„Unilever“ pardavimus augino išskirtiniai ledai

Publikuota: 2015-10-15
„Unilever“ neprašovė, šią vasarą sutelkusi dėmesį į ledus. PaveloLisicino („RIA Novosti“ / „Scanpix“) nuotr.
„Unilever“ neprašovė, šią vasarą sutelkusi dėmesį į ledus. PaveloLisicino („RIA Novosti“ / „Scanpix“) nuotr.

Nyderlandų ir Jungtinės Karalystės vartojimo prekių milžinė „Unilever“ padidino šių metų pardavimų prognozę ir paskelbė apie geresnius, nei laukta, trečiojo ketvirčio pardavimus. Bendrovės teigimu, sėkmę atnešė vartotojams pristatyti nauji „Unilever“ produktai, taip pat ir išskirtinio skonio ledai.

„Unilever“ palyginamieji pardavimai trečiąjį ketvirtį augo 5,7%, ketvirtadienį paskelbė kompanija. Tai geriausias rezultatas per beveik trejus metus, skelbia „Bloomberg“. Analitikai tikėjosi 4% pajamų augimo.

Kompanija prognozuoja, kad visų metų pardavimų augimas bus ties aukštesne anksčiau įvardyto intervalo – nuo 2% iki 4% – riba. Anksčiau bendrovė prognozavo, kad 2015-aisiais pardavimai augs kiek sparčiau nei pirmąjį pusmetį (2,9%).

Paulas Polmanas, „Unilever“ vykdomasis vadovas, teigia, kad vartojimo prekių paklausa yra „trapi“, kadangi valiutų nuvertėjimas besivystančiose rinkose aukštyn stumia kompanijos gaminamų šampūnų ir greitai pagaminamų užkandžių kainas. Į tokias rinkos aplinkybes „Unilever“ reagavo, sutelkdama dėmesį ties išskirtiniais produktais – pasiūlė „Ben & Jerry’s Cookie Core“ ir „Marc de Champagne“ (brendis, gaminamas iš produktų, susidarančių gaminant šampaną) skonio „Magnum“ ledus.

„Unilever“ padalinio, kuriam priklauso ir ledų gamyba, pardavimai trečiąjį ketvirtį augo 8,5%, triskart sparčiau nei antrąjį – prie to prisidėjo rekordiškai karšta vasara Europoje.

Kompanijos pardavimai besivystančiose rinkose, kur „Unilever“ parduoda 58% produkcijos, augo 8,4%, palyginti su 6,5% ankstesniu laikotarpiu. Geresnį rezultatą lėmė atsigavę pardavimai Kinijoje, didesnės produkcijos kainos Lotynų Amerikoje ir pagerėjusi padėtis Rusijos rinkoje.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Modus Group“ stato tris naujus „Autobrava Motors“ salonus 

Lietuviško kapitalo tarptautinės įmonių grupės „Modus Group“ valdoma „Autobrava Motors“ skelbia atnaujinanti...

Automobiliai
16:50
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 1

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
16:18
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
15:48
Artūras ir Augustinas Rakauskai atsidalijo verslus 14

Artūras Rakauskas ir jo tėvas Augustinas Rakauskas keičia iki šiol kartu valdyto verslo modelį ir savo...

Prekyba
14:37
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
12:40
Futuristė C. Trotter: jeigu reikėtų rinktis vieną inovaciją, investuočiau į dirbtinį intelektą Premium

Asmeninius pasiūlymus savo klientams pradedančių teikti prekybininkų apyvartos išauga 6-10% ir kyla dukart...

Prekyba
11:12
Po Lietuvą išsibarstę vaikai stiprina tėvų verslą Premium

Stragių ekologinis ūkis (Ukmergės r.) jau keleri metai, kai tiekia produktus galutiniam pirkėjui. Būtent...

Gazelė
11:04
Viešieji pirkimai: neužlopoma juodoji skylė 21

Nors Viešųjų pirkimų įstatymas išgyveno kone keturias dešimtis metamorfozių, ko gero, dar ne viena Vyriausybė...

Perspėjimas įmonėms: daugėja apgaulingų pasiūlymų Premium 3

Lietuvos eksportuotojai sulaukia gerokai daugiau nei anksčiau apgaulingų pasiūlymų patiekti prekes. Dabar jie...

Finansai
05:45
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 15

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
„Norfos“ pelnas pernai smuko 15%

Mažmeninės prekybos tinklą „Norfa“ valdanti bendrovė „Norfos mažmena“ pernai uždirbo 6,4 mln. Eur grynojo...

Prekyba
2019.05.20
Prekybos sektorius: pergalę švęs duomenų analitikos karaliai

Tradiciniai prekybininkai, bijodami prarasti savo klientus, investuoja į elektroninę prekybą, kuri kol kas...

Prekyba
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 3

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Valdžia – verslo baudėja: ar grįšime į policininkų krūmuose laikus? 19

Koks turėtų būti verslo ir valdžios santykis? Ilgą laiką buvo dirbama, kad valstybė taptų partneriu ir...

Verslo aplinka
2019.05.19
„& Other Stories“ ženklo parduotuvei H&M pasirinko „Galleria Riga“

Pirmą Baltijos šalyse „& Other Stories“ 740 kv.m. ploto parduotuvę šį rudenį Švedijos drabužių prekybininkė...

Prekyba
2019.05.19
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Kuo toliau nuo didmiesčių, tuo sunkiau parduoti ekologiškus produktus

Sveikos gyvensenos bumas labiausiai juntamas didmiesčiuose. Tačiau ir atokesniuose miestuose ekologiškų...

Gazelė
2019.05.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau