„Maxima“ keičia kainų etiketes – litų nebelieka

Publikuota: 2015-10-19
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
 

Prekybos tinklas „Maxima“ nuo pirmadienio atsisako dvigubo kainų žymėjimo ir pradeda keisti kainų etiketes. Iki šių metų lapkričio 1 d. pakeisti etiketes planuojama visose tinklo parduotuvėse.

„Pastebime, kad pirkėjai jau priprato prie euro – mūsų parduotuvių ir nemokamos info linijos darbuotojai sulaukia vis mažiau su kainų konvertavimu susijusių klausimų. Mūsų duomenys rodo ir tai, kad vartojimas pastaraisiais mėnesiais stabilizavosi ir pamažu auga. Tad galvojame, kad atėjo metas gyventi jau tik su euru“, - priežastis atsisakyti kainų žymėjimo litais vardija Žydrūnas Valkeris, „Maxima LT“ generalinis direktorius.

VŽ rašė, kad palaipsniui atsisakyti kainų žemėjimo litais planavo ir kiti didieji prekybos centrai. Tik UAB „Rimi Lietuva“ dvigubų kainų rodymą pratęsė ilgiau, iki šių metų pabaigos. Įvedus naują valiutą, kainas litais ir eurais rodyti prekybininkams buvo privaloma tik iki šių metų liepos 1d.

„Maxima“ birželio mėnesį socialiniame tinkle „Facebook“ daryta pirkėjų apklausa rodė, kad tuomet dar didžioji pirkėjų dalis (9 iš 10) konvertavo kainas iš eurų į litus ir norėjo dar kurį laiką kainas matyti dviem valiutomis. Taip pat, apklausos duomenimis, daugiau nei trečdalis (31,4%) gyventojų teigė, kad reikia daugiau laiko priprasti prie naujos valiutos.

Vis dėlto pastarieji keli mėnesiai, pasak bendrovės, rodo, kad prie euro jau priprantama ir ypač didesniuose miestuose paklausimų ar su kainų konvertavimu susijusių nesusipratimų beveik nepasitaiko.

Kainų etiketės bus keičiamos etapais. Iki šių metų lapkričio 1 d. „Maxima“ darbuotojai iš viso pakeis apie 5 mln. kainų etikečių.

Tuo pačiu tinklo parduotuvėse keisis ir kainų etikečių spalvos – akcijas ir nuolaidas žymės raudona etikečių spalva, taip siekiant atkreipti pirkėjų dėmesį į mažesnę, nei įprasta, prekių kainą. Reguliarios prekių kainos bus žymimos geltona spalva, praneša bendrovė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Ką apie pirkėjų norus žinanti „Amazon“ pataria smulkiesiems

„Amazon“ pranešė apie 10 fizinių parduotuvių JK tinklą, kurį kuria specialiai smulkiųjų produkcijai. Bendrovė...

Gazelė
2019.06.15
 Didžiausios lauko reklamos klaidos

Lauko reklama vėl atsikovoja pozicijas, kurias buvo užleidusi skaitmeninei reklamai. Kad statiškas stendas...

Gazelė
2019.06.15
Registruoja „Maxima Express“ prekės ženklą 1

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ Valstybiniam patentų biurui pateikė prašymą registruoti prekės ženklą...

Prekyba
2019.06.14
Buvo sutrikęs automatinis pavedimų įskaitymas į „Circle K“ korteles 1

Kai kurie degalinių tinklo „Circle K“ klientų pavedimai kelias dienas automatiškai nepatekdavo į įmonės...

Prekyba
2019.06.14
Dėl persekiojimo už kritiką prašo pradėti ikiteisminį tyrimą žemės ūkio ministro atžvilgiu 1

Penktadienį agroverslo naujienų portalas „Agroeta“ kreipėsi į Evaldą Pašilį, generalinį prokurorą, dėl...

Rinkodara
2019.06.14
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko reklamos partnerius

„Lietuvos geležinkelių“ prekės ženklo atnaujinimu ir naujų grupės įmonių veiklos prekės ženklų sukūrimu...

Paslaugos
2019.06.14
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 24

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
„Pigu“ ir „Kesko Senukai Digital“ – vadovybių pasikeitimai Premium 15

Dviejų konkuruojančių elektroninės komercijos bendrovių pagrindinių vadovų gretose pastaruoju metu vyksta...

Prekyba
2019.06.14
„Amber Food“ krepšelyje – naujas restoranų prekės ženklas Premium 6

Vienas Lietuvos maitinimo rinkos banginių, pusšimtį taškų valdanti UAB „Amber Food“, įsigijo sostinėje...

Paslaugos
2019.06.14
„Zaros“ savininkei „Inditex“ plėtra garantavo rekordinius pardavimus

Didžiausia pasaulyje drabužių prekybininkė „Inditex“ skelbia rekordinius pirmojo ketvirčio rezultatus.

Prekyba
2019.06.13
„PwC“ pasaulinė vartotojų apklausa rodo, kaip keičiasi pirkimo įpročiai 1

Pirkėjai nori viską gauti greitai, patogiai ir nemokamai, rodo „PwC“ atlikta „Pasaulinė vartotojų apklausa“.

Prekyba
2019.06.13
„Tez Tour“ tęsia bendradarbiavimą su ligšioliniais komunikacijos partneriais

Kelionių organizatorius „Tez Tour“ ir toliau dirbs su komunikacijos partneriais UAB „VIP Viešosios...

Paslaugos
2019.06.13
„Mineralinių vandenų“ pelnas sumažėjo pusantro karto Premium 5

Didmeninės prekybos alkoholiniais gėrimais ir tabako gaminiais bendrovė „Mineraliniai vandenys“ 2018 m.

Prekyba
2019.06.13
A. Zabarauskas: paprastumas buvo G. Nausėdos pamatinis principas Premium 2

Apie išrinktojo prezidento ir kitų dviejų lyderių rinkimų kampanijų stipriąsias ir silpnąsias puses diskutavę...

Rinkodara
2019.06.13
„Publicum“ rezultatai: augo ir pajamos, ir pelnas

Tarptautinei „Havas“ grupei priklausanti Lietuvos strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ praėjusiais...

Rinkodara
2019.06.13
„Telia Lietuva“ atnaujino prekės ženklo šūkį 17

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nuo šiol naudos naują šūkį – „Įdomiau – tik gyvenimas“. Su šiuo...

Rinkodara
2019.06.13
„Clinic 212“ augino ir pajamas, ir pelną 4

Bendros kūrybinės agentūros „Clinic 212“ ir jos valdomos skaitmeninio turinio kūrybos agentūros „Enter“...

Rinkodara
2019.06.12
Kaip be didelių pinigų sukurti prekės ženklą, bet kad šis būtų veiksmingas Premium 2

Verslo pradžioje prekės ženklui dažnai skiriama nedaug dėmesio, tačiau vis dažniau jau ir smulkieji supranta,...

Gazelė
2019.06.12
„Amazon“ atstovas: ne vienam smulkiajam padėjome tapti milijonieriumi Premium 12

„Amazon“ investuoja į smul­kiųjų prekybininkų augimą. Birželį bendrovė pranešė kurianti „clicks and mortar“...

Gazelė
2019.06.12
„15min“ savininkas parduoda skelbimų svetaines: kalba apie šimtamilijoninį sandorį Premium 7

Sandoris, kuriuo žiniasklaidos bendrovės „15min“ ir naujienų agentūros BNS savininkas perleidžia savo...

Rinkos
2019.06.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau