„Asda“ keičia planą: mažiau dėmesio paslaugoms, daugiau – parduotuvėms

Publikuota: 2015-10-20
Atnaujinta 2015-10-20 20:01
Neil Hall („Reuters“) nuotr.
Neil Hall („Reuters“) nuotr.
 

Jungtinės Karalystės mažmenininkė „Asda“ skelbia mažinanti investicijas į kai kurias papildomas paslaugas bei mažas parduotuves. Aršios konkurencijos pasekmes skaičiuojantis tinklas daugiau dėmesio numatė skirti didelio formato parduotuvėms.

JAV milžinei „Walmart“ priklausanti mažmenininkė „Asda“ pirmadienį pranešė mažinanti investicijas į prekių atsiėmimo paslaugą (angl. click and collect) Londono metro stotyse, rašo „Financial Times“.

Tinklas atsisako anksčiau sumanyto plano iki 2018 m. įrengti 1.000 prekių atsiėmimo punktų Jungtinėje Karalystėje, be to, bendrovė lėtina ir mažo formato tinklo parduotuvių plėtrą.

Dėmesį „Asda“ koncentruoja į didesnes parduotuves. Jau numatyta renovuoti 95 didelio formato parduotuves, t.y. maždaug trečdalį visų valdomų „hypermarket“ tipo prekybos taškų. Taip pat nuspręsta iš naujo peržiūrėti kainodarą, asortimento kokybę.

Taip bendrovė tikisi atsikovoti rinkos dalį iš JK pozicijas stiprinančių Vokietijos žemų kainų tinklų „Lidl“ ir „Aldi“.

„Per pastaruosius dvejus metus mes parodėme, kad esame pasirengę imtis būtinų ir ankstyvų pakeitimų, jog atitiktume mūsų klientų poreikius. Ypač šiuo metu, kai rinkoje vyksta struktūriniai pokyčiai“, – sako Andy Clarke, bendrovės vadovas.

Pasak jo, dabar keliamas tikslas yra supaprastinti veiklą pirmenybę teikiant pagrindinei verslo idėjai ir mažiau dėmesio skiriant toms sritims, kuriose įmonė dar nėra stipri.

„Asda“ ir konkurentai „Sainsbury's“ varžosi dėl antro pagal dydį britų prekybos tinklo vardo po „Tesco“. Kaip ir kiti britų senbuviai, šis tinklas jau kurį laiką jaučia žemų kainų tinklų grėsmę. Būtent „Asda“ pirmoji ėmėsi atsakomųjų konkurencijos veiksmų – 2013 m. rudenį vien kainų mažinimui pažadėjo išleisti 1 mlrd. GBP per 5 metus.

infogr.am::infogram_0_didziausi_jungtines_karalystes_mazmeninkai

Jungtinės Karalystės mažmeninės prekybos rinkoje įsisukę kainų karai per pastaruosius pusantrų metų apkarpė didžiausių mažmenininkų pelną. Kaina, kaip svarbiausiu konkurenciniu įrankiu, žaidžiama ir toliau. VŽ rašė, kad „Tesco“ neseniai pasiūlė naujovę: atriedėjus prie kasos prekių kainos palyginamos su kainomis konkurentų parduotuvėse ir iš karto taikoma nuolaida, jeigu konkurentų parduotuvėje prekė kainuoja mažiau. „Tesco“ rinkos dalis nuo 2014 m. metų pradžios susitraukė 1,8%, „Asda“ – 1%.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Inovacijos iš esmės transformuos mūsų kasdienį apsipirkimą 3

Prekybos sektoriuje vis didesnį vaidmenį vaidina ne parduodamas produktas, o pirkėjo patirtis įsigyjant jį.

Alytaus rajono savivaldybė gyventojams išdalins 750 dūmų detektorių

Alytaus rajono savivaldybė su ugniagesiais vykdo prevencinę akciją, kurios metu gyventojams ruošiasi...

TOP20 didžiausių odontologijos įmonių pagal 2017 m. pajamas 2

VŽ sudarė daugiausia pajamų pernai gavusių odontologijos paslaugų įmonių dvidešimtuką. Sąrašo viršūnėje – UAB...

Lietuva vėl tikisi sėkmingos šalies reklamos Kinijoje

Lietuvą kaip patrauklią turizmui šalį kinams reklamuos Kinijos kelionių agentūra „Shanghai Ctrip Commerce...

Rinkodara
2018.12.15
6 įtartinų e. parduotuvių požymiai

Nacionalinis kibernetinio saugumo centras (NKSC) įspėja, kad prieš šventes ir šventiniu laikotarpiu,...

Technologijos
2018.12.15
Prekyba: apyvartų augimas 2019 m. šiek tiek sulėtės, bet liks solidus Premium

Didelis iššūkis prekybos tinklams ir toliau bus jiems metami kaltinimai dėl kylančių kainų, nes 2019 m.

Verslo klasė
2018.12.15
„Dalinuosi.lt“ keliasi į „Topo centro“ parduotuves 1

„Dalinuosi.lt" daiktų nuomos platforma pasipildė ir kai kuriomis „Topo centro“ prekėmis. Nuo šios savaitės...

Šiauliečiai, nutarę kosmetika prekiauti „rimčiau“, įsiprašė pasimokyti į „Amazon“ Premium 1

E. komercijoje yra aibė tiek pirkėjui, tiek pardavėjui procesus palengvinančių sprendimų, kuriuos būtų galima...

„Pigu“ naujus terminalus įrengė „Rimi“ parduotuvėse

Sparčiai besiplečianti elektroninė parduotuvė „Pigu“ pasiūlė naują prekių atsiėmimo būdą – „Pigu“ terminalus.

Lietuvių kuriamas sprendimas sutrumpins PVM susigrąžinimą iki kelių minučių Premium

Iš JAV ar Azijos į ES valstybes atvykę turistai čia išleidžia vis daugiau pinigų, tačiau kad galėtų...

„Maximai“ skirta bauda už vartotojų klaidinimą 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė 17.000 Eur baudą mažmeninės prekybos UAB „Maxima LT“.

Rinkodara
2018.12.14
Pašto sektoriaus pajamos III ketv. padidėjo 1,5%

Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenimis, bendrosios pašto sektoriaus pajamos 2018 m. III ketvirtį sudarė...

Baltijos šalių vartojimas artėja prie ES vidurkio 7

Trijų Baltijos šalių vartojimas artėja prie Europos Sąjungos (ES) vidurkio, o daugiausiai regione išleidžia...

Verslas „Google“ paieškoje: nuo „Ali Express“ iki „Maximos“ ir „Lidl“ kainų lyginimo Premium

Populiariausios „Google“ paieškos verslo segmente rodo, kad lietuviai vis daugiau perka internete, kruopščiai...

Rinkodara
2018.12.14
Netikėta BDAR pasekmė – kokybiškesnė tiesioginė rinkodara Premium

Verslas baiminosi, kad, įsigaliojus Bendrajam duomenų apsaugos reglamentui (BDAR), tiesioginės rinkodaros...

Rinkodara
2018.12.14
„Pigu“ grupės nuostoliai praėjusiais metais išaugo 5 kartus 20

Baltijos šalių elektroninės prekybos bendrovė „Pigu“, lapkritį paskelbusi apie susijungimą su  Lenkijos e.

Buvęs „VP grupės“ narys G. Marcinkevičius žada plėsti verslą 5

Buvęs „VP grupės“ akcininkas verslininkas Gintaras Marcinkevičius ketina plėsti verslą, tačiau detalių kol...

Verslo aplinka
2018.12.13
Po Seimo pirmininko reklamos planuoja kartoti „Gyvulių ūkio“ leidimą 5

George'o Orwello „Gyvulių ūkis“ – žymiausias XX a. politinės satyros kūrinys, kasmet patenkantis į...

„Deeper“ pataria: nori išvengti kopijų – pasirūpink prekių ženklo apsauga Rėmėjo turinys 2

Daugeliui pasaulio žvejų pažįstama UAB „Deeper“ pirmąjį produktą – išmanųjį sonarą – pristatė vos 2012 m., o...

Vadyba
2018.12.13
Architektės darbą iškeitė į verslą „iš išskaičiavimo“: sprendimo nesigaili Premium 1

Kauno UAB „Ližė smaližė“ didžiąją dalį kepinių gamina be gliuteno – šis žingsnis nuo pat pradžių padėjo...

Agroverslas
2018.12.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau