„Impuls“ žengia į Estiją – įsigijo vietos sporto klubus

Publikuota: 2015-12-06
Vidmantas Šiugždinis, „Impuls LTU“ direktorius: „ „Arctic Sport“ klubai yra žinomi ir gerai vertinami, tad kol kas keisti prekių ženklo ar imtis kitų permainų neplanuojama“. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Vidmantas Šiugždinis, „Impuls LTU“ direktorius: „ „Arctic Sport“ klubai yra žinomi ir gerai vertinami, tad kol kas keisti prekių ženklo ar imtis kitų permainų neplanuojama“. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
 

UAB „Impuls LTU“ lapkričio pabaigoje pasirašė akcijų įsigijimo sutartį su vietos sporto klubus Estijoje valdančia bendrove „Arctic Sport“. Įsigaliojus sandoriui, „Impuls“ taps pirmąja bendrove, sporto klubų veiklą vykdančia visose Baltijos šalyse.

Pirkimo sandorį, kurio vertė neatskleidžiama, dar turi patvirtinti Estijos konkurencijos taryba. Tokio leidimo reikia, nes „Impuls“ akcininkas investicinis fondas „BaltCap“ valdo ir kitų Estijoje veikiančių įmonių. Tiesa, Vidmantas Šiugždinis, „Impuls LTU“ direktorius, įsitikinęs, kad tai tik formalumas ir sandoris dar šiemet bus oficialiai patvirtintas ir baigtas. Pasak jo, estiškos bendrovės įsigijimą bendrovė finansuos pasitelkusi banko „Nordea“ ir „BaltCap Lithuania SME Fund“ lėšas.

Vardo nekeis

„Arctic Sport“ priklauso du sporto klubai Taline ir Tartu, jų plotas siekia maždaug po 2.500 kv. m. Klubuose veikia treniruoklių salės, soliariumai, masažo kambariai, taip pat juose įrengti 25 m ilgio baseinai. Pasak p. Šiugždinio, šie klubai yra žinomi ir gerai vertinami, tad kol kas keisti prekių ženklo ar imtis kitų permainų neplanuojama.

„Klubų rezultatai yra geri, dabartiniai klubų vadovai taip pat lieka dirbti. Bent kelerius metus prekių ženklo tikrai nekeisime, o kaip bus vėliau – matysime“, – VŽ sako p. Šiugždinis. Planuojama, kad 2015 m. „Arctic Sport“ klubų pajamos turėtų siekti apie 2,3 mln. Eur.

VŽ rašė, kad spalį „Impuls“ jau suplanavo ir būsimą plėtrą į Latviją. Rygoje sausį duris atvers pirmas mažų kainų koncepcijos klubas „Lemon Gym“. Antrą šio tinklo klubą numatyta atidaryti pavasario pradžioje arba baigiantis žiemai.

„Mes nuolat svarstome tiek apie galimus įsigijimus, tiek apie organinę plėtrą. Viskas priklauso nuo to, kokios galimybės rinkoje. Estijoje verslas yra gerokai skaidresnis ir lengviau pamatuojamas, mums tai svarbu. Latvijoje galimybių įsigyti veikiantį verslą iki šiol tiesiog nematėme, neradome tokių objektų“, – kodėl Latvijoje ir Estijoje pasirinkti skirtingi plėtros būdai, pasakoja p. Šiugždinis.

Jis neatmeta galimybės, kad ateityje įsigijimų gali būti daugiau. Taip pat visose trijose Baltijos šalyse tikimasi plėtoti savų koncepcijų – premium klasės „Impuls“ ir mažų kainų „Lemon Gym“ – klubus.

Eis į kitus miestus

Lietuvoje bendrovė šiuo metu valdo 12 „Impuls“ (6 iš jų – Vilniuje) ir 4 „Lemon Gym“ sporto klubus. Naujausias „Impuls“ klubas duris atvėrė ketvirtadienį (vakar) Vilniaus centre. Į jį bendrovė investavo 1 mln. Eur.

„Vilniuje, manau, galime įkurti dar keletą „Lemon Gym“ koncepcijos klubų, paskui taikydami šią koncepciją pradėsime eiti ir į kitus miestus“, – apie būsimus planus sako pašnekovas.

Šiemet „Impuls“ įmonių grupė planuoja pasiekti 11 mln. Eur apyvartą, 23% didesnę nei 2014 m., kai pardavimo pajamos siekė 8,9 mln. Eur.

Straipsnis publikuotas dienraštyje „Verslo žinios“ ir VŽ rubrikoje „Premium“ lapkričio 27 d.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Live Square“ komplekse atidaryta naujos koncepcijos „Rimi“

Vilniuje, Gedimino prospekte esančiame daugiafunkciame komplekse „Live Square“, atidaryta prekybos tinklo...

Prekyba
15:16
Tyrimas: pigiausias maisto krepšelis – „Lidl“, brangiausias – „Rimi“ 7

Rugpjūčio pradžioje 5-iuose didžiausiuose Lietuvos miestuose pigiausiai buvo galima apsipirkti „Lidl“ tinkle,...

Prekyba
14:32
ICA vadovas: „Rimi“ pasirengė „Lidl“ atėjimui Latvijoje Premium 6

Pastaraisiais metais „Rimi Baltic“ sunkiai dirbo ir pasiruošė išaugsiančiai konkurencijai Latvijoje, duodamas...

Prekyba
05:45
„Omnisend“ atidarė biurą JAV

Lietuvių integruotos rinkodaros (naujienlaiškių, SMS ir žinučių populiariausiose platformose siuntimo)...

Paslaugos
2019.08.21
„Rimi“ irgi platins sostinės viešojo transporto bilietus 1

Iki šiol tarp prekybininkų sutartį su Vilniaus savivaldybės įmone „Susisiekimo paslaugos“ sutartį dėl bilietų...

Prekyba
2019.08.21
Siuntų pristatymo robotu bendrovė pritraukė 40 mln. USD 3

Estų kompanija „Starship Technologies“, kurios įkūrėjai siejami ir su „Skype“ vardu, pritraukė dar 40 mln.

Prekyba
2019.08.21
„Alibaba“ atidėjo žengimą į Honkongo biržą 2

Kinijos el. prekybos milžinė „Alibaba Group“ atidėjo planus dėl savo akcijų kotiravimo Honkongo biržoje.

Rinkos
2019.08.21
„Lidl“ ir „Maxima“ žengia koja kojon, „Iki“ – šalia Premium

Per pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., reklamos apimtis augo beveik 12%.

Rinkodara
2019.08.21
„Lidl“ rengiasi plėtrai į Estiją 1

Vokietijos prekybos tinklas „Lidl“ Estijoje įsigijo kelis sklypus, kuriuose statys parduotuves, o šiuo metu...

Prekyba
2019.08.20
Pigiau atsivežėme dujų, bet brango akmenys, smėlis ir molis  3

2019 m. birželį, palyginti su 2018 m. tuo pačiu mėnesiu, eksportuotų prekių kainos sumažėjo 0,2%, importuotų...

Prekyba
2019.08.20
Premjeras: draudimas prekiauti alkoholiu lauko kavinėse gali būti peržiūrėtas 1

Premjeras Saulius Skvernelis siūlo iš naujo įvertinti 2017 metų birželį Seimo įteisintus kai kuriuos prekybos...

Prekyba
2019.08.20
„Akropolis group“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 2

Prekybos ir pramogų centrų vystymo bei valdymo bendrovė „Akropolis group“ komunikacijos partnere pasirinko...

Rinkodara
2019.08.20
„Iki“ rudens planuose – žiniasklaidos planavimo agentūros konkursas

Prekybos tinklas „Iki“ šį rudenį planuoja skelbti žiniasklaidos planavimo konkursą.

Rinkodara
2019.08.20
Turint tikslą, net ir Kinija netoli

Smulkieji verslininkai pradėjo minti kelius į eksporto rinkas – vieni žvalgybą pradeda nuo kaimynių Latvijos...

Gazelė
2019.08.20
Kanceliarinių prekių prekyba: du tinklai – pusė rinkos Premium 6

Du didžiausi kanceliarinių prekių pardavėjai „Officeday“ ir „Charlot LT“ turi 51,2% visos prekybos raštinės...

Prekyba
2019.08.20
„Ostecai“ skirta 2.000 Eur bauda už klaidinančią reklamą

UAB „Osteca“ skirta 2.000 Eur bauda dėl Reklamos įstatymo pažeidimo – reklamuodama maisto papildus bendrovė...

Rinkodara
2019.08.19
„Aprangos“ komunikacijoje – įmonės darbuotojų vaikai 3

Mažmeninės prekybos drabužiais bendrovė „Apranga“ tęsia šį pavasarį startavusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2019.08.19
Statistikos departamentas: e. prekybos apimtis auga 1

2019 m. pirmąjį ketvirtį dauguma (83%) asmenų, pirkusių prekes ar paslaugas internetu, atliko iki 5 užsakymų...

Prekyba
2019.08.19
IKEA: palapinių miestelis padėjo pritraukti naujus vartotojus 2

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vilniaus pašonėje šią vasarą pastatytą palapinių miestelį – „glampingą“ vadina...

Rinkodara
2019.08.19
„Inspired UM“ išlaiko lyderystę, ryškiausią šuolį skaičiuoja „BPN Lietuva“ Premium 11

Metai žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs konkursų ir darbų, tačiau pokyčių TOP 10 – nedaug, nes...

Rinkodara
2019.08.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau