„Nordikoje“ kuriasi Lietuvoje naujas JAV namų prekių ženklas

Publikuota: 2015-12-08
Elektroninė „The Pier“ parduotuvė.
Elektroninė „The Pier“ parduotuvė.
„Verslo žinios“

Baigus antrą prekybos centro „Nordika“ etapą jame įsikurs JAV namų prekių ženklas „The Pier“. Atidarytame 20.000 kv. m plote taip pat duris atvers „Top Shop“, „Čili“, „Senukai“ ir JYSK.

Pasak projekto plėtotojų, baigiant ruoštis antram plėtros etapui pasirašytos beveik visos sutartys su nuomininkais. Jie čia turėtų įsikurti kitų metų pavasarį.

Šalia IKEA sostinėje „Nordika“ slėnyje duris jau atvėrė per 30 slėnio nuomininkų – prekybos tinklas „Rimi“, buitinės technikos ir elektronikos parduotuvė „Elektromarkt“, taip pat bendrovės „Kotryna“ pagal naują koncepciją po vienu stogu įkurdintos žaislų ir prekių vaikams parduotuvės „Baby city“ ir „Toy city“ ir kt.

Darbą pradėjo ir „McDonald‘s“ greito aptarnavimo restoranas. Melo Hili, „McDonald‘s“ licencijuotas plėtotojas Baltijos šalyse, per atidarymą užsiminė, kad kitąmet Lietuvoje numatyta atidaryti dar du restoranus, taip pat planuojama investuoti ir įsigyti logistikos verslą.

Įžengia į Lietuvos rinką

„The Pier“ prekybos taškas „Nordikoje“ bus pirmasis Lietuvoje. Tinklo veikla 1962 m. pradėta Kalifornijoje, JAV, vėliau jis plėtėsi į Jungtinę Karalystę, Islandiją ir Farerų salas. „The Pier“ siūlo indų, baldų ir aksesuarų namams pasirinkimą.

2014 m. „The Pier“ pradėjo veiklą Latvijoje, 2015 m. – Estijoje. Šiuo metu veikia dvi „The Pier“ parduotuvės Rygoje ir viena Taline. Šiose Baltijos šalyse taip pat veikia internetinės „The Pier“ prekybos vietos, tokia atsiras ir Lietuvoje.

„Latvijoje pasiekėme puikių rezultatų, naujoji parduotuvė Estijoje pirkėjų taip pat buvo priimta teigiamai. Todėl įsikurti visose trijose Baltijos valstybėse buvo logiškas žingsnis“, – pranešime cituojama Inese Locane, „The Pier“ tinklo Baltijos šalyse vadovė.

Praėjusiais metais konsoliduoti „The Pier“ grupės pardavimai siekė 1,7 mlrd. USD, 2013 m. – 1,77 mlrd. USD. Pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą bei amortizaciją (EBITDA) atitinkamai siekė 215 mln. USD ir 232 mln. USD.

Baigus antrąjį prekybos slėnio „Nordika“ plėtros etapą, bendras jo plotas sieks 40 000 kv. m. Investicijos į prekybos slėnį iš viso sudarys apie 50 mln. Eur.

FOTOGALERIJA Akimirkos iš prekybos centro "Nordika" atidarymo Vilniuje (56 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Pigu“ grupės nuostoliai praėjusiais metais išaugo 5 kartus 6

Baltijos šalių elektroninės prekybos bendrovė „Pigu“, lapkritį paskelbusi apie susijungimą su  Lenkijos e.

Buvęs „VP grupės“ narys G. Marcinkevičius žada plėsti verslą 5

Buvęs „VP grupės“ akcininkas verslininkas Gintaras Marcinkevičius ketina plėsti verslą, tačiau detalių kol...

Verslo aplinka
2018.12.13
Po Seimo pirmininko reklamos planuoja kartoti „Gyvulių ūkio“ leidimą 4

George'o Orwello „Gyvulių ūkis“ – žymiausias XX a. politinės satyros kūrinys, kasmet patenkantis į...

„Deeper“ pataria: nori išvengti kopijų – pasirūpink prekių ženklo apsauga Rėmėjo turinys 2

Daugeliui pasaulio žvejų pažįstama UAB „Deeper“ pirmąjį produktą – išmanųjį sonarą – pristatė vos 2012 m., o...

Vadyba
2018.12.13
Architektės darbą iškeitė į verslą „iš išskaičiavimo“: sprendimo nesigaili Premium 1

Kauno UAB „Ližė smaližė“ didžiąją dalį kepinių gamina be gliuteno – šis žingsnis nuo pat pradžių padėjo...

Agroverslas
2018.12.13
Registrų centras pradeda diskusijas su visuomene dėl duomenų atvėrimo 4

150 naujų atvirų duomenų rinkinių, brandesnis aktualios statistikos pateikimas ir prasidedančios nuolatinės...

Bankai: pirkimo bumas prasidėjo, e. prekybininkų įplaukos auga Premium 2

Metų pabaigoje labiausiai išauga įvairius dovanų kuponus ar paslaugas siūlančių e. parduotuvių apyvarta, tam...

„Amazon“ dairosi vietos fizinei parduotuvei Londone

JAV elektroninės komercijos milžinė „Amazon“ turi plėtros planų Europoje. Apie „Amazon“ ketinimus ateities...

Rinkos tendencijos nulėmė veiklos modernizavimą Rėmėjo turinys

UAB „Baltic Refrigeration Group“, mažmeninės ir didmeninės prekybos kondicionavimo sistemomis ir jų priedais...

Netradiciniai rinkodaros žingsniai kelia ir pardavimus, ir darbdavio įvaizdį Premium 1

Šmaikštus prekybininkės atsakas į prieš kelias savaites jaunuolių iškrėstą pokštą, kai Vilniaus IKEA...

Rinkodara
2018.12.12
„Vilniaus prekyba“ ketina įsigyti mokėjimų įmonę „Sollo“

Verslininko Nerijaus Numavičiaus valdoma viena didžiausių Lietuvoje verslo grupių „Vilniaus prekyba“ už...

Lietuvos įmonių 2018 m. devynių mėnesių pelno kraitis – 4,6 mlrd. Eur 3

2018 m. trečiąjį ketvirtį šalies nefinansinių įmonių pajamos už parduotas prekes ir suteiktas paslaugas...

Verslo aplinka
2018.12.11
Kiek „Brexit“ gali kainuoti Lietuvai? 2

Migla dėl Jungtinės Karalystės (JK) ateities santykių su Europos Sąjunga kol kas nesisklaido. Panašu, kad...

Verslo aplinka
2018.12.11
Iš parodos grįžti tuščiomis rankomis – ne nuostolis Premium

Parodos nėra pigi rinkodaros priemonė net tada, kai į jas verslininkai vyksta ne kaip dalyviai, bet kaip...

Rinkodara
2018.12.11
„Ellex Valiunas“ atnaujino vadovų komandą 21

Penkių partnerių ir dalies teisininkų komandos pasitraukimą išgyvenanti viena didžiausių Lietuvos advokatų...

Lapkritį – 0,1% mėnesio defliacija 2

Lietuvoje lapkričio mėnesį buvo 0,1 proc. mėnesio defliacija. Vartojimo prekių ir paslaugų kainos šalyje...

Verslo aplinka
2018.12.10
Mažėja biurokratijos pavojingų atliekų tvarkytojams

Praėjusios savaitės pabaigoje aplinkos ministras patvirtino naujos redakcijos Pavojingųjų atliekų tvarkymo...

Įsigaliojo GPAIS planas B: vartotojai gali teikti dokumentus popieriuje

Praėjusią savaitę įsigaliojo taip vadinamas GPAIS planas B – tvarka, aprašanti, kaip atliekų tvarkytojams...

Svarbiausi 2018 m. Lietuvos e. prekybos sandoriai, investicijos ir tendencijos 1

Lietuvoje fiksuojamas iki 30% siekiantis metinis elektroninės prekybos augimas, tačiau bendroji Baltijos...

Vartotojų apklausos: 37% lietuvių ir latvių dovanas perka be plano

Kalėdinių įpročių tyrimas, kurį užsakė Švedijos baldų prekybos milžinė IKEA, parodė, kad Lietuvoje ir...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau