„Maxima“ imasi personalizuotų nuolaidų

Publikuota: 2015-12-11
Herkaus Milaševičiaus (VŽ) nuotr.
Herkaus Milaševičiaus (VŽ) nuotr.
 

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ lojalumo kortelės turėtojams pradeda teikti asmeninius, pagal pirkimo įpročius suformuotus pasiūlymus. Tokį žingsnį prieš keletą metų žengė tinklas „Rimi“, įdiegęs kortelių terminalus.

„Maxima“ šią savaitę įdiegė lojalumo kortelės paskyrą internete, kurioje registruotas lojalumo koretes „Ačiū“ turintys pirkėjai gaus jiems suformuotų nuolaidų pasiūlymų.

„Individualizuoti pasiūlymai – šiuolaikinis lojalumo skatinimo būdas, kai klientui siūloma ne tai, ką norima parduoti, bet tai, ko jam iš tiesų reikia. Įvairūs klientų nuomonės ir jų įpročių tyrimai bei ilgametė patirtis rodo, kad individualizuotus pasiūlymus šiuolaikinis pirkėjas vertina labiausiai ir tai yra vienas iš svarbiausių motyvų, lemiančių klientų lojalumą tam tikram prekybos tinklui ar prekės ženklui“, – poreikį mato Kristina Mažeikytė, bendrovės „Maxima LT“ rinkodaros vadovė.

Pasak jos, bendrovė įdėjo nemažai darbo ir pastangų, kad asmeninių pasiūlymų platforma iškart galėtų taikyti kuo individualesnius, pirkėjų įpročius atitinkančius pasiūlymus. Šią savaitę startavusi naujoji paskyra, pasak bendrovės, jau sulaukė ir nemažai smalsuolių. Per 4 dienas sistemoje užsiregistravo daugiau nei 100.000 „Ačiū“ kortelių turėtojų.

Iš viso rinkoje šiuo metu yra per 1,5 mln. aktyvių „Ačiū“ lojalumo kortelių.

Individualizuoti pasiūlymai naujoje paskyroje bus teikiami kas savaitę. Jie apima nuolaidas atskiriems produktams ar prekių grupei, taip pat tam tikrais prekių ženklais pažymėtiems produktams, visam prekių krepšeliui ar naujienoms. Pasiūlymai kuriami remiantis kortelės informacija apie pirkimo istoriją, vartojimo įpročius. Nauji pasiūlymai, pasak tinklo, pateikiami kiekvieną antradienį.

2012 m. į individualius pasiūlymus pirkėjams jau investavo ir tinklas „Rimi“. Bendrovė visose parduotuvėse yra įrengusi terminalus, kuriuose pirkėjai gali pasitikrinti, kokias nuolaidas pagal jų duomenis kaupianti sistema jiems taiko.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Naujos koncepcijos „Monton“ parduotuvių sprendimai  2

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
2019.03.23
Patarimai teisininkams: kaip patobulinti internetinį puslapį, kad jis imtų dirbti jums 4

Teisininkai jau įgudo klientų ieškoti demonstruodami savo ekspertiškumą renginiuose ar rengdami publikacijas.

Paslaugos
2019.03.23
Kavos bakas ant ratų – netradicinis sprendimas draudimo kampanijoje 1

Draudimo bendrovė „Gjensidige“ privalomojo transporto priemonių draudimo kampanijai pasirinko netradicinį...

Rinkodara
2019.03.23
Teismas: „MV Group“ gali naudoti ženklą „The Nines“ 2

Koncernui „MG Baltic“ valdoma didžiausia Lietuvoje stipraus alkoholio gamintoja Kauno „MV Group Production“,...

Rinkodara
2019.03.23
Buvusio „Yahoo“ viceprezidento įmonė sukirto rankomis su I. Laursu  Premium 7

Kasų ir prekybos valdymo sistemas smulkioms bei vidutinio dydžio įmonėms kurianti JAV kompanija „Talech“...

Paslaugos
2019.03.22
Korupciniai žaidimai, kurie vyksta už akcininkų nugaros Premium 8

Apie korupciją privačiame versle viešai retai kalbama, bet jos mastas gali būti ne mažesnis nei viešajame...

Verslo aplinka
2019.03.22
FM prognozuoja mažesnę infliacija ir 5% pigesnius degalus Premium 2

Finansų ministerija prognozuoja, kad vidutinė metinė infliacija Lietuvoje bus dar maženės nei pernai – 2,2%.

Finansai
2019.03.22
Nauji sprendimai į arenas pritraukia daugiau klientų Premium 1

Didžiosios šalies arenos, bandydamos atsiriekti didesnę renginių pyrago dalį, pradeda orientuotis į...

Rinkodara
2019.03.21
Metų rinkodaros vadovo laurai – „Volfui Engelman“ 4

„Metų CMO 2019“ arba Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet keliauja į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“...

Rinkodara
2019.03.21
Priekabiavimo skandalas „Ted Baker“ metinį pelną nurėžė ketvirtadaliu  

JK drabužių gamintojo „Ted Baker“ ikimokestinis pelnas praėjusiais finansiniais metais, kurie baigėsi sausio...

Prekyba
2019.03.21
„Maxima grupė“ nebeturi Ispanijos tinklo „Supersol“ valdymo sutarties  Premium

Ispanijoje veikiančio mažmeninės prekybos tinklo „Supersol“ valdymas perleistas Liuksemburgo bendrovei...

Prekyba
2019.03.21
Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – „Tele2 Laisvas internetas“

Konferencijoje „Password 2019“ išrinktos efektyviausios metų rinkodaros kampanijos ir Metų rinkodaros vadovas.

Rinkodara
2019.03.21
Įmonių laukia baudos už 2018 m. nesutvarkytas pakuotes Premium

Pildosi prognozės, kad dalies pakuočių tvarkymo užduočių šiemet nepavyks įveikti ir Lietuvos gamintojams bei...

Paslaugos
2019.03.21
„Baltika Lietuva“  vadovė apie naują koncepciją: atsiras trijų segmentų „Monton“  Premium

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
2019.03.21
P. Kuisys: esminis rinkodaros vadovo įgūdis – ne kūrybiškumas, o finansai ir analitika 6

Prasidėjo rinkodaros efektyvumo konferencija „Password 2019“, čia sektorių lyderiai dalijasi savo sėkmės...

Rinkodara
2019.03.21
Trys ateities kryptys prekybos centrams Premium 1

Populiarėjant e. prekybai, tradiciniai prekybos centrų (PC) valdytojai visame pasaulyje stengiasi...

Statyba ir NT
2019.03.21
„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus 2

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
2019.03.20
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur 1

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
2019.03.20
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
2019.03.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau