Marcinkevičius: VP kalba apie reputaciją, bet veikia priešingai

Publikuota: 2015-09-24
Mindaugas Marcinkevičius. Juliaus Kalinsko („15min“ / Scanpix“) nuotr.
svg svg
Mindaugas Marcinkevičius. Juliaus Kalinsko („15min“ / Scanpix“) nuotr.
„Verslo žinios“

„Vilniaus prekyba“ (VP) ir jos pagrindinis akcininkas Nerijus Numavičius teigia, kad gina savo reputaciją, tačiau tuo pačiu teisme siekia įrodyti, jog pasielgusi atsakingai priėmė neteisingą sprendimą.

Tokios nuomonės laikosi Mindaugas Marcinkevičius, smulkusis grupės akcininkas, šį pavasarį ėmęs aktyviai priešintis p. Numavičiaus ir VP planams.

Vilniaus apygardos teismui ketvirtadienį p. Marcinkevičius pateikė rašytinius atsakymus į UAB „Geležinio vilko projektas“ ieškinį. Su VP susijusi bendrovė, perėmusi teises iš UAB „Akropolis“, smulkųjį grupės akcininką ir buvusį „Akropolio“ vadovą kaltina padarius 5 mln. Eur žalos, kai jis atsisakė ieškinio valstybei.

„Akropolis“ 2010 metais bandė beveik perpus sumažinti „Velgos“ sklypo vertę ir susigrąžinti dalį valstybei už žemės sklypą sumokėtų pinigų. Prezidentei Daliai Grybauskaitei, tuometiniam premjerui Andriui Kubiliui išreiškus susirūpinimą bei kilus visuomenės pasipiktinimui, bendrovė šio ieškinio atsisakė“, – išplatintame pranešime spaudai dėsto p. Marcinkevičius.

Anot jo, nutraukus bylą buvo padaryta daugiau naudos, nei žalos, mat tuo metu grupės reputacija buvo „itin bloga“, o ieškinys „užtraukė dar didesnę visuomenės nemalonę“.

„Keista, kad savo reputacija taip dabar besirūpinanti grupė bando visuomenei parodyti, jog, pasielgusi atsakingai, priėmė neteisingą sprendimą. Visos grupės ir jos pagrindinio akcininko veiksmai rodo, kad tariamas skaidrumas buvo pasitelktas tik bandant užgesinti mūsų konfliktą. Gaila, kad ir „Baltosios knygos“ iniciatyva užgeso taip pat greitai kaip ir atsirado“, – sako p. Marcinkevičius.

Pasak smulkiojo akcininko, „Geležinio vilko projektas“ prašo bylą svarstyti neviešai, nes turėtų būti pateikiama konfidenciali informacija. Taip pat norima įrodyti, kad p. Numavičiaus liudijimas teisme nėra reikalingas.

„Prašome viską daryti viešai, nes visuomenė nusipelno žinoti, kas iš tiesų padarė lemiamą sprendimą pradėti šį akiplėšišką procesą. Šioje byloje neviešos informacijos nėra - juk visos susitarimų ir sklypo įsigijimo detalės smulkiai buvo aprašytos jau prieš penkerius metus. Manęs nestebina ir tai, kad bandoma išvengti Nerijaus Numavičiaus liudijimo. Būtent jo nurodymu 2010 m. buvo pradėta, o vėliau ir nutraukta, ši abejotina byla. Dabar mūsų susitikimą, kuriame buvo nurodyta atsiimti ieškinį, išvis bandoma paneigti, todėl teismas turi išgirsti abi įvykių versijas ir nuspręsti, kuri pusė meluoja“, – aiškina p. Marcinkevičius.

Viešoji nuomonė – nesvarbu

„Mėginimas pateisinti savo veiksmus prasta viešąja nuomone ir rezonansu visuomenėje nepagelbės. Susiklosčiusioje situacijoje ieškinio atsisakymas buvo kraštutinė, nebūtina priemonė, sukėlusi žalą įmonei“, – teigiama Frederiko Jansono, „Akropolis Group“ atstovo, VŽ atsiųstame komentare.

„Akivaizdu, kad šioje situacijoje buvo galima paaiškinti, kad bendrovės ir visuomenės interesai nėra priešingi ir sutampa – t. y., išvystyti ir sutvarkyti apleistą buvusios gamyklos teritoriją ir pan. Priešingu atveju, vadovaujantis p. Marcinkevičiaus logika, kilus bet kokiam viešam nepasitenkinimui dėl pareikšto ieškinio (o taip nutinka dažnai), ieškovas privalo kuo greičiau jo atsisakyti ir baigti procesą“, – teigiama jame.

Pasak p. Jansono, smulkiojo akcininko teiginiai, kad atsisakyti ieškinio nurodė pats p. Numavičius, „nepadės“.

„Sprendimą priėmė ne koks nors kitas asmuo, o pats p. Marcinkevičius“, – sako p. Jansonas.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Turgaus prekiautojai ir vėl nusivylę: dirbti dar neleidžia 1

Vyriausybei planuojant jau kitą savaitę leisti veikti prekybos centrų parduotuvėms, o uždarų turgaviečių...

Gazelė
2021.04.14
COVID-19 informavimo kampanijai skirta dar 3,3 mln. Eur 2

Informavimo kampanijai apie COVID-19 Vyriausybė trečiadienį skyrė dar 3,3 mln. Eur.

Rinkodara
2021.04.14
R. Vainienė: į prekybos centrus daugiau žmonių eis darbo dienomis  2

Vyriausybei iš esmės nutarus leisti atnaujinti visų parduotuvių veiklą, Lietuvos prekybos įmonių asociacijos...

Prekyba
2021.04.14
Teismas JAV „W. P. Carey“ fondo įmonei iš „Kesko Senukų“ priteisė 0,54 mln. Eur Premium 2

Statybinių ir apdailos medžiagų bendrovė „Kesko Senukai Lithuania“ nepagrįstai nemokėjo nuomos JAV...

Statyba ir NT
2021.04.14
Tiesioginė prekyba pernai paaugo dešimtadaliu  

Lietuvos tiesioginės prekybos asociacijos (LTPA) narių mažmeniniai pardavimai praėjusiais metais išaugo...

Gazelė
2021.04.14
„Kantar“: 2020-aisiais Lietuvos reklamos rinka traukėsi

Lietuvos reklamos rinka pernai smuko mažiau nei prognozuota – 12,5%, arba 15 mln. Eur, ir siekė 105 mln. Eur.

Rinkodara
2021.04.14
CUP siekiamybė – atsiėmimo punktų centras: nutraukiant sutartis su nuomininkais auga „Pigu“ plotas  Premium

Sostinės prekybos centras CUP dėl patogios savo vietos ir nemažų automobilių parkavimo galimybių tampa įdomus...

Prekyba
2021.04.14
Reklamos rinka: skrydis žemyn, bet Lietuva geriausiai atlaikė krizę Premium

Pandemijos metais, 2020-aisiais, Lietuvos reklamos rinka, palyginti su ankstesniais metais, krito beveik 13%,...

Rinkodara
2021.04.14
„Eurovaistinė“ pasirinko socialinių tinklų komunikacijos partnerius

Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ pasirinko komunikacijos socialiniuose tinkluose partnerius – nuo šiol...

Rinkodara
2021.04.13
Konteinerių pavasaris neišaušo – atšilimo tikisi vasarą  Premium

Prognozės, kad pavasarį normalizuosis pasaulinė jūrinių konteinerių logistikos grandinė, nepasiteisino:...

Logistika
2021.04.13
„INK agency“ krizių valdymo padaliniui vadovaus G. Galdikas

Komunikacijos agentūros „INK agency“ neseniai įsteigtam komunikacijos krizių valdymo padaliniui vadovaus...

Rinkodara
2021.04.13
„Maxima LT“ grynasis pelnas augo 168%: vadovai akcentuoja struktūrinius pokyčius Premium 17

Prekybos tinklo „Maxima LT“ bendrosios pajamos pernai sumenko 1,2%, arba 20,5 mln. Eur, ir siekė 1,69 mlrd.

Prekyba
2021.04.13
Lietuvoje gimęs, Azijoje išaugęs, „Eskimi“ grįžta nusiteikęs plėtrai Premium 2

Prieš daugiau nei 10 m. Lietuvoje įkurtas socialinis tinklas „Eskimi“ išaugo iki skaitmeninės reklamos...

Rinkodara
2021.04.12
PC „Europa“ kaimynystėje kilęs gaisras užgesintas

Vilniaus prekybos centro „Europa“ kaimynystėje įsikūrusiame verslo centre pirmadienį kilęs gaisras...

Prekyba
2021.04.12
„Pigu.lt“ komandoje – buvusi TV3 komunikacijos vadovė

Prie e. platformos „Pigu.lt“ komandos prisijungia Asta Brazaitienė, kuri eis korporatyvinės komunikacijos...

Rinkodara
2021.04.12
„PR Impact Awards“ dalyvių kampanijas vertins ir „Mediaskopas“

Žiniasklaidos analizės bendrovė „Mediaskopas“ tapo komunikacijos konkurso „PR Impact Awards 2021“ partnere ir...

Rinkodara
2021.04.12
„co:agency“ ir „Relevant“ pernai skaičiavo augimą

Komunikacijos įmonių grupė, kurią sudaro komunikacijos agentūra „co:agency“ ir skaitmeninės rinkodaros...

Rinkodara
2021.04.12
„Alibaba“ akcijos pabrango įmonei pareiškus, kad bauda neturės įtakos veiklai

Kinijos „Alibaba“ akcijos pirmadienį pabrango 9%, kai elektroninės prekybos milžinė nuramino investuotojus,...

Rinkos
2021.04.12
Infliacija pagal SVKI sudarė 0,6% 

Pagal su kitomis Europos Sąjungos (ES) valstybėmis narėmis metodologiškai suderintą vartotojų kainų indeksą...

Prekyba
2021.04.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku