Klaipėdoje atidaroma IKEA prekių užsakymo ir pasiėmimo vieta

Publikuota: 2015-09-29
Atnaujinta 2015-09-29 16:18

Prekybos bendrovė IKEA Klaipėdoje atidaro pirmąją prekių užsakymo ir pasiėmimo vietą (angl. Order and Pick-Up Point) šalyje. Pirkėjams duris žadama atverti spalio 1 d.

1.400 kv. m ploto IKEA padalinys įsikuria Klaipėdoje, Šilutės pl. 29. Čia įrengtos IKEA baldų ekspozicijos, namų apstatymo sprendimai, pirkėjų aptarnavimo vietos ir logistikos sandėlys. Seniau toje vietoje buvo įsikūrusi „Bauhof“ parduotuvė.

„Nors patalpos Klaipėdoje gerokai mažesnės nei parduotuvės Vilniuje, čia pirkėjai taip pat gali apžiūrėti siūlomus baldus ir interjero aksesuarus, pasisemti įkvėpimo ir susiplanuoti namų apstatymą, užsisakyti prekes bei jas atsiimti. Be to, ekspozicijos čia bus orientuotos į klaipėdiečius, pritaikytos išskirtiniams jų poreikiams, todėl demonstruojami uostamiesčio gyventojams patys aktualiausi sprendimai. Užsakytas prekes pirkėjai galės atsiimti po kelių dienų, tad – tai iš tiesų paprastas ir greitas būdas įsigyti IKEA baldus“, – sako IKEA Lietuva parduotuvės vadovas Marius Martinaitis.

Prekių užsakymo ir atsiėmimo vietoje bus teikiamos ir įprastos IKEA paslaugos – baldų surinkimas, įrengimas ir pristatymas į namus. Taip pat lankytojai čia galės gauti naudingų ir profesionalių patarimų, kaip susiplanuoti kambarį ar virtuvę, suderinti vonios baldus.

Klaipėdiečių poreikius aiškinosi lankydamiesi jų namuose

Anot M. Martinaičio, Klaipėdos gyventojams prekės, interjero idėjos ir sprendimai bus siūlomi atsižvelgiant į jų poreikius ir įpročius, kuriuos pažinti stengiamasi ir viešnagių jų namuose metu.

„Apsilankymai klaipėdiečių namuose, išsiaiškinimas, kokie sprendimai jiems yra reikalingiausi, kas labiausiai vertinama pačių gyventojų, yra neatsiejama IKEA asortimento sudarymo ir pateikimo pirkėjams dalis visame pasaulyje, tad ir Lietuva ne išimtis. Lankydamiesi žmonių namuose mokomės ir tobulėjame, o įgytą patirtį pritaikome kurdami daugelio poreikius atitinkančius sprendimus“, – teigia IKEA Lietuva parduotuvės vadovas.

M. Martinaičio teigimu, apsilankymų klaipėdiečių namuose metu pastebėta, kad dauguma jų turi ganėtinai mažas virtuves, todėl uostamiesčio gyventojams itin aktualūs funkcionalūs sprendimai šiai namų erdvei, kompaktiškas ir praktiškas jos apstatymas. Be to, atkreiptas dėmesys ir į nedidelių darbo erdvių, įrengtų svetainėse, taip pat sprendimų, leidžiančių optimaliai išnaudoti vonios kambarių bei balkonų erdves poreikis. Į tai bus atsižvelgiama sudarant baldų bei kitų sprendimų namams ekspozicijas IKEA prekių užsakymo ir atsiėmimo vietoje.

„Verslo žinios“ skelbė, kad iš karto įsigyti bus galima ribotą prekių kiekį – jos čia nebus sandėliuojamos, o plotas, palyginti su Vilniaus IKEA, daugiau nei 10 kartų mažesnis. Tačiau gaminius bus galima išsirinkti ir užsisakyti.

„Prekių užsakymo ir pasiėmimo vietoje pirkėjai galės apžiūrėti siūlomus baldus bei interjero aksesuarus, pasisemti įkvėpimo ir susiplanuoti namų apstatymą. Klientai galės ne tik užsisakyti daugumą IKEA produktų ir juos čia atsiimti, jiems taip pat bus teikiamos įprastos IKEA paslaugos ir pagalba, pavyzdžiui, baldų surinkimas, įrengimas ir pristatymas į namus“, – skelbė IKEA.

IKEA Vilniuje atidaryta 2013 m. antrojoje pusėje. IKEA yra vienas didžiausių baldų mažmeninės prekybos tinklų pasaulyje, turintis 375 parduotuves 47 šalyse. Jas kasmet aplanko 821 milijonas žmonių.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Modus Group“ stato tris naujus „Autobrava Motors“ salonus 

Lietuviško kapitalo tarptautinės įmonių grupės „Modus Group“ valdoma „Autobrava Motors“ skelbia atnaujinanti...

Automobiliai
2019.05.21
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
Artūras ir Augustinas Rakauskai atsidalijo verslus 25

Artūras Rakauskas ir jo tėvas Augustinas Rakauskas keičia iki šiol kartu valdyto verslo modelį ir savo...

Prekyba
2019.05.21
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
2019.05.21
Futuristė C. Trotter: jeigu reikėtų rinktis vieną inovaciją, investuočiau į dirbtinį intelektą Premium

Asmeninius pasiūlymus savo klientams pradedančių teikti prekybininkų apyvartos išauga 6-10% ir kyla dukart...

Prekyba
2019.05.21
Po Lietuvą išsibarstę vaikai stiprina tėvų verslą Premium

Stragių ekologinis ūkis (Ukmergės r.) jau keleri metai, kai tiekia produktus galutiniam pirkėjui. Būtent...

Gazelė
2019.05.21
Viešieji pirkimai: neužlopoma juodoji skylė 21

Nors Viešųjų pirkimų įstatymas išgyveno kone keturias dešimtis metamorfozių, ko gero, dar ne viena Vyriausybė...

Verslo aplinka
2019.05.21
Perspėjimas įmonėms: daugėja apgaulingų pasiūlymų Premium 3

Lietuvos eksportuotojai sulaukia gerokai daugiau nei anksčiau apgaulingų pasiūlymų patiekti prekes. Dabar jie...

Finansai
2019.05.21
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 17

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
„Norfos“ pelnas pernai smuko 15%

Mažmeninės prekybos tinklą „Norfa“ valdanti bendrovė „Norfos mažmena“ pernai uždirbo 6,4 mln. Eur grynojo...

Prekyba
2019.05.20
Prekybos sektorius: pergalę švęs duomenų analitikos karaliai

Tradiciniai prekybininkai, bijodami prarasti savo klientus, investuoja į elektroninę prekybą, kuri kol kas...

Prekyba
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 3

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Valdžia – verslo baudėja: ar grįšime į policininkų krūmuose laikus? 19

Koks turėtų būti verslo ir valdžios santykis? Ilgą laiką buvo dirbama, kad valstybė taptų partneriu ir...

Verslo aplinka
2019.05.19
„& Other Stories“ ženklo parduotuvei H&M pasirinko „Galleria Riga“

Pirmą Baltijos šalyse „& Other Stories“ 740 kv.m. ploto parduotuvę šį rudenį Švedijos drabužių prekybininkė...

Prekyba
2019.05.19
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Kuo toliau nuo didmiesčių, tuo sunkiau parduoti ekologiškus produktus

Sveikos gyvensenos bumas labiausiai juntamas didmiesčiuose. Tačiau ir atokesniuose miestuose ekologiškų...

Gazelė
2019.05.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau