Vienišiai „Alibaboje“ apsipirko už 14,3 mlrd. USD

Publikuota: 2015-11-12
„Alibabos“ darbuotojai pozuoja prie ekrano, rodančio Vienišių dienos prekybos rezultatus. Kimo Kyung-Hoono („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
„Alibabos“ darbuotojai pozuoja prie ekrano, rodančio Vienišių dienos prekybos rezultatus. Kimo Kyung-Hoono („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
„Verslo žinios“

Vienišių diena tituluojama lapkričio 11-oji į e. komercijos milžinės „Alibabos“ virtualias kasas suguldė 14,3 mlrd. USD – 60% daugiau nei pernai.

VŽ trečiadienį rašė, kad jau iki vidurdienio prekių buvo parduota už 9 mlrd. USD, kai pernai visos dienos apyvarta siekė 9,3 mlrd. USD.Šiemet per pirmas 90 minučių jau buvo parduota už 5 mlrd. USD.

Vienišių diena buvo sugalvota kaip atsvara Valentino dienai tiems, kurie neturi poros. Simboliškai pasirinkta ir data – 11-11. Ši šventė itin išpopuliarėjo Kinijoje, o vėliau su „Alibaba“ priešakyje tapo masinio vienos dienos išpardavimo simboliu.

Jackas Ma, milžinės vadovas, šiais metais norėjo pasinaudoti lapkričio 11-ąja ir „Alibabą“ paversti tarptautinės prekybos, ne tik Kinijos gamintojų, platforma, rašo „Bloomberg“.

Vienišių dieną trečdalis prekių buvo nupirkta ne iš vietos gamintojų ar pardavėjų. Sąrašo viršuje, tarp perkamiausių, puikavosi tokie ženklai kaip „Nike“ ir „Levis“.

„Alibaba“ yra ta vieta, kur gali augti JAV ir Europos prekių ženklai, – komentuoja Keith Anderson, rinkos tyrimų kompanijos „Profitero“ viceprezidentė.

Kita vertus, rezultatai nesužavėjo investuotojų, kurie vis dėlto, rodos, labiau dėmesį kreipė į prastėjančius pagrindinės kompanijos rinkos Kinijos makroekonomikos rodiklius nei vienos dienos rekordą. „Alibabos“ akcijos vertė Niujorko biržoje prekybos pabaigoje buvo kritusi 1,9%, iki 79,85 USD.

FOTOGALERIJA „Alibaba“ Vienišių diena pasiekė savo pardavimų rekordą per (29 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Statybų bendrovės „Alvora“ sėkmės priežastis – itin maža darbuotojų kaita Rėmėjo turinys

Viena iš sėkmingiausiai Lietuvoje ir užsienyje dirbančių šalies statybos bendrovių „Alvora“ įgyvendino...

Visi tiekėjai svarbūs, bet vienas gali būti svarbiausias

Suformuoti asortimentą ir nuolat jį keisti pagal pirkėjų pageidavimus, nelengva, bet prekybininkai pataria...

Būsimos Šiaurinės gatvės patrauklumą Vilniuje mažina elektros linija 2

Vilniuje suplanuota stambi transporto arterija – Šiaurinė gatvė – turėtų patraukti prekybininkų ir komercinio...

Statyba ir NT
2018.06.17
Kai kurie Slovėnijos prekybos centrai priims bitkoinus 3

Finansinių technologijų startuolis „Eligma“ keliuose Slovėnijos prekybos centruose, veikiančiuose...

„McDonald's“ Europoje plastikinius šiaudelius ima keisti popieriniais 3

Didžiausias pasaulyje maitinimo tinklas „McDonald's“ Europoje plastikinius šiaudelius ima keisti...

„Zzz.lt“ atsisveikino, bet įmonės nelikvidavo 2

Liepos pradžioje sukaks vieneri metai, kai elektroninės prekybos maisto produktais UAB „Zzz.lt“ nebeteikia...

„Barbora“ iki liepos išsirinks šaldymo įrangos tiekėjus

Tarptautinį konkursą dėl šaldymo įrangos tiekimo surengusi internetinė maisto produktų parduotuvė „Barbora“...

Prekybininkai pataikauja X ir Y kartų atstovams, bet jau galvoja ir apie Z kartą Premium

Vartojimo tendencijas stebintys ekspertai sako, kad didieji prekybos centrai turės persitvarkyti,...

„Microsoft“ kuria technologiją parduotuvėms be kasų

„Microsoft“ kuria technologiją, kurią pritaikiusios parduotuvės galėtų atsisakyti pardavėjų kasininkų ir...

Pasiteisinę sprendimai: kaip ieškoti tiekėjų užsienyje Premium

Išskirtinis asortimentas pritraukia daugiau pirkėjų, tačiau rasti tiekėjų, kurie norėtų dirbti su smulkiu,...

Bandoma mažinti įsiskolinimus už žemės ūkio produkciją

Atsiskaitymai už pirktą žemės ūkio produkciją turėtų paspartėti, o rizika dėl vėluojančių atsiskaitymų turėtų...

Verslo aplinka
2018.06.14
„Rimi Lietuva“ patyrė 2,8 mln. Eur nuostolių 16

Vieną didžiausių šalyje mažmeninės prekybos tinklų „Rimi“ valdanti bendrovė „Rimi Lietuva“ praėjusiais metais...

„Lidl“ ir „Aldi“ aktyviau imasi NT plėtotojo vaidmens Vokietijoje Premium 2

Vokietijos mažmeninės prekybos tinklai „Lidl“ ir „Aldi“ didina žingsnius nekilnojamojo turto (NT) rinkoje.

Į Indijos rinką IKEA ateina su baldų surinkėjų komanda 1

Po daugelį metų užtrukusio pasiruošimo ir atidėliojimų didžiausia pasaulyje baldų gamintoja IKEA kitą mėnesį...

„Huracan Coffee“ atsisako grynųjų, konkurentai nesupranta Premium 23

Kavinių ir kavos parduotuvių tinklas „Huracan Coffee“ netrukus visiškai atsisakys grynųjų pinigų ir priims...

Smulkieji atranda kitų vietų: klientų srautus garantuoja ne tik prekybos centrai Premium

Modernėjantys didmiesčių turgūs tampa startu ne tik verslui, bet ir jo plėtrai. Vis dėlto ne kiekvienas...

„Kesko Senukai Lithuania“ išmokėjo 6,3 mln. Eur dividendų

Didmeninės ir mažmeninės prekybos statybos ir remonto darbams skirtomis medžiagomis, sodininkystės...

VMI pradėjo pokalbius su įtartinais 194 maitintojais 6

Po šių metų pirmąjį ketvirtį atliktos 2017 m. įmonių finansų analizės į mokesčių inspekcijos akiratį buvo...

Vilniaus stoties gaivinimo vizija: įspūdinga, bet niekas neaišku Premium 12

AB „Lietuvos geležinkeliai“ (LG) ir Vilniaus m. savivaldybės planas atgaivinti stoties rajoną į valstybės...

Statyba ir NT
2018.06.13
Negavusi „Marks & Spencer“ patalpų „Huracan Coffee“ rado kitą vietą Gedimino pr. Premium

UAB „Šviežia kava“, valdanti kavinių ir kavos parduotuvių tinklą „Huracan Coffee“, iš „Kristianos“...

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau