„Impuls“ žengia į Estiją – įsigijo vietos sporto klubus

Publikuota: 2015-12-06
Vidmantas Šiugždinis, „Impuls LTU“ direktorius: „ „Arctic Sport“ klubai yra žinomi ir gerai vertinami, tad kol kas keisti prekių ženklo ar imtis kitų permainų neplanuojama“. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Vidmantas Šiugždinis, „Impuls LTU“ direktorius: „ „Arctic Sport“ klubai yra žinomi ir gerai vertinami, tad kol kas keisti prekių ženklo ar imtis kitų permainų neplanuojama“. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
 

UAB „Impuls LTU“ lapkričio pabaigoje pasirašė akcijų įsigijimo sutartį su vietos sporto klubus Estijoje valdančia bendrove „Arctic Sport“. Įsigaliojus sandoriui, „Impuls“ taps pirmąja bendrove, sporto klubų veiklą vykdančia visose Baltijos šalyse.

Pirkimo sandorį, kurio vertė neatskleidžiama, dar turi patvirtinti Estijos konkurencijos taryba. Tokio leidimo reikia, nes „Impuls“ akcininkas investicinis fondas „BaltCap“ valdo ir kitų Estijoje veikiančių įmonių. Tiesa, Vidmantas Šiugždinis, „Impuls LTU“ direktorius, įsitikinęs, kad tai tik formalumas ir sandoris dar šiemet bus oficialiai patvirtintas ir baigtas. Pasak jo, estiškos bendrovės įsigijimą bendrovė finansuos pasitelkusi banko „Nordea“ ir „BaltCap Lithuania SME Fund“ lėšas.

Vardo nekeis

„Arctic Sport“ priklauso du sporto klubai Taline ir Tartu, jų plotas siekia maždaug po 2.500 kv. m. Klubuose veikia treniruoklių salės, soliariumai, masažo kambariai, taip pat juose įrengti 25 m ilgio baseinai. Pasak p. Šiugždinio, šie klubai yra žinomi ir gerai vertinami, tad kol kas keisti prekių ženklo ar imtis kitų permainų neplanuojama.

„Klubų rezultatai yra geri, dabartiniai klubų vadovai taip pat lieka dirbti. Bent kelerius metus prekių ženklo tikrai nekeisime, o kaip bus vėliau – matysime“, – VŽ sako p. Šiugždinis. Planuojama, kad 2015 m. „Arctic Sport“ klubų pajamos turėtų siekti apie 2,3 mln. Eur.

VŽ rašė, kad spalį „Impuls“ jau suplanavo ir būsimą plėtrą į Latviją. Rygoje sausį duris atvers pirmas mažų kainų koncepcijos klubas „Lemon Gym“. Antrą šio tinklo klubą numatyta atidaryti pavasario pradžioje arba baigiantis žiemai.

„Mes nuolat svarstome tiek apie galimus įsigijimus, tiek apie organinę plėtrą. Viskas priklauso nuo to, kokios galimybės rinkoje. Estijoje verslas yra gerokai skaidresnis ir lengviau pamatuojamas, mums tai svarbu. Latvijoje galimybių įsigyti veikiantį verslą iki šiol tiesiog nematėme, neradome tokių objektų“, – kodėl Latvijoje ir Estijoje pasirinkti skirtingi plėtros būdai, pasakoja p. Šiugždinis.

Jis neatmeta galimybės, kad ateityje įsigijimų gali būti daugiau. Taip pat visose trijose Baltijos šalyse tikimasi plėtoti savų koncepcijų – premium klasės „Impuls“ ir mažų kainų „Lemon Gym“ – klubus.

Eis į kitus miestus

Lietuvoje bendrovė šiuo metu valdo 12 „Impuls“ (6 iš jų – Vilniuje) ir 4 „Lemon Gym“ sporto klubus. Naujausias „Impuls“ klubas duris atvėrė ketvirtadienį (vakar) Vilniaus centre. Į jį bendrovė investavo 1 mln. Eur.

„Vilniuje, manau, galime įkurti dar keletą „Lemon Gym“ koncepcijos klubų, paskui taikydami šią koncepciją pradėsime eiti ir į kitus miestus“, – apie būsimus planus sako pašnekovas.

Šiemet „Impuls“ įmonių grupė planuoja pasiekti 11 mln. Eur apyvartą, 23% didesnę nei 2014 m., kai pardavimo pajamos siekė 8,9 mln. Eur.

Straipsnis publikuotas dienraštyje „Verslo žinios“ ir VŽ rubrikoje „Premium“ lapkričio 27 d.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Sausio metinė infliacija sudarė 1,7%

Vartojimo prekių kainos per metus padidėjo 0,9%, paslaugų – 4,1%, skelbia Statistikos departamentas.

Prekyba
2019.02.15
„Login“ organizatoriai diskriminavo vyrus 5

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nusprendė, kad technologijų ir inovacijų festivalio „Login“ nemokamų...

Rinkodara
2019.02.15
Gamintojai nusivylę: tikrieji ministerijos siūlymai dėl „Metrail“ skiriasi nuo skelbtų viešai

Gamintojus ir importuotojus atstovaujančios pakuočių atliekų tvarkymo organizacijos teigia, kad Aplinkos...

Paslaugos
2019.02.15
700–jam Vilniaus gimtadieniui – jubiliejinis logotipas

700-ojo Vilniaus gimtadienio, kurį miestas švęs 2023 m., logotipo koncepcijos konkurse varžėsi 75 dalyviai.

Rinkodara
2019.02.15
Kvitų loterija plečiasi į IKEA, bet ne į „Maximą“ 12

Vasario 18 d. įsigalioja kvitų loterijos taisyklių pakeitimai. Žaidime galės dalyvauti ir kvitai už prekes...

Finansai
2019.02.15
Kaip išlaikyti balansą tarp efektyvumo ir kūrybiškumo 1

Dažnai reklamos efektyvumo apdovanojimuose ant pakylos matome tuos prekių ženklus, kurių kampanijose...

Rinkodara
2019.02.14
Veterinarijos vaistinės perrikiuoja asortimentą: šunų ir kačių šeimininkai čia labiausiai laukiami Premium

Net mažiausiuose miestuose veterinarijos vaistinių asortimentas keičiasi: anksčiau čia pagrindinis pirkėjas...

Gazelė
2019.02.14
„O‘Leary‘s“ valdytoja Lietuvoje kurs kino teatrą, restoranus

Restoranų tinklą „O‘Leary‘s“ valdanti Estijos bendrovė „APL Restaurants“, Lietuvoje įsteigusi dar tris naujas...

Paslaugos
2019.02.14
Dar viena kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ ir „Facebook“ 4

Europos Parlamentas ir ES Taryba pasiekė preliminarų susitarimą dėl autorių teisių internete, kuris suteiks...

Rinkodara
2019.02.14
Teisininkai būgštauja, ar „vaučerių“ sistemos dalyviams neteks grąžinti paramos Premium 1

Vadinamųjų vaučerių įstatymas įregistruotas, bet į Europos Komisiją (EK) dėl leidimo teikti tokią paramą...

Prekyba
2019.02.14
IKEA savo e. platformoje prekiaus ir konkurentų gaminiais

Švedijos baldų prekybos milžinė IKEA ketina paleisti pardavimų platformą, kurioje būtų prekiaujama ir...

Prekyba
2019.02.14
Lietuvoje daugiausia ženklų registravo „TV Play Baltics“, užsienyje – „Franmax“ Premium

Lietuvoje šiek tiek sulėtėjo naujų prekių ženklų ir patentų registracija, tačiau išaugo dizaino sprendimų...

Prekyba
2019.02.13
„Lidl“ tarptautinio verslo maržos žemiausiame lygyje nuo 2012 m. 3

Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Lidl“ EBIT maržos lygis yra žemiausias nuo 2012 m., ir tai lėmė aktyvi...

Prekyba
2019.02.13
„Panoramą“ sustiprino keli teisingi sprendimai Premium 12

Sostinės prekybos centro „Pa­norama“ nuomininkai 2018 m. gavo 132,7 mln. Eur pardavimo pajamų, 5,3% daugiau...

Prekyba
2019.02.13
Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus 2

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet...

Rinkodara
2019.02.12
Tikėjosi pirkėjų senamiestyje – sulaukė nuošaliau Premium

Dairantis patalpų savo prekės ženklo parduotuvei, Vilniuje dirbančių aprangos kūrėjų akys neretai krypsta į...

Gazelė
2019.02.12
„Maximos“ šventinės reklamos nukarūnavo „Tele2“ Premium

Šalia jau ilgą laiką besitęsiančio „Tele2“ prekės ženklo dominavimo pastebimiausių reklamų dešimtuke 2018 m.

Rinkodara
2019.02.12
Komunikacijos agentūros „Maniakai“ vadovu tapo M. Janulionis 4

Komunikacijos ir konsultacijų agentūros „Maniakai“ vadovu nuo šių metų vasario 1 d. tapo Mindaugas...

Rinkodara
2019.02.12
Naujų rinkodaros ir komunikacijos konkursų lietus tęsiasi Premium 1

2018 m. paskutinysis metų ketvirtis išsiskyrė rinkodaros ir žiniasklaidos planavimo paslaugų pirkimo konkursų...

Rinkodara
2019.02.12
E.sąskaitą jungia su kitų ES šalių sistemomis 2

Nuo 2019 m. balandžio mėn. įsigalios naujovė, leisianti Lietuvos ir kitų Europos Sąjungos (ES) šalių...

Finansai
2019.02.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau