„Nordikoje“ kuriasi Lietuvoje naujas JAV namų prekių ženklas

Publikuota: 2015-12-08
Elektroninė „The Pier“ parduotuvė.
Elektroninė „The Pier“ parduotuvė.
„Verslo žinios“

Baigus antrą prekybos centro „Nordika“ etapą jame įsikurs JAV namų prekių ženklas „The Pier“. Atidarytame 20.000 kv. m plote taip pat duris atvers „Top Shop“, „Čili“, „Senukai“ ir JYSK.

Pasak projekto plėtotojų, baigiant ruoštis antram plėtros etapui pasirašytos beveik visos sutartys su nuomininkais. Jie čia turėtų įsikurti kitų metų pavasarį.

Šalia IKEA sostinėje „Nordika“ slėnyje duris jau atvėrė per 30 slėnio nuomininkų – prekybos tinklas „Rimi“, buitinės technikos ir elektronikos parduotuvė „Elektromarkt“, taip pat bendrovės „Kotryna“ pagal naują koncepciją po vienu stogu įkurdintos žaislų ir prekių vaikams parduotuvės „Baby city“ ir „Toy city“ ir kt.

Darbą pradėjo ir „McDonald‘s“ greito aptarnavimo restoranas. Melo Hili, „McDonald‘s“ licencijuotas plėtotojas Baltijos šalyse, per atidarymą užsiminė, kad kitąmet Lietuvoje numatyta atidaryti dar du restoranus, taip pat planuojama investuoti ir įsigyti logistikos verslą.

Įžengia į Lietuvos rinką

„The Pier“ prekybos taškas „Nordikoje“ bus pirmasis Lietuvoje. Tinklo veikla 1962 m. pradėta Kalifornijoje, JAV, vėliau jis plėtėsi į Jungtinę Karalystę, Islandiją ir Farerų salas. „The Pier“ siūlo indų, baldų ir aksesuarų namams pasirinkimą.

2014 m. „The Pier“ pradėjo veiklą Latvijoje, 2015 m. – Estijoje. Šiuo metu veikia dvi „The Pier“ parduotuvės Rygoje ir viena Taline. Šiose Baltijos šalyse taip pat veikia internetinės „The Pier“ prekybos vietos, tokia atsiras ir Lietuvoje.

„Latvijoje pasiekėme puikių rezultatų, naujoji parduotuvė Estijoje pirkėjų taip pat buvo priimta teigiamai. Todėl įsikurti visose trijose Baltijos valstybėse buvo logiškas žingsnis“, – pranešime cituojama Inese Locane, „The Pier“ tinklo Baltijos šalyse vadovė.

Praėjusiais metais konsoliduoti „The Pier“ grupės pardavimai siekė 1,7 mlrd. USD, 2013 m. – 1,77 mlrd. USD. Pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą bei amortizaciją (EBITDA) atitinkamai siekė 215 mln. USD ir 232 mln. USD.

Baigus antrąjį prekybos slėnio „Nordika“ plėtros etapą, bendras jo plotas sieks 40 000 kv. m. Investicijos į prekybos slėnį iš viso sudarys apie 50 mln. Eur.

FOTOGALERIJA Akimirkos iš prekybos centro "Nordika" atidarymo Vilniuje (56 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Konfliktas netyla – JAV dėl „Huawei“ spaudė ir Lietuvą Premium 14

„Huawei“ pastarosiomis dienomis sulaukia vis naujų smūgių. Bendradarbiavimą su ja pranešė stabdančios jau ir...

Technologijos
2019.05.24
„Maxima LT“ grynasis pelnas išaugo du kartus 12

Mažmeninės prekybos tinklo „Maxima“ grynasis pelnas 2018 m. siekė 106,46 mln. Eur ir buvo 96,7% didesnis nei...

Prekyba
2019.05.24
Prekybininkams siūloma nedirbti 4 dienas per metus  4

Didiesiems prekybos tinklams siūloma uždrausti dirbti ne tik per Kalėdas ir Velykas, bet dar dvi švenčių...

Prekyba
2019.05.24
Nuo liepos gali padažnėti prekybininkų patikrinimai, bet jie ramūs Premium

Nuo liepos įsigaliojus Mažmeninės prekybos įmonių nesąžiningų veiksmų draudimo įstatymo pataisoms, tikėtina,...

Prekyba
2019.05.24
Dėl geriausiųjų komunikacijos projektų vardo varžosi 83 darbai

„PR Impact Awards 2019“ varžysis 83 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Darbų šiemet...

Rinkodara
2019.05.23
Rinkimų lenktynėse I. Šimonytė pirmauja socialiniuose tinkluose 21

Analizuojant antrojo turo kandidatų į prezidentus komunikaciją, matyti, kad tradicinėje žiniasklaidoje abu...

Rinkodara
2019.05.23
Ilgalaikis „Barboros“ vadovas atsisveikino su „Vilniaus prekyba“ Premium 13

19 metų „Vilniaus prekybos“ įmonėse dirbęs Tomas Kibildis, pastaruosius 4,5 metų vadovavęs elektroninei...

Prekyba
2019.05.23
Didieji verslai ragina balsuoti Europos Parlamento rinkimuose

Nemokamos kelionės iki balsavimo vietų, diskusijos apie ES svarbą, vaizdo klipai ir didžiuliai plakatai ant...

Rinkodara
2019.05.23
Tiesioginės prekybos rinka išlaiko augimą

Lietuvos tiesioginės prekybos asociacijos (LTPA) narių mažmeniniai pardavimai praėjusiais metais išaugo 5%...

Prekyba
2019.05.23
 „Aprangos“, „Senukų“ ir „Vero Cafe“ klientai jau gali atsiskaityti su „MoQ“, „Barboros“ – ruošiasi Verslo tribūna 3

Trijų Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių – „Bitė“, „Tele2“ ir „Telia“ – sukurta programėlė pirkiniams...

Prekyba
2019.05.23
„Margaritos“ ir Kauno „Žalgirio“ gaminiai keliauja į lentynas 4

Lietuviškos kosmetikos prekės ženklas „Margarita“ pristato naują kosmetikos priemonių liniją vyrams...

Rinkodara
2019.05.23
„All Media Eesti“ įsigijo Estijos „Artist Media“

„All Media Eesti“, priklausanti didžiausiai Baltijos šalyse žiniasklaidos grupei „All Media Baltics“, kuriai...

Rinkodara
2019.05.23
„Apranga“ pertvarko tinklą: geriau mažiau, bet didesnių parduotuvių Premium

Didžiausia Baltijos šalyse mažmeninės prekybos drabužiais „Aprangos“ grupė daugiausia veiklos efektyvumo...

Prekyba
2019.05.23
EK siūlo didinti kainų skaidrumą maisto produktų grandinėje

Europos Komisija (EK) pristato savo trečią nuo tada, kai uždraudė nesąžiningos prekybos praktiką ir pagerino...

Pramonė
2019.05.22
Ekologiškų produktų pardavėjai: draudimai pametėja idėjų Premium

Smulkieji kuria produktus „zero-waste“ – gyvenimo būdo su kuo mažiau atliekų – kultūrai stiprinti ir randa...

Gazelė
2019.05.22
„Sportland“ plėtoja e. komercijos projektą 15

Vladas Korsakovas, „Sportland LT“ valdybos pirmininkas, dalyvaudamas „Verslo žinių“ festivalyje RETAIL...

Prekyba
2019.05.22
„Topo centras“ neaplenkia mažesnių miestų 3

Praėjusią savaitę Kėdainiuose duris atvėrusi naujos kartos „Topo centro“ parduotuvė per pirmąjį savaitgalį...

Prekyba
2019.05.22
„Pigu“ tapo strategine Kinijos–Latvijos e. prekybos partnere 4

Internetinės prekybos grupė „Pigu“ tapo strategine partnere tarpvalstybiniame Latvijos ir Kinijos e.

Prekyba
2019.05.22
„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
2019.05.22
Naujų savininkų rankose atsidūręs PC „Ozas“ sulauks milijoninių investicijų Premium 9

Gijsas Klompas, Pietų Afrikos Respublikos (PAR) NT kompanijos „NEPI Rockcastle“ įsigijimų vadovas, interviu...

Prekyba
2019.05.22

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau