„Maxima“ imasi personalizuotų nuolaidų

Publikuota: 2015-12-11
Herkaus Milaševičiaus (VŽ) nuotr.
Herkaus Milaševičiaus (VŽ) nuotr.
 

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ lojalumo kortelės turėtojams pradeda teikti asmeninius, pagal pirkimo įpročius suformuotus pasiūlymus. Tokį žingsnį prieš keletą metų žengė tinklas „Rimi“, įdiegęs kortelių terminalus.

„Maxima“ šią savaitę įdiegė lojalumo kortelės paskyrą internete, kurioje registruotas lojalumo koretes „Ačiū“ turintys pirkėjai gaus jiems suformuotų nuolaidų pasiūlymų.

„Individualizuoti pasiūlymai – šiuolaikinis lojalumo skatinimo būdas, kai klientui siūloma ne tai, ką norima parduoti, bet tai, ko jam iš tiesų reikia. Įvairūs klientų nuomonės ir jų įpročių tyrimai bei ilgametė patirtis rodo, kad individualizuotus pasiūlymus šiuolaikinis pirkėjas vertina labiausiai ir tai yra vienas iš svarbiausių motyvų, lemiančių klientų lojalumą tam tikram prekybos tinklui ar prekės ženklui“, – poreikį mato Kristina Mažeikytė, bendrovės „Maxima LT“ rinkodaros vadovė.

Pasak jos, bendrovė įdėjo nemažai darbo ir pastangų, kad asmeninių pasiūlymų platforma iškart galėtų taikyti kuo individualesnius, pirkėjų įpročius atitinkančius pasiūlymus. Šią savaitę startavusi naujoji paskyra, pasak bendrovės, jau sulaukė ir nemažai smalsuolių. Per 4 dienas sistemoje užsiregistravo daugiau nei 100.000 „Ačiū“ kortelių turėtojų.

Iš viso rinkoje šiuo metu yra per 1,5 mln. aktyvių „Ačiū“ lojalumo kortelių.

Individualizuoti pasiūlymai naujoje paskyroje bus teikiami kas savaitę. Jie apima nuolaidas atskiriems produktams ar prekių grupei, taip pat tam tikrais prekių ženklais pažymėtiems produktams, visam prekių krepšeliui ar naujienoms. Pasiūlymai kuriami remiantis kortelės informacija apie pirkimo istoriją, vartojimo įpročius. Nauji pasiūlymai, pasak tinklo, pateikiami kiekvieną antradienį.

2012 m. į individualius pasiūlymus pirkėjams jau investavo ir tinklas „Rimi“. Bendrovė visose parduotuvėse yra įrengusi terminalus, kuriuose pirkėjai gali pasitikrinti, kokias nuolaidas pagal jų duomenis kaupianti sistema jiems taiko.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Už plastiko maišelių dalinimą nemokamai siūlomos iki 5.000 Eur baudos

Už didesnių plastiko maišelių dalinimą nemokamai prekybininkus siūloma bausti tūkstantinėmis baudomis.

Prekyba
2019.11.19
„Colliers“: laisvalaikio ir pramogų segmente – apstu nišų 

Prekybos centrų plėtotojai žino, kad sėkminga objekto veikla vis labiau priklauso nuo to, kiek išplėtotas...

Prekyba
2019.11.19
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
„Spar“ plėtros strategija: veiksmai Lenkijoje 

Prieš kelerius metus įsitvirtinusi Airijoje, Pietų Afrikos bendrovė „Spar“ puoselėja tolesnius plėtros...

Prekyba
2019.11.19
Paštomatus diegianti „Itella Logistics“ išnaudos ryšius su prekybininkais Premium 1

Sparčiai augančioje siuntų terminalų rinkoje įsitvirtinti sieks ir valstybinės Suomijos įmonės „Posti Goup“...

Lietuvių tinklui „Supersol“ Ispanijoje ieško pirkėjo 1

Liuksemburgo bendrovė „Carson S.a.r.l.“, kurią netiesiogiai kontroliuoja verslininkas Nerijus Numavičius,...

Prekyba
2019.11.18
„Akropolis“ ruošiasi „Jamam“  1

Lapkričio 22-23 dienomis keturių didžiųjų miestų prekybos ir pramogų centruose „Akropolis“ vyks didžiųjų...

Prekyba
2019.11.18
„Lidl“ tvaraus verslo strategijoje – įsipareigojimai iki 2026 m. 2

Vokietijos prekybos tinklas „Lidl“ paskelbė patikslintą įmonės socialinės atsakomybės strategiją pirkimų...

Prekyba
2019.11.18
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Išleista „Prekybos sektoriaus apžvalga 2019“  1

„Verslo žinios“ pristato leidinį, skirtą prekybininkams ir šiuo verslo sektoriumi besidomintiems žmonėms.

Prekyba
2019.11.18
Latvijoje jau veikia „Rimi Drive“, Lietuvoje – kitąmet 1

Latvijoje atidaryta „Rimi“ elektroninė parduotuvė, kartu pradėjo veikti ir „Rimi Drive“ – čia e. parduotuvės...

Prekyba
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Kai ieškoma retų partnerių, reikia sėsti į lėktuvą ir paspausti ranką 1

Smulkiame versle asmeninis kontaktas gali būti lemiamas. Nesvarbu, su kuo tas ryšys yra: pirkėjais,...

Gazelė
2019.11.17
Brangiausios pasaulyje prekybinės gatvės 

Privati nekilnojamo turto (NT) paslaugų įmonė „Cushman & Wakefield“ skelbia kasmetinį prekybinių gatvių...

Prekyba
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
Kinų žiniasklaida: kiniškas „Tesla Model 3“ – geresnis už amerikietiškąjį

JAV elektromobilių gamintoja „Tesla“ gavo Kinijos valdžios leidimą Šanchajaus „Gigafactory“ gamykloje pradėti...

Automobiliai
2019.11.16
„Nike“ nebeprekiauja „Amazon“ platformoje 

JAV sporto prekių gamintoja „Nike“, pastaruosius dvejus metus bendradarbiavusi su didžiausia pasaulyje...

Prekyba
2019.11.15
„Rituals“ atidaro daugiau ir erdvesnių parduotuvių

Kosmetikos prekybos tinklas „Rituals“ ateinančiais metais planuoja atidaryti šimtus naujų parduotuvių, o 2021...

Prekyba
2019.11.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau