Paroda, kurioje neieškoma bevardžių daiktų

Publikuota: 2015-10-02
Atnaujinta 2015-10-08 13:10
„Verslo žinios“

Medalių įteikimu penktadienį Kaune, „Žalgirio“ arenoje, startavo septintą kartą rengiama nacionalinių produktų ir paslaugų paroda „Rinkis prekę lietuvišką“.

Erikas Piskunovas, parodą organizuojančios UAB „Ekspozicijų centras“ generalinis direktorius, taikliai pastebi, jog čia neieškoma bevardžių daiktų, kurių yra pilni prekybos centrai.

„Parodos lankytojai ieško išskirtinumo ir tokia pripažįsta Lietuvos gamintojų produkciją. Todėl parodos dalyviai jaučia labai didelę motyvaciją, o norinčiųjų prisistatyti ir pristatyti savo produkciją kasmet vis daugėja. Tai ir verslumą skatinanti paroda“, - sako p. Piskunovas.

Anot Jono Guzavičiaus, Lietuvos pramoninkų konfederacijos viceprezidento, AB „Kauno liftai“ generalinio direktoriaus, pridėtinę vertę kuria ne produkcijos perpardavinėjimas, o jos gamyba. „Tą suprato ir kinai, ir vokiečiai, kurie jau grąžina gamybą į savo šalį“, - kalba p. Guzavičius.

Šįmet parodoje savo produkciją ir paslaugas pristato 150 įmonių. Prognozuojama, kad tris dienas vyksiančioje parodoje tradiciškai apsilankys virš 30.000 lankytojų.

Turi rėksmingus konkurentus

Parodoje kasmet dalyvaujanti AB „Kauno liftai“ skatina lankytojus inicijuoti senų liftų keitimo naujais projektus, raginti tai atlikti gyventojų bendrijas. Pono Guzavičiaus teigimu, srityje, kurioje jie vysto verslą – liftų gamyboje, servise – yra labai didelė konkurencija.

„Turime aršius, rėksmingus konkurentus. Kai kuriose tokiose įmonėse dirba vos po kelis darbuotojus. O mes esame ilgaamžiška įmonė, savo patirtimi įrodome, kad galime sumontuoti kokybišką produkciją ir ją tinkamai prižiūrėti“, - pažymi „Kauno liftų“ vadovas. Pasak p. Guzavičiaus, ši įmonė daugiausia modernizuoja senų liftų Vilniuje ir juose įrengia patentuotą savo gaminį „Kauno liftas“.

Vertina natūralų pluoštą

„Rinkis prekę lietuvišką“ šįmet dalyvauja ir baldų gamintojai iš Šakių – Valaičių šeimos valdoma UAB „Lauksva“. Baldų versle įmonė turi didelę patirtį – veiklą vykdo virš 20 metų. Pasak Loretos Valaitienės, akcininkės, pusę savo produkcijos jie parduoda vietinėje rinkoje, o kitą dalį – eksportuoja.

„Turime ir ilgus metus puoselėjamų kontaktų, klientų, kitus randame parodose, kiti patys mus susiranda“, - įvardija p. Valaitienė. Baldų sektoriaus naujovių „Lauksva“ komanda dairosi parodose Lietuvoje ir užsienyje.

„Važiuojam į audinių, dizaino, technologijų parodas. Šiuo metu minkštų baldų gamyboje yra labai aktualus veliūrinis audinys, dominuoja ryškios spalvos. Mūsų propaguojama naujovė – tai tapybinis audinys, kuriuo aptraukėme kai kuriuos savo modelius. Taip pat traukiame baldus lietuviška vilna – pirkėjai vertina natūralius pluoštus“, - kalba baldų įmonės akcininkė.

Viceministras nepastebėjo

Parodos atidaryme kalbėjęs žemės ūkio viceministras Vilius Martusevičius suklydo, sakydamas, jog nenustebtų, jei išradingumu garsėjantys Lietuvos gamintojai „Rinkis prekę lietuvišką“ pristatytų ir dešrą iš žuvies ar traškučius iš vaisių ir daržovių.

Taip teigdamas viceministras nepastebėjo, kad daržovių traškučius šioje parodoje kaip tik ir pristato MB „Traškuva“, kuri jau antrus metus vysto gamybinę veiklą Klaipėdoje. Žaliavas daržovių traškučių gamybai įmonė perka iš nedidelių Lietuvos ūkių.

Pasak Arūno Viskinto, įmonės vadovo, pirkėjai labai domisi šia produkcija, nes ji yra natūrali ir be jokių priedų, kurių yra gausu tradiciniuose bulvių traškučiuose. Įmonės produkcija parduodama nedidelėse parduotuvėse, taip pat jos yra ir mažmeninės prekybos tinkluose.

„Nuolat investuojame į plėtrą, nes kiekiai didėja. Plėtrai naudojame savo lėšas, ES parmos nesame gavę. Dabar kaip tik keičiame pakuotę, kad produkto galiojimo laikas būtų dar ilgesnis“, - pasakoja p. Viskintas. MB „Traškuva“ jau eksportuoja nedideliais kiekiais daržovių traškučius ir į Daniją, dabar derinamos produkcijos tiekimo sąlygos Latvijos, Estijos rinkoms.

Gavo medalius ir diplomus

Parodos „Rinkis prekę lietuvišką“ medaliais apdovanota 11 įmonių trijose kategorijose: maisto pramonės, lengvosios pramonės, kosmetikos ir buitinės chemijos pramonės. Dar 6 įmonės pelnė parodos diplomus. Anot parodos organizatorių, tiek medaliai, tiek ir diplomai puikiai pasitarnauja reklamuojant įmonės produkciją ar paslaugas.

Maisto pramonės produktai, įvertinti „Rinkis prekę lietuvišką 2015“ medaliais:

Vanilės skonio grietininiai valgomieji ledai su šilauogių įdaru kakaviniu glaistu padengtame ragelyje 150 ML (UAB „Iceco“);

Vytinta jautiena „Basturma“ (UAB „Armeni“);

Vytinta „Kitokia“ dešra (ŽŪB „Delikatesas“);

Užtepėlė su džiovintais baravykais (UAB „Gerovės konservų fabrikas“);

Gubernijos „Gintarinis Elis“ (AB „Gubernija“;

„Rimutės šimtalapiai“ (Rimutė Zuzevičienė).

Lengvosios pramonės produktai, įvertinti parodos medaliais:

3-jų sluoksnių termo apatiniai drabužiai Thermowave 3IN1 (UAB „Omniteksas“);

Gero matomumo mokyklinės uniformos kelnės (AB „Vilkijos gija“);

Megztinės medžiagos (AB „Pakaita“).

Kosmetikos ir buitinės chemijos pramonės produktai, įvertinti parodos medaliais:

Valis vonios kambario valiklis (AB „Higėja“)

Inobio humanica hema gel (UAB „Ruvera“).

Maisto pramonės produktai, įvertinti parodos „Rinkis prekę lietuvišką 2015“ diplomais:

Vytinta kiauliena (UAB „Kanrugėlė“);

Karštai rūkyta šamo file (UAB „jFish“);

Zigmas šaltai rūkyta lašišos file su pesto prieskoniais garstyčių ir apelsinų padažu (pjaustyta) 200 G (UAB „Iceco“);

Šaltalankių arbata (UAB „Gerovės konservų fabrikas“);

Duona vyrams (UAB „Radviliškių kaimo kepykla“).

Lengvosios pramonės produktas, įvertintas parodos diplomu:

Lova „Queen plus“ (AB „Kauno baldai“).

Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Nutraukiama įmonės „Lietuvos žinios“ veikla 8

Nuo gegužės 1 d. likviduojama UAB „Lietuvos žinios“, leidžianti dienraštį „Lietuvos žinios“, interneto...

Rinkodara
16:37
Lietuvos „Eugesta“ ketina įsigyti Estijos kavos prekybos įmonę „Kafo Eesti“

Lietuvos didmeninės prekybos grupės „Eugesta“ padalinys Latvijoje planuoja įsigyti Estijos kavos aparatų ir...

Prekyba
16:17
ES: Už skirtingą tų pačių produktų sudėtį grės baudos  1

Už Europos Sąjungos (ES) rinkoje parduodamas tas pačias, tačiau skirtingos kokybės prekes bus taikomos...

Prekyba
12:00
„Telia Lietuvos“ ir „Fabulos“ draugystė tęsiasi, RSVA asociacija byra 1

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ paskelbtą konkursą laimėjo esami partneriai – integruotos...

Rinkodara
13:25
Iš RSVA šiemet pasitraukė jau antra didelė rinkos žaidėja

Komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ stabdo savo narystę Lietuvos ryšių su...

Rinkodara
11:04
„Lietuvos energija“ virs „Ignitis“ 27

Valstybės valdoma energetikos įmonių grupė UAB „Lietuvos energija“ pateikė paraišką registruoti prekės ženklą...

Pramonė
2019.04.24
Antros kartos farmacininko kryptis – dirbti ten, kur neįdomu didiesiems Premium 1

Kad išsitektų šalia didelių vaistinių tinklų, nepriklausomoms vaistinėms svarbu turėti bent kokį pranašumą,...

Gazelė
2019.04.24
Telekomunikacijų segmentas: keičiasi ir ieško nišų augti Premium 2

Telekomunikacijų bendrovės, vienos didžiausių reklamos užsakovių Lietuvoje, aštriai ir toliau žvangina...

Rinkodara
2019.04.24
Vyriausybė svarstys elektronikos PVM pokyčius 1

Elektronikos prekėms – standiesiems diskams, mobiliesiems telefonams, planšetėms ir nešiojamiesiems...

Prekyba
2019.04.24
Nepriklausomų vaistinių Lietuvoje dar yra – kaip jos apsisaugo nuo tinklų „viruso“ Premium 2

Papildomos paslaugos, kitoks aptarnavimas, bendradarbiavimas su kolegomis – veiksniai, leidžiantys...

Gazelė
2019.04.24
„Samsung“ dėl defektų atideda „Galaxy Fold“ prekybos pradžią 2

Pietų Korėjos kompanija „Samsung Electronics“ nusprendė atidėti savo naujojo sulankstomo telefono „Galaxy...

Paslaugos
2019.04.23
Vadovų komunikacija: pirmą kartą TOP 10 – visi 5 prekybos tinklai Premium

Vertinant įmonių vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per 2018 m. buvo cituojama Kristina Meidė,...

Rinkodara
2019.04.23
Mylimiausi prekių ženklai JAV 1

Mėgiamiausių prekių ženklų tyrimo, kurio metu buvo apklausta 400.000 amerikiečių, duomenimis, reikšmingiausia...

Prekyba
2019.04.23
„Amazon Go“: ateities parduotuvė ar tik gražus fasadas Premium

JAV elektroninės komercijos milžinės parduotuvės be kasų „Amazon Go“ turi nemažai trūkumų ir sakydami, kad ši...

Prekyba
2019.04.23
Nusivylę augalais, kurie neprigyja, pirkėjai kokybės ieško medelynuose

Nors prekybos centruose ar turguose galima rasti augalų, kokių tik širdis geidžia, tačiau ne vienas pirkėjas...

Gazelė
2019.04.22
„Walmart“ pertvarkys 500 parduotuvių 1

Didžiausias JAV mažmeninės prekybos tinklas „Walmart“ paskelbė planus pagal naują koncepciją pertvarkyti 500...

Prekyba
2019.04.22
Prezidento rinkimai: trys lyderiai ir ketvirtas, šokantis į traukinį

Analizuojant kandidatų į prezidentus komunikaciją žiniasklaidoje, matyti rokiruočių: 2018 m. paskutinį...

Rinkodara
2019.04.22
Daliai parduotuvių dirbant per Velykas, Seime vėl inicijuojamas draudimas 13

Kai kuriems prekybos tinklams ketinant dirbti pirmąją Velykų dieną, Seimo nariai žada grįžti prie įstatymo...

Paslaugos
2019.04.20
5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Iki“ plečia šviežių produktų zonas, mažėja ne maisto prekių 4

Prekybos tinklas „Iki“ keliose parduotuvėse išplėtė šviežio maisto skyrius ir sumažino ne maisto prekėms...

Prekyba
2019.04.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau