„Kotryna“ visus žaislus kelia ir į internetą

Publikuota: 2015-10-10
Šiuo metu „Kotrynai“ Lietuvoje priklauso 33 įvairios žaislų, drabužių ir kitų prekių vaikams parduotuvės. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Šiuo metu „Kotrynai“ Lietuvoje priklauso 33 įvairios žaislų, drabužių ir kitų prekių vaikams parduotuvės. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
 

Žaislų ir prekių vaikams parduotuves valdanti UAB „Kotryna“ kitąmet kone kiekvienam valdomam prekės ženklui ketina atidaryti po e. parduotuvę. Pasak bendrovės, stovėti vietoje neleidžia besikeičianti rinka.

„Turbūt nėra nė vieno prekybos verslo, kuris neturėtų ir e. prekybos. Kad ir kur pažiūrėtum – visi turi internetą. To imtis turime ir mes“, – sako Valdas Nanartavičius, „Kotrynos“ vadovas. E. prekybos projektą bendrovė tobulina jau dvejus metus. Spalį numatyta paleisti pirmąją „Baby City“ ženklo e. parduotuvę, o kitąmet dienos šviesą išvys ir kitų grupės valdomų parduotuvių e. prekyba, pirmiausia tų, kurios prekiauja žaislais.

Internetines parduotuves „Kotryna“ suplanavo atidaryti visose Baltijos šalyse, kur grupei šiuo metu iš viso priklauso 68 vaikų prekių parduotuvės, tokios kaip „Baby City“, „Toy City“, „Žaislų planeta“, „Kidzone“, „Kotryna“, „Chicco“ ir kt. Lietuvoje bendrovė valdo 33 parduotuves.

„Jauni žmonės perka internetu, tad ateityje taip parduodamų prekių dalis turėtų tik didėti. Iš tiesų, žmonėms tai patogu. Užsakydami internetu jie gali atsiimti prekę tradicinėje parduotuvėje arba užsisakyti į namus. Mes siūlysime abu variantus“, – sako p. Nanartavičius.

Dar viena svarbi bendrovės investicija 2016-aisiais – į lojalius klientus. „Sujungsime šiuo metu galiojančias skirtingas lojalumo programas į vieną. Norime stiprinti pasiūlymus lojaliems klientams, labiau juos specializuoti“, – priduria p. Nanartavičius.

Konkuruoja visi

VŽ jau rašė, kad per pastaruosius metus „Kotryna“ atnaujino ir fizinių savo parduotuvių koncepcijas, vykdė jų plėtrą. Rugsėjį prekybos slėnyje „Nordika“ duris atvėrė ir didžiausia „Baby city / Toy city“ parduotuvė, kurios plotas siekia 2.000 kv. metrų. Tokią dviejų prekių ženklų parduotuvę šiemet „Kotryna“ jau atidarė ir Kaune, kitąmet ji turėtų iškilti dar ir Klaipėdoje.

Pasak p. Nanartavičiaus, nestovėti vietoje ir ieškoti sprendimų labiausiai skatina rinkos pokyčiai, konkurencija. Nors pati „Kotryna“ specializuotos žaislų prekybos segmente yra didžiausia įmonė Lietuvoje, konkurencija, pasak vadovo, ateina ir iš kitų prekybos segmentų.

Štai nauji drabužių prekių ženklai, tokie kaip H&M ar „Next“, turi stiprią vaikiškų drabužių pasiūlą, o didieji kasdienių prekių tinklai kaip „Maxima“ ar „Rimi“ yra įrengę atskirus žaislų skyrelius.

„Drabužių tinklai dideli, jų gamybos savikaina visai kitokia, mūsų apimtis, net ir skaičiuojant visas Baltijos šalis, su tuo nepalyginama“, – sako p. Nanartavičius.

Jis atkreipia dėmesį į dar vieną bėda – nuo Nepri­klau­somybės atgavimo gimstamumas Lietuvoje nukritęs kone dvigubai, emigracija taip pat padarė įtaką, taigi vaikų Baltijos šalyse nedaugėja. Todėl labai svarbu prisitaikyti prie visų tendencijų, neatsilikti nuo kintančių išrankaus vartotojo įpročių ar net žaislų madų.

„Kotrynos“ grupės mažmeninės prekybos apyvarta (be PVM) Baltijos šalyse 2014 m. siekė 27,8 mln. Eur, 2013 metais – 25,4 mln. Eur.

Šiemet pirmąjį pusmetį apyvarta augo apie 17%. Sparčiausiai auganti rinka, pasak vadovo, yra Estija, nors pirkėjo krepšelis didžiausias Lietuvoje.

„Tikimės, kad iki metų galo išlaikysime augimo tendenciją ir metus užbaigsime teigiamais rezultatais“, – sako vadovas.

Straipsnis spalio 1 d. publikuotas dienraštyje „Verslo žinios“ ir „VŽ Premium“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Per savaitę – 4 skundai dėl adatų maisto produktuose

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT) įspėja vartotojus būti budrius – šalies parduotuvėse...

Agroverslas
16:20
Ieško vadovo Lietuvos įvaizdį formuosiančiai „Keliauk Lietuvoje“

Ūkio ministerija paskelbė konkursą į vietoje Valstybinio turizmo departamento kuriamos viešosios įstaigos...

„Pacuose“ patalpas įsigiję verslininkai netrukus atidarys parduotuves Premium

Vilniaus senamiestyje atidaryto viešbučio „Pacai“ prekybinėse patalpose pirmame aukšte įrengiamos...

„Metrail“ istorijoje – nauja bylų lavina ir krizės nuojautos Premium 6

Milijonus taršos mokesčio dėl „Metrail“ istorijos turintys sumokėti gamintojai ir importuotojai vėl...

Pramonė
06:00
G. Balnis: naujausias prekybos centras, į kurį noriu patekti, yra oro uostas Premium 7

Tradiciniams prekybos centrams vis sunkiau pritraukti lankytojų, kurie daugiau laisvalaikio skiria kitokioms...

Seimas uždraudė sporto renginiuose stiprų alkoholį 2

Seimas uždraudė visuose sporto renginiuose ne tik prekiauti stipriu alkoholiu, bet ir jį vartoti. Tačiau...

„Pupa“ pasirašė sutartį su „Pepco“

Gruodį sostinės Pilaitės mikrorajone esančiame 6.300 kv. m prekybos centre „Pupa“ atidarys „Pepco“...

„Lidl“ plečiasi dar dviejuose miestuose 3

Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“ ketvirtadienį atidarė pirmą parduotuvę Palangoje, o kitą...

Švelninamos prekybos pirotechnika taisyklės

Verslininkams ėmus piktintis, kad galingesniais fejerverkais prekiauti Lietuvoje pastaruoju metu galėjo tik...

Perveneckas: H&M atidarys COS parduotuvę Vilniuje 9

Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės vadovas, dalyvaudamas „Newsec“ NT tendencijų pristatymui skirtoje...

Estijoje iškelta byla keliones į Krymą pardavinėjusioms turizmo agentūroms 5

Estijos turizmo agentūros, ignoruodamos Europos teisę ir keldamos riziką savo klientams, metai iš metų...

Vilniaus „Akropolis“ imasi pokyčių: vizualizacijos – ant stalo Premium 11

Po ilgų svarstymų ir sprendimų paieškų „Akropolis Group“ patvirtino projektą „Akropolis persirengia“, kurio...

„Rimi“ atidarė naują parduotuvę Kaune

Kaune, Vilijampolėje, atidaryta nauja „Rimi” parduotuvė. Tai 57-a „Rimi” prekybos tinklo parduotuvė Lietuvoje...

2019 m. biudžetas: augsiančios pensijos, vaiko pinigai, algos pasieks prekybininkus 2

2019 m. augsiančios biudžeto socialinės ir kitos išlaidos – senatvės pensijos, vaiko pinigai, medikų ir...

„Barbora“ plečiasi Estijoje

Didžiausia Baltijos šalyse elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ pradeda veiklą...

„Urmas“ investavo į automobilių stovėjimo aikštelės išplėtimą

UAB „Prekybos miestelis Urmas“ išplėtė savo automobilių stovėjimo aikštelę Kaune. Ji padidėjo iki 3.600...

„Decathlon“ rezultatai Vilniuje lems plėtrą kitose Baltijos šalyse Premium 14

Prancūzijos sporto ir laisvalaikio prekių gamybos ir prekybos milžinė „Decathlon“ netrukus atidarys pirmą...

Kižienė: Švedija skatina verslą, o Lietuvoje pagrindinis leitmotyvas yra nauji draudimai 17

Jeigu Švedijoje keičiama verslo aplinka – tai daroma atsakingai, tariamasi ir diskutuojama su verslu, duodama...

„Mobilieji mokėjimai“ su MoQ žengia į „Caffeine“ tinklą 3

Prie mobiliųjų mokėjimų platformos „MoQ“ prisijungė 30-ies kavinių tinklas „Caffeine“. Tai antras didžiausias...

Technologijos
2018.10.15
„Sears“ skelbia bankrotą

Viena svarbiausių JAV prekybininkių, prisidėjusi prie amerikiečių pirkimo įpročių pokyčių, nepajėgia...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau