„Nordikoje“ kuriasi Lietuvoje naujas JAV namų prekių ženklas

Publikuota: 2015-12-08
Elektroninė „The Pier“ parduotuvė.
Elektroninė „The Pier“ parduotuvė.
„Verslo žinios“

Baigus antrą prekybos centro „Nordika“ etapą jame įsikurs JAV namų prekių ženklas „The Pier“. Atidarytame 20.000 kv. m plote taip pat duris atvers „Top Shop“, „Čili“, „Senukai“ ir JYSK.

Pasak projekto plėtotojų, baigiant ruoštis antram plėtros etapui pasirašytos beveik visos sutartys su nuomininkais. Jie čia turėtų įsikurti kitų metų pavasarį.

Šalia IKEA sostinėje „Nordika“ slėnyje duris jau atvėrė per 30 slėnio nuomininkų – prekybos tinklas „Rimi“, buitinės technikos ir elektronikos parduotuvė „Elektromarkt“, taip pat bendrovės „Kotryna“ pagal naują koncepciją po vienu stogu įkurdintos žaislų ir prekių vaikams parduotuvės „Baby city“ ir „Toy city“ ir kt.

Darbą pradėjo ir „McDonald‘s“ greito aptarnavimo restoranas. Melo Hili, „McDonald‘s“ licencijuotas plėtotojas Baltijos šalyse, per atidarymą užsiminė, kad kitąmet Lietuvoje numatyta atidaryti dar du restoranus, taip pat planuojama investuoti ir įsigyti logistikos verslą.

Įžengia į Lietuvos rinką

„The Pier“ prekybos taškas „Nordikoje“ bus pirmasis Lietuvoje. Tinklo veikla 1962 m. pradėta Kalifornijoje, JAV, vėliau jis plėtėsi į Jungtinę Karalystę, Islandiją ir Farerų salas. „The Pier“ siūlo indų, baldų ir aksesuarų namams pasirinkimą.

2014 m. „The Pier“ pradėjo veiklą Latvijoje, 2015 m. – Estijoje. Šiuo metu veikia dvi „The Pier“ parduotuvės Rygoje ir viena Taline. Šiose Baltijos šalyse taip pat veikia internetinės „The Pier“ prekybos vietos, tokia atsiras ir Lietuvoje.

„Latvijoje pasiekėme puikių rezultatų, naujoji parduotuvė Estijoje pirkėjų taip pat buvo priimta teigiamai. Todėl įsikurti visose trijose Baltijos valstybėse buvo logiškas žingsnis“, – pranešime cituojama Inese Locane, „The Pier“ tinklo Baltijos šalyse vadovė.

Praėjusiais metais konsoliduoti „The Pier“ grupės pardavimai siekė 1,7 mlrd. USD, 2013 m. – 1,77 mlrd. USD. Pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą bei amortizaciją (EBITDA) atitinkamai siekė 215 mln. USD ir 232 mln. USD.

Baigus antrąjį prekybos slėnio „Nordika“ plėtros etapą, bendras jo plotas sieks 40 000 kv. m. Investicijos į prekybos slėnį iš viso sudarys apie 50 mln. Eur.

FOTOGALERIJA Akimirkos iš prekybos centro "Nordika" atidarymo Vilniuje (56 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Švelninamos prekybos pirotechnika taisyklės

Verslininkams ėmus piktintis, kad galingesniais fejerverkais prekiauti Lietuvoje pastaruoju metu galėjo tik...

Perveneckas: H&M atidarys COS parduotuvę Vilniuje 7

Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės vadovas, dalyvaudamas „Newsec“ NT tendencijų pristatymui skirtoje...

Estijoje iškelta byla keliones į Krymą pardavinėjusioms turizmo agentūroms 3

Estijos turizmo agentūros, ignoruodamos Europos teisę ir keldamos riziką savo klientams, metai iš metų...

Vilniaus „Akropolis“ imasi pokyčių: vizualizacijos – ant stalo Premium 9

Po ilgų svarstymų ir sprendimų paieškų „Akropolis Group“ patvirtino projektą „Akropolis persirengia“, kurio...

„Rimi“ atidarė naują parduotuvę Kaune

Kaune, Vilijampolėje, atidaryta nauja „Rimi” parduotuvė. Tai 57-a „Rimi” prekybos tinklo parduotuvė Lietuvoje...

2019 m. biudžetas: augsiančios pensijos, vaiko pinigai, algos pasieks prekybininkus 2

2019 m. augsiančios biudžeto socialinės ir kitos išlaidos – senatvės pensijos, vaiko pinigai, medikų ir...

„Barbora“ plečiasi Estijoje

Didžiausia Baltijos šalyse elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ pradeda veiklą...

„Urmas“ investavo į automobilių stovėjimo aikštelės išplėtimą

UAB „Prekybos miestelis Urmas“ išplėtė savo automobilių stovėjimo aikštelę Kaune. Ji padidėjo iki 3.600...

„Decathlon“ rezultatai Vilniuje lems plėtrą kitose Baltijos šalyse Premium 14

Prancūzijos sporto ir laisvalaikio prekių gamybos ir prekybos milžinė „Decathlon“ netrukus atidarys pirmą...

Kižienė: Švedija skatina verslą, o Lietuvoje pagrindinis leitmotyvas yra nauji draudimai 17

Jeigu Švedijoje keičiama verslo aplinka – tai daroma atsakingai, tariamasi ir diskutuojama su verslu, duodama...

„Mobilieji mokėjimai“ su MoQ žengia į „Caffeine“ tinklą 3

Prie mobiliųjų mokėjimų platformos „MoQ“ prisijungė 30-ies kavinių tinklas „Caffeine“. Tai antras didžiausias...

Technologijos
2018.10.15
„Sears“ skelbia bankrotą

Viena svarbiausių JAV prekybininkių, prisidėjusi prie amerikiečių pirkimo įpročių pokyčių, nepajėgia...

„Franmax“ vadove skiriama Šimė 30

„Maxima grupės“ antrinės įmonės „Franmax“ vadove skiriama Eglė Šimė – dabartinė bendrovės IT centro vadovė.

Vadyba
2018.10.15
Š. Keserauskas: protingai taikytis prie konkurentų elgesio nedraudžiama Premium 13

Ūkio subjektams nėra draudžiama protingai prisitaikyti prie konkurentų elgesio, tačiau svarbu, kad įmonės...

Švedijos milžinė IKEA atidarys parduotuvę Estijoje

Iš Baltijos šalių pirmiausia į Lietuvą žengęs baldų ir interjero prekių tinklas IKEA neseniai atidarė...

„Novaturo“ apyvarta per devynis mėnesius padidėjo 30% 2

Didžiausios Baltijos šalyse kelionių organizatorės AB „Novaturas“ apyvarta 2018 m. sausio - rugsėjo mėnesiais...

„Maxima“ siūlys savo įrankį atsiskaitantiems mobiliaisiais Premium 18

Po daugiau nei metus trukusio kūrybinio proceso „Maxima“ rengiasi pristatyti savo naująjį lojalumo įrankį –...

Apklausa: draudimą parduotuvėms dirbti sekmadieniais palaiko tik ketvirtadalis žmonių 20

Didžioji dalis šalies gyventojų sekmadieniais lankosi parduotuvėse, o draudimą joms dirbti sekmadieniais ir...

Mockus: šiemet žymiai augo sąnaudos, tai bus aktualu ir kitąmet 18

Jei nebus naujų radikalių ribojimų ir suvaržymų, kitais metais prekybos sektoriuje tikėtinas panašaus tempo...

Prašmatniausi Europos viešbučiai: nakvynės kainos viršija 1.000 Eur

Portalas „luxury-hotels.com“ sudarė brangiausių Senojo žemyno viešbučių reitingą.

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau