„Maxima“ imasi personalizuotų nuolaidų

Publikuota: 2015-12-11
Herkaus Milaševičiaus (VŽ) nuotr.
Herkaus Milaševičiaus (VŽ) nuotr.
 

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ lojalumo kortelės turėtojams pradeda teikti asmeninius, pagal pirkimo įpročius suformuotus pasiūlymus. Tokį žingsnį prieš keletą metų žengė tinklas „Rimi“, įdiegęs kortelių terminalus.

„Maxima“ šią savaitę įdiegė lojalumo kortelės paskyrą internete, kurioje registruotas lojalumo koretes „Ačiū“ turintys pirkėjai gaus jiems suformuotų nuolaidų pasiūlymų.

„Individualizuoti pasiūlymai – šiuolaikinis lojalumo skatinimo būdas, kai klientui siūloma ne tai, ką norima parduoti, bet tai, ko jam iš tiesų reikia. Įvairūs klientų nuomonės ir jų įpročių tyrimai bei ilgametė patirtis rodo, kad individualizuotus pasiūlymus šiuolaikinis pirkėjas vertina labiausiai ir tai yra vienas iš svarbiausių motyvų, lemiančių klientų lojalumą tam tikram prekybos tinklui ar prekės ženklui“, – poreikį mato Kristina Mažeikytė, bendrovės „Maxima LT“ rinkodaros vadovė.

Pasak jos, bendrovė įdėjo nemažai darbo ir pastangų, kad asmeninių pasiūlymų platforma iškart galėtų taikyti kuo individualesnius, pirkėjų įpročius atitinkančius pasiūlymus. Šią savaitę startavusi naujoji paskyra, pasak bendrovės, jau sulaukė ir nemažai smalsuolių. Per 4 dienas sistemoje užsiregistravo daugiau nei 100.000 „Ačiū“ kortelių turėtojų.

Iš viso rinkoje šiuo metu yra per 1,5 mln. aktyvių „Ačiū“ lojalumo kortelių.

Individualizuoti pasiūlymai naujoje paskyroje bus teikiami kas savaitę. Jie apima nuolaidas atskiriems produktams ar prekių grupei, taip pat tam tikrais prekių ženklais pažymėtiems produktams, visam prekių krepšeliui ar naujienoms. Pasiūlymai kuriami remiantis kortelės informacija apie pirkimo istoriją, vartojimo įpročius. Nauji pasiūlymai, pasak tinklo, pateikiami kiekvieną antradienį.

2012 m. į individualius pasiūlymus pirkėjams jau investavo ir tinklas „Rimi“. Bendrovė visose parduotuvėse yra įrengusi terminalus, kuriuose pirkėjai gali pasitikrinti, kokias nuolaidas pagal jų duomenis kaupianti sistema jiems taiko.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Gamintojai kratosi vieni mokėti už atliekų iš „varpelių“ sutvarkymą Premium 2

Gamintojų organizacijos mano, kad dalį pinigų, reikalingų sutvarkyti į rūšiavimo konteinerius – varpelius –...

Turizmo sektoriaus ketvirtis: 7,7% daugiau užsieniečių ir grįžtantys rusai 2

2018 m. pirmąjį ketvirtį Lietuvos apgyvendimo įstaigose bent vieną naktį nakvojo 267.900 užsieniečių – 7,7%...

Vaistų ir papildų reklamos nedraus, bet reglamentuos kitaip

Vaistinių ir nereceptinių vaistų bei papildų reklama nebus uždrausta, tačiau nuo kitų metų bus...

Trumpas nusitaikė į automobilių importą – tikėtini nauji tarifai 3

Vašingtonas pradėjo naują nacionalinio saugumo tyrimą dėl automobilių ir sunkvežimių importo. Tai gali...

Kaip BDAR rengiasi e. parduotuvės: „Pigu.lt“ patirtis Premium 7

Didžiausia e. parduotuvė Baltijos šalyse „Pigu.lt“, kurioje kas mėnesį apsiperka apie 100.000 pirkėjų,...

„Bennet distributors“ dividendams šiemet skyrė 4 mln. Eur 1

Tarptautiniam alkoholio gamybos ir prekybos koncernui „S.P.I. Group“ priklausanti Lietuvos alkoholinių gėrimų...

Investavusi 600.000 Eur „Barbora“ plečiasi pajūryje

Internetinė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ šią savaitę pradėjo aptarnauti klientus Palangoje...

Kinija kirto atliekų vežėjams, šie nori atsiimti iš gamintojų Premium 4

Bėdų dėl „Metrail“ išvargintiems gamintojams – naujas iššūkis. Atliekų vežėjai reikalauja, kad gamintojų ir...

„Marks & Spencer“ planuoja uždaryti 100 parduotuvių

Jungtinės Karalystės (JK) mažmeninės prekybos drabužiais tinklas „Marks & Spencer“ pranešė, kad iki 2022 m.

Verslo aplinka
2018.05.22
„Caffeine“ oficialiai patvirtino, kad ieško pirkėjo 21

Daugiau kaip 70% kavinių tinklo „Caffeine“ valdanti privataus ir rizikos kapitalo fondų valdymo...

Kaip prekybininkui uždirbti, kai šalia veikia „Lidl“ parduotuvė 14

Dirbti šalia prekybininko, siūlančio paklausių prekių už nedidelę kainą (angl. discounter) nėra lengva, bet...

ES imasi prekybos derybų su Australija ir Naująja Zelandija

Europos Komisija antradienį gavo įgaliojimus bei derybinius nurodymus prekybos deryboms su Australija ir...

Verslo aplinka
2018.05.22
Nesvarstys siūlymo riboti vaistinių skaičiaus miestuose

Seimas nusprendė nesvarstyti grupės politikų iniciatyvos nuo 2022-ųjų pradėti riboti tam pačiam tinklui...

Verslo aplinka
2018.05.22
Po kritikos ministras atsiima siūlymą drausti „istoriją iškraipančias“ prekes 2

Po kritikos dėl galimo žodžio laisvės varžymo ūkio ministras Virginijus Sinkevičius atsiėmė siūlymą...

E. prekyba ūkininkų produktais: garsi rinkodara ir tylus atsisveikinimas Premium

E. prekyba natūraliais maisto produktais iš ūkininkų sudėtinga dėl nepakankamos paklausos, didelės...

Dzūkijos perliukai: Lietuvos totorių sostinė ir šimtalapiai su žąsiena

Keliaudami po Dzūkiją būtinai užsukite į Raižius – vieną seniausių Lietuvos totorių kaimų. Vietinio totoriaus...

Alkoholio akcizų šiemet surinkta 16,3% mažiau 7

Didmeninė prekyba alkoholiu (remiantis akcizų sandėlių duomenimis) šiemet taip pat traukėsi, rodo naujausi...

Finansai
2018.05.21
Iš santaupų atidarė drabužių parduotuvę gimtajame mieste – dabar valdo keliolikos tinklą Premium

Nedidelėmis investicijomis iš santaupų gimtuosiuose Kėdainiuose pradėtas verslas per dešimtmetį gali virsti...

E. parduotuvė „Balta karvė“ nutraukia veiklą 6

UAB „Local fresh food“, valdanti e. parduotuvę Baltakarve.lt, pirmadienio rytą klientus e. laišku informavo...

Lojaliausią vartotojų armiją turintys prekių ženklai Premium

Didžiausią ištikimų pirkėjų grupę užsiauginę prekių ženklai – „Džiugas“, „Bioderma“, „Borjomi“ ir „Auga“.

Rinkodara
2018.05.21

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau