„Kotryna“ visus žaislus kelia ir į internetą

Publikuota: 2015-10-10
Šiuo metu „Kotrynai“ Lietuvoje priklauso 33 įvairios žaislų, drabužių ir kitų prekių vaikams parduotuvės. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Šiuo metu „Kotrynai“ Lietuvoje priklauso 33 įvairios žaislų, drabužių ir kitų prekių vaikams parduotuvės. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
 

Žaislų ir prekių vaikams parduotuves valdanti UAB „Kotryna“ kitąmet kone kiekvienam valdomam prekės ženklui ketina atidaryti po e. parduotuvę. Pasak bendrovės, stovėti vietoje neleidžia besikeičianti rinka.

„Turbūt nėra nė vieno prekybos verslo, kuris neturėtų ir e. prekybos. Kad ir kur pažiūrėtum – visi turi internetą. To imtis turime ir mes“, – sako Valdas Nanartavičius, „Kotrynos“ vadovas. E. prekybos projektą bendrovė tobulina jau dvejus metus. Spalį numatyta paleisti pirmąją „Baby City“ ženklo e. parduotuvę, o kitąmet dienos šviesą išvys ir kitų grupės valdomų parduotuvių e. prekyba, pirmiausia tų, kurios prekiauja žaislais.

Internetines parduotuves „Kotryna“ suplanavo atidaryti visose Baltijos šalyse, kur grupei šiuo metu iš viso priklauso 68 vaikų prekių parduotuvės, tokios kaip „Baby City“, „Toy City“, „Žaislų planeta“, „Kidzone“, „Kotryna“, „Chicco“ ir kt. Lietuvoje bendrovė valdo 33 parduotuves.

„Jauni žmonės perka internetu, tad ateityje taip parduodamų prekių dalis turėtų tik didėti. Iš tiesų, žmonėms tai patogu. Užsakydami internetu jie gali atsiimti prekę tradicinėje parduotuvėje arba užsisakyti į namus. Mes siūlysime abu variantus“, – sako p. Nanartavičius.

Dar viena svarbi bendrovės investicija 2016-aisiais – į lojalius klientus. „Sujungsime šiuo metu galiojančias skirtingas lojalumo programas į vieną. Norime stiprinti pasiūlymus lojaliems klientams, labiau juos specializuoti“, – priduria p. Nanartavičius.

Konkuruoja visi

VŽ jau rašė, kad per pastaruosius metus „Kotryna“ atnaujino ir fizinių savo parduotuvių koncepcijas, vykdė jų plėtrą. Rugsėjį prekybos slėnyje „Nordika“ duris atvėrė ir didžiausia „Baby city / Toy city“ parduotuvė, kurios plotas siekia 2.000 kv. metrų. Tokią dviejų prekių ženklų parduotuvę šiemet „Kotryna“ jau atidarė ir Kaune, kitąmet ji turėtų iškilti dar ir Klaipėdoje.

Pasak p. Nanartavičiaus, nestovėti vietoje ir ieškoti sprendimų labiausiai skatina rinkos pokyčiai, konkurencija. Nors pati „Kotryna“ specializuotos žaislų prekybos segmente yra didžiausia įmonė Lietuvoje, konkurencija, pasak vadovo, ateina ir iš kitų prekybos segmentų.

Štai nauji drabužių prekių ženklai, tokie kaip H&M ar „Next“, turi stiprią vaikiškų drabužių pasiūlą, o didieji kasdienių prekių tinklai kaip „Maxima“ ar „Rimi“ yra įrengę atskirus žaislų skyrelius.

„Drabužių tinklai dideli, jų gamybos savikaina visai kitokia, mūsų apimtis, net ir skaičiuojant visas Baltijos šalis, su tuo nepalyginama“, – sako p. Nanartavičius.

Jis atkreipia dėmesį į dar vieną bėda – nuo Nepri­klau­somybės atgavimo gimstamumas Lietuvoje nukritęs kone dvigubai, emigracija taip pat padarė įtaką, taigi vaikų Baltijos šalyse nedaugėja. Todėl labai svarbu prisitaikyti prie visų tendencijų, neatsilikti nuo kintančių išrankaus vartotojo įpročių ar net žaislų madų.

„Kotrynos“ grupės mažmeninės prekybos apyvarta (be PVM) Baltijos šalyse 2014 m. siekė 27,8 mln. Eur, 2013 metais – 25,4 mln. Eur.

Šiemet pirmąjį pusmetį apyvarta augo apie 17%. Sparčiausiai auganti rinka, pasak vadovo, yra Estija, nors pirkėjo krepšelis didžiausias Lietuvoje.

„Tikimės, kad iki metų galo išlaikysime augimo tendenciją ir metus užbaigsime teigiamais rezultatais“, – sako vadovas.

Straipsnis spalio 1 d. publikuotas dienraštyje „Verslo žinios“ ir „VŽ Premium“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Klysta tie, kurie į pasaulį žiūri per „Excel‘io“ lentelę 3

Nereikia aukoti efektyvumo vardan kūrybos, arba atvirkščiai. Rinkodaros kampanijos efektyvumas visų pirma...

Rinkodara
2019.02.17
„Amazon“ išsirinko vietą fizinei parduotuvei Londone

JAV prekybos milžinė „Amazon“ rezervavo plėtrai už JAV ribų tikusią prekybinę erdvę, teigia „The Grocer“...

Prekyba
2019.02.17
Kodėl naujausių technologijų be gyvų pardavimų neparduosi

Tik teoretikai gali galvoti, kad technologijoms parduoti labiausiai tinka elektroninė prekyba. Realybėje...

Pardavimai
2019.02.17
Vasario 16–ajai – išradingi verslo sveikinimai Lietuvai 3

Lietuvos Valstybės atkūrimo dieną išradingai pažymi ir gyventojai, ir verslas. Vienos bendrovės pasirūpina...

Rinkodara
2019.02.16
Į kvitų loteriją įtraukiamos ir kai kurios parduotuvės

Kvitų loterijoje dalyvaujantys gyventojai nuo šiol galės bandyti laimę, registruodami kvitus ne tik už...

Prekyba
2019.02.16
Norvegų „Coop Norge“ išmokėjo 100 mln. Eur dividendų 6

Norvegijos prekybos tinklas „Coop Norge“ akcininkams išmokėjo rekordinio dydžio dividendus už 2018 m.

Prekyba
2019.02.16
Kaune formuojasi naujas turgus 1

Kauno Dainavos rajone, šalia prekybos miestelio „Urmas“, formuojasi naujas ne maisto prekių turgus po atviru...

Prekyba
2019.02.16
Sausio metinė infliacija sudarė 1,7%

Vartojimo prekių kainos per metus padidėjo 0,9%, paslaugų – 4,1%, skelbia Statistikos departamentas.

Prekyba
2019.02.15
„Login“ organizatoriai diskriminavo vyrus 7

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nusprendė, kad technologijų ir inovacijų festivalio „Login“ nemokamų...

Rinkodara
2019.02.15
Gamintojai nusivylę: tikrieji ministerijos siūlymai dėl „Metrail“ skiriasi nuo skelbtų viešai

Gamintojus ir importuotojus atstovaujančios pakuočių atliekų tvarkymo organizacijos teigia, kad Aplinkos...

Paslaugos
2019.02.15
700–jam Vilniaus gimtadieniui – jubiliejinis logotipas

700-ojo Vilniaus gimtadienio, kurį miestas švęs 2023 m., logotipo koncepcijos konkurse varžėsi 75 dalyviai.

Rinkodara
2019.02.15
Kvitų loterija plečiasi į IKEA, bet ne į „Maximą“ 12

Vasario 18 d. įsigalioja kvitų loterijos taisyklių pakeitimai. Žaidime galės dalyvauti ir kvitai už prekes...

Finansai
2019.02.15
Kaip išlaikyti balansą tarp efektyvumo ir kūrybiškumo 1

Dažnai reklamos efektyvumo apdovanojimuose ant pakylos matome tuos prekių ženklus, kurių kampanijose...

Rinkodara
2019.02.14
Veterinarijos vaistinės perrikiuoja asortimentą: šunų ir kačių šeimininkai čia labiausiai laukiami Premium

Net mažiausiuose miestuose veterinarijos vaistinių asortimentas keičiasi: anksčiau čia pagrindinis pirkėjas...

Gazelė
2019.02.14
„O‘Leary‘s“ valdytoja Lietuvoje kurs kino teatrą, restoranus

Restoranų tinklą „O‘Leary‘s“ valdanti Estijos bendrovė „APL Restaurants“, Lietuvoje įsteigusi dar tris naujas...

Paslaugos
2019.02.14
Dar viena kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ ir „Facebook“ 4

Europos Parlamentas ir ES Taryba pasiekė preliminarų susitarimą dėl autorių teisių internete, kuris suteiks...

Rinkodara
2019.02.14
Teisininkai būgštauja, ar „vaučerių“ sistemos dalyviams neteks grąžinti paramos Premium 1

Vadinamųjų vaučerių įstatymas įregistruotas, bet į Europos Komisiją (EK) dėl leidimo teikti tokią paramą...

Prekyba
2019.02.14
IKEA savo e. platformoje prekiaus ir konkurentų gaminiais

Švedijos baldų prekybos milžinė IKEA ketina paleisti pardavimų platformą, kurioje būtų prekiaujama ir...

Prekyba
2019.02.14
Lietuvoje daugiausia ženklų registravo „TV Play Baltics“, užsienyje – „Franmax“ Premium

Lietuvoje šiek tiek sulėtėjo naujų prekių ženklų ir patentų registracija, tačiau išaugo dizaino sprendimų...

Prekyba
2019.02.13
„Lidl“ tarptautinio verslo maržos žemiausiame lygyje nuo 2012 m. 3

Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Lidl“ EBIT maržos lygis yra žemiausias nuo 2012 m., ir tai lėmė aktyvi...

Prekyba
2019.02.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau