„Impuls“ žengia į Estiją – įsigijo vietos sporto klubus

Publikuota: 2015-12-06
Vidmantas Šiugždinis, „Impuls LTU“ direktorius: „ „Arctic Sport“ klubai yra žinomi ir gerai vertinami, tad kol kas keisti prekių ženklo ar imtis kitų permainų neplanuojama“. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Vidmantas Šiugždinis, „Impuls LTU“ direktorius: „ „Arctic Sport“ klubai yra žinomi ir gerai vertinami, tad kol kas keisti prekių ženklo ar imtis kitų permainų neplanuojama“. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
 

UAB „Impuls LTU“ lapkričio pabaigoje pasirašė akcijų įsigijimo sutartį su vietos sporto klubus Estijoje valdančia bendrove „Arctic Sport“. Įsigaliojus sandoriui, „Impuls“ taps pirmąja bendrove, sporto klubų veiklą vykdančia visose Baltijos šalyse.

Pirkimo sandorį, kurio vertė neatskleidžiama, dar turi patvirtinti Estijos konkurencijos taryba. Tokio leidimo reikia, nes „Impuls“ akcininkas investicinis fondas „BaltCap“ valdo ir kitų Estijoje veikiančių įmonių. Tiesa, Vidmantas Šiugždinis, „Impuls LTU“ direktorius, įsitikinęs, kad tai tik formalumas ir sandoris dar šiemet bus oficialiai patvirtintas ir baigtas. Pasak jo, estiškos bendrovės įsigijimą bendrovė finansuos pasitelkusi banko „Nordea“ ir „BaltCap Lithuania SME Fund“ lėšas.

Vardo nekeis

„Arctic Sport“ priklauso du sporto klubai Taline ir Tartu, jų plotas siekia maždaug po 2.500 kv. m. Klubuose veikia treniruoklių salės, soliariumai, masažo kambariai, taip pat juose įrengti 25 m ilgio baseinai. Pasak p. Šiugždinio, šie klubai yra žinomi ir gerai vertinami, tad kol kas keisti prekių ženklo ar imtis kitų permainų neplanuojama.

„Klubų rezultatai yra geri, dabartiniai klubų vadovai taip pat lieka dirbti. Bent kelerius metus prekių ženklo tikrai nekeisime, o kaip bus vėliau – matysime“, – VŽ sako p. Šiugždinis. Planuojama, kad 2015 m. „Arctic Sport“ klubų pajamos turėtų siekti apie 2,3 mln. Eur.

VŽ rašė, kad spalį „Impuls“ jau suplanavo ir būsimą plėtrą į Latviją. Rygoje sausį duris atvers pirmas mažų kainų koncepcijos klubas „Lemon Gym“. Antrą šio tinklo klubą numatyta atidaryti pavasario pradžioje arba baigiantis žiemai.

„Mes nuolat svarstome tiek apie galimus įsigijimus, tiek apie organinę plėtrą. Viskas priklauso nuo to, kokios galimybės rinkoje. Estijoje verslas yra gerokai skaidresnis ir lengviau pamatuojamas, mums tai svarbu. Latvijoje galimybių įsigyti veikiantį verslą iki šiol tiesiog nematėme, neradome tokių objektų“, – kodėl Latvijoje ir Estijoje pasirinkti skirtingi plėtros būdai, pasakoja p. Šiugždinis.

Jis neatmeta galimybės, kad ateityje įsigijimų gali būti daugiau. Taip pat visose trijose Baltijos šalyse tikimasi plėtoti savų koncepcijų – premium klasės „Impuls“ ir mažų kainų „Lemon Gym“ – klubus.

Eis į kitus miestus

Lietuvoje bendrovė šiuo metu valdo 12 „Impuls“ (6 iš jų – Vilniuje) ir 4 „Lemon Gym“ sporto klubus. Naujausias „Impuls“ klubas duris atvėrė ketvirtadienį (vakar) Vilniaus centre. Į jį bendrovė investavo 1 mln. Eur.

„Vilniuje, manau, galime įkurti dar keletą „Lemon Gym“ koncepcijos klubų, paskui taikydami šią koncepciją pradėsime eiti ir į kitus miestus“, – apie būsimus planus sako pašnekovas.

Šiemet „Impuls“ įmonių grupė planuoja pasiekti 11 mln. Eur apyvartą, 23% didesnę nei 2014 m., kai pardavimo pajamos siekė 8,9 mln. Eur.

Straipsnis publikuotas dienraštyje „Verslo žinios“ ir VŽ rubrikoje „Premium“ lapkričio 27 d.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Naujų savininkų rankose atsidūręs PC „Ozas“ sulauks milijoninių investicijų Premium

Gijsas Klompas, Pietų Afrikos Respublikos (PAR) NT kompanijos „NEPI Rockcastle“ įsigijimų vadovas, interviu...

Prekyba
05:45
Panevėžiečių ambicijos: maisto produktus pristato visoje Lietuvoje Premium

Nemažai įmonių, garsiai startavusių e. prekyboje maisto produktais ir kasdienėmis prekėmis, veiklą nutraukė.

Gazelė
05:45
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
05:45
„Modus Group“ stato tris naujus „Autobrava Motors“ salonus 

Lietuviško kapitalo tarptautinės įmonių grupės „Modus Group“ valdoma „Autobrava Motors“ skelbia atnaujinanti...

Automobiliai
2019.05.21
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
Artūras ir Augustinas Rakauskai atsidalijo verslus 26

Artūras Rakauskas ir jo tėvas Augustinas Rakauskas keičia iki šiol kartu valdyto verslo modelį ir savo...

Prekyba
2019.05.21
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
2019.05.21
Futuristė C. Trotter: jeigu reikėtų rinktis vieną inovaciją, investuočiau į dirbtinį intelektą Premium

Asmeninius pasiūlymus savo klientams pradedančių teikti prekybininkų apyvartos išauga 6-10% ir kyla dukart...

Prekyba
2019.05.21
Po Lietuvą išsibarstę vaikai stiprina tėvų verslą Premium

Stragių ekologinis ūkis (Ukmergės r.) jau keleri metai, kai tiekia produktus galutiniam pirkėjui. Būtent...

Gazelė
2019.05.21
Viešieji pirkimai: neužlopoma juodoji skylė 21

Nors Viešųjų pirkimų įstatymas išgyveno kone keturias dešimtis metamorfozių, ko gero, dar ne viena Vyriausybė...

Verslo aplinka
2019.05.21
Perspėjimas įmonėms: daugėja apgaulingų pasiūlymų Premium 3

Lietuvos eksportuotojai sulaukia gerokai daugiau nei anksčiau apgaulingų pasiūlymų patiekti prekes. Dabar jie...

Finansai
2019.05.21
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 17

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
„Norfos“ pelnas pernai smuko 15%

Mažmeninės prekybos tinklą „Norfa“ valdanti bendrovė „Norfos mažmena“ pernai uždirbo 6,4 mln. Eur grynojo...

Prekyba
2019.05.20
Prekybos sektorius: pergalę švęs duomenų analitikos karaliai

Tradiciniai prekybininkai, bijodami prarasti savo klientus, investuoja į elektroninę prekybą, kuri kol kas...

Prekyba
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 3

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Valdžia – verslo baudėja: ar grįšime į policininkų krūmuose laikus? 19

Koks turėtų būti verslo ir valdžios santykis? Ilgą laiką buvo dirbama, kad valstybė taptų partneriu ir...

Verslo aplinka
2019.05.19
„& Other Stories“ ženklo parduotuvei H&M pasirinko „Galleria Riga“

Pirmą Baltijos šalyse „& Other Stories“ 740 kv.m. ploto parduotuvę šį rudenį Švedijos drabužių prekybininkė...

Prekyba
2019.05.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau