„Eurovaistinė“: pusę parduodamų prekių jau sudaro ne vaistai

Publikuota: 2015-10-28
Ingrida Damulienė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Ingrida Damulienė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
 

Vartotojų rūpesnis sveikata Lietuvoje didėja, taip pat ir daugėja ir norinčių ja rūpintis prevenciškai, pastebi vaistinių tinklas „Eurovaistinė“. Pasak bendrovės, tuo pačiu vaistinėse sparčiai daugėja higienos, grožio, kosmetikos prekių pardavimai.

„Mes juokaujame, kad iš vaistinių po truputį tampame „sveikatinėmis“, nes pusė parduodamų prekių – grožio bei sveikatos prekės“, – sako Ingrida Damulienė, „Eurovaistinės“ valdybos pirmininkė.

Pasak jos, tai nereiškia, kad vaistų žmonės nebeperka, kad jų nereikia. Pardavimų tendencijos šiuo atžvilgiu nesikeičia: 74% įsigyjamų vaistų yra receptiniai, 26% nereceptiniai.

Tačiau sparčiai auga higienos, grožio prekių, vitaminų ir maisto papildų pardavimai.

„Šiemet burnos higienos priemonių pardavimai augo 20%, kosmetikos priemonių – 14%, higienos prekės – 5%“, – vardina p. Damulienė.

Įtaką tokiai statistikai, anot „Eurovaistinės“ valdybos pirmininkės, daro ir pačios bendrovės asortimento formavimas, taip pat vaistinių specifika, galimybė edukuoti pirkėją, jam patarti. Pavyzdžiui, burnos higienos prekių pardavimui esą įtaką tikrai daro vaistininkų patarimai ir aiškinimas, kaip taisyklingai reikėtų šios higienos laikytis.

„Didžiuosiuose prekybos centruose niekas tuo neužsiima, edukuoja tik odontologai ir mes“, – sako p. Damulienė.

Pasak jos, be vaistų „Eurovaistinėse“ gausiai perkama vitaminai ir mineralai, veido kremai, šampūnai ir dantų pastos. Būtent ne vaistai sudaro ir didžiąją dalį (90%) bendrovės pardavimų internetu.

Rinkos tyrimai rodo, kad vartotojai Lietuvoje sveikatai linkę išleisti daugiau, didėja ir apsilankymų pasak gydytojų skaičius. Pasak p. Damulienės, „Eurovaistinės“ pardavimai taip pat auga. Per 9 šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, tinklo pardavimai išaugo 6,6%, iki 144 mln. Eur.

„Vilniaus prekybos“ valdomos „Eurovaistinės“ tinklą šiuo metu sudaro 265 vaistinės. Bendrovės skaičiuoja, kad per mėnesį tinkle apsilanko 1,5 mln. lankytojų. Apsilankymų dažnis šiemet kiek sumažėjo, tačiau vidutinis pirkėjo krepšelis, pasak vadovės, išaugo 5,5%, tai reiškia, kad perkama gausiau.

FOTOGALERIJA WEB „Eurovaistinė“: pusę pardavimų sudaro ne vaistai (19 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Vilniaus reputacija socialiniuose tinkluose – viena pozityviausių Europoje 4

Vilnius – vienas iš penkių Europos miestų, kurių reputacija skaitmeninėje erdvėje yra pozityviausia, rodo...

Rinkodara
2019.06.16
Prancūzų elektronikos prekių tinklas „Boulanger“ apsipirko

Prancūzijos elektronikos prekių tinklas „Boulanger“ įsigijo savo konkurentus Belgijoje „Krefel“ ir „Hifi...

Prekyba
2019.06.16
Ką apie pirkėjų norus žinanti „Amazon“ pataria smulkiesiems

„Amazon“ pranešė apie 10 fizinių parduotuvių JK tinklą, kurį kuria specialiai smulkiųjų produkcijai. Bendrovė...

Gazelė
2019.06.15
 Didžiausios lauko reklamos klaidos

Lauko reklama vėl atsikovoja pozicijas, kurias buvo užleidusi skaitmeninei reklamai. Kad statiškas stendas...

Gazelė
2019.06.15
Registruoja „Maxima Express“ prekės ženklą 1

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ Valstybiniam patentų biurui pateikė prašymą registruoti prekės ženklą...

Prekyba
2019.06.14
Buvo sutrikęs automatinis pavedimų įskaitymas į „Circle K“ korteles 1

Kai kurie degalinių tinklo „Circle K“ klientų pavedimai kelias dienas automatiškai nepatekdavo į įmonės...

Prekyba
2019.06.14
Dėl persekiojimo už kritiką prašo pradėti ikiteisminį tyrimą žemės ūkio ministro atžvilgiu 2

Penktadienį agroverslo naujienų portalas „Agroeta“ kreipėsi į Evaldą Pašilį, generalinį prokurorą, dėl...

Rinkodara
2019.06.14
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko reklamos partnerius

„Lietuvos geležinkelių“ prekės ženklo atnaujinimu ir naujų grupės įmonių veiklos prekės ženklų sukūrimu...

Paslaugos
2019.06.14
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 24

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
„Pigu“ ir „Kesko Senukai Digital“ – vadovybių pasikeitimai Premium 17

Dviejų konkuruojančių elektroninės komercijos bendrovių pagrindinių vadovų gretose pastaruoju metu vyksta...

Prekyba
2019.06.14
„Amber Food“ krepšelyje – naujas restoranų prekės ženklas Premium 6

Vienas Lietuvos maitinimo rinkos banginių, pusšimtį taškų valdanti UAB „Amber Food“, įsigijo sostinėje...

Paslaugos
2019.06.14
„Zaros“ savininkei „Inditex“ plėtra garantavo rekordinius pardavimus

Didžiausia pasaulyje drabužių prekybininkė „Inditex“ skelbia rekordinius pirmojo ketvirčio rezultatus.

Prekyba
2019.06.13
„PwC“ pasaulinė vartotojų apklausa rodo, kaip keičiasi pirkimo įpročiai 1

Pirkėjai nori viską gauti greitai, patogiai ir nemokamai, rodo „PwC“ atlikta „Pasaulinė vartotojų apklausa“.

Prekyba
2019.06.13
„Tez Tour“ tęsia bendradarbiavimą su ligšioliniais komunikacijos partneriais

Kelionių organizatorius „Tez Tour“ ir toliau dirbs su komunikacijos partneriais UAB „VIP Viešosios...

Paslaugos
2019.06.13
„Mineralinių vandenų“ pelnas sumažėjo pusantro karto Premium 5

Didmeninės prekybos alkoholiniais gėrimais ir tabako gaminiais bendrovė „Mineraliniai vandenys“ 2018 m.

Prekyba
2019.06.13
A. Zabarauskas: paprastumas buvo G. Nausėdos pamatinis principas Premium 2

Apie išrinktojo prezidento ir kitų dviejų lyderių rinkimų kampanijų stipriąsias ir silpnąsias puses diskutavę...

Rinkodara
2019.06.13
„Publicum“ rezultatai: augo ir pajamos, ir pelnas

Tarptautinei „Havas“ grupei priklausanti Lietuvos strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ praėjusiais...

Rinkodara
2019.06.13
„Telia Lietuva“ atnaujino prekės ženklo šūkį 18

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nuo šiol naudos naują šūkį – „Įdomiau – tik gyvenimas“. Su šiuo...

Rinkodara
2019.06.13
„Clinic 212“ augino ir pajamas, ir pelną 4

Bendros kūrybinės agentūros „Clinic 212“ ir jos valdomos skaitmeninio turinio kūrybos agentūros „Enter“...

Rinkodara
2019.06.12
Kaip be didelių pinigų sukurti prekės ženklą, bet kad šis būtų veiksmingas Premium 2

Verslo pradžioje prekės ženklui dažnai skiriama nedaug dėmesio, tačiau vis dažniau jau ir smulkieji supranta,...

Gazelė
2019.06.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau