„Asda“ keičia planą: mažiau dėmesio paslaugoms, daugiau – parduotuvėms

Publikuota: 2015-10-20
Atnaujinta 2015-10-20 20:01
Neil Hall („Reuters“) nuotr.
Neil Hall („Reuters“) nuotr.
 

Jungtinės Karalystės mažmenininkė „Asda“ skelbia mažinanti investicijas į kai kurias papildomas paslaugas bei mažas parduotuves. Aršios konkurencijos pasekmes skaičiuojantis tinklas daugiau dėmesio numatė skirti didelio formato parduotuvėms.

JAV milžinei „Walmart“ priklausanti mažmenininkė „Asda“ pirmadienį pranešė mažinanti investicijas į prekių atsiėmimo paslaugą (angl. click and collect) Londono metro stotyse, rašo „Financial Times“.

Tinklas atsisako anksčiau sumanyto plano iki 2018 m. įrengti 1.000 prekių atsiėmimo punktų Jungtinėje Karalystėje, be to, bendrovė lėtina ir mažo formato tinklo parduotuvių plėtrą.

Dėmesį „Asda“ koncentruoja į didesnes parduotuves. Jau numatyta renovuoti 95 didelio formato parduotuves, t.y. maždaug trečdalį visų valdomų „hypermarket“ tipo prekybos taškų. Taip pat nuspręsta iš naujo peržiūrėti kainodarą, asortimento kokybę.

Taip bendrovė tikisi atsikovoti rinkos dalį iš JK pozicijas stiprinančių Vokietijos žemų kainų tinklų „Lidl“ ir „Aldi“.

„Per pastaruosius dvejus metus mes parodėme, kad esame pasirengę imtis būtinų ir ankstyvų pakeitimų, jog atitiktume mūsų klientų poreikius. Ypač šiuo metu, kai rinkoje vyksta struktūriniai pokyčiai“, – sako Andy Clarke, bendrovės vadovas.

Pasak jo, dabar keliamas tikslas yra supaprastinti veiklą pirmenybę teikiant pagrindinei verslo idėjai ir mažiau dėmesio skiriant toms sritims, kuriose įmonė dar nėra stipri.

„Asda“ ir konkurentai „Sainsbury's“ varžosi dėl antro pagal dydį britų prekybos tinklo vardo po „Tesco“. Kaip ir kiti britų senbuviai, šis tinklas jau kurį laiką jaučia žemų kainų tinklų grėsmę. Būtent „Asda“ pirmoji ėmėsi atsakomųjų konkurencijos veiksmų – 2013 m. rudenį vien kainų mažinimui pažadėjo išleisti 1 mlrd. GBP per 5 metus.

infogr.am::infogram_0_didziausi_jungtines_karalystes_mazmeninkai

Jungtinės Karalystės mažmeninės prekybos rinkoje įsisukę kainų karai per pastaruosius pusantrų metų apkarpė didžiausių mažmenininkų pelną. Kaina, kaip svarbiausiu konkurenciniu įrankiu, žaidžiama ir toliau. VŽ rašė, kad „Tesco“ neseniai pasiūlė naujovę: atriedėjus prie kasos prekių kainos palyginamos su kainomis konkurentų parduotuvėse ir iš karto taikoma nuolaida, jeigu konkurentų parduotuvėje prekė kainuoja mažiau. „Tesco“ rinkos dalis nuo 2014 m. metų pradžios susitraukė 1,8%, „Asda“ – 1%.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Kesko Senukai“ perka e. prekybos grupę „1A“

Prekybos tinklas „Kesko Senukai“ taps didžiausiu Baltijos šalyse veikiančios e. prekybos grupės „1A“...

„Kesko Senukai“ Vilniuje atidarys statybų profesionalams skirtą prekybos erdvę-sandėlį 5

Kitą savaitę „Kesko Senukai“ Vilniuje atidarys statybų 1,5 mln. Eur kainavusį, specialistams bei statantiems...

Išpasakojo didžiausio istorijoje lietuvių pirkinio užsienyje detales Premium 9

Sunkiai pasiekiami sandorio įgyvendinimo terminai, gyvenimas lėktuvuose ir automobiliuose, kreivokas švedų...

Rinkos
2018.06.20
„Neste Lietuva“ šiemet planuoja plėsti degalinių tinklą 4

Suomijos kapitalo automatinių degalinių tinklą valdanti bendrovė „Neste Lietuva“ šiemet planuoja atidaryti...

EVD: Konkurencijos taryba tiria vaistinių kainas bei susijusius įkainius 2

Kovo pabaigoje tyrimą dėl šalyje veikiančių vaistinių tinklų galimo kartelinio susitarimo pradėjusi...

Po muitų Kinijai atvėso JAV verslo palankumas Trumpui Premium

Donaldui Trumpui, JAV prezidentui, praėjusią savaitę paskelbus apie muitų kiniškoms prekėms paketą, o,...

Verslo aplinka
2018.06.19
Kai kurios „Lidl“, „Maxima“, „Rimi“ parduotuvės vasarą dirba ilgiau

Atsižvelgdami į pirkėjų srautus vasarą, prekybos tinklai ilgina darbo laiką kai kuriose parduotuvėse...

VVTAT nubaudė „Norfą“

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) skyrė sankciją UAB „Norfos mažmena“ už nesąžiningą...

Tobula vieta lentynoje – šalia didžiųjų ženklų, sėkmės kodas – akcija Premium

Nors vartotojai ir teigia, kad nori didelio produktų pasirinkimo, iš tiesų tai juos dažniau vargina, nei...

Rinkodara
2018.06.18
„Barboros“ ir „Assorti“ prekių išvežiojimo sprendimų palyginimas Premium

Elektroninės prekybos maisto produktais versle reikšmingą kaštų dalį sudaro prekių pristatymas. Šio verslo...

Statybų bendrovės „Alvora“ sėkmės priežastis – itin maža darbuotojų kaita Rėmėjo turinys 2

Viena iš sėkmingiausiai Lietuvoje ir užsienyje dirbančių šalies statybos bendrovių „Alvora“ įgyvendino...

Statyba ir NT
2018.06.18
„Google“ investuoja 550 mln. USD į Kinijos e. prekybos milžinę

JAV technologijų gigantė „Google“ investuoja į stambią Kinijos elektroninės prekybos kompaniją „JD.com“.

Technologijos
2018.06.18
Visi tiekėjai svarbūs, bet vienas gali būti svarbiausias 1

Suformuoti asortimentą ir nuolat jį keisti pagal pirkėjų pageidavimus, nelengva, bet prekybininkai pataria...

Būsimos Šiaurinės gatvės patrauklumą Vilniuje mažina elektros linija 3

Vilniuje suplanuota stambi transporto arterija – Šiaurinė gatvė – turėtų patraukti prekybininkų ir komercinio...

Statyba ir NT
2018.06.17
Kai kurie Slovėnijos prekybos centrai priims bitkoinus 3

Finansinių technologijų startuolis „Eligma“ keliuose Slovėnijos prekybos centruose, veikiančiuose...

„McDonald's“ Europoje plastikinius šiaudelius ima keisti popieriniais 3

Didžiausias pasaulyje maitinimo tinklas „McDonald's“ Europoje plastikinius šiaudelius ima keisti...

„Zzz.lt“ atsisveikino, bet įmonės nelikvidavo 2

Liepos pradžioje sukaks vieneri metai, kai elektroninės prekybos maisto produktais UAB „Zzz.lt“ nebeteikia...

„Barbora“ iki liepos išsirinks šaldymo įrangos tiekėjus

Tarptautinį konkursą dėl šaldymo įrangos tiekimo surengusi internetinė maisto produktų parduotuvė „Barbora“...

Prekybininkai pataikauja X ir Y kartų atstovams, bet jau galvoja ir apie Z kartą Premium

Vartojimo tendencijas stebintys ekspertai sako, kad didieji prekybos centrai turės persitvarkyti,...

„Microsoft“ kuria technologiją parduotuvėms be kasų

„Microsoft“ kuria technologiją, kurią pritaikiusios parduotuvės galėtų atsisakyti pardavėjų kasininkų ir...

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau