliais,...

Naujovės logistikoje augina H&M pardavimus: akcijų kaina kyla 1

Švedijos mažmeninės drabužių prekybos tinklo „Hennes & Mauritz“ (H&M) pardavimai trečiąjį  ketvirtį...

„Novaturo“ apyvarta šiemet išaugo 35%

Didžiausios Baltijos šalyse kelionių organizatorės AB „Novaturas“ apyvarta 2018 m. sausio - rugpjūčio...

„Maxima grupė“ Zimnicką perkelia iš Ispanijos į Lenkiją 2

Arūnas Zimnickas, buvęs „Maxima LT“ direktorius, pastaruosius ketverius metus vadovavęs tiems patiems...

Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

„Inditex“ pasiekė rekordines aukštumas

Ispanijos mados milžinės „Inditex“ 2018 m. pirmojo pusmečio pardavimo pajamos viršijo 12 mlrd. Eur, pelnas...

Sanatorija „Gradiali“ baigė 7,5 mln. Eur kainavusią rekonstrukciją Premium 2

Palangoje esanti sanatorija „Gradiali“ skelbia baigusi pirmąjį rekonstrukcijos etapą. Jo metu į sanatorijos...

Įkūrė butiką tiems, kurie kanceliarinių reikmenų perka daugiau nei naudoja Premium 1

Vokiški „Kaweco“ rašikliai, japoniški degtukus primenantys „Hibi“ smilkalai, itališkos „Moleskine“ užrašinės...

Egipto subsidijos už turistų atskraidinimą pakibo ore: Lietuvos organizatoriai ramūs

Egiptas vis dar nepajėgia atsiskaityti su užsienio kelionių operatoriais už užsakomuosius skrydžius. Užsienio...

„Nissan“ pasirinko tenisininkę Osaka

Atvirojo JAV teniso čempionato („US Open“) moterų vienetų varžybų nugalėtoja Niujorke tapusi japonė Naomi...

Trumpas pirmadienį gali pranešti apie naują „porciją“ muitų kiniškoms prekėms 4

JAV prezidentas Donaldas Trumpas pirmadienį gali įvesti muitus dar 200 mlrd. USD vertės į JAV iš Kinijos...

„Big data" padeda surasti, kam pasaulyje reikia 60 t mėlynių 7

UAB „Icona“ pradėjo siūlyti klientų užsienyje paieškos paslaugą pasinaudojus didžiaisiais duomenimis. Anot...

Pramonė
2018.09.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau