Marcinkevičius: VP kalba apie reputaciją, bet veikia priešingai

Publikuota: 2015-09-24
Atnaujinta 2015-09-24 12:40
Mindaugas Marcinkevičius. Juliaus Kalinsko („15min“ / Scanpix“) nuotr.
Mindaugas Marcinkevičius. Juliaus Kalinsko („15min“ / Scanpix“) nuotr.
„Verslo žinios“

„Vilniaus prekyba“ (VP) ir jos pagrindinis akcininkas Nerijus Numavičius teigia, kad gina savo reputaciją, tačiau tuo pačiu teisme siekia įrodyti, jog pasielgusi atsakingai priėmė neteisingą sprendimą.

Tokios nuomonės laikosi Mindaugas Marcinkevičius, smulkusis grupės akcininkas, šį pavasarį ėmęs aktyviai priešintis p. Numavičiaus ir VP planams.

Vilniaus apygardos teismui ketvirtadienį p. Marcinkevičius pateikė rašytinius atsakymus į UAB „Geležinio vilko projektas“ ieškinį. Su VP susijusi bendrovė, perėmusi teises iš UAB „Akropolis“, smulkųjį grupės akcininką ir buvusį „Akropolio“ vadovą kaltina padarius 5 mln. Eur žalos, kai jis atsisakė ieškinio valstybei.

„Akropolis“ 2010 metais bandė beveik perpus sumažinti „Velgos“ sklypo vertę ir susigrąžinti dalį valstybei už žemės sklypą sumokėtų pinigų. Prezidentei Daliai Grybauskaitei, tuometiniam premjerui Andriui Kubiliui išreiškus susirūpinimą bei kilus visuomenės pasipiktinimui, bendrovė šio ieškinio atsisakė“, – išplatintame pranešime spaudai dėsto p. Marcinkevičius.

Anot jo, nutraukus bylą buvo padaryta daugiau naudos, nei žalos, mat tuo metu grupės reputacija buvo „itin bloga“, o ieškinys „užtraukė dar didesnę visuomenės nemalonę“.

„Keista, kad savo reputacija taip dabar besirūpinanti grupė bando visuomenei parodyti, jog, pasielgusi atsakingai, priėmė neteisingą sprendimą. Visos grupės ir jos pagrindinio akcininko veiksmai rodo, kad tariamas skaidrumas buvo pasitelktas tik bandant užgesinti mūsų konfliktą. Gaila, kad ir „Baltosios knygos“ iniciatyva užgeso taip pat greitai kaip ir atsirado“, – sako p. Marcinkevičius.

Pasak smulkiojo akcininko, „Geležinio vilko projektas“ prašo bylą svarstyti neviešai, nes turėtų būti pateikiama konfidenciali informacija. Taip pat norima įrodyti, kad p. Numavičiaus liudijimas teisme nėra reikalingas.

„Prašome viską daryti viešai, nes visuomenė nusipelno žinoti, kas iš tiesų padarė lemiamą sprendimą pradėti šį akiplėšišką procesą. Šioje byloje neviešos informacijos nėra - juk visos susitarimų ir sklypo įsigijimo detalės smulkiai buvo aprašytos jau prieš penkerius metus. Manęs nestebina ir tai, kad bandoma išvengti Nerijaus Numavičiaus liudijimo. Būtent jo nurodymu 2010 m. buvo pradėta, o vėliau ir nutraukta, ši abejotina byla. Dabar mūsų susitikimą, kuriame buvo nurodyta atsiimti ieškinį, išvis bandoma paneigti, todėl teismas turi išgirsti abi įvykių versijas ir nuspręsti, kuri pusė meluoja“, – aiškina p. Marcinkevičius.

Viešoji nuomonė – nesvarbu

„Mėginimas pateisinti savo veiksmus prasta viešąja nuomone ir rezonansu visuomenėje nepagelbės. Susiklosčiusioje situacijoje ieškinio atsisakymas buvo kraštutinė, nebūtina priemonė, sukėlusi žalą įmonei“, – teigiama Frederiko Jansono, „Akropolis Group“ atstovo, VŽ atsiųstame komentare.

„Akivaizdu, kad šioje situacijoje buvo galima paaiškinti, kad bendrovės ir visuomenės interesai nėra priešingi ir sutampa – t. y., išvystyti ir sutvarkyti apleistą buvusios gamyklos teritoriją ir pan. Priešingu atveju, vadovaujantis p. Marcinkevičiaus logika, kilus bet kokiam viešam nepasitenkinimui dėl pareikšto ieškinio (o taip nutinka dažnai), ieškovas privalo kuo greičiau jo atsisakyti ir baigti procesą“, – teigiama jame.

Pasak p. Jansono, smulkiojo akcininko teiginiai, kad atsisakyti ieškinio nurodė pats p. Numavičius, „nepadės“.

„Sprendimą priėmė ne koks nors kitas asmuo, o pats p. Marcinkevičius“, – sako p. Jansonas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Dėl geriausiųjų komunikacijos projektų vardo varžosi 83 darbai

„PR Impact Awards 2019“ varžysis 83 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Darbų šiemet...

Rinkodara
2019.05.23
Rinkimų lenktynėse I. Šimonytė pirmauja socialiniuose tinkluose 17

Analizuojant antrojo turo kandidatų į prezidentus komunikaciją, matyti, kad tradicinėje žiniasklaidoje abu...

Rinkodara
2019.05.23
Ilgalaikis „Barboros“ vadovas atsisveikino su „Vilniaus prekyba“ Premium 12

19 metų „Vilniaus prekybos“ įmonėse dirbęs Tomas Kibildis, pastaruosius 4,5 metų vadovavęs elektroninei...

Prekyba
2019.05.23
Didieji verslai ragina balsuoti Europos Parlamento rinkimuose

Nemokamos kelionės iki balsavimo vietų, diskusijos apie ES svarbą, vaizdo klipai ir didžiuliai plakatai ant...

Rinkodara
2019.05.23
Tiesioginės prekybos rinka išlaiko augimą

Lietuvos tiesioginės prekybos asociacijos (LTPA) narių mažmeniniai pardavimai praėjusiais metais išaugo 5%...

Prekyba
2019.05.23
 „Aprangos“, „Senukų“ ir „Vero Cafe“ klientai jau gali atsiskaityti su „MoQ“, „Barboros“ – ruošiasi Verslo tribūna 3

Trijų Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių – „Bitė“, „Tele2“ ir „Telia“ – sukurta programėlė pirkiniams...

Prekyba
2019.05.23
„Margaritos“ ir Kauno „Žalgirio“ gaminiai keliauja į lentynas 4

Lietuviškos kosmetikos prekės ženklas „Margarita“ pristato naują kosmetikos priemonių liniją vyrams...

Rinkodara
2019.05.23
„All Media Eesti“ įsigijo Estijos „Artist Media“

„All Media Eesti“, priklausanti didžiausiai Baltijos šalyse žiniasklaidos grupei „All Media Baltics“, kuriai...

Rinkodara
2019.05.23
„Apranga“ pertvarko tinklą: geriau mažiau, bet didesnių parduotuvių Premium

Didžiausia Baltijos šalyse mažmeninės prekybos drabužiais „Aprangos“ grupė daugiausia veiklos efektyvumo...

Prekyba
2019.05.23
EK siūlo didinti kainų skaidrumą maisto produktų grandinėje

Europos Komisija (EK) pristato savo trečią nuo tada, kai uždraudė nesąžiningos prekybos praktiką ir pagerino...

Pramonė
2019.05.22
Ekologiškų produktų pardavėjai: draudimai pametėja idėjų Premium

Smulkieji kuria produktus „zero-waste“ – gyvenimo būdo su kuo mažiau atliekų – kultūrai stiprinti ir randa...

Gazelė
2019.05.22
„Sportland“ plėtoja e. komercijos projektą 15

Vladas Korsakovas, „Sportland LT“ valdybos pirmininkas, dalyvaudamas „Verslo žinių“ festivalyje RETAIL...

Prekyba
2019.05.22
„Topo centras“ neaplenkia mažesnių miestų 3

Praėjusią savaitę Kėdainiuose duris atvėrusi naujos kartos „Topo centro“ parduotuvė per pirmąjį savaitgalį...

Prekyba
2019.05.22
„Pigu“ tapo strategine Kinijos–Latvijos e. prekybos partnere 4

Internetinės prekybos grupė „Pigu“ tapo strategine partnere tarpvalstybiniame Latvijos ir Kinijos e.

Prekyba
2019.05.22
„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
2019.05.22
Naujų savininkų rankose atsidūręs PC „Ozas“ sulauks milijoninių investicijų Premium 9

Gijsas Klompas, Pietų Afrikos Respublikos (PAR) NT kompanijos „NEPI Rockcastle“ įsigijimų vadovas, interviu...

Prekyba
2019.05.22
Panevėžiečių ambicijos: maisto produktus pristato į namus visoje Lietuvoje Premium 1

Nemažai įmonių, garsiai startavusių e. prekyboje maisto produktais ir kasdienėmis prekėmis, veiklą nutraukė.

Gazelė
2019.05.22
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
2019.05.22
„Modus Group“ ruošia tris naujus „Autobrava Motors“ salonus  2

Lietuviško kapitalo tarptautinės įmonių grupės „Modus Group“ valdoma „Autobrava Motors“ skelbia atnaujinanti...

Automobiliai
2019.05.21
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau