„Maxima“ veiklos tobulinimui išleido 47 mln. Eur

Publikuota: 2015-09-23
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
 

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ preliminariai skaičiuoja, kad per pastaruosius dvejus metus į veiklos tobulinimo procesus ir sėkmingą konkurenciją investavo 47 mln. Eur. Tokių investicijų, pasak bendrovės, reikėjo norint prisitaikyti prie vartotojų įpročių.

„Iš visų atliktų tyrimų matome, kad vartotojams didžiausia vertybė šiandien yra šeima. Pagrindinis „Maximos“ lankytojas yra moteris, kuri rūpinasi šeima. Pats prekybos centras jai nėra kažkokia vertybė, todėl bandėme išsiaiškinti, ką ši vartotoja mato tuo prioritetu, kuris nulemia prekybos centro pasirinkimą“, – investicijas ir tyrimus apibendrina Žydrūnas Valkeris, UAB „Maxima LT“ generalinis direktorius.

Pasak jo, per pastaruosius pora metų bendrovė skyrė nemažai laiko resursų ir investicijų, kad išsiaiškintų, kaip keičiasi pirkėjo Lietuvoje prekybos centrams keliami poreikiai bei lūkesčiai.

Kiek esą rodo rezultatai, vartotojui šiandien yra svarbu rasti viską vienoje vietoje, taupyti laiką. Taip pat ir toliau svarbia savybe išlieka prekių kokybė, kaina, patogumas ir aptarnavimas.

Pasak p. Valkerio, lietuviams labai svarbu, kad asortimente būtų ir daug lietuviškų, vietinių prekių, taip pat svarbus šviežias maistas.

„Lietuvis šviežiam maistui išleidžia beveik 60% krepšelio išlaidų. Vien vaisių ir daržovių parduodame apie 100.000 tonų per metus “, – sako p. Valkeris.

Prekybos tinklas neseniai pakeitė savo reklaminį šūkį iš „Apie viską pagalvota“ į „Tai, ko reikia“. Pasak bendrovės, šūkio keitimas yra ilgalaikės bendrovės konkuravimo strategijos dalis, šiam žingsniui ir buvo ruoštasi dvejus metus.

Kitąmet - 20 naujų parduotvių

Pastaruosius dvejus metus bendrovė investuoja ir į plėtrą, daugiausia – jau veikiančių parduotuvių atnaujinimą. 2015 metais bus atnaujintos 7 ir atidarytos dar 7 naujos parduotuvės. Į jas investuota 12,3 mln. Eur. Kitąmet bendrovė žada dar daugiau naujų parduotuvių.

„Penkeriems metams į priekį numatėme gana stiprią plėtrą. Kitąmet planuojame atidaryti apie 20 naujų parduotuvių ir atnaujinti dar 10“, – sako p. Valkeris.

VŽ rašė, kad šiemet pradėtas ir naujas – savitarnos kasų diegimo – projektas. Iki metų pabaigos bendrovė numatė įrengti 54 savitarnos kasas, investicijos, preliminariais skaičiavimais, sieks 0,8 mln. Eur. Kitąmet, pasak vadovo, numatyta įrengti dar 160 savitarnos kasų.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Ekologijos korta jau mušta – reikia įmantriau Premium

Sveikos gyvensenos banga verslą ir į aukštumas kelia, ir traukia žemyn: kaskart vis daugiau gyventojų...

Gazelė
16:46
Kaip „Brexit“ veikia pirkėjus: daugiausia bus taupoma kavinių ir pramogų sąskaita

Neaiški situacija dėl „Brexit“ keičia žmonių elgseną: 80% Jungtinės Karalystės gyventojų labiausiai nerimauja...

Prekyba
15:41
Pasipildė „Narvesen“ vadovų komanda 

Norvegijos bendrovei „Reitan Convenience“ priklausanti „Narvesen Baltija“ Latvijoje turi naują vadovę Dacę...

Prekyba
15:10
„Topo centro“ rinkodaros vadovė: iki milimetro siaurėja riba tarp elektroninės ir fizinės prekybos 5

Didžiausias iššūkis šiandien – nuolatiniai pokyčiai rinkoje, tačiau prie jų reikia ne prisitaikyti, o...

Rinkodara
14:45
„Akropolis Group“ dairosi pirkinių užsienyje 3

Prekybos centrų valdytoja UAB „Akropolis Group“ plėtros galimybių užsienyje ieško ir per įsigijimus.

Ne duomenų kiekis yra problema, didesnis iššūkis juos „perskaityti“ 1

Žmonės turi daug daugiau pasirinkimo, tačiau vis mažiau laiko, todėl patraukti ir išlaikyti jų dėmesį tampa...

Rinkodara
12:08
„Gintarinė vaistinė“ bando elektronines kainų etiketes

„Gintarinė vaistinė“ Vilniuje, Šiaurės miestelyje, įrengė pilnai elektroninėmis kainų etiketėmis...

Prekyba
07:10
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 6

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
Pardavimų valanda „Vilniaus duonoje“: besitraukiančioje rinkoje gelbsti greita reakcija ir inovacijos Premium 5

„Vilniaus duona“ pardavimus planuoja dviem metams į priekį, kas mėnesį. Neburia nei iš kavos tirščių, nei iš...

Pardavimai
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18
„Baltikos“ planas nebūtinai patiks smulkiesiems

Estijos drabužių prekybininkės „Baltika“, veikiančios ir Lietuvoje, pagrindinio akcininko sukurpti viražai su...

Rinkos
2019.03.18
Radikalus „Baltika“ žingsnis – atsisako ženklų, uždaro siuvimo fabrikus 1

„Baltika Group“ atsisako prekės ženklų „Mosaic“ ir „Bastion“, sujungdama juos į vieną – „Monton“ ir uždaro du...

Pramonė
2019.03.18
Didžiausi atlyginimai tarp populiariausių e. parduotuvių  4

Tarp lankomiausių elektroninių parduotuvių didžiausią vidutinį atlyginimą šalyje šį sausį mokėjo...

Prekyba
2019.03.18
„Telia Lietuva“ skelbia komunikacijos paslaugų konkursą 1

„Telia Lietuva“ paskelbė konkursą ir renkasi komunikacijos paslaugų agentūrą. Pastaruosius 2 m.

Rinkodara
2019.03.18
„Wurth“ atidarė trečią parduotuvę Klaipėdoje

Vokiečių koncernas „Wurth Lietuva“ Klaipėdoje atidarė 600 kv. m klientų aptarnavimo centrą „Uostamiesčio...

Prekyba
2019.03.18
„Jysk“ keičia vadovą Baltijos šalyse

Dace Dovidena, pastaruosius šešerius metus vadovavusi „Jysk“ Baltijos šalyse ir Baltarusijoje, paliko įmonę.

Prekyba
2019.03.18
„Geros dovanos“ rinkodaros vadovė: svarbu kiekviena detalė

Joks sportininkas nesiruošia Olimpinėms žaidynėms be veiksmų plano, vizijos, aiškaus žinojimo, kur jo...

Rinkodara
2019.03.18
Pardavimų valanda „Circle K“: pridėtinė vertė – kainos dalis 4

„Circle K Lietuva“ pardavimų strategija paremta principu, „ne visada mažiausia kaina reiškia mažiausius...

Pardavimai
2019.03.17
„Žmonių“ rinkodaros vadovė: man sekasi ten, kur reikia drąsos ir pokyčių 8

Didžiausias iššūkis šiandien verslams yra kurti pridėtinę prekės ženklo vertę, kai visi aplink žvalgosi...

Rinkodara
2019.03.16
3 milijonai tonų plastiko 5

Kompanija „Coca-Cola“ pripažino, kad per metus sunaudoja 3 milijonus tonų plastiko pakuotės.

Pramonė
2019.03.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau