„Kotryna“ visus žaislus kelia ir į internetą

Publikuota: 2015-10-10
Šiuo metu „Kotrynai“ Lietuvoje priklauso 33 įvairios žaislų, drabužių ir kitų prekių vaikams parduotuvės. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Šiuo metu „Kotrynai“ Lietuvoje priklauso 33 įvairios žaislų, drabužių ir kitų prekių vaikams parduotuvės. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
 

Žaislų ir prekių vaikams parduotuves valdanti UAB „Kotryna“ kitąmet kone kiekvienam valdomam prekės ženklui ketina atidaryti po e. parduotuvę. Pasak bendrovės, stovėti vietoje neleidžia besikeičianti rinka.

„Turbūt nėra nė vieno prekybos verslo, kuris neturėtų ir e. prekybos. Kad ir kur pažiūrėtum – visi turi internetą. To imtis turime ir mes“, – sako Valdas Nanartavičius, „Kotrynos“ vadovas. E. prekybos projektą bendrovė tobulina jau dvejus metus. Spalį numatyta paleisti pirmąją „Baby City“ ženklo e. parduotuvę, o kitąmet dienos šviesą išvys ir kitų grupės valdomų parduotuvių e. prekyba, pirmiausia tų, kurios prekiauja žaislais.

Internetines parduotuves „Kotryna“ suplanavo atidaryti visose Baltijos šalyse, kur grupei šiuo metu iš viso priklauso 68 vaikų prekių parduotuvės, tokios kaip „Baby City“, „Toy City“, „Žaislų planeta“, „Kidzone“, „Kotryna“, „Chicco“ ir kt. Lietuvoje bendrovė valdo 33 parduotuves.

„Jauni žmonės perka internetu, tad ateityje taip parduodamų prekių dalis turėtų tik didėti. Iš tiesų, žmonėms tai patogu. Užsakydami internetu jie gali atsiimti prekę tradicinėje parduotuvėje arba užsisakyti į namus. Mes siūlysime abu variantus“, – sako p. Nanartavičius.

Dar viena svarbi bendrovės investicija 2016-aisiais – į lojalius klientus. „Sujungsime šiuo metu galiojančias skirtingas lojalumo programas į vieną. Norime stiprinti pasiūlymus lojaliems klientams, labiau juos specializuoti“, – priduria p. Nanartavičius.

Konkuruoja visi

VŽ jau rašė, kad per pastaruosius metus „Kotryna“ atnaujino ir fizinių savo parduotuvių koncepcijas, vykdė jų plėtrą. Rugsėjį prekybos slėnyje „Nordika“ duris atvėrė ir didžiausia „Baby city / Toy city“ parduotuvė, kurios plotas siekia 2.000 kv. metrų. Tokią dviejų prekių ženklų parduotuvę šiemet „Kotryna“ jau atidarė ir Kaune, kitąmet ji turėtų iškilti dar ir Klaipėdoje.

Pasak p. Nanartavičiaus, nestovėti vietoje ir ieškoti sprendimų labiausiai skatina rinkos pokyčiai, konkurencija. Nors pati „Kotryna“ specializuotos žaislų prekybos segmente yra didžiausia įmonė Lietuvoje, konkurencija, pasak vadovo, ateina ir iš kitų prekybos segmentų.

Štai nauji drabužių prekių ženklai, tokie kaip H&M ar „Next“, turi stiprią vaikiškų drabužių pasiūlą, o didieji kasdienių prekių tinklai kaip „Maxima“ ar „Rimi“ yra įrengę atskirus žaislų skyrelius.

„Drabužių tinklai dideli, jų gamybos savikaina visai kitokia, mūsų apimtis, net ir skaičiuojant visas Baltijos šalis, su tuo nepalyginama“, – sako p. Nanartavičius.

Jis atkreipia dėmesį į dar vieną bėda – nuo Nepri­klau­somybės atgavimo gimstamumas Lietuvoje nukritęs kone dvigubai, emigracija taip pat padarė įtaką, taigi vaikų Baltijos šalyse nedaugėja. Todėl labai svarbu prisitaikyti prie visų tendencijų, neatsilikti nuo kintančių išrankaus vartotojo įpročių ar net žaislų madų.

„Kotrynos“ grupės mažmeninės prekybos apyvarta (be PVM) Baltijos šalyse 2014 m. siekė 27,8 mln. Eur, 2013 metais – 25,4 mln. Eur.

Šiemet pirmąjį pusmetį apyvarta augo apie 17%. Sparčiausiai auganti rinka, pasak vadovo, yra Estija, nors pirkėjo krepšelis didžiausias Lietuvoje.

„Tikimės, kad iki metų galo išlaikysime augimo tendenciją ir metus užbaigsime teigiamais rezultatais“, – sako vadovas.

Straipsnis spalio 1 d. publikuotas dienraštyje „Verslo žinios“ ir „VŽ Premium“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Modus Group“ stato tris naujus „Autobrava Motors“ salonus 

Lietuviško kapitalo tarptautinės įmonių grupės „Modus Group“ valdoma „Autobrava Motors“ skelbia atnaujinanti...

Automobiliai
2019.05.21
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
Artūras ir Augustinas Rakauskai atsidalijo verslus 25

Artūras Rakauskas ir jo tėvas Augustinas Rakauskas keičia iki šiol kartu valdyto verslo modelį ir savo...

Prekyba
2019.05.21
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
2019.05.21
Futuristė C. Trotter: jeigu reikėtų rinktis vieną inovaciją, investuočiau į dirbtinį intelektą Premium

Asmeninius pasiūlymus savo klientams pradedančių teikti prekybininkų apyvartos išauga 6-10% ir kyla dukart...

Prekyba
2019.05.21
Po Lietuvą išsibarstę vaikai stiprina tėvų verslą Premium

Stragių ekologinis ūkis (Ukmergės r.) jau keleri metai, kai tiekia produktus galutiniam pirkėjui. Būtent...

Gazelė
2019.05.21
Viešieji pirkimai: neužlopoma juodoji skylė 21

Nors Viešųjų pirkimų įstatymas išgyveno kone keturias dešimtis metamorfozių, ko gero, dar ne viena Vyriausybė...

Verslo aplinka
2019.05.21
Perspėjimas įmonėms: daugėja apgaulingų pasiūlymų Premium 3

Lietuvos eksportuotojai sulaukia gerokai daugiau nei anksčiau apgaulingų pasiūlymų patiekti prekes. Dabar jie...

Finansai
2019.05.21
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 17

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
„Norfos“ pelnas pernai smuko 15%

Mažmeninės prekybos tinklą „Norfa“ valdanti bendrovė „Norfos mažmena“ pernai uždirbo 6,4 mln. Eur grynojo...

Prekyba
2019.05.20
Prekybos sektorius: pergalę švęs duomenų analitikos karaliai

Tradiciniai prekybininkai, bijodami prarasti savo klientus, investuoja į elektroninę prekybą, kuri kol kas...

Prekyba
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 3

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Valdžia – verslo baudėja: ar grįšime į policininkų krūmuose laikus? 19

Koks turėtų būti verslo ir valdžios santykis? Ilgą laiką buvo dirbama, kad valstybė taptų partneriu ir...

Verslo aplinka
2019.05.19
„& Other Stories“ ženklo parduotuvei H&M pasirinko „Galleria Riga“

Pirmą Baltijos šalyse „& Other Stories“ 740 kv.m. ploto parduotuvę šį rudenį Švedijos drabužių prekybininkė...

Prekyba
2019.05.19
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Kuo toliau nuo didmiesčių, tuo sunkiau parduoti ekologiškus produktus

Sveikos gyvensenos bumas labiausiai juntamas didmiesčiuose. Tačiau ir atokesniuose miestuose ekologiškų...

Gazelė
2019.05.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau