„Unilever“ pardavimus augino išskirtiniai ledai

Publikuota: 2015-10-15
„Unilever“ neprašovė, šią vasarą sutelkusi dėmesį į ledus. PaveloLisicino („RIA Novosti“ / „Scanpix“) nuotr.
svg svg
„Unilever“ neprašovė, šią vasarą sutelkusi dėmesį į ledus. PaveloLisicino („RIA Novosti“ / „Scanpix“) nuotr.

Nyderlandų ir Jungtinės Karalystės vartojimo prekių milžinė „Unilever“ padidino šių metų pardavimų prognozę ir paskelbė apie geresnius, nei laukta, trečiojo ketvirčio pardavimus. Bendrovės teigimu, sėkmę atnešė vartotojams pristatyti nauji „Unilever“ produktai, taip pat ir išskirtinio skonio ledai.

„Unilever“ palyginamieji pardavimai trečiąjį ketvirtį augo 5,7%, ketvirtadienį paskelbė kompanija. Tai geriausias rezultatas per beveik trejus metus, skelbia „Bloomberg“. Analitikai tikėjosi 4% pajamų augimo.

Kompanija prognozuoja, kad visų metų pardavimų augimas bus ties aukštesne anksčiau įvardyto intervalo – nuo 2% iki 4% – riba. Anksčiau bendrovė prognozavo, kad 2015-aisiais pardavimai augs kiek sparčiau nei pirmąjį pusmetį (2,9%).

Paulas Polmanas, „Unilever“ vykdomasis vadovas, teigia, kad vartojimo prekių paklausa yra „trapi“, kadangi valiutų nuvertėjimas besivystančiose rinkose aukštyn stumia kompanijos gaminamų šampūnų ir greitai pagaminamų užkandžių kainas. Į tokias rinkos aplinkybes „Unilever“ reagavo, sutelkdama dėmesį ties išskirtiniais produktais – pasiūlė „Ben & Jerry’s Cookie Core“ ir „Marc de Champagne“ (brendis, gaminamas iš produktų, susidarančių gaminant šampaną) skonio „Magnum“ ledus.

„Unilever“ padalinio, kuriam priklauso ir ledų gamyba, pardavimai trečiąjį ketvirtį augo 8,5%, triskart sparčiau nei antrąjį – prie to prisidėjo rekordiškai karšta vasara Europoje.

Kompanijos pardavimai besivystančiose rinkose, kur „Unilever“ parduoda 58% produkcijos, augo 8,4%, palyginti su 6,5% ankstesniu laikotarpiu. Geresnį rezultatą lėmė atsigavę pardavimai Kinijoje, didesnės produkcijos kainos Lotynų Amerikoje ir pagerėjusi padėtis Rusijos rinkoje.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Per birželį valstybė suteikė 1,39 mln. Eur nuomos subsidijų

Per birželį suteikta 1,39 mln. Eur nuomos subsidijų, BNS informavo paramą administruojanti „Invega“.

Statyba ir NT
2020.07.03
„Lietuvos geležinkeliai“ virsta LTG, keičiasi grupės įmonių prekės ženklai 25

„Lietuvos geležinkeliai“ keičia visų grupės įmonių prekės ženklus ir pagrindinės įmonės logotipą. „Lietuvos...

Vokietijos vartotojai po karantino pinigines atvėrė rekordiškai plačiai

Vokietijos vartotojai gegužę, pasibaigus karantinui, suskubo plačiai atidaryti savo pingines: mažmeninės...

Prekyba
2020.07.02
Dizaino agentūra „Critical“ turi naują vadovą

Prekių ženklų ir paslaugų dizaino agentūros „Critical“ vadovu tapo vienas jos įkūrėjų, Lietuvos dizaino...

Rinkodara
2020.07.02
Naujų automobilių rinka grįžta į prieškrizinį lygį  Premium

Birželį vidinėje rinkoje likus 2.285 naujiems automobiliams, matomas 22% metinis nuosmukis, tačiau bendra...

Automobiliai
2020.07.02
„Maximos“ įmonei pavyko atsikovoti teises į sklypą Vilniaus Žirmūnuose  Premium

Lietuvos apeliacinis teismas panaikino žemesnės instancijos sprendimą ir atmetė prokurorų ieškinį, kuriame...

Statyba ir NT
2020.07.02
Reputacijos laurai: IKEA, „Thermo Fisher“, „Lidl“ ir „Camelia“ Premium 2

Geriausios reputacijos titulą šiemet pelnė IKEA, nuomonės lyderių akyse – „Thermo Fisher Scientific“,...

Rinkodara
2020.07.01
Lietuvoje užblokuotas rekordinis piratinių svetainių skaičius 9

Lietuvos radijo ir televizijos komisija užblokavo 29-ias nelegaliai autorių teisėmis saugomą turinį...

Rinkodara
2020.07.01
„Sapore d‘Italia“ patirtis: „Akropolyje“ atidarė parduotuvę dėl užsienio klientų ir jų neteko – bet laikinai Premium

Kai naujai atidarytą parduotuvę po mėnesio „ištinka“ karantinas, visi plėtros planai lieka sujaukti. Tačiau...

Gazelė
2020.07.01
„Aprangos“ grupė skaičiuoja kuklesnius pusmečio rezultatus

„Aprangos“ grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta (su PVM) antrąjį šių metų ketvirtį sudarė 40,9 mln. Eur ir...

Prekyba
2020.07.01
„Bonum Publicum“ virsta į „SB draudimą“

Šiaulių banko valdoma gyvybės draudimo bendrovė „Bonum Publicum“ nuo liepos 1 d. keičia pavadinimą į „SB...

Rinkos
2020.07.01
Seime skinasi kelią valstybinės vaistinės, paskutinis balsavimas – rudenį 1

Seimas po svarstymo pritarė Farmacijos įstatymo pataisoms, kurios įteisina valstybines vaistines. Už pataisas...

Prekyba
2020.06.30
Seimas į paplūdimius grąžino silpną alkoholį 4

Seimas kelių balsų persvara pritarė grupės parlamentarų siūlymui sušvelninti prekybą silpnu alkoholiu. Nuo...

Prekyba
2020.06.30
„Amazon“ antrus metus iš eilės – vertingiausias ženklas pasaulyje

„Amazon“ antrus metus iš eilės tituluojamas vertingiausiu pasaulio prekių ženklu, antrojoje pozicijoje...

Rinkodara
2020.06.30
Šiemetiniuose „Norfos mažmenos“ planuose – 15 mln. Eur investicijų

Šiemet „Norfos mažmena“ planuoja atidaryti 10 naujų ir atnaujintų prekybos centrų, į kuriuos ketina...

Prekyba
2020.06.30
Reklamos užsakovų boikotas „Facebook“ įgauna pagreitį 3

Vis daugiau didžiųjų pasaulinių prekių ženklų jungiasi prie reklamos boikoto socialiniame tinkle „Facebook“.

Rinkodara
2020.06.29
„Luminor“ komunikacijos vadove tapo I. Baltrušaitienė 5

Indrė Baltrušaitienė, neseniai pasitraukusi iš prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovės pareigų, tokias...

Rinkodara
2020.06.29
E. parduotuves atrado net mėsininkai ar bitininkai 

Per karantiną stipriai suintensyvėjo e. prekyba: kai kurios įmonės e. parduotuvę susikūrė vos per kelias...

Gazelė
2020.06.29
M. Velykis palieka reklamos agentūrą „TRUTH.“ 2

Reklamos agentūrą „TRUTH.“ (buvusi „McCann Vilnius“) palieka jos ilgametis kūrybos vadovas Mantas Velykis.

Rinkodara
2020.06.29
Centrinės prekybinės gatvės: pramogų pliūpsnis ir bankų atsitraukimas Premium

Svarbiausių sostinės prekybinių gatvių analizė atskleidžia, kad dabartinė padėtis yra šiek tiek prastesnė nei...

Prekyba
2020.06.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus