Paroda, kurioje neieškoma bevardžių daiktų

Publikuota: 2015-10-02
„Verslo žinios“

Medalių įteikimu penktadienį Kaune, „Žalgirio“ arenoje, startavo septintą kartą rengiama nacionalinių produktų ir paslaugų paroda „Rinkis prekę lietuvišką“.

Erikas Piskunovas, parodą organizuojančios UAB „Ekspozicijų centras“ generalinis direktorius, taikliai pastebi, jog čia neieškoma bevardžių daiktų, kurių yra pilni prekybos centrai.

„Parodos lankytojai ieško išskirtinumo ir tokia pripažįsta Lietuvos gamintojų produkciją. Todėl parodos dalyviai jaučia labai didelę motyvaciją, o norinčiųjų prisistatyti ir pristatyti savo produkciją kasmet vis daugėja. Tai ir verslumą skatinanti paroda“, - sako p. Piskunovas.

Anot Jono Guzavičiaus, Lietuvos pramoninkų konfederacijos viceprezidento, AB „Kauno liftai“ generalinio direktoriaus, pridėtinę vertę kuria ne produkcijos perpardavinėjimas, o jos gamyba. „Tą suprato ir kinai, ir vokiečiai, kurie jau grąžina gamybą į savo šalį“, - kalba p. Guzavičius.

Šįmet parodoje savo produkciją ir paslaugas pristato 150 įmonių. Prognozuojama, kad tris dienas vyksiančioje parodoje tradiciškai apsilankys virš 30.000 lankytojų.

Turi rėksmingus konkurentus

Parodoje kasmet dalyvaujanti AB „Kauno liftai“ skatina lankytojus inicijuoti senų liftų keitimo naujais projektus, raginti tai atlikti gyventojų bendrijas. Pono Guzavičiaus teigimu, srityje, kurioje jie vysto verslą – liftų gamyboje, servise – yra labai didelė konkurencija.

„Turime aršius, rėksmingus konkurentus. Kai kuriose tokiose įmonėse dirba vos po kelis darbuotojus. O mes esame ilgaamžiška įmonė, savo patirtimi įrodome, kad galime sumontuoti kokybišką produkciją ir ją tinkamai prižiūrėti“, - pažymi „Kauno liftų“ vadovas. Pasak p. Guzavičiaus, ši įmonė daugiausia modernizuoja senų liftų Vilniuje ir juose įrengia patentuotą savo gaminį „Kauno liftas“.

Vertina natūralų pluoštą

„Rinkis prekę lietuvišką“ šįmet dalyvauja ir baldų gamintojai iš Šakių – Valaičių šeimos valdoma UAB „Lauksva“. Baldų versle įmonė turi didelę patirtį – veiklą vykdo virš 20 metų. Pasak Loretos Valaitienės, akcininkės, pusę savo produkcijos jie parduoda vietinėje rinkoje, o kitą dalį – eksportuoja.

„Turime ir ilgus metus puoselėjamų kontaktų, klientų, kitus randame parodose, kiti patys mus susiranda“, - įvardija p. Valaitienė. Baldų sektoriaus naujovių „Lauksva“ komanda dairosi parodose Lietuvoje ir užsienyje.

„Važiuojam į audinių, dizaino, technologijų parodas. Šiuo metu minkštų baldų gamyboje yra labai aktualus veliūrinis audinys, dominuoja ryškios spalvos. Mūsų propaguojama naujovė – tai tapybinis audinys, kuriuo aptraukėme kai kuriuos savo modelius. Taip pat traukiame baldus lietuviška vilna – pirkėjai vertina natūralius pluoštus“, - kalba baldų įmonės akcininkė.

Viceministras nepastebėjo

Parodos atidaryme kalbėjęs žemės ūkio viceministras Vilius Martusevičius suklydo, sakydamas, jog nenustebtų, jei išradingumu garsėjantys Lietuvos gamintojai „Rinkis prekę lietuvišką“ pristatytų ir dešrą iš žuvies ar traškučius iš vaisių ir daržovių.

Taip teigdamas viceministras nepastebėjo, kad daržovių traškučius šioje parodoje kaip tik ir pristato MB „Traškuva“, kuri jau antrus metus vysto gamybinę veiklą Klaipėdoje. Žaliavas daržovių traškučių gamybai įmonė perka iš nedidelių Lietuvos ūkių.

Pasak Arūno Viskinto, įmonės vadovo, pirkėjai labai domisi šia produkcija, nes ji yra natūrali ir be jokių priedų, kurių yra gausu tradiciniuose bulvių traškučiuose. Įmonės produkcija parduodama nedidelėse parduotuvėse, taip pat jos yra ir mažmeninės prekybos tinkluose.

„Nuolat investuojame į plėtrą, nes kiekiai didėja. Plėtrai naudojame savo lėšas, ES parmos nesame gavę. Dabar kaip tik keičiame pakuotę, kad produkto galiojimo laikas būtų dar ilgesnis“, - pasakoja p. Viskintas. MB „Traškuva“ jau eksportuoja nedideliais kiekiais daržovių traškučius ir į Daniją, dabar derinamos produkcijos tiekimo sąlygos Latvijos, Estijos rinkoms.

Gavo medalius ir diplomus

Parodos „Rinkis prekę lietuvišką“ medaliais apdovanota 11 įmonių trijose kategorijose: maisto pramonės, lengvosios pramonės, kosmetikos ir buitinės chemijos pramonės. Dar 6 įmonės pelnė parodos diplomus. Anot parodos organizatorių, tiek medaliai, tiek ir diplomai puikiai pasitarnauja reklamuojant įmonės produkciją ar paslaugas.

Maisto pramonės produktai, įvertinti „Rinkis prekę lietuvišką 2015“ medaliais:

Vanilės skonio grietininiai valgomieji ledai su šilauogių įdaru kakaviniu glaistu padengtame ragelyje 150 ML (UAB „Iceco“);

Vytinta jautiena „Basturma“ (UAB „Armeni“);

Vytinta „Kitokia“ dešra (ŽŪB „Delikatesas“);

Užtepėlė su džiovintais baravykais (UAB „Gerovės konservų fabrikas“);

Gubernijos „Gintarinis Elis“ (AB „Gubernija“;

„Rimutės šimtalapiai“ (Rimutė Zuzevičienė).

Lengvosios pramonės produktai, įvertinti parodos medaliais:

3-jų sluoksnių termo apatiniai drabužiai Thermowave 3IN1 (UAB „Omniteksas“);

Gero matomumo mokyklinės uniformos kelnės (AB „Vilkijos gija“);

Megztinės medžiagos (AB „Pakaita“).

Kosmetikos ir buitinės chemijos pramonės produktai, įvertinti parodos medaliais:

Valis vonios kambario valiklis (AB „Higėja“)

Inobio humanica hema gel (UAB „Ruvera“).

Maisto pramonės produktai, įvertinti parodos „Rinkis prekę lietuvišką 2015“ diplomais:

Vytinta kiauliena (UAB „Kanrugėlė“);

Karštai rūkyta šamo file (UAB „jFish“);

Zigmas šaltai rūkyta lašišos file su pesto prieskoniais garstyčių ir apelsinų padažu (pjaustyta) 200 G (UAB „Iceco“);

Šaltalankių arbata (UAB „Gerovės konservų fabrikas“);

Duona vyrams (UAB „Radviliškių kaimo kepykla“).

Lengvosios pramonės produktas, įvertintas parodos diplomu:

Lova „Queen plus“ (AB „Kauno baldai“).

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Vis daugiau prekių ženklų palieka „Amazon“, bet ši strategija rizikinga  Premium

Švedijos baldų gamybos ir prekybos milžinei IKEA pasitraukus iš „Amazon“ platformos svarstoma, kuris prekės...

Prekyba
10:16
IKEA valdytoja dividendams skirs 7 mln. Eur

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdančios bendrovės „Felit“ pajamos praėjusiais finansiniais metais išaugo...

Prekyba
08:00
Vilnius reklamai užsienyje išleis beveik 100.000 eurų

Vilnius naujai reklamos kampanijai Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje skirs beveik 97.000 eurų (su PVM).

Paslaugos
2020.01.18
„Lidl“ atidarė parduotuvę Trakų Vokėje 

Plėtrą Lietuvoje tęsiantis prekybos tinklas „Lidl“ metus pradėjo atidarydamas naują parduotuvę.

Prekyba
2020.01.18
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
2020.01.18
Maitinimo paslaugų bendrovė „Pontem“ keičia pavadinimą Premium 2

UAB „Pontem“ valdybos sprendimu nuo 2020 m. sausio 29 d. keičia bendrovės pavadinimą į UAB „Handelshus“.

Prekyba
2020.01.17
Kinija nepateisina Lietuvos eksportuotojų lūkesčių

Lietuvos įmonės kasmet sulaukia naujų leidimų eksportuoti produkciją į trečiąsias šalis, o pernai plačiau...

Pramonė
2020.01.17
Importo ir eksporto kainų statistika: išsiskiria gamtiniai ištekliai 

Per metus (2019 m. lapkritį, palyginti su 2018 m. lapkričiu) eksportuotų prekių kainos sumažėjo 1,4%,...

Prekyba
2020.01.17
Pokyčiai pramonės ir prekybos įmonėse augina logistų sandėlius  Premium

2017 m. į naujas patalpas įsikėlusi UAB „Rhenus Logistics“ dar 50% didina sandėliavimo plotą – tai lemia tiek...

Estijos „UP Invest“ leista įsigyti „Baltic Ticket“

Konkurencijos taryba leido Estijos įmonei „UP Invest“ įsigyti 100% Estijos bilietų platinimo bendrovės...

Prekyba
2020.01.16
Prie Rotušės atidaryta nauja „Max Mara Weekend“ parduotuvė

Drabužių mažmeninės prekybos „Aprangos“ grupė Vilniuje plečia „Max Mara Weekend“ prekės ženklo parduotuvių...

Prekyba
2020.01.16
Medieną internetu pirko vangiai, todėl rado kur kas pelningesnį būdą Premium

Kuo pasiūla mažesnė, tuo yra daugiau galimybių įsitvirtinti toje nišoje. Svarbu neišsigąsti pamačius, jog...

Gazelė
2020.01.16
Kaip pigiau atlikti rinkos tyrimą

Pradedantiesiems verslą ekspertai pataria pirmiausiai pasitikrinti, ar jų idėja yra įdomi ir reikalinga. Tam...

Gazelė
2020.01.16
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 6

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Aplinkos apsaugos agentūra dėl „Grigeo“ tariasi su Europos Komisija Premium

Dėl „Grigeo“ teisės toliau naudoti ES ekologinį ženklą („EU Ecolable“) žymint savo produkciją Aplinkos...

Prekyba
2020.01.15
„Maxima“ ir „Iki“ atidarė po naują parduotuvę 1

Didieji prekybos tinklai „Maxima“ ir „Iki“ antrą metų savaitę atidarė po parduotuvę: „Iki“ šis atidarymas...

Prekyba
2020.01.15
Kalėdinės prekybos rezultatai: tinklai fiksuoja augimą Premium

Pagrindinių mažmeninės prekybos tinklų 2019 m. gruodžio pardavimo pajamos buvo didesnės negu 2018 m.

Prekyba
2020.01.15
Per penkerius metus IKEA pardavimai Lietuvoje padvigubėjo Premium 1

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdanti bendrovė „Felit“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 7,14 mln. Eur...

Prekyba
2020.01.15
IKEA atšaukia iš rinkos dalį kelioninių puodelių

IKEA atšaukia iš rinkos Indijoje pagamintus kelioninius puodelius „Troligtvis“ ir ragina vartotojus jais...

Prekyba
2020.01.15
Naujas vardas „Panoramai“ padėjo pasiekti tikslų Premium 1

Prekybos centras „Panorama“, per šiemetinį kalėdinį periodą užsikabinęs naują pavadinimą „Dovanorama“,...

Rinkodara
2020.01.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau