Vienišiai „Alibaboje“ apsipirko už 14,3 mlrd. USD

Publikuota: 2015-11-12
„Alibabos“ darbuotojai pozuoja prie ekrano, rodančio Vienišių dienos prekybos rezultatus. Kimo Kyung-Hoono („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
„Alibabos“ darbuotojai pozuoja prie ekrano, rodančio Vienišių dienos prekybos rezultatus. Kimo Kyung-Hoono („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
„Verslo žinios“

Vienišių diena tituluojama lapkričio 11-oji į e. komercijos milžinės „Alibabos“ virtualias kasas suguldė 14,3 mlrd. USD – 60% daugiau nei pernai.

VŽ trečiadienį rašė, kad jau iki vidurdienio prekių buvo parduota už 9 mlrd. USD, kai pernai visos dienos apyvarta siekė 9,3 mlrd. USD.Šiemet per pirmas 90 minučių jau buvo parduota už 5 mlrd. USD.

Vienišių diena buvo sugalvota kaip atsvara Valentino dienai tiems, kurie neturi poros. Simboliškai pasirinkta ir data – 11-11. Ši šventė itin išpopuliarėjo Kinijoje, o vėliau su „Alibaba“ priešakyje tapo masinio vienos dienos išpardavimo simboliu.

Jackas Ma, milžinės vadovas, šiais metais norėjo pasinaudoti lapkričio 11-ąja ir „Alibabą“ paversti tarptautinės prekybos, ne tik Kinijos gamintojų, platforma, rašo „Bloomberg“.

Vienišių dieną trečdalis prekių buvo nupirkta ne iš vietos gamintojų ar pardavėjų. Sąrašo viršuje, tarp perkamiausių, puikavosi tokie ženklai kaip „Nike“ ir „Levis“.

„Alibaba“ yra ta vieta, kur gali augti JAV ir Europos prekių ženklai, – komentuoja Keith Anderson, rinkos tyrimų kompanijos „Profitero“ viceprezidentė.

Kita vertus, rezultatai nesužavėjo investuotojų, kurie vis dėlto, rodos, labiau dėmesį kreipė į prastėjančius pagrindinės kompanijos rinkos Kinijos makroekonomikos rodiklius nei vienos dienos rekordą. „Alibabos“ akcijos vertė Niujorko biržoje prekybos pabaigoje buvo kritusi 1,9%, iki 79,85 USD.

FOTOGALERIJA „Alibaba“ Vienišių diena pasiekė savo pardavimų rekordą per (29 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Palygino maisto prekių kainas 12 ES šalių

Teisingumo ministerija ir Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba užsakė maisto prekių kainų palyginimo...

Naujas VŽ leidinys: „Prekybos sektoriaus apžvalga 2018“

„Verslo žinios“ pradeda leisti specializuotas sektorių apžvalgas. Pirmoji – „Prekybos sektoriaus apžvalga...

Paaiškėjo konkurso užimti „Keliauk Lietuvoje“ vadovo postą nugalėtojas

Ūkio ministerijos skelbtą konkursą užimti viešosios įstaigos „Keliauk Lietuvoje“ direktoriaus postą, VŽ...

Investicija į naują „Ogmios“ grupės prekybos centrą Pilaitėje – 75 mln. Eur 1

„Ogmios“ grupei priklausanti UAB „Trečioji kregždė“ naujo prekybos centro statybą Vilniaus Pilaitės...

Apsaugotas dizainas atveria kelius investicijoms Rėmėjo turinys

Gediminas Nemanis, UAB „Rubbee“ direktorius, pokalbyje apie naujų produktų kūrimą ir jų dizaino apsaugą...

Birštone – milijoninės investicijos į sanatorijų plėtrą Premium

Birštone sparčiai augantis turistų srautas skatina šio kurorto sveikatingumo centrus plėstis ir atsinaujinti.

6 vietinių turistų tipai  5

Kokie turistai keliauja po Lietuvą? Kaip skiriasi skirtingų keliautojų segmentų poreikiai ir galimybės?...

Tyrimas: 70% lietuvių ilgąsias atostogas leidžia Lietuvoje, 27% nuomojasi būstą iš privačių asmenų 2

Lietuvos gyventojai po savo šalį bent su viena nakvyne keliauja vidutiniškai 4 kartus per metus, vienai...

„Pigu“ finansų analizė: EBITDA žemumose, pinigų srautas iš pagrindinės veiklos lieka teigiamas Premium 7

Elektroninės komercijos lyderės Baltijos šalyse „Pigu“ finansinių metų, kurie baigėsi 2018 m. kovo 31 d.,...

Ekspertai: „Lidl“ šiemet pagal pardavimus aplenks „Norfą“ Premium 16

Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas „Lidl Lietuva“ 2018 finansiniais metais pagal pardavimų apimtį aplenks...

Vilniaus centre atidaryta naujos kartos „SportsDirect.com“ parduotuvė 1

Vilniaus Gedmino pr. duris atvėrė naujos koncepcijos „SportsDirect.com“ parduotuvė. Lietuva tapo pirmąja...

Inovacijos iš esmės transformuos mūsų kasdienį apsipirkimą 3

Prekybos sektoriuje vis didesnį vaidmenį vaidina ne parduodamas produktas, o pirkėjo patirtis įsigyjant jį.

Alytaus rajono savivaldybė gyventojams išdalins 750 dūmų detektorių 1

Alytaus rajono savivaldybė su ugniagesiais vykdo prevencinę akciją, kurios metu gyventojams ruošiasi...

TOP20 didžiausių odontologijos įmonių pagal 2017 m. pajamas 2

VŽ sudarė daugiausia pajamų pernai gavusių odontologijos paslaugų įmonių dvidešimtuką. Sąrašo viršūnėje – UAB...

Lietuva vėl tikisi sėkmingos šalies reklamos Kinijoje

Lietuvą kaip patrauklią turizmui šalį kinams reklamuos Kinijos kelionių agentūra „Shanghai Ctrip Commerce...

Rinkodara
2018.12.15
6 įtartinų e. parduotuvių požymiai

Nacionalinis kibernetinio saugumo centras (NKSC) įspėja, kad prieš šventes ir šventiniu laikotarpiu,...

Technologijos
2018.12.15
Prekyba: apyvartų augimas 2019 m. šiek tiek sulėtės, bet liks solidus Premium

Didelis iššūkis prekybos tinklams ir toliau bus jiems metami kaltinimai dėl kylančių kainų, nes 2019 m.

Verslo klasė
2018.12.15
„Dalinuosi.lt“ keliasi į „Topo centro“ parduotuves 1

„Dalinuosi.lt" daiktų nuomos platforma pasipildė ir kai kuriomis „Topo centro“ prekėmis. Nuo šios savaitės...

Šiauliečiai, nutarę kosmetika prekiauti „rimčiau“, įsiprašė pasimokyti į „Amazon“ Premium 1

E. komercijoje yra aibė tiek pirkėjui, tiek pardavėjui procesus palengvinančių sprendimų, kuriuos būtų galima...

„Pigu“ naujus terminalus įrengė „Rimi“ parduotuvėse

Sparčiai besiplečianti elektroninė parduotuvė „Pigu“ pasiūlė naują prekių atsiėmimo būdą – „Pigu“ terminalus.

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau