„Kotryna“ visus žaislus kelia ir į internetą

Publikuota: 2015-10-10
Šiuo metu „Kotrynai“ Lietuvoje priklauso 33 įvairios žaislų, drabužių ir kitų prekių vaikams parduotuvės. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Šiuo metu „Kotrynai“ Lietuvoje priklauso 33 įvairios žaislų, drabužių ir kitų prekių vaikams parduotuvės. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
 

Žaislų ir prekių vaikams parduotuves valdanti UAB „Kotryna“ kitąmet kone kiekvienam valdomam prekės ženklui ketina atidaryti po e. parduotuvę. Pasak bendrovės, stovėti vietoje neleidžia besikeičianti rinka.

„Turbūt nėra nė vieno prekybos verslo, kuris neturėtų ir e. prekybos. Kad ir kur pažiūrėtum – visi turi internetą. To imtis turime ir mes“, – sako Valdas Nanartavičius, „Kotrynos“ vadovas. E. prekybos projektą bendrovė tobulina jau dvejus metus. Spalį numatyta paleisti pirmąją „Baby City“ ženklo e. parduotuvę, o kitąmet dienos šviesą išvys ir kitų grupės valdomų parduotuvių e. prekyba, pirmiausia tų, kurios prekiauja žaislais.

Internetines parduotuves „Kotryna“ suplanavo atidaryti visose Baltijos šalyse, kur grupei šiuo metu iš viso priklauso 68 vaikų prekių parduotuvės, tokios kaip „Baby City“, „Toy City“, „Žaislų planeta“, „Kidzone“, „Kotryna“, „Chicco“ ir kt. Lietuvoje bendrovė valdo 33 parduotuves.

„Jauni žmonės perka internetu, tad ateityje taip parduodamų prekių dalis turėtų tik didėti. Iš tiesų, žmonėms tai patogu. Užsakydami internetu jie gali atsiimti prekę tradicinėje parduotuvėje arba užsisakyti į namus. Mes siūlysime abu variantus“, – sako p. Nanartavičius.

Dar viena svarbi bendrovės investicija 2016-aisiais – į lojalius klientus. „Sujungsime šiuo metu galiojančias skirtingas lojalumo programas į vieną. Norime stiprinti pasiūlymus lojaliems klientams, labiau juos specializuoti“, – priduria p. Nanartavičius.

Konkuruoja visi

VŽ jau rašė, kad per pastaruosius metus „Kotryna“ atnaujino ir fizinių savo parduotuvių koncepcijas, vykdė jų plėtrą. Rugsėjį prekybos slėnyje „Nordika“ duris atvėrė ir didžiausia „Baby city / Toy city“ parduotuvė, kurios plotas siekia 2.000 kv. metrų. Tokią dviejų prekių ženklų parduotuvę šiemet „Kotryna“ jau atidarė ir Kaune, kitąmet ji turėtų iškilti dar ir Klaipėdoje.

Pasak p. Nanartavičiaus, nestovėti vietoje ir ieškoti sprendimų labiausiai skatina rinkos pokyčiai, konkurencija. Nors pati „Kotryna“ specializuotos žaislų prekybos segmente yra didžiausia įmonė Lietuvoje, konkurencija, pasak vadovo, ateina ir iš kitų prekybos segmentų.

Štai nauji drabužių prekių ženklai, tokie kaip H&M ar „Next“, turi stiprią vaikiškų drabužių pasiūlą, o didieji kasdienių prekių tinklai kaip „Maxima“ ar „Rimi“ yra įrengę atskirus žaislų skyrelius.

„Drabužių tinklai dideli, jų gamybos savikaina visai kitokia, mūsų apimtis, net ir skaičiuojant visas Baltijos šalis, su tuo nepalyginama“, – sako p. Nanartavičius.

Jis atkreipia dėmesį į dar vieną bėda – nuo Nepri­klau­somybės atgavimo gimstamumas Lietuvoje nukritęs kone dvigubai, emigracija taip pat padarė įtaką, taigi vaikų Baltijos šalyse nedaugėja. Todėl labai svarbu prisitaikyti prie visų tendencijų, neatsilikti nuo kintančių išrankaus vartotojo įpročių ar net žaislų madų.

„Kotrynos“ grupės mažmeninės prekybos apyvarta (be PVM) Baltijos šalyse 2014 m. siekė 27,8 mln. Eur, 2013 metais – 25,4 mln. Eur.

Šiemet pirmąjį pusmetį apyvarta augo apie 17%. Sparčiausiai auganti rinka, pasak vadovo, yra Estija, nors pirkėjo krepšelis didžiausias Lietuvoje.

„Tikimės, kad iki metų galo išlaikysime augimo tendenciją ir metus užbaigsime teigiamais rezultatais“, – sako vadovas.

Straipsnis spalio 1 d. publikuotas dienraštyje „Verslo žinios“ ir „VŽ Premium“.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Statistika: mažmenininkų apyvartų augimas 2019 m. sulėtėjo 

Mažmeninė prekyba, išskyrus variklinių transporto priemonių ir motociklų prekybą 2019 m. sausio-gruodžio...

Prekyba
10:22
Kodėl neverta slėpti verslo istorijos

Laukinio kapitalizmo laikai, kai verslininkai paprasčiausiai bijodavo kalbėti apie savo pasiekimus, nes...

Gazelė
06:57
„Domus Lumina“ per dvejus metus planuoja tris kartus padidinti gamybos pajėgumus Verslo tribūna

Langų uždengimų gamintoja „Domus Lumina“ ne tik modernizuoja gamybinę bazę Kauno rajone, Karkazuose, bet ir...

Gėrimų vartojimo įpročiai: kava auga, arbata krinta  Premium

Kasmetis vartotojų įpročių ir nuostatų tyrimas „Kantar Atlas“ parodė, kad sparčiausiai auga nealkoholinių...

Prekyba
05:45
Naujas „Versace“ savininkas sudarė plėtros planą  Premium

Italijos mados milžinė „Versace“, dabar priklausanti JAV kontroliuojančiai bendrovei „Capri“, įgyvendina...

Prekyba
2020.01.27
Pernai muitininkai sulaikė 29% daugiau suklastotų prekių

Pernai Lietuvos muitinės pareigūnai sulaikė daugiau kaip pusę milijono suklastotų prekių – tai 29% daugiau...

Prekyba
2020.01.27
Planuojama rekonstruoti PC „Ozas“, padidinti pastato vakarinio korpuso aukštį Premium 1

Architektų grupė „Unitectus“ parengė sostinės prekybos centro „Ozas“ rekonstravimo projektą.

Prekyba
2020.01.27
„Iki“ plečia elektroninės prekybos geografiją

Nuo šiol per maisto pristatymo programėlę „LastMile“ produktus iš prekybos tinklo „Iki“ asortimento galės...

Prekyba
2020.01.27
Lietuvos oro uostai beveik ketvirtadaliu didino neaviacinių paslaugų pajamas 2

Lietuvos oro uostai (LTOU) skelbia praėjusiais metais 24%, iki 18 mln. Eur, padidinę neaviacinių paslaugų...

„Outlet Park“ į išparduotuvių miestelio atnaujinimą investavo 23 mln. Eur Premium

Sostinės Šiaurės miestelio mikrorajone 20 ha teritorijoje išsidėstęs išparduotuvių centras „Outlet Park“ per...

Prekyba
2020.01.27
Dėmesys – „Tele2“ kalėdinei „bombai“, simpatijos – „Telios“ merginai Premium

Iš šiemečių kalėdinių lietuviškų reklamų galima išskirti tris aiškias lyderes: tai „Tele2“ klipas apie „La...

Rinkodara
2020.01.27
Į komercinį NT investuojantis fondas dairosi įsigijimų Premium

Investicijų valdymo bendrovės „Groa Capital“ fondas įsigijo parduotuvę Kaune, kurios pagrindinis nuomininkas...

Statyba ir NT
2020.01.27
Ketinama griežtinti elektroninių cigarečių prieinamumą 

Lietuvoje populiarėjant elektroninėms cigaretėms, Vyriausybė ketina palaikyti Seime svarstomas iniciatyvas...

Prekyba
2020.01.27
Regiono verslo geografija neriboja

Kuriantieji verslą sulaukia aibės patarimų, pamokymų ar instrukcijų, ko reikia, kad pasisektų. Be...

Gazelė
2020.01.25
Vartotojai savo teises gina aktyviau, ypač – dėl nekokybiškų batų 1

Pirkėjai, manantys, kad jų interesai buvo pažeisti, pernai aktyviau nei ankstesniais metais gynė savo teises...

Verslo aplinka
2020.01.25
Japonijos drabužių magnatas universitetui paaukojo 25 mln. USD 

Vienos didžiausių pasaulyje drabužių prekybos bendrovių, Japonijos greitosios mados prekės ženklo „Uniqlo“...

Prekyba
2020.01.25
Žiniasklaida: FNTT atliko kratas Kauno oro uosto kavinėse  2

Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnyba (FNTT) atliko kratas Kauno oro uoste veikiančiose įmonės „A ir M“...

Prekyba
2020.01.23
Iš Ukrainos uždrausta importuoti paukštieną ir jos gaminius

Europos Komisija (EK) oficialiai pranešė, kad nuo sausio 19 d. uždrausta iš Ukrainos į Europos Sąjungos (ES)...

Pramonė
2020.01.23
Kavavirius augina konkurentai, kurie yra ir partneriai Premium

Verslas, kuriame konkurentų yra ant kiekvieno kampo, ir visai ne perkeltine prasme – kavos barai. Bet...

Gazelė
2020.01.23
„Eurokos“ valdytojai ir „Berchem“ – baudos už pavojingas prekes

Kosmetikos parduotuves „Eurokos“ valdanti bendrovė „Kosmelita“ ir chemijos produktų prekybos įmonė „Berchem“...

Prekyba
2020.01.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau