„Kruzas Nordic Cosmetics Distribution“ prisijungė „Aistruolę“

Publikuota: 2015-11-11
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
 

Didmeninės prekybos kosmetika UAB „Kruzas Nordic Cosmetics Distribution“ oficialiai prisjungė UAB „Aistruolė“, kurios 100% akcijų jie ir taip valdė.

Visas „Aistruolės“ turtas, teisės ir pareigos perėjo „Kruzas Nordic Cosmetics Distribution“. Pokyčiai užregistruoti Registrų centre.

„Aistruolė“ įkurta 2001 m. Kaip skelbiama bendrovės tinklalapyje, pagrindinė veikla – prekyba pigesne kosmetika. Šiuo metu ji valdo dvi parduotuves Vilniuje ir vieną Kaune. Dirba 12 žmonių.

„Kruzas Nordic Cosmetics Distribution“, kurios pagrindinė veikla didmeninė prekyba kosmetika ir parfumerija, veiklą pradėjo 1991 m. Tada atidarė kosmetikos bei parfumerijos parduotuvių tinklą „Sarma“.

2004 m. mažmeninis kosmetikos parduotuvių tinklas „Sarma“ parduotas įmonei „Douglas Group“.

Dabar „Kruzas NCD“ viena didžiausių kosmetikos ir parfumerijos gaminių importo ir didmeninės prekybos įmonių Baltijos šalyse. 2007 m. „Kruzas NCD“ įkūrė Latvijoje antrinę įmonę SIA „Kruzas NCD“, 2009 m. gegužę pradėtas darbas ir Estijoje. Baltijos šalyse šiuo metu dirba 75 žmonės.

2013 m. įmonės apyvarta siekė daugiau nei 8 mln. Eur.

Šiandien įmonė atstovauja tokiems prekės ženklams kaip „Bourjois“, „Coty“, „A.Puig“, „Ales Groupe“, „Sarantis“.

2014 m. suomių įmonė „Berner Ltd.“ tapo vienintele „Kruzas Nordic Cosmetics Distribution“ akcininke – savo dalį pardavė buvęs pagrindinis akcininkas Tadas Karosas.

Registrų centro duomenimis, 2014 m. „Aistruolės“ pajamos buvo 347.000 Eur, patirtas 5.165 Eur nuostolis. „Kruzas Nordic Cosmetics Distribution“ 2014 m. pajamos siekė 940.000 Eur, pelnas – 530.000 Eur.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Prekės ženklo kūrimas: nuo ko pradėti 1

Prekės ženklo kūrimo procesą sudaro keli etapai, tačiau verslo naujokai nelinkę jo sureikšminti, nes...

Gazelė
2019.06.22
„Sainsbury‘s“ įrengs daugkartinės taros papildymo vandeniu stovus

Jungtinės Karalystės mažmeninės prekybos tinklas „Sainsbury‘s“ 326 parduotuvėse įrengs vandens talpyklas, iš...

Prekyba
2019.06.22
Įmonių grupės „Sanitex“ grynasis pelnas išaugo 134% Premium 8

Įmonių grupės „Sanitex“ grynasis pelnas 2018 m. siekė 20,37 mln. Eur ir buvo 134% didesnis nei 2017 m., kai...

Prekyba
2019.06.21
Atidarė „Depo“ parduotuvę Kaune 17

Latvijos apdailos, statybinių medžiagų ir sodo prekių tinklas „Depo DIY“ penktadienį Kaune, prie Vakarinio...

Prekyba
2019.06.21
Užsienio prekybos deficitas pernai buvo 2,67 mlrd. Eur 7

Pernai Lietuvos eksportas sudarė 28,27 mlrd. Eur, importas – 30,94 mlrd. Eur. užsienio prekybos deficitas...

Verslo aplinka
2019.06.21
„Adidas“ bandymas apginti registruotą prekės ženklą baigėsi nesėkme Premium

Vokietijos sportinės aprangos gamintojai „Adidas“ nepavyko apginti savo įregistruoto trijų brūkšnelių prekės...

Rinkodara
2019.06.21
„Rimi“ pasiūlys savarankiško skenavimo paslaugą, „Maximoje“ pasiteisino Premium 9

Prekybos tinklui „Maxima“ dviejose populiariausiose parduotuvėse įdiegus savarankiško pirkinių skenavimo...

Prekyba
2019.06.21
„Iki“ šviežių skyrių sąnaudos išaugo, bet sugrąžino pirkėjus Premium 1

Vilniaus Antakalnio mikrorajone pertvarkęs 1.000 kv. m dydžio supermarketą prekybos tinklas „Iki“ sulaukė 6%...

Prekyba
2019.06.21
Maisto teisė: gamintojų laukiantys svarbiausi pokyčiai Premium

Netrukus visos Europos Sąjungos (ES) lygmeniu įsigalios šūsnis teisės aktų, reglamentuojančių maisto produktų...

Pramonė
2019.06.20
Susitarusios nekonkuruoti įmonės stengiasi nuslėpti kartelius 

Kartelinius susitarimus bendrovės įprastai sudaro siekdamos išvengti tarpusavio konkurencijos ir uždirbti...

Prekyba
2019.06.20
„Media bitės“ dalį pelno skirs dividendams Premium

UAB „Media bitės“, leidžiančios žurnalą „Žmonės“, pardavimo pajamos praėjusiais metais sudarė 5,45 mln. Eur.

Rinkodara
2019.06.20
Lietuviškas prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje pelnė įvertinimą

Prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje rengiamuose apdovanojimuose „Rinkos perlas“ pelnė sidabro medalį.

Rinkodara
2019.06.19
„Aprangos“ grupė pertvarko „premium“ parduotuves Premium 1

Pagrindiniai pokyčiai susiję su „Emporio Armani“ tinklo parduotuvėmis, kurių asortimentas perkeliamas į...

Prekyba
2019.06.19
SEB ir „Danske Bank“ patirtys, kaip didinti klientų pasitenkinimą Premium 2

Kelerius metus eksperimentavęs, SEB bankas šiemet visus savo klientų konsultavimo skyrius vertina ne pagal...

Rinkodara
2019.06.18
„Pigu“ taikytos nuolaidos – vėl priežiūros tarnybos akiratyje Premium 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, gavusi vartotojų nusiskundimus, atliko tyrimą dėl UAB „Pigu“...

Rinkodara
2019.06.18
FNTT išaiškino e. parduotuvę, slėpusią realias pajamas

Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos (FNTT) Vilniaus apygardos valdybos tyrėjai kartu su Vilniaus apygardos...

Prekyba
2019.06.18
„Maxima“ turi naują atstovę spaudai 13

Didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Maxima LT“ atstovo ryšiams su visuomene pareigas pradėjo eiti Rima...

Vadyba
2019.06.18
Vietoj „Elektromarkt“ Vilniaus „Akropolyje“ kuriasi „Topo centras“ Premium 18

Buitinės technikos ir elektronikos tinklui „Elektromarkt“ uždarius vieną didžiausių parduotuvių, pozicijas...

Prekyba
2019.06.18
„Huawei“: JAV apribojimai mums kainuos 30 mlrd. USD 19

Dėl JAV veiksmų, nukreiptų prieš „Huawei“, kompanija šiemet negaus beveik 30 mlrd. USD planuotų pajamų,...

Paslaugos
2019.06.17
Latvija ketina leisti alkoholiu prekiauti internete 4

Latvijos ekonomikos ministerija parengė alkoholinių gėrimų apyvartos įstatymo pataisų projektą, kuris leistų...

Prekyba
2019.06.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau