„Kotryna“ visus žaislus kelia ir į internetą

Publikuota: 2015-10-10
Šiuo metu „Kotrynai“ Lietuvoje priklauso 33 įvairios žaislų, drabužių ir kitų prekių vaikams parduotuvės. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Šiuo metu „Kotrynai“ Lietuvoje priklauso 33 įvairios žaislų, drabužių ir kitų prekių vaikams parduotuvės. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
 

Žaislų ir prekių vaikams parduotuves valdanti UAB „Kotryna“ kitąmet kone kiekvienam valdomam prekės ženklui ketina atidaryti po e. parduotuvę. Pasak bendrovės, stovėti vietoje neleidžia besikeičianti rinka.

„Turbūt nėra nė vieno prekybos verslo, kuris neturėtų ir e. prekybos. Kad ir kur pažiūrėtum – visi turi internetą. To imtis turime ir mes“, – sako Valdas Nanartavičius, „Kotrynos“ vadovas. E. prekybos projektą bendrovė tobulina jau dvejus metus. Spalį numatyta paleisti pirmąją „Baby City“ ženklo e. parduotuvę, o kitąmet dienos šviesą išvys ir kitų grupės valdomų parduotuvių e. prekyba, pirmiausia tų, kurios prekiauja žaislais.

Internetines parduotuves „Kotryna“ suplanavo atidaryti visose Baltijos šalyse, kur grupei šiuo metu iš viso priklauso 68 vaikų prekių parduotuvės, tokios kaip „Baby City“, „Toy City“, „Žaislų planeta“, „Kidzone“, „Kotryna“, „Chicco“ ir kt. Lietuvoje bendrovė valdo 33 parduotuves.

„Jauni žmonės perka internetu, tad ateityje taip parduodamų prekių dalis turėtų tik didėti. Iš tiesų, žmonėms tai patogu. Užsakydami internetu jie gali atsiimti prekę tradicinėje parduotuvėje arba užsisakyti į namus. Mes siūlysime abu variantus“, – sako p. Nanartavičius.

Dar viena svarbi bendrovės investicija 2016-aisiais – į lojalius klientus. „Sujungsime šiuo metu galiojančias skirtingas lojalumo programas į vieną. Norime stiprinti pasiūlymus lojaliems klientams, labiau juos specializuoti“, – priduria p. Nanartavičius.

Konkuruoja visi

VŽ jau rašė, kad per pastaruosius metus „Kotryna“ atnaujino ir fizinių savo parduotuvių koncepcijas, vykdė jų plėtrą. Rugsėjį prekybos slėnyje „Nordika“ duris atvėrė ir didžiausia „Baby city / Toy city“ parduotuvė, kurios plotas siekia 2.000 kv. metrų. Tokią dviejų prekių ženklų parduotuvę šiemet „Kotryna“ jau atidarė ir Kaune, kitąmet ji turėtų iškilti dar ir Klaipėdoje.

Pasak p. Nanartavičiaus, nestovėti vietoje ir ieškoti sprendimų labiausiai skatina rinkos pokyčiai, konkurencija. Nors pati „Kotryna“ specializuotos žaislų prekybos segmente yra didžiausia įmonė Lietuvoje, konkurencija, pasak vadovo, ateina ir iš kitų prekybos segmentų.

Štai nauji drabužių prekių ženklai, tokie kaip H&M ar „Next“, turi stiprią vaikiškų drabužių pasiūlą, o didieji kasdienių prekių tinklai kaip „Maxima“ ar „Rimi“ yra įrengę atskirus žaislų skyrelius.

„Drabužių tinklai dideli, jų gamybos savikaina visai kitokia, mūsų apimtis, net ir skaičiuojant visas Baltijos šalis, su tuo nepalyginama“, – sako p. Nanartavičius.

Jis atkreipia dėmesį į dar vieną bėda – nuo Nepri­klau­somybės atgavimo gimstamumas Lietuvoje nukritęs kone dvigubai, emigracija taip pat padarė įtaką, taigi vaikų Baltijos šalyse nedaugėja. Todėl labai svarbu prisitaikyti prie visų tendencijų, neatsilikti nuo kintančių išrankaus vartotojo įpročių ar net žaislų madų.

„Kotrynos“ grupės mažmeninės prekybos apyvarta (be PVM) Baltijos šalyse 2014 m. siekė 27,8 mln. Eur, 2013 metais – 25,4 mln. Eur.

Šiemet pirmąjį pusmetį apyvarta augo apie 17%. Sparčiausiai auganti rinka, pasak vadovo, yra Estija, nors pirkėjo krepšelis didžiausias Lietuvoje.

„Tikimės, kad iki metų galo išlaikysime augimo tendenciją ir metus užbaigsime teigiamais rezultatais“, – sako vadovas.

Straipsnis spalio 1 d. publikuotas dienraštyje „Verslo žinios“ ir „VŽ Premium“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Aukštaitijos prekybininkė: verta pagalvoti, ar smulkiųjų gaivinimas nebus naudingas tik didiesiems Premium

Iniciatyva uždrausti didiesiems prekybos centrams dirbti sekmadieniais yra priešinga tikslui mažinti kainas.

Vilniuje atidaro gatvės maisto turgų – idėją įkvėpė Londonas  9

Paskutinį vasaros sekmadienį, rugpjūčio 26 d., Vilniaus stoties rajone startuoja gatvės maisto turgus „Turgus...

Prekybos centrų darbas savaitgaliais: renkamasi iš trijų variantų 5

Vyriausybė pradėjo derybas su prekybininkais ir profsąjungomis dėl pasiūlymų Lietuvoje riboti prekybos centrų...

Nelegaliai aliejų ir cukrų gabenusi grupuotė nuslėpė 0,2 mln. Eur PVM 1

Lietuvos ir Latvijos piliečių organizuota grupuotė užsiėmė nelegaliu rapsų ir saulėgrąžų aliejaus bei cukraus...

Verslo aplinka
2018.08.20
Grožio prekių rinka: augimas lėtėja, braunasi konkurentai Premium 2

Ramų santūriai augančių kosmetikos ir parfumerijos prekių tinklų gyvenimą jaukia konkurenciją jiems...

Vaikai skatina įsigyti kompiuterį ir interneto prieigą

Šių metų pirmą ketvirtį asmeninius kompiuterius namuose turėjo 76%, o interneto prieigą – 78% namų ūkių, tai...

Ugdymo mokesčiai ir algos privačiuose vaikų darželiuose 4

VŽ pateikia didžiausių pagal 2017 m. pajamas privačių vaikų darželių paslaugų įkainius ir vidutines juose...

Apklausa: renkantis prekę kliaujamasi socialiniais tinklais 2

59% lietuvių reikiamos prekės neieško paieškos sistemose – eina tiesiai į žinomą elektroninę parduotuvę ir...

Kinijoje atsiras 100 baltarusiškų prekių parduotuvių 9

Ketvirtadienį Kinijos Guidžou provincijos Guangdongo mieste iškilmingai atidaryta baltarusiškų prekių...

Egipto viešbučiams gresia prarasti žvaigždutes 7

Egipte nuspręsta šalyje veikiančius viešbučius iš naujo klasifikuoti pagal tarptautinius Pasaulinės turizmo...

Vilniaus „Akropolis“ pasipildė dviem naujais prekių ženklais 8

Šį mėnesį Vilniaus „Akropolyje“ atidarytos JAV drabužių prekių ženklų – „Tommy Hilfiger“ ir „Calvin Klein...

„Douglas“ keičia logotipą 1

Nuo 2018 m. pradžios visoje Europoje „Douglas“ tinklas atnaujina savo logotipą. Investicijos į atnaujinimą...

Kauno „Serfas“ šiemet tikisi 1,8 mln. Eur pelno 1

Lietuvos kapitalo statybinių medžiagų gamybos ir prekybos įmonė „Serfas“ šiemet planuoja gauti apie 55 mln.

Pramonė
2018.08.17
Perveneckas: artėjant politiniam sezonui, prekybininkai pradedami kaltinti dėl kainų 49

Neaišku, kodėl iš dvidešimties tyrime lygintų drabužių keturiolikos prekių ženklai pasirinkti tie, kuriems...

Pareigūnai: Lietuvoje ne viskas brangiau, bet turime žinoti, kurios kainos pas mus didesnės 21

Teisingumo ministerija ir Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) pristatė tyrimą apie drabužių,...

20 didžiausių vaikų darželių pagal 2017 m. pajamas Premium 1

Dvidešimt didžiausių privačių Lietuvos vaikų darželių pernai gavo 14,1 mln. Eur pajamų, tai 12% daugiau nei...

Siūlo prekybininkams kainas žymėti didesniu šriftu 3

Prekybos tinklų „Maxima“, „Palink“, „Rimi“, „Norfa“ ir „Lidl“ vadovai gavo politikų siūlymą kainas žymėti...

„Rimi Lietuvos“ pajamos šiemet išaugo 2,8% iki 155,2 mln. Eur

Vieną didžiausių mažmeninės prekybos tinklų šalyje valdančios bendrovės „Rimi Lietuva“ apyvarta pirmąjį šių...

Nauja IKEA Rygoje: asortimentas Vilniuje liks didesnis

Rugpjūčio 30 d. duris atvers Švedijos baldų mažmeninės prekybos įmonės parduotuvė IKEA Rygoje. Didžiausios...

Dėl salmoneliozės užkrato „Forto dvare“ Panevėžyje sunegalavo penki žmonės

Specialistai tiria galimą salmoneliozės užkrato atvejį Panevėžyje, prekybos ir pramogų centre „Babilonas“...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau