„Eurovaistinė“: pusę parduodamų prekių jau sudaro ne vaistai

Publikuota: 2015-10-28
Ingrida Damulienė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Ingrida Damulienė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
 

Vartotojų rūpesnis sveikata Lietuvoje didėja, taip pat ir daugėja ir norinčių ja rūpintis prevenciškai, pastebi vaistinių tinklas „Eurovaistinė“. Pasak bendrovės, tuo pačiu vaistinėse sparčiai daugėja higienos, grožio, kosmetikos prekių pardavimai.

„Mes juokaujame, kad iš vaistinių po truputį tampame „sveikatinėmis“, nes pusė parduodamų prekių – grožio bei sveikatos prekės“, – sako Ingrida Damulienė, „Eurovaistinės“ valdybos pirmininkė.

Pasak jos, tai nereiškia, kad vaistų žmonės nebeperka, kad jų nereikia. Pardavimų tendencijos šiuo atžvilgiu nesikeičia: 74% įsigyjamų vaistų yra receptiniai, 26% nereceptiniai.

Tačiau sparčiai auga higienos, grožio prekių, vitaminų ir maisto papildų pardavimai.

„Šiemet burnos higienos priemonių pardavimai augo 20%, kosmetikos priemonių – 14%, higienos prekės – 5%“, – vardina p. Damulienė.

Įtaką tokiai statistikai, anot „Eurovaistinės“ valdybos pirmininkės, daro ir pačios bendrovės asortimento formavimas, taip pat vaistinių specifika, galimybė edukuoti pirkėją, jam patarti. Pavyzdžiui, burnos higienos prekių pardavimui esą įtaką tikrai daro vaistininkų patarimai ir aiškinimas, kaip taisyklingai reikėtų šios higienos laikytis.

„Didžiuosiuose prekybos centruose niekas tuo neužsiima, edukuoja tik odontologai ir mes“, – sako p. Damulienė.

Pasak jos, be vaistų „Eurovaistinėse“ gausiai perkama vitaminai ir mineralai, veido kremai, šampūnai ir dantų pastos. Būtent ne vaistai sudaro ir didžiąją dalį (90%) bendrovės pardavimų internetu.

Rinkos tyrimai rodo, kad vartotojai Lietuvoje sveikatai linkę išleisti daugiau, didėja ir apsilankymų pasak gydytojų skaičius. Pasak p. Damulienės, „Eurovaistinės“ pardavimai taip pat auga. Per 9 šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, tinklo pardavimai išaugo 6,6%, iki 144 mln. Eur.

„Vilniaus prekybos“ valdomos „Eurovaistinės“ tinklą šiuo metu sudaro 265 vaistinės. Bendrovės skaičiuoja, kad per mėnesį tinkle apsilanko 1,5 mln. lankytojų. Apsilankymų dažnis šiemet kiek sumažėjo, tačiau vidutinis pirkėjo krepšelis, pasak vadovės, išaugo 5,5%, tai reiškia, kad perkama gausiau.

FOTOGALERIJA WEB „Eurovaistinė“: pusę pardavimų sudaro ne vaistai (19 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Daugiausiai Lietuvoje išleidžia airių turistai, taupiausi – latviai ir estai

2017 m. į Lietuvą su viena ar daugiau nakvynių atvykę užsieniečiai išleido 871,5 mln. Eur – 8,1% daugiau nei...

Šiukštu, tik nespauskite eurais! 1

Praleidęs smagias atostogas užsienyje retas susimąsto, kad grynindamas pinigus ar atsiskaitydamas mokėjimo...

Finansai
2018.06.23
Lietuviai apsipirkimui užsienyje išleidžia daugiausia iš Baltijos šalių 2

Lietuviai apsipirkimui užsienyje išleidžia daugiausia pinigų iš visų Baltijos šalių. Daugiausia lietuviai ir...

Čekių loterija atnešė beveik 2 mln. Eur papildomų mokesčių į biudžetą 8

Praėjusių metų pabaigoje prasidėjusi čekių loterija į valstybės biudžetą papildomai atnešė 1,85 mln. Eur...

Finansai
2018.06.23
Lietuvos eksportas per metus paaugo 16,8% 10

2017 m. prekių eksportuota už 26,41 mlrd. Eur, importuota už 28,52 mlrd. Eur, tad Lietuvos užsienio prekybos...

„Maximai LT“ nepavyko apskųsti 15.000 Eur baudos

Mažmeninės prekybos tinklą „Maxima“ valdančiai bendrovei „Maxima LT“ nepavyko apskųsti Valstybinės vartotojų...

Smulkieji išlaukia progos: parduotuvę Vilniaus senamiestyje įkūrė už 2.000 Eur Premium

Nedideli gamintojai, jau pažįstami savo pirkėjui, atsisako brangiai nuomojamų prekybos vietų ir pasikliauna...

Įsigaliojo ES muitai amerikietiškai produkcijai

Penktadienį įsigaliojo ES muitai, kuriuos Europa įvedė kaip atsaką į JAV prezidento Donaldo Trumpo agresyvią...

Verslo aplinka
2018.06.22
Iš darbdavio įsigijęs nuostolingą verslo dalį, per metus pastatė įmonę ant kojų Premium

Turėti tik vieną pirkėją yra rizikinga, tačiau būti priklausomam nuo vienintelio tiekėjo – rizika ne ką...

Verslo pusryčių tema – draudimų ir reguliavimo pasekmės verslui Rėmėjo turinys 2

Praėjusį trečiadienį asociacija „American Chamber of Commerce in Lithuania“ pakvietė verslininkus į...

Verslo aplinka
2018.06.22
„Kesko Senukai“ perka e. prekybos grupę „1A“ 11

Prekybos tinklas „Kesko Senukai“ taps didžiausiu Baltijos šalyse veikiančios e. prekybos grupės „1A“...

„Kesko Senukai“ Vilniuje atidarys statybų profesionalams skirtą prekybos erdvę-sandėlį 5

Kitą savaitę „Kesko Senukai“ Vilniuje atidarys statybų 1,5 mln. Eur kainavusį, specialistams bei statantiems...

Išpasakojo didžiausio istorijoje lietuvių pirkinio užsienyje detales Premium 10

Sunkiai pasiekiami sandorio įgyvendinimo terminai, gyvenimas lėktuvuose ir automobiliuose, kreivokas švedų...

Rinkos
2018.06.20
„Neste Lietuva“ šiemet planuoja plėsti degalinių tinklą 4

Suomijos kapitalo automatinių degalinių tinklą valdanti bendrovė „Neste Lietuva“ šiemet planuoja atidaryti...

EVD: Konkurencijos taryba tiria vaistinių kainas bei susijusius įkainius 2

Kovo pabaigoje tyrimą dėl šalyje veikiančių vaistinių tinklų galimo kartelinio susitarimo pradėjusi...

Po muitų Kinijai atvėso JAV verslo palankumas Trumpui Premium

Donaldui Trumpui, JAV prezidentui, praėjusią savaitę paskelbus apie muitų kiniškoms prekėms paketą, o,...

Verslo aplinka
2018.06.19
Kai kurios „Lidl“, „Maxima“, „Rimi“ parduotuvės vasarą dirba ilgiau

Atsižvelgdami į pirkėjų srautus vasarą, prekybos tinklai ilgina darbo laiką kai kuriose parduotuvėse...

VVTAT nubaudė „Norfą“

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) skyrė sankciją UAB „Norfos mažmena“ už nesąžiningą...

Tobula vieta lentynoje – šalia didžiųjų ženklų, sėkmės kodas – akcija Premium

Nors vartotojai ir teigia, kad nori didelio produktų pasirinkimo, iš tiesų tai juos dažniau vargina, nei...

Rinkodara
2018.06.18
„Barboros“ ir „Assorti“ prekių išvežiojimo sprendimų palyginimas Premium

Elektroninės prekybos maisto produktais versle reikšmingą kaštų dalį sudaro prekių pristatymas. Šio verslo...

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau