„Asda“ keičia planą: mažiau dėmesio paslaugoms, daugiau – parduotuvėms

Publikuota: 2015-10-20
Atnaujinta 2015-10-20 20:01
Neil Hall („Reuters“) nuotr.
Neil Hall („Reuters“) nuotr.
 

Jungtinės Karalystės mažmenininkė „Asda“ skelbia mažinanti investicijas į kai kurias papildomas paslaugas bei mažas parduotuves. Aršios konkurencijos pasekmes skaičiuojantis tinklas daugiau dėmesio numatė skirti didelio formato parduotuvėms.

JAV milžinei „Walmart“ priklausanti mažmenininkė „Asda“ pirmadienį pranešė mažinanti investicijas į prekių atsiėmimo paslaugą (angl. click and collect) Londono metro stotyse, rašo „Financial Times“.

Tinklas atsisako anksčiau sumanyto plano iki 2018 m. įrengti 1.000 prekių atsiėmimo punktų Jungtinėje Karalystėje, be to, bendrovė lėtina ir mažo formato tinklo parduotuvių plėtrą.

Dėmesį „Asda“ koncentruoja į didesnes parduotuves. Jau numatyta renovuoti 95 didelio formato parduotuves, t.y. maždaug trečdalį visų valdomų „hypermarket“ tipo prekybos taškų. Taip pat nuspręsta iš naujo peržiūrėti kainodarą, asortimento kokybę.

Taip bendrovė tikisi atsikovoti rinkos dalį iš JK pozicijas stiprinančių Vokietijos žemų kainų tinklų „Lidl“ ir „Aldi“.

„Per pastaruosius dvejus metus mes parodėme, kad esame pasirengę imtis būtinų ir ankstyvų pakeitimų, jog atitiktume mūsų klientų poreikius. Ypač šiuo metu, kai rinkoje vyksta struktūriniai pokyčiai“, – sako Andy Clarke, bendrovės vadovas.

Pasak jo, dabar keliamas tikslas yra supaprastinti veiklą pirmenybę teikiant pagrindinei verslo idėjai ir mažiau dėmesio skiriant toms sritims, kuriose įmonė dar nėra stipri.

„Asda“ ir konkurentai „Sainsbury's“ varžosi dėl antro pagal dydį britų prekybos tinklo vardo po „Tesco“. Kaip ir kiti britų senbuviai, šis tinklas jau kurį laiką jaučia žemų kainų tinklų grėsmę. Būtent „Asda“ pirmoji ėmėsi atsakomųjų konkurencijos veiksmų – 2013 m. rudenį vien kainų mažinimui pažadėjo išleisti 1 mlrd. GBP per 5 metus.

infogr.am::infogram_0_didziausi_jungtines_karalystes_mazmeninkai

Jungtinės Karalystės mažmeninės prekybos rinkoje įsisukę kainų karai per pastaruosius pusantrų metų apkarpė didžiausių mažmenininkų pelną. Kaina, kaip svarbiausiu konkurenciniu įrankiu, žaidžiama ir toliau. VŽ rašė, kad „Tesco“ neseniai pasiūlė naujovę: atriedėjus prie kasos prekių kainos palyginamos su kainomis konkurentų parduotuvėse ir iš karto taikoma nuolaida, jeigu konkurentų parduotuvėje prekė kainuoja mažiau. „Tesco“ rinkos dalis nuo 2014 m. metų pradžios susitraukė 1,8%, „Asda“ – 1%.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Aprangos“ komunikacijoje – įmonės darbuotojų vaikai 1

Mažmeninės prekybos drabužiais bendrovė „Apranga“ tęsia šį pavasarį startavusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
14:09
Statistikos departamentas: e. prekybos apimtis auga 1

2019 m. pirmąjį ketvirtį dauguma (83%) asmenų, pirkusių prekes ar paslaugas internetu, atliko iki 5 užsakymų...

Prekyba
11:55
IKEA: palapinių miestelis padėjo pritraukti naujus vartotojus 1

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vilniaus pašonėje šią vasarą pastatytą palapinių miestelį – „glampingą“ vadina...

Rinkodara
11:54
„Inspired UM“ išlaiko lyderystę, ryškiausią šuolį skaičiuoja „BPN Lietuva“ Premium 6

Metai žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs konkursų ir darbų, tačiau pokyčių TOP 10 – nedaug, nes...

Rinkodara
05:45
„Zalando“ statys logistikos centrą prie Roterdamo

Sparčiai auganti elektroninės prekybos bendrovė „Zalando“ Nyderlandų verslo parke Bleisveike pradeda statyti...

Prekyba
2019.08.18
„Elektromarkt“: internetinės prekybos apimtys auga kartais 4

Kartu su augančiu vartotojų praleidžiamu laiku internete, į viršų stiebiasi ir e. prekybos pardavimai.

Prekyba
2019.08.18
Į fizines parduotuves klientus prisikviečia priemonėmis, kurių neturi e. parduotuvės

E. komercijos rinkoje konkurencijai intensyvėjant, jų kovą laimi pirkėjai, kurie gali rinktis iš pasaulinio...

Gazelė
2019.08.18
Egipte prognozuojamas modernios prekybos spurtas

Egipto būtiniausių kasdienių greito vartojimo prekių sektoriuje dominuoja maži, tradiciniai bakalėjos...

Prekyba
2019.08.17
Vokietijoje IKEA pasiūlė grąžinti naudotus baldus

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vokietijoje pradėjo pilotinį tvarumo projektą „Zweite Chance“ („Antrasis...

Prekyba
2019.08.16
JK prognozuoja įspūdingą patogaus apsipirkimo rinkos augimą

Per ateinančius penkerius metus JK patogaus apsipirkimo (angl. convenience) rinka padidės 6,9 mlrd. GBP (7,5...

Prekyba
2019.08.16
„Lietuvos energija“ kūrybos partneriui skirs 1,2 mln. Eur 8

Energetikos įmonių grupė „Lietuvos energija“, ruošdamasi esminių savo strategijos LE 2030 projektų...

Rinkodara
2019.08.16
Investicijos į naujus verslus stumtelėjo „Icor“ į nuostolius Premium 8

Viena stambiausių verslo grupių Lietuvoje „Icor“ pernai dirbo nuostolingai, rodo Registrų centrui pateikta...

Statyba ir NT
2019.08.16
Smulkiųjų kelias pas kaimynus nei ilgas, nei brangus – užtenka išversti e. parduotuvę Premium 2

Smulkiųjų eksporto žvalgybos prasideda nuo Latvijos. Dauguma numatančiųjų vėliau pardavimo kanalus auginti,...

Gazelė
2019.08.16
TV3 ir LNK grupių rodikliai – į priešingas puses Premium 10

Didžiosioms komercinėms TV grupėms 2018 m. buvo skirtingi: TV3 augino ir pardavimus, ir pelną, o LNK šie...

Rinkodara
2019.08.16
Prekybos tinklų algų medianos: „Lidl“ ir „Norfa“ jos išlieka didžiausios 22

Tarp didžiausių prekybos tinklų vidutinio darbo užmokesčio mediana išsiskiria mažmeninės prekybos tinklas...

Prekyba
2019.08.16
„Sanitex“ logistikos įmonė BLS keičia požiūrį į taupymo priemones Premium 4

„Baltic Logistic Solutions“, „Sanitex“ grupei priklausanti logistikos įmonė, skaičiuoja, kad personalo kaitos...

Plėtros pamokos: netolimų rinkų skirtumai e. prekyboje stebina ir po dešimtmečio 1

Europa yra viena iš geriausių vietų e. komercijos verslui – tarptautinė prekyba praėjusiais metais augo 13%,...

Gazelė
2019.08.15
Kodėl klientai prieštarauja?

Visi mes įsigydami daiktą ar pirkdami paslaugą daugiau ar mažiau, labiau sąmoningai ar mažiau sąmoningai...

Pardavimai
2019.08.15
Z karta gyvena ir miega su socialiniais tinklais 8

Bent vienu socialiniu tinklu per paskutinius 3 mėnesius Lietuvoje naudojosi 77% gyventojų, o Z kartoje –...

Rinkodara
2019.08.15
„Iki“ palieka komunikacijos vadovė B. Čaikauskaitė 8

Bendrovės „Palink“ valdomą mažmeninės prekybos tinklą „Iki“ palieka komunikacijos vadovė Berta Čaikauskaitė. 

Prekyba
2019.08.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau