„Maxima“ veiklos tobulinimui išleido 47 mln. Eur

Publikuota: 2015-09-23
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
 

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ preliminariai skaičiuoja, kad per pastaruosius dvejus metus į veiklos tobulinimo procesus ir sėkmingą konkurenciją investavo 47 mln. Eur. Tokių investicijų, pasak bendrovės, reikėjo norint prisitaikyti prie vartotojų įpročių.

„Iš visų atliktų tyrimų matome, kad vartotojams didžiausia vertybė šiandien yra šeima. Pagrindinis „Maximos“ lankytojas yra moteris, kuri rūpinasi šeima. Pats prekybos centras jai nėra kažkokia vertybė, todėl bandėme išsiaiškinti, ką ši vartotoja mato tuo prioritetu, kuris nulemia prekybos centro pasirinkimą“, – investicijas ir tyrimus apibendrina Žydrūnas Valkeris, UAB „Maxima LT“ generalinis direktorius.

Pasak jo, per pastaruosius pora metų bendrovė skyrė nemažai laiko resursų ir investicijų, kad išsiaiškintų, kaip keičiasi pirkėjo Lietuvoje prekybos centrams keliami poreikiai bei lūkesčiai.

Kiek esą rodo rezultatai, vartotojui šiandien yra svarbu rasti viską vienoje vietoje, taupyti laiką. Taip pat ir toliau svarbia savybe išlieka prekių kokybė, kaina, patogumas ir aptarnavimas.

Pasak p. Valkerio, lietuviams labai svarbu, kad asortimente būtų ir daug lietuviškų, vietinių prekių, taip pat svarbus šviežias maistas.

„Lietuvis šviežiam maistui išleidžia beveik 60% krepšelio išlaidų. Vien vaisių ir daržovių parduodame apie 100.000 tonų per metus “, – sako p. Valkeris.

Prekybos tinklas neseniai pakeitė savo reklaminį šūkį iš „Apie viską pagalvota“ į „Tai, ko reikia“. Pasak bendrovės, šūkio keitimas yra ilgalaikės bendrovės konkuravimo strategijos dalis, šiam žingsniui ir buvo ruoštasi dvejus metus.

Kitąmet - 20 naujų parduotvių

Pastaruosius dvejus metus bendrovė investuoja ir į plėtrą, daugiausia – jau veikiančių parduotuvių atnaujinimą. 2015 metais bus atnaujintos 7 ir atidarytos dar 7 naujos parduotuvės. Į jas investuota 12,3 mln. Eur. Kitąmet bendrovė žada dar daugiau naujų parduotuvių.

„Penkeriems metams į priekį numatėme gana stiprią plėtrą. Kitąmet planuojame atidaryti apie 20 naujų parduotuvių ir atnaujinti dar 10“, – sako p. Valkeris.

VŽ rašė, kad šiemet pradėtas ir naujas – savitarnos kasų diegimo – projektas. Iki metų pabaigos bendrovė numatė įrengti 54 savitarnos kasas, investicijos, preliminariais skaičiavimais, sieks 0,8 mln. Eur. Kitąmet, pasak vadovo, numatyta įrengti dar 160 savitarnos kasų.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Lidl“ tęsia komunikacijos liniją su darbuotojais 2

Prekybos tinklas naujojoje komunikacijos kampanijoje vėl pasitelkia savo darbuotojus.

Rinkodara
13:11
Prabangos rinka telkiasi Azijoje Premium

Net 60% pasaulio tūkstantmečio kartos atstovų gyvena Azijoje. Prabangos prekių ir paslaugų rinka jau kurį...

Laisvalaikis
08:15
Lietuvos verslas įžengė į Kinijos socialinį tinklą „WeChat“ 5

Sukurta nacionalinė Lietuvos paskyra Kinijos socialiniame tinkle „WeChat“. Čia prisistato 30 Lietuvos...

Gazelė
2019.08.24
Neparduotas prekes „Amazon“ atiduos labdarai 

JAV technologijų ir prekybos milžinė „Amazon“, iki šiol sulaukusi nemažai kritikos dėl to, kad neparduotas...

Prekyba
2019.08.24
FOMO efektas rinkodaroje atveria naujas galimybes 2

Įprasta matyti renginių reklamas iki jiems beprasidedant. Tuo tarpu JAV sporto kanalas ESPN nusprendė...

Rinkodara
2019.08.24
IKEA paskelbė atidarymo Estijoje datą 2

Švedijos baldų gamintoja IKEA elektroninę parduotuvę bei prekių užsakymo ir atsiėmimo vietą Estijoje atidarys...

Prekyba
2019.08.23
Baltijos kelio 30-mečiui skirta radijo imtuvų instaliacija – Lietuvos rekordas

Šiandien užfiksuotas dar vienas Lietuvos rekordas: Baltijos kelio 30-mečiui skirta instaliacija užregistruota...

Rinkodara
2019.08.23
Vilniaus „Akropolyje“ atsinaujino „Zara“ ir „Topo centras“ 2

Iš esmės atnaujinamame didžiausiame Baltijos šalių prekybos centre – Vilniaus „Akropolyje“ – penktadienį...

Prekyba
2019.08.23
Turtingųjų gretos Vilniuje ir Kaune auga sparčiau nei Rygoje ir Taline Premium 21

Vilniaus ir kitų Lietuvos didmiesčių turtingųjų gretos auga ir artimiausiais metais gausės sparčiau ne tik...

Finansai
2019.08.23
„Top Sport“ registruoja pretenzingąjį reklamos šūkį Premium 9

Lažybų bendrovė „Top Sport“ Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti jau ne vienus metus...

Rinkodara
2019.08.23
„Vinted“ savo programinės įrangos valdymui kuria naują įmonę Premium 5

Lietuviška drabužių mainų ir prekybos UAB „Vinted“ informavo Registrų centrą, kad yra parengtos įmonės...

Paslaugos
2019.08.23
„Kesko Senukai Latvia“ gavo 20.000 Eur baudą už pirkėjų klaidinimą 1

Latvijos vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė 20.000 Eur baudą statybos, remonto ir buities prekių...

Prekyba
2019.08.22
„Live Square“ komplekse atidaryta naujos koncepcijos „Rimi“ 1

Vilniuje, Gedimino prospekte esančiame daugiafunkciame komplekse „Live Square“, atidaryta prekybos tinklo...

Prekyba
2019.08.22
Tyrimas: pigiausias maisto krepšelis – „Lidl“, brangiausias – „Rimi“ 9

Rugpjūčio pradžioje 5-iuose didžiausiuose Lietuvos miestuose pigiausiai buvo galima apsipirkti „Lidl“ tinkle,...

Prekyba
2019.08.22
ICA vadovas: „Rimi“ pasirengė „Lidl“ atėjimui Latvijoje Premium 8

Pastaraisiais metais „Rimi Baltic“ sunkiai dirbo ir pasiruošė išaugsiančiai konkurencijai Latvijoje, duodamas...

Prekyba
2019.08.22
„Omnisend“ atidarė biurą JAV

Lietuvių integruotos rinkodaros (naujienlaiškių, SMS ir žinučių populiariausiose platformose siuntimo)...

Paslaugos
2019.08.21
„Rimi“ irgi platins sostinės viešojo transporto bilietus 1

Iki šiol tarp prekybininkų sutartį su Vilniaus savivaldybės įmone „Susisiekimo paslaugos“ sutartį dėl bilietų...

Prekyba
2019.08.21
Siuntų pristatymo robotu bendrovė pritraukė 40 mln. USD 4

Estų kompanija „Starship Technologies“, kurios įkūrėjai siejami ir su „Skype“ vardu, pritraukė dar 40 mln.

Prekyba
2019.08.21
„Alibaba“ atidėjo žengimą į Honkongo biržą 2

Kinijos el. prekybos milžinė „Alibaba Group“ atidėjo planus dėl savo akcijų kotiravimo Honkongo biržoje.

Rinkos
2019.08.21
„Lidl“ ir „Maxima“ žengia koja kojon, „Iki“ – šalia Premium

Per pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., reklamos apimtis augo beveik 12%.

Rinkodara
2019.08.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau