„Eurovaistinė“: pusę parduodamų prekių jau sudaro ne vaistai

Publikuota: 2015-10-28
Ingrida Damulienė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Ingrida Damulienė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
 

Vartotojų rūpesnis sveikata Lietuvoje didėja, taip pat ir daugėja ir norinčių ja rūpintis prevenciškai, pastebi vaistinių tinklas „Eurovaistinė“. Pasak bendrovės, tuo pačiu vaistinėse sparčiai daugėja higienos, grožio, kosmetikos prekių pardavimai.

„Mes juokaujame, kad iš vaistinių po truputį tampame „sveikatinėmis“, nes pusė parduodamų prekių – grožio bei sveikatos prekės“, – sako Ingrida Damulienė, „Eurovaistinės“ valdybos pirmininkė.

Pasak jos, tai nereiškia, kad vaistų žmonės nebeperka, kad jų nereikia. Pardavimų tendencijos šiuo atžvilgiu nesikeičia: 74% įsigyjamų vaistų yra receptiniai, 26% nereceptiniai.

Tačiau sparčiai auga higienos, grožio prekių, vitaminų ir maisto papildų pardavimai.

„Šiemet burnos higienos priemonių pardavimai augo 20%, kosmetikos priemonių – 14%, higienos prekės – 5%“, – vardina p. Damulienė.

Įtaką tokiai statistikai, anot „Eurovaistinės“ valdybos pirmininkės, daro ir pačios bendrovės asortimento formavimas, taip pat vaistinių specifika, galimybė edukuoti pirkėją, jam patarti. Pavyzdžiui, burnos higienos prekių pardavimui esą įtaką tikrai daro vaistininkų patarimai ir aiškinimas, kaip taisyklingai reikėtų šios higienos laikytis.

„Didžiuosiuose prekybos centruose niekas tuo neužsiima, edukuoja tik odontologai ir mes“, – sako p. Damulienė.

Pasak jos, be vaistų „Eurovaistinėse“ gausiai perkama vitaminai ir mineralai, veido kremai, šampūnai ir dantų pastos. Būtent ne vaistai sudaro ir didžiąją dalį (90%) bendrovės pardavimų internetu.

Rinkos tyrimai rodo, kad vartotojai Lietuvoje sveikatai linkę išleisti daugiau, didėja ir apsilankymų pasak gydytojų skaičius. Pasak p. Damulienės, „Eurovaistinės“ pardavimai taip pat auga. Per 9 šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, tinklo pardavimai išaugo 6,6%, iki 144 mln. Eur.

„Vilniaus prekybos“ valdomos „Eurovaistinės“ tinklą šiuo metu sudaro 265 vaistinės. Bendrovės skaičiuoja, kad per mėnesį tinkle apsilanko 1,5 mln. lankytojų. Apsilankymų dažnis šiemet kiek sumažėjo, tačiau vidutinis pirkėjo krepšelis, pasak vadovės, išaugo 5,5%, tai reiškia, kad perkama gausiau.

FOTOGALERIJA WEB „Eurovaistinė“: pusę pardavimų sudaro ne vaistai (19 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 1

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
Pardavimų valanda „Vilniaus duonoje“: besitraukiančioje rinkoje gelbsti greita reakcija ir inovacijos Premium 5

„Vilniaus duona“ pardavimus planuoja dviem metams į priekį, kas mėnesį. Neburia nei iš kavos tirščių, nei iš...

Pardavimai
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18
„Baltikos“ planas nebūtinai patiks smulkiesiems

Estijos drabužių prekybininkės „Baltika“, veikiančios ir Lietuvoje, pagrindinio akcininko sukurpti viražai su...

Rinkos
2019.03.18
Radikalus „Baltika“ žingsnis – atsisako ženklų, uždaro siuvimo fabrikus

„Baltika Group“ atsisako prekės ženklų „Mosaic“ ir „Bastion“, sujungdama juos į vieną – „Monton“ ir uždaro du...

Pramonė
2019.03.18
Didžiausi atlyginimai tarp populiariausių e. parduotuvių  4

Tarp lankomiausių elektroninių parduotuvių didžiausią vidutinį atlyginimą šalyje šį sausį mokėjo...

Prekyba
2019.03.18
„Telia Lietuva“ skelbia komunikacijos paslaugų konkursą 1

„Telia Lietuva“ paskelbė konkursą ir renkasi komunikacijos paslaugų agentūrą. Pastaruosius 2 m.

Rinkodara
2019.03.18
„Wurth“ atidarė trečią parduotuvę Klaipėdoje

Vokiečių koncernas „Wurth Lietuva“ Klaipėdoje atidarė 600 kv. m klientų aptarnavimo centrą „Uostamiesčio...

Prekyba
2019.03.18
„Jysk“ keičia vadovą Baltijos šalyse

Dace Dovidena, pastaruosius šešerius metus vadovavusi „Jysk“ Baltijos šalyse ir Baltarusijoje, paliko įmonę.

Prekyba
2019.03.18
„Geros dovanos“ rinkodaros vadovė: svarbu kiekviena detalė

Joks sportininkas nesiruošia Olimpinėms žaidynėms be veiksmų plano, vizijos, aiškaus žinojimo, kur jo...

Rinkodara
2019.03.18
Pardavimų valanda „Circle K“: pridėtinė vertė – kainos dalis 4

„Circle K Lietuva“ pardavimų strategija paremta principu, „ne visada mažiausia kaina reiškia mažiausius...

Pardavimai
2019.03.17
„Žmonių“ rinkodaros vadovė: man sekasi ten, kur reikia drąsos ir pokyčių 8

Didžiausias iššūkis šiandien verslams yra kurti pridėtinę prekės ženklo vertę, kai visi aplink žvalgosi...

Rinkodara
2019.03.16
3 milijonai tonų plastiko 5

Kompanija „Coca-Cola“ pripažino, kad per metus sunaudoja 3 milijonus tonų plastiko pakuotės.

Pramonė
2019.03.15
Žongliravo Šiaulių banku, išpardavė „Baltiką“ Premium 1

Baltijos akcijų biržose penktadienį išskyrė prekyba Šiaulių banko akcijomis, kuriomis, kaip sako makleriai,...

Rinkos
2019.03.15
Žiniasklaidos planavimo „Arena Media“ pildo savo komandą 1

Žiniasklaidos planavimo bendrovės „Arena Media“ strategijų direktoriumi tapo Dalius Dulevičius, kuris iki...

Rinkodara
2019.03.15
Merų komunikacija: kaip suveiks „Facebook“ efektas Premium

Šį sekmadienį į lemiamą kovą stos pirmajame savivaldos merų ringe dar neišrinkti kandidatai. Bene daugiausia...

Rinkodara
2019.03.15
Išrinktas naujas „Kaunas In“ vadovas

Už tarptautinės miesto rinkodaros koordinavimą atsakingai viešajai įstaigai „Kaunas IN“ vadovaus Aurelijus...

Vadyba
2019.03.15
„Švyturys“ atnaujindamas savo prekės ženklus bėga nuo konkurentų 10

„Švyturys – Utenos alus“ atnaujina „Ekstra“ produktų pakuotes ir registruoja šešias „Švyturio“ prekės ženklo...

Rinkodara
2019.03.15
„Password 2019“ finale – 18 stipriausių rinkodaros projektų

Reklamos ir komunikacijos ekspertų komisija išrinko 18-a efektyviausių rinkodaros kampanijų. Finalininkai...

Rinkodara
2019.03.15
„Vilniaus prekyboje“ – naujas vadovas ir valdybos pirmininkė 12

Nuo penktadienio „Vilniaus prekybos“ valdybos pirmininke tapo Meri Navickė, o bendrovės vadovu Mantas...

Vadyba
2019.03.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau