„Asda“ keičia planą: mažiau dėmesio paslaugoms, daugiau – parduotuvėms

Publikuota: 2015-10-20
Atnaujinta 2015-10-20 20:01
Neil Hall („Reuters“) nuotr.
Neil Hall („Reuters“) nuotr.
 

Jungtinės Karalystės mažmenininkė „Asda“ skelbia mažinanti investicijas į kai kurias papildomas paslaugas bei mažas parduotuves. Aršios konkurencijos pasekmes skaičiuojantis tinklas daugiau dėmesio numatė skirti didelio formato parduotuvėms.

JAV milžinei „Walmart“ priklausanti mažmenininkė „Asda“ pirmadienį pranešė mažinanti investicijas į prekių atsiėmimo paslaugą (angl. click and collect) Londono metro stotyse, rašo „Financial Times“.

Tinklas atsisako anksčiau sumanyto plano iki 2018 m. įrengti 1.000 prekių atsiėmimo punktų Jungtinėje Karalystėje, be to, bendrovė lėtina ir mažo formato tinklo parduotuvių plėtrą.

Dėmesį „Asda“ koncentruoja į didesnes parduotuves. Jau numatyta renovuoti 95 didelio formato parduotuves, t.y. maždaug trečdalį visų valdomų „hypermarket“ tipo prekybos taškų. Taip pat nuspręsta iš naujo peržiūrėti kainodarą, asortimento kokybę.

Taip bendrovė tikisi atsikovoti rinkos dalį iš JK pozicijas stiprinančių Vokietijos žemų kainų tinklų „Lidl“ ir „Aldi“.

„Per pastaruosius dvejus metus mes parodėme, kad esame pasirengę imtis būtinų ir ankstyvų pakeitimų, jog atitiktume mūsų klientų poreikius. Ypač šiuo metu, kai rinkoje vyksta struktūriniai pokyčiai“, – sako Andy Clarke, bendrovės vadovas.

Pasak jo, dabar keliamas tikslas yra supaprastinti veiklą pirmenybę teikiant pagrindinei verslo idėjai ir mažiau dėmesio skiriant toms sritims, kuriose įmonė dar nėra stipri.

„Asda“ ir konkurentai „Sainsbury's“ varžosi dėl antro pagal dydį britų prekybos tinklo vardo po „Tesco“. Kaip ir kiti britų senbuviai, šis tinklas jau kurį laiką jaučia žemų kainų tinklų grėsmę. Būtent „Asda“ pirmoji ėmėsi atsakomųjų konkurencijos veiksmų – 2013 m. rudenį vien kainų mažinimui pažadėjo išleisti 1 mlrd. GBP per 5 metus.

infogr.am::infogram_0_didziausi_jungtines_karalystes_mazmeninkai

Jungtinės Karalystės mažmeninės prekybos rinkoje įsisukę kainų karai per pastaruosius pusantrų metų apkarpė didžiausių mažmenininkų pelną. Kaina, kaip svarbiausiu konkurenciniu įrankiu, žaidžiama ir toliau. VŽ rašė, kad „Tesco“ neseniai pasiūlė naujovę: atriedėjus prie kasos prekių kainos palyginamos su kainomis konkurentų parduotuvėse ir iš karto taikoma nuolaida, jeigu konkurentų parduotuvėje prekė kainuoja mažiau. „Tesco“ rinkos dalis nuo 2014 m. metų pradžios susitraukė 1,8%, „Asda“ – 1%.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vasario 16–ajai – išradingi verslo sveikinimai Lietuvai 2

Lietuvos Valstybės atkūrimo dieną išradingai pažymi ir gyventojai, ir verslas. Vienos bendrovės pasirūpina...

Rinkodara
2019.02.16
Į kvitų loteriją įtraukiamos ir kai kurios parduotuvės

Kvitų loterijoje dalyvaujantys gyventojai nuo šiol galės bandyti laimę, registruodami kvitus ne tik už...

Prekyba
2019.02.16
Norvegų „Coop Norge“ išmokėjo 100 mln. Eur dividendų 6

Norvegijos prekybos tinklas „Coop Norge“ akcininkams išmokėjo rekordinio dydžio dividendus už 2018 m.

Prekyba
2019.02.16
Kaune formuojasi naujas turgus

Kauno Dainavos rajone, šalia prekybos miestelio „Urmas“, formuojasi naujas ne maisto prekių turgus po atviru...

Prekyba
2019.02.16
Sausio metinė infliacija sudarė 1,7%

Vartojimo prekių kainos per metus padidėjo 0,9%, paslaugų – 4,1%, skelbia Statistikos departamentas.

Prekyba
2019.02.15
„Login“ organizatoriai diskriminavo vyrus 5

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nusprendė, kad technologijų ir inovacijų festivalio „Login“ nemokamų...

Rinkodara
2019.02.15
Gamintojai nusivylę: tikrieji ministerijos siūlymai dėl „Metrail“ skiriasi nuo skelbtų viešai

Gamintojus ir importuotojus atstovaujančios pakuočių atliekų tvarkymo organizacijos teigia, kad Aplinkos...

Paslaugos
2019.02.15
700–jam Vilniaus gimtadieniui – jubiliejinis logotipas

700-ojo Vilniaus gimtadienio, kurį miestas švęs 2023 m., logotipo koncepcijos konkurse varžėsi 75 dalyviai.

Rinkodara
2019.02.15
Kvitų loterija plečiasi į IKEA, bet ne į „Maximą“ 12

Vasario 18 d. įsigalioja kvitų loterijos taisyklių pakeitimai. Žaidime galės dalyvauti ir kvitai už prekes...

Finansai
2019.02.15
Kaip išlaikyti balansą tarp efektyvumo ir kūrybiškumo 1

Dažnai reklamos efektyvumo apdovanojimuose ant pakylos matome tuos prekių ženklus, kurių kampanijose...

Rinkodara
2019.02.14
Veterinarijos vaistinės perrikiuoja asortimentą: šunų ir kačių šeimininkai čia labiausiai laukiami Premium

Net mažiausiuose miestuose veterinarijos vaistinių asortimentas keičiasi: anksčiau čia pagrindinis pirkėjas...

Gazelė
2019.02.14
„O‘Leary‘s“ valdytoja Lietuvoje kurs kino teatrą, restoranus

Restoranų tinklą „O‘Leary‘s“ valdanti Estijos bendrovė „APL Restaurants“, Lietuvoje įsteigusi dar tris naujas...

Paslaugos
2019.02.14
Dar viena kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ ir „Facebook“ 4

Europos Parlamentas ir ES Taryba pasiekė preliminarų susitarimą dėl autorių teisių internete, kuris suteiks...

Rinkodara
2019.02.14
Teisininkai būgštauja, ar „vaučerių“ sistemos dalyviams neteks grąžinti paramos Premium 1

Vadinamųjų vaučerių įstatymas įregistruotas, bet į Europos Komisiją (EK) dėl leidimo teikti tokią paramą...

Prekyba
2019.02.14
IKEA savo e. platformoje prekiaus ir konkurentų gaminiais

Švedijos baldų prekybos milžinė IKEA ketina paleisti pardavimų platformą, kurioje būtų prekiaujama ir...

Prekyba
2019.02.14
Lietuvoje daugiausia ženklų registravo „TV Play Baltics“, užsienyje – „Franmax“ Premium

Lietuvoje šiek tiek sulėtėjo naujų prekių ženklų ir patentų registracija, tačiau išaugo dizaino sprendimų...

Prekyba
2019.02.13
„Lidl“ tarptautinio verslo maržos žemiausiame lygyje nuo 2012 m. 3

Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Lidl“ EBIT maržos lygis yra žemiausias nuo 2012 m., ir tai lėmė aktyvi...

Prekyba
2019.02.13
„Panoramą“ sustiprino keli teisingi sprendimai Premium 12

Sostinės prekybos centro „Pa­norama“ nuomininkai 2018 m. gavo 132,7 mln. Eur pardavimo pajamų, 5,3% daugiau...

Prekyba
2019.02.13
Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus 2

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet...

Rinkodara
2019.02.12
Tikėjosi pirkėjų senamiestyje – sulaukė nuošaliau Premium

Dairantis patalpų savo prekės ženklo parduotuvei, Vilniuje dirbančių aprangos kūrėjų akys neretai krypsta į...

Gazelė
2019.02.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau