„Maxima“ veiklos tobulinimui išleido 47 mln. Eur

Publikuota: 2015-09-23
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
 

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ preliminariai skaičiuoja, kad per pastaruosius dvejus metus į veiklos tobulinimo procesus ir sėkmingą konkurenciją investavo 47 mln. Eur. Tokių investicijų, pasak bendrovės, reikėjo norint prisitaikyti prie vartotojų įpročių.

„Iš visų atliktų tyrimų matome, kad vartotojams didžiausia vertybė šiandien yra šeima. Pagrindinis „Maximos“ lankytojas yra moteris, kuri rūpinasi šeima. Pats prekybos centras jai nėra kažkokia vertybė, todėl bandėme išsiaiškinti, ką ši vartotoja mato tuo prioritetu, kuris nulemia prekybos centro pasirinkimą“, – investicijas ir tyrimus apibendrina Žydrūnas Valkeris, UAB „Maxima LT“ generalinis direktorius.

Pasak jo, per pastaruosius pora metų bendrovė skyrė nemažai laiko resursų ir investicijų, kad išsiaiškintų, kaip keičiasi pirkėjo Lietuvoje prekybos centrams keliami poreikiai bei lūkesčiai.

Kiek esą rodo rezultatai, vartotojui šiandien yra svarbu rasti viską vienoje vietoje, taupyti laiką. Taip pat ir toliau svarbia savybe išlieka prekių kokybė, kaina, patogumas ir aptarnavimas.

Pasak p. Valkerio, lietuviams labai svarbu, kad asortimente būtų ir daug lietuviškų, vietinių prekių, taip pat svarbus šviežias maistas.

„Lietuvis šviežiam maistui išleidžia beveik 60% krepšelio išlaidų. Vien vaisių ir daržovių parduodame apie 100.000 tonų per metus “, – sako p. Valkeris.

Prekybos tinklas neseniai pakeitė savo reklaminį šūkį iš „Apie viską pagalvota“ į „Tai, ko reikia“. Pasak bendrovės, šūkio keitimas yra ilgalaikės bendrovės konkuravimo strategijos dalis, šiam žingsniui ir buvo ruoštasi dvejus metus.

Kitąmet - 20 naujų parduotvių

Pastaruosius dvejus metus bendrovė investuoja ir į plėtrą, daugiausia – jau veikiančių parduotuvių atnaujinimą. 2015 metais bus atnaujintos 7 ir atidarytos dar 7 naujos parduotuvės. Į jas investuota 12,3 mln. Eur. Kitąmet bendrovė žada dar daugiau naujų parduotuvių.

„Penkeriems metams į priekį numatėme gana stiprią plėtrą. Kitąmet planuojame atidaryti apie 20 naujų parduotuvių ir atnaujinti dar 10“, – sako p. Valkeris.

VŽ rašė, kad šiemet pradėtas ir naujas – savitarnos kasų diegimo – projektas. Iki metų pabaigos bendrovė numatė įrengti 54 savitarnos kasas, investicijos, preliminariais skaičiavimais, sieks 0,8 mln. Eur. Kitąmet, pasak vadovo, numatyta įrengti dar 160 savitarnos kasų.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
14:51
J. Gylys: prekybos tinklai kol kas nepanaudoja daugiakanalės prekybos pranašumų

Jurgis Gylys, elektroninio verslo ir programavimo paslaugų NFQ įmonių grupės verslo skaitmenizavimo vadovas,...

Prekyba
11:06
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
10:27
„Starbucks“ į Baltijos šalis galėtų atvesti „Tallink“, teigia analitikai

Estijos keltų operatorė „Tallink Grupp“, į Baltijos šalis atvedanti greitojo maisto restoranų tinklą „Burger...

Rinkos
07:46
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
„Akropolis“ prie Vingio parko gali tapti didžiausiu PC Baltijos šalyse 15

VP grupei priklausanti UAB „Akropolis Group“ Vilniuje, buvusios „Velgos“ teritorijoje, šalia Vingio parko,...

Statyba ir NT
2019.11.12
Vienišių diena ankstina šventinių siuntų antplūdį  Premium

Intensyviausia prekyba pasižymintis prieškalėdinis laikotarpis tendencingai ilgėja – siuntų ir logistikos...

Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Vartotojų teisės: daugiausia ginčų – dėl drabužių kokybės 

Per tris 2019 m. ketvirčius į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą pasiskųsti ar pasikonsultuoti kreipėsi...

Prekyba
2019.11.12
„Euroapotheca“ Latvijoje pradėjo prekiauti internete 

Šiaurės Europos ir Baltijos šalių regione veikiančio vaistinių tinklo „Euroapotheca“ įmonė UAB „Azeta“ įkūrė...

Prekyba
2019.11.12
„Avitela“ ir „Elektromarkt“ sandoris: išliks atskiri prekės ženklai 

25-rius metus veikianti prekybos buitine technika ir elektronika bendrovė „Avitelos prekyba“ įsigijo kitą...

Prekyba
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Kauno „Megos“ nuomininkų apyvarta ūgtelėjo 12%  Premium

Pirmąjį 2019 m. pusmetį prekybos centro (PC) „Mega“ parduotuvių pardavimai siekė 83 mln. Eur, kai 2018 m. tuo...

Prekyba
2019.11.12
Vilniuje – nauja „Citroen“ atstovė  Premium

Vilniuje šią savaitę veiklą oficialiai pradeda nauja „Citroen“ atstovė – ja tapo iki šiol „Suzuki“ ir...

Automobiliai
2019.11.11
R. Mažulis perėmė „StrongPoint“ vairą  2

Prekybos technologijų bendrovės „StrongPoint“ vadovo Baltijos šalims pozicijoje Julių Stulpiną pakeitė...

Prekyba
2019.11.11
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Spalį – 0,1% mėnesio infliacija

Lietuvoje spalį buvo 0,1% mėnesio infliacija. Vartojimo prekių ir paslaugų kainos šalyje didėja antrą mėnesį...

Prekyba
2019.11.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau