Į „Senukų“ rankas pereina „K-Rauta“ tinklo valdymas

Publikuota: 2015-11-04
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
 

Statybos, remonto ir buities prekių tinklas „Senukai“ perima parduotuvių tinklo „K-Rauta” Latvijoje ir Estijoje valdymą iš Skandinavijos koncerno „Kesko“.

„Kesko“ ir „Senukai“ centralizuoja savo statybos ir namų apyvokos prekių prekybos verslo valdymą Baltijos šalyse ir Baltarusijoje bei jį sutelkia „Senukų“ bendrovėje. Antrinė koncerno „Kesko“ bendrovė „Rautakesko OY“ pagal lapkričio 3 d. pasirašytą susitarimą perleis „Senukams“ 16 parduotuvių tinklo „K-Rauta“ Latvijoje ir Estijoje valdymą. Susitarimui dar turės pritarti šių šalių konkurencijos institucijos.

Pasak „Senukų“ prezidento Artūro Rakausko, šis susitarimas – tai naujas etapas tinklo istorijoje, kuris atvers dar daugiau galimybių tarptautinei plėtrai. Pagal patvirtintą plėtros strategiją bus optimizuoti „Senukų“ pirkimo, pardavimo, logistikos procesai visose Baltijos šalyse ir Baltarusijoje, o visi tinklo prekybos centrai veiks pagal vieningą verslo modelį.

„Susitarimas suteiks mums daugiau galimybių paspartinti pelningą verslo augimą Baltijos ir Baltarusijos rinkose, kur mes ir dabar jau esame aiškūs rinkos lyderiai“, – šiandien per biržą išplatintame pranešime cituojamas ir Terho Kalliokoski, „Kesko“ Namų apyvokos ir specialių prekių prekybos departamento vadovas.

2003 m. „Rautakesko“ įsigijo 50% „Senukų“ akcijų. Pagal strateginės partnerystės sutartį valdymo teisės liko „Senukams“.

Lietuvoje „Senukų“ tinklas valdo 84 „Senukų“ ir „Statybų duonos“ parduotuves, taip pat elektroninę parduotuvę. Tinklo apyvarta Lietuvoje pernai pasiekė 312,6 mln. Eur – 19,1% daugiau nei 2013 metais (262,4 mln. Eur). Baltarusijoje „Senukai” valdo didžiausią statybos, ūkio ir buities reikmenų prekybos tinklą „OMA”, kurį šiuo metu sudaro 11 parduotuvių.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Plastikinės „Rimi“ lojalumo kortelės užleidžia vietą išmaniesiems telefonams 15

Prekybos tinklo „Rimi“ lojalumo kortele telefone jau gali naudotis ir „Apple“ telefonų turėtojai.

Rinkodara
2019.09.19
„Maxima“ uždaro parduotuvę Totorių g., Vilniuje  14

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ uždaro savo parduotuvę Totorių g., Vilniuje, kuri šioje vietoje veikia...

Prekyba
2019.09.19
R. Berankis su „Birštono mineraliniais vandenimis“ bylinėjasi dėl 87.500 Eur 11

Tenisininkas Ričardas Berankis su „Birštono mineraliniais vandenimis“ bylinėjasi dėl 87,500 Eur.

Rinkodara
2019.09.19
„Maxima“ teisme bando užkirsti kelią „Lidl“ statyboms 36

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ Estijoje užginčijo Vokietijos prekybininko „Lidl“ detalųjį planą,...

Prekyba
2019.09.19
Juodajame sąraše – rinkodaros kabliukai „nemokamai“ ir „pasiūlymai tik šiandien“ Premium 6

Nuo šio rugsėjo įsigaliojo didesnės baudos už reklamos ir komercinės veiklos pažeidimus. Jos jau už pirmąjį...

Rinkodara
2019.09.19
Klaipėdiečiai sukūrė dizaino „daktarą“ – už mėnesio abonementą atliks neribotai darbų Premium 1

Skaitmeninės rinkodaros priemonėms užimant svarbią vietą reklamos ir komunikacijos strategijose, šios srities...

Gazelė
2019.09.19
Naujos baudos prekybininkams: iki 3% metinių pajamų 5

Įsigaliojo Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo pataisos, numatančios maksimalius...

Prekyba
2019.09.18
Rezervacijų nišą užpildė „Treatwell“ ir „Pasiutus lapė“ Premium 4

Internetinės registracijos ir salono valdymo sistemas kirpykloms, grožio salonams, SPA įstaigoms teikiančios...

Prekyba
2019.09.18
„Rimi“ ir „Profisa“ sulaukė baudos už prekybą nesaugiais žaislais 4

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nustatė, kad UAB „Profisa“ ir UAB „Rimi Lietuva“ teikė į...

Prekyba
2019.09.18
„Vilniaus duona“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Strateginės komunikacijos agentūra „Adverum“ ir UAB „Vilniaus duona“ pasirašė komunikacijos paslaugų teikimo...

Rinkodara
2019.09.18
E. prekybos PVM direktyva apsunkins kiniškų siuntų kelią į Europą  Premium 13

2017 m. gruodžio 5 d. Europos Sąjungos (ES) mastu priimta vadinamoji elektroninės prekybos PVM direktyva,...

Prekyba
2019.09.18
Po konkurentų šūvio reklamose „Cbet“ valdytoja registruoja prekės ženklus Premium 6

Lošimų bendrovė „Tete-a-tete kazino“, valdanti prekės ženklą „Cbet“, pateikė registruoti daugiau nei 10...

Rinkodara
2019.09.17
„Iki“ atidarė mokymų centrą Klaipėdoje 4

Prekybos tinklas „Iki“, metų pradžioje atidaręs pirmą „Iki akademiją“ Vilniuje, dabar tokį pat mokymų centrą...

Prekyba
2019.09.17
Prekybos plotų statistika: Vilnaus atotrūkis nuo regionų sumažėjo

Mažmeninės prekybos įmonėms 2018 m. pabaigoje priklausė 16.400 parduotuvių (0,3% daugiau negu 2017 m.). Jų...

Prekyba
2019.09.17
„airBaltic“ rinkodaros šūvis: Baltijos šalių vėliavomis nuspalvinti lėktuvai 21

Šiandien „Vilniaus“ vardu pavadintas ir Lietuvos vėliavos spalvomis nudažytas oro linijų bendrovė „airBaltic“...

Rinkodara
2019.09.16
„Moneta International“ pakeitė pavadinimą 3

Mokėjimo paslaugas teikianti tarptautinė bendrovė „Moneta International“ nuo rugsėjo 10 d. veikia nauju...

Rinkodara
2019.09.16
„Sportland LT“ pelnas augo beveik dvigubai iki 3 mln. Eur

UAB „Sportland LT“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 2,924 mln. Eur grynojo pelno – beveik dvigubai...

Prekyba
2019.09.16
E. Sesemannas: „Rimi“ Lietuvoje siekia aukštesnės pozicijos Premium 10

Edgaras Sesemannas, „Rimi Baltic“ generalinis direktorius, interviu VŽ sako, kad į skaitmeninimo...

Prekyba
2019.09.16
J. J. Komaras: milijardas mažų degtinės buteliukų Premium

Lenkai kiekvienais metais išgeria vis daugiau alkoholio. Kartu keičiasi stipraus alkoholio gėrimo įpročiai ir...

Verslo klasė
2019.09.15
„Facebook“ skaitmeninė valiuta: keisis ir e. parduotuvės 3

Socialinio tinklo „Facebook“ dar tik planuojama paleisti kriptovaliuta „Libra“ sulaukia kritikos iš duomenų...

Prekyba
2019.09.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau