„Unilever“ pardavimus augino išskirtiniai ledai

Nyderlandų ir Jungtinės Karalystės vartojimo prekių milžinė Unilever padidino šių metų pardavimų prognozę ir paskelbė apie geresnius, nei laukta, trečiojo ketvirčio pardavimus. Bendrovės teigimu, sėkmę atnešė vartotojams pristatyti nauji Unilever produktai, taip pat ir išskirtinio skonio ledai.
Unilever palyginamieji pardavimai trečiąjį ketvirtį augo 5,7%, ketvirtadienį paskelbė kompanija. Tai geriausias rezultatas per beveik trejus metus, skelbia Bloomberg. Analitikai tikėjosi 4% pajamų augimo.
Kompanija prognozuoja, kad visų metų pardavimų augimas bus ties aukštesne anksčiau įvardyto intervalo nuo 2% iki 4% riba. Anksčiau bendrovė prognozavo, kad 2015-aisiais pardavimai augs kiek sparčiau nei pirmąjį pusmetį (2,9%).
Paulas Polmanas, Unilever vykdomasis vadovas, teigia, kad vartojimo prekių paklausa yra trapi, kadangi valiutų nuvertėjimas besivystančiose rinkose aukštyn stumia kompanijos gaminamų šampūnų ir greitai pagaminamų užkandžių kainas. Į tokias rinkos aplinkybes Unilever reagavo, sutelkdama dėmesį ties išskirtiniais produktais pasiūlė Ben & Jerrys Cookie Core ir Marc de Champagne (brendis, gaminamas iš produktų, susidarančių gaminant šampaną) skonio Magnum ledus.
Unilever padalinio, kuriam priklauso ir ledų gamyba, pardavimai trečiąjį ketvirtį augo 8,5%, triskart sparčiau nei antrąjį prie to prisidėjo rekordiškai karšta vasara Europoje.
Kompanijos pardavimai besivystančiose rinkose, kur Unilever parduoda 58% produkcijos, augo 8,4%, palyginti su 6,5% ankstesniu laikotarpiu. Geresnį rezultatą lėmė atsigavę pardavimai Kinijoje, didesnės produkcijos kainos Lotynų Amerikoje ir pagerėjusi padėtis Rusijos rinkoje.
Rašyti komentarą
Rašyti komentarą