„Asda“ keičia planą: mažiau dėmesio paslaugoms, daugiau – parduotuvėms

Publikuota: 2015-10-20
Atnaujinta 2015-10-20 20:01
Neil Hall („Reuters“) nuotr.
Neil Hall („Reuters“) nuotr.
 

Jungtinės Karalystės mažmenininkė „Asda“ skelbia mažinanti investicijas į kai kurias papildomas paslaugas bei mažas parduotuves. Aršios konkurencijos pasekmes skaičiuojantis tinklas daugiau dėmesio numatė skirti didelio formato parduotuvėms.

JAV milžinei „Walmart“ priklausanti mažmenininkė „Asda“ pirmadienį pranešė mažinanti investicijas į prekių atsiėmimo paslaugą (angl. click and collect) Londono metro stotyse, rašo „Financial Times“.

Tinklas atsisako anksčiau sumanyto plano iki 2018 m. įrengti 1.000 prekių atsiėmimo punktų Jungtinėje Karalystėje, be to, bendrovė lėtina ir mažo formato tinklo parduotuvių plėtrą.

Dėmesį „Asda“ koncentruoja į didesnes parduotuves. Jau numatyta renovuoti 95 didelio formato parduotuves, t.y. maždaug trečdalį visų valdomų „hypermarket“ tipo prekybos taškų. Taip pat nuspręsta iš naujo peržiūrėti kainodarą, asortimento kokybę.

Taip bendrovė tikisi atsikovoti rinkos dalį iš JK pozicijas stiprinančių Vokietijos žemų kainų tinklų „Lidl“ ir „Aldi“.

„Per pastaruosius dvejus metus mes parodėme, kad esame pasirengę imtis būtinų ir ankstyvų pakeitimų, jog atitiktume mūsų klientų poreikius. Ypač šiuo metu, kai rinkoje vyksta struktūriniai pokyčiai“, – sako Andy Clarke, bendrovės vadovas.

Pasak jo, dabar keliamas tikslas yra supaprastinti veiklą pirmenybę teikiant pagrindinei verslo idėjai ir mažiau dėmesio skiriant toms sritims, kuriose įmonė dar nėra stipri.

„Asda“ ir konkurentai „Sainsbury's“ varžosi dėl antro pagal dydį britų prekybos tinklo vardo po „Tesco“. Kaip ir kiti britų senbuviai, šis tinklas jau kurį laiką jaučia žemų kainų tinklų grėsmę. Būtent „Asda“ pirmoji ėmėsi atsakomųjų konkurencijos veiksmų – 2013 m. rudenį vien kainų mažinimui pažadėjo išleisti 1 mlrd. GBP per 5 metus.

infogr.am::infogram_0_didziausi_jungtines_karalystes_mazmeninkai

Jungtinės Karalystės mažmeninės prekybos rinkoje įsisukę kainų karai per pastaruosius pusantrų metų apkarpė didžiausių mažmenininkų pelną. Kaina, kaip svarbiausiu konkurenciniu įrankiu, žaidžiama ir toliau. VŽ rašė, kad „Tesco“ neseniai pasiūlė naujovę: atriedėjus prie kasos prekių kainos palyginamos su kainomis konkurentų parduotuvėse ir iš karto taikoma nuolaida, jeigu konkurentų parduotuvėje prekė kainuoja mažiau. „Tesco“ rinkos dalis nuo 2014 m. metų pradžios susitraukė 1,8%, „Asda“ – 1%.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Modus Group“ stato tris naujus „Autobrava Motors“ salonus 

Lietuviško kapitalo tarptautinės įmonių grupės „Modus Group“ valdoma „Autobrava Motors“ skelbia atnaujinanti...

Automobiliai
2019.05.21
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
Artūras ir Augustinas Rakauskai atsidalijo verslus 25

Artūras Rakauskas ir jo tėvas Augustinas Rakauskas keičia iki šiol kartu valdyto verslo modelį ir savo...

Prekyba
2019.05.21
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
2019.05.21
Futuristė C. Trotter: jeigu reikėtų rinktis vieną inovaciją, investuočiau į dirbtinį intelektą Premium

Asmeninius pasiūlymus savo klientams pradedančių teikti prekybininkų apyvartos išauga 6-10% ir kyla dukart...

Prekyba
2019.05.21
Po Lietuvą išsibarstę vaikai stiprina tėvų verslą Premium

Stragių ekologinis ūkis (Ukmergės r.) jau keleri metai, kai tiekia produktus galutiniam pirkėjui. Būtent...

Gazelė
2019.05.21
Viešieji pirkimai: neužlopoma juodoji skylė 21

Nors Viešųjų pirkimų įstatymas išgyveno kone keturias dešimtis metamorfozių, ko gero, dar ne viena Vyriausybė...

Verslo aplinka
2019.05.21
Perspėjimas įmonėms: daugėja apgaulingų pasiūlymų Premium 3

Lietuvos eksportuotojai sulaukia gerokai daugiau nei anksčiau apgaulingų pasiūlymų patiekti prekes. Dabar jie...

Finansai
2019.05.21
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 17

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
„Norfos“ pelnas pernai smuko 15%

Mažmeninės prekybos tinklą „Norfa“ valdanti bendrovė „Norfos mažmena“ pernai uždirbo 6,4 mln. Eur grynojo...

Prekyba
2019.05.20
Prekybos sektorius: pergalę švęs duomenų analitikos karaliai

Tradiciniai prekybininkai, bijodami prarasti savo klientus, investuoja į elektroninę prekybą, kuri kol kas...

Prekyba
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 3

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Valdžia – verslo baudėja: ar grįšime į policininkų krūmuose laikus? 19

Koks turėtų būti verslo ir valdžios santykis? Ilgą laiką buvo dirbama, kad valstybė taptų partneriu ir...

Verslo aplinka
2019.05.19
„& Other Stories“ ženklo parduotuvei H&M pasirinko „Galleria Riga“

Pirmą Baltijos šalyse „& Other Stories“ 740 kv.m. ploto parduotuvę šį rudenį Švedijos drabužių prekybininkė...

Prekyba
2019.05.19
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Kuo toliau nuo didmiesčių, tuo sunkiau parduoti ekologiškus produktus

Sveikos gyvensenos bumas labiausiai juntamas didmiesčiuose. Tačiau ir atokesniuose miestuose ekologiškų...

Gazelė
2019.05.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau