Maltoje sprendžia „Akropolių“ plėtros likimą

Publikuota: 2015-10-13
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
 

„Vilniaus prekybos“ grupei priklausančios Maltos bendrovės „Relvit“ akcininkai eiliniame susirinkime šiandien kelia šios, „Akropolius“ valdančios, bendrovės mokumo ir galimos restruktūrizacijos klausimą. VP grupė teigia, kad restruktūrizacija būtina, o į kovą stojęs mažasis akcininkas Mindaugas Marcinkevičius įtaria kitus ketinimus.

Į kovą prieš pagrindinį „Vilniaus prekybos“ akcininką kilęs p. Marcinkevičius sako, kad į šiandien (antradienį) vykstančio akcininkų susirinkimo darbotvarkę įtraukti įmonės reorganizacijos pardavimo būdu klausimą pasiūliusi „Lemax LTD“ atstovauja tik Nerijaus Numavičiaus interesams.

Bendrovė Lemax Ltd. yra pagrindinė „Akropolius“ valdančios, Maltoje registruotos bendrovės „Relvit Ltd.“ akcininkė.

Toks sprendimas, pasak mažojo grupės akcininko, kelia įtarimą, kad reorganizacija „skirta buldozerių prastumti „Akropolių“ pardavimo sandorį“, kuris, p. Marcinkevičiaus iniciatyva, buvo sustabdytas šį pavasarį.

„Akropolių“ grupė kasmet sugeneruoja daugiau nei 40 mln. Eur grynojo pelno, tačiau šios lėšos dividendų forma neatkeliauja iki šį turtą kontroliuojančios ir kita veikla neužsiimančios įmonės „Relvit LTD“. Teigti, kad įmonė, kuri valdo 500 mln. Eur vertės turtą bankrutuoja ir ją reikia reorganizuoti yra tiesiog akiplėšiška“, – teigia p. Marcinkevičius.

Anot įmonės finansinių ataskaitų, praėjusių metų veiklos sąnaudos siekė 39. 000 Eur, o palūkanų įmokos – 4 mln. Eur.

VŽ jau rašė, kad vieša kova tarp Vilniaus prekybos akcininkų užvirė būtent dėl akropolių sandorio, kuris, pasak p. Marcinkevičiaus, galimai galėjo pažeisti jo, kaip mažojo akcininko, interesus.

„Vilniaus prekybos“ atstovai, savo ruožtu, teigia, kad sandoris yra labai svarbus, nes dabartinė finansinė „Relvit Ltd.“ padėtis neleidžia užtikrinti „Akropolio grupės“ plėtros Baltijos šalyse, o p. Marcinkevičius savo veiksmais esą galimai siekia „ramybės mokesčio“. Draudimą įvykdyti „Relvit“ pardavimą perleidžiant bendrovę iš „Lemax“ į UAB „Vilniaus prekyba“ rankas, Maltos teismas, pasak VP grupės jau panaikino, bet Lietuvoje draudimas sudaryti neįvykusį sandorį tebegalioja.

„Prisidengdamas savo kaip mažojo akcininko teisių pažeidimu, Mindaugas Marcinkevičius ir toliau sistemingai trukdys bet kokiems pasiūlymams ar iniciatyvoms dėl „Relvit Ltd“ veiklos bei „Akropolio“ įmonių plėtros Baltijos šalyse“, – praėjusią savaitę išplatintame pranešime teigė Diana Dominienė, „Lemax Ltd“ valdybos narė.

Pasak jos, „Lemax Ltd“ geranoriškai pasiūlė, kad visi bendrovės akcininkai susėstų prie bendro stalo, o p. Marcinkevičius savo ruožtu kreipėsi į teismą su prašymu uždrausti nagrinėti minėtą klausimą spalio 13 d. akcininkų susirinkime.

„Tokių veiksmų tikslas aiškus – kaip galima ilgiau slopinti pastangas surasti resursus „Relvit Ltd.“ veiklos vykdymui, nuo kurių tiesiogiai priklauso Akropolio įmonių plėtra Baltijos šalyse“, – teigia p. Dominienė.

Praėjusią savaitę skelbta, kad Rygos miesto savivaldybė išdavė visus „Akropolio“ statyboms Latvijoje reikalingus leidimus. Dar 2009 m. suplanuotas projektas, į kurį numatyta investuoti apie 100 mln. Eur, pagaliau gali startuoti. Tačiau „Vilniaus prekybos“ grupės atstovai teigia, kad „Akropolius“ valdančios „Relvit“ finansinė padėtis apsunkina tokių planų įgyvendinimą.

Šiuo metu Maltoje vykstančiame akcininkų susirinkime taip pats sprendžiamas ir bendrovės valdybos narių klausimas, varstomi nauji kandidatai į bendrovės valdybą. Prasidėjus akcininkų konfliktui du „Relvit“ valdybos nariai paliko savo postus, tad dirbti ir priimti sprendimus liko tik vienas narys, kuris, anot p. Marcinkevičiaus, galimai taip pat atstovavo tik p. Numavičiaus interesams.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Vilniaus reputacija socialiniuose tinkluose – viena pozityviausių Europoje 2

Vilnius – vienas iš penkių Europos miestų, kurių reputacija skaitmeninėje erdvėje yra pozityviausia, rodo...

Rinkodara
13:37
Prancūzų elektronikos prekių tinklas „Boulanger“ apsipirko

Prancūzijos elektronikos prekių tinklas „Boulanger“ įsigijo savo konkurentus Belgijoje „Krefel“ ir „Hifi...

Prekyba
09:09
Ką apie pirkėjų norus žinanti „Amazon“ pataria smulkiesiems

„Amazon“ pranešė apie 10 fizinių parduotuvių JK tinklą, kurį kuria specialiai smulkiųjų produkcijai. Bendrovė...

Gazelė
2019.06.15
 Didžiausios lauko reklamos klaidos

Lauko reklama vėl atsikovoja pozicijas, kurias buvo užleidusi skaitmeninei reklamai. Kad statiškas stendas...

Gazelė
2019.06.15
Registruoja „Maxima Express“ prekės ženklą 1

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ Valstybiniam patentų biurui pateikė prašymą registruoti prekės ženklą...

Prekyba
2019.06.14
Buvo sutrikęs automatinis pavedimų įskaitymas į „Circle K“ korteles 1

Kai kurie degalinių tinklo „Circle K“ klientų pavedimai kelias dienas automatiškai nepatekdavo į įmonės...

Prekyba
2019.06.14
Dėl persekiojimo už kritiką prašo pradėti ikiteisminį tyrimą žemės ūkio ministro atžvilgiu 2

Penktadienį agroverslo naujienų portalas „Agroeta“ kreipėsi į Evaldą Pašilį, generalinį prokurorą, dėl...

Rinkodara
2019.06.14
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko reklamos partnerius

„Lietuvos geležinkelių“ prekės ženklo atnaujinimu ir naujų grupės įmonių veiklos prekės ženklų sukūrimu...

Paslaugos
2019.06.14
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 24

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
„Pigu“ ir „Kesko Senukai Digital“ – vadovybių pasikeitimai Premium 17

Dviejų konkuruojančių elektroninės komercijos bendrovių pagrindinių vadovų gretose pastaruoju metu vyksta...

Prekyba
2019.06.14
„Amber Food“ krepšelyje – naujas restoranų prekės ženklas Premium 6

Vienas Lietuvos maitinimo rinkos banginių, pusšimtį taškų valdanti UAB „Amber Food“, įsigijo sostinėje...

Paslaugos
2019.06.14
„Zaros“ savininkei „Inditex“ plėtra garantavo rekordinius pardavimus

Didžiausia pasaulyje drabužių prekybininkė „Inditex“ skelbia rekordinius pirmojo ketvirčio rezultatus.

Prekyba
2019.06.13
„PwC“ pasaulinė vartotojų apklausa rodo, kaip keičiasi pirkimo įpročiai 1

Pirkėjai nori viską gauti greitai, patogiai ir nemokamai, rodo „PwC“ atlikta „Pasaulinė vartotojų apklausa“.

Prekyba
2019.06.13
„Tez Tour“ tęsia bendradarbiavimą su ligšioliniais komunikacijos partneriais

Kelionių organizatorius „Tez Tour“ ir toliau dirbs su komunikacijos partneriais UAB „VIP Viešosios...

Paslaugos
2019.06.13
„Mineralinių vandenų“ pelnas sumažėjo pusantro karto Premium 5

Didmeninės prekybos alkoholiniais gėrimais ir tabako gaminiais bendrovė „Mineraliniai vandenys“ 2018 m.

Prekyba
2019.06.13
A. Zabarauskas: paprastumas buvo G. Nausėdos pamatinis principas Premium 2

Apie išrinktojo prezidento ir kitų dviejų lyderių rinkimų kampanijų stipriąsias ir silpnąsias puses diskutavę...

Rinkodara
2019.06.13
„Publicum“ rezultatai: augo ir pajamos, ir pelnas

Tarptautinei „Havas“ grupei priklausanti Lietuvos strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ praėjusiais...

Rinkodara
2019.06.13
„Telia Lietuva“ atnaujino prekės ženklo šūkį 18

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nuo šiol naudos naują šūkį – „Įdomiau – tik gyvenimas“. Su šiuo...

Rinkodara
2019.06.13
„Clinic 212“ augino ir pajamas, ir pelną 4

Bendros kūrybinės agentūros „Clinic 212“ ir jos valdomos skaitmeninio turinio kūrybos agentūros „Enter“...

Rinkodara
2019.06.12
Kaip be didelių pinigų sukurti prekės ženklą, bet kad šis būtų veiksmingas Premium 2

Verslo pradžioje prekės ženklui dažnai skiriama nedaug dėmesio, tačiau vis dažniau jau ir smulkieji supranta,...

Gazelė
2019.06.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau