„Aibė“ planus jau viršija dvigubai

Publikuota: 2015-09-22
2013 01 23. Maisto prekių parduotuvių tinklo „Aibė“ parduotuvė Marijampolės apskrityje. Juditos Grigelytės nuotr.
2013 01 23. Maisto prekių parduotuvių tinklo „Aibė“ parduotuvė Marijampolės apskrityje. Juditos Grigelytės nuotr.

Prekybos įmonių aljansui „Aibė“ 2015-ieji sėkmingi. Per aštuonis šių metų mėnesius prie aljanso jau prisijungė 12 naujų įmonių, parduotuvių tinklas paaugo 75-iomis parduotuvėmis. Pasak aljanso atstovų, kai kurie skaičiai dvigubai viršija metų pradžioje išsikeltus tikslus, o naujų parduotuvių atidaryta net 3 kartus daugiau nei 2014 m.

„Praėję metai buvo pakankamai sėkmingi, tad, atsižvelgdami į tendencijas, ir šįmet tikėjomės panašaus augimo. Tai, kad išsikelti tikslai viršijami dvigubai, džiugina ir skatina dar labiau stengtis bei investuoti į kiekvieną aljanso narį, nes sėkmingus rezultatus lemia kiekvieno nario indėlis“, – išplatintame pranešime spaudai cituojama Giedrė Pukienė, „Aibės“ rinkodaros departamento direktorė.

Aljansas metų pradžioje buvo išsikėlęs tikslus: apie 5% parduotuvių skaičiaus augimas, 50 parduotuvių renovaciją bei 50 reklaminių iškabų keitimą į šviečiančias. Per nepilnus metus naujų parduotuvių skaičius paaugo daugiau nei 10%, t. y. dvigubai nei planuota. Be to, lyginant šiais metais ir 2014 m. atidarytų naujų parduotuvių skaičių, jis išaugo net 3 kartus: pernai atidarytos 22, o šiais metais – 75 parduotuvės. Šiuo metu aljanso prekybinis plotas užima daugiau nei 72.000 kv. m.

Augo investicijos į reklamą

Dvigubai viršytos ir planuotos investicijos į išorinę reklamą – šiuo metu yra atnaujinta 100-o parduotuvių iškabos.

„Metų pradžioje modernizavome logotipą, tad investicija į iškabų atnaujinimą ne tik naudinga matomumo, bet ir įvaizdžio prasme. Be to, šviečiančios iškabos itin aktualios artėjant šaltajam, o tuo pačiu ir tamsiajam metų laikui, ypač mažesniuose miestuose ir atokiose gyvenvietėse“, – sako G. Pukienė.

Į išorinę reklamą per 8 šių metų mėnesius prekybos įmonių aljansas investavo daugiau nei 50.000 Eur.

Vienu prioritetinių pasikeitimų įvardijama ir parduotuvių renovacija, po kurios parduotuvių apyvartą pakyla apie 10%.

„Aibė“ – vienija daugiau nei 450 mažmeninės prekybos įmonių, valdančių daugiau nei 1200 parduotuvių Lietuvoje ir Latvijoje. Prekybos įmonių aljansas AIBĖ Lietuvoje įkurtas 1999 m., Latvijoje – 2002 m.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Naujos koncepcijos „Monton“ parduotuvių sprendimai  2

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
2019.03.23
Patarimai teisininkams: kaip patobulinti internetinį puslapį, kad jis imtų dirbti jums 4

Teisininkai jau įgudo klientų ieškoti demonstruodami savo ekspertiškumą renginiuose ar rengdami publikacijas.

Paslaugos
2019.03.23
Kavos bakas ant ratų – netradicinis sprendimas draudimo kampanijoje 1

Draudimo bendrovė „Gjensidige“ privalomojo transporto priemonių draudimo kampanijai pasirinko netradicinį...

Rinkodara
2019.03.23
Teismas: „MV Group“ gali naudoti ženklą „The Nines“ 2

Koncernui „MG Baltic“ valdoma didžiausia Lietuvoje stipraus alkoholio gamintoja Kauno „MV Group Production“,...

Rinkodara
2019.03.23
Buvusio „Yahoo“ viceprezidento įmonė sukirto rankomis su I. Laursu  Premium 7

Kasų ir prekybos valdymo sistemas smulkioms bei vidutinio dydžio įmonėms kurianti JAV kompanija „Talech“...

Paslaugos
2019.03.22
Korupciniai žaidimai, kurie vyksta už akcininkų nugaros Premium 8

Apie korupciją privačiame versle viešai retai kalbama, bet jos mastas gali būti ne mažesnis nei viešajame...

Verslo aplinka
2019.03.22
FM prognozuoja mažesnę infliacija ir 5% pigesnius degalus Premium 2

Finansų ministerija prognozuoja, kad vidutinė metinė infliacija Lietuvoje bus dar maženės nei pernai – 2,2%.

Finansai
2019.03.22
Nauji sprendimai į arenas pritraukia daugiau klientų Premium 1

Didžiosios šalies arenos, bandydamos atsiriekti didesnę renginių pyrago dalį, pradeda orientuotis į...

Rinkodara
2019.03.21
Metų rinkodaros vadovo laurai – „Volfui Engelman“ 4

„Metų CMO 2019“ arba Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet keliauja į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“...

Rinkodara
2019.03.21
Priekabiavimo skandalas „Ted Baker“ metinį pelną nurėžė ketvirtadaliu  

JK drabužių gamintojo „Ted Baker“ ikimokestinis pelnas praėjusiais finansiniais metais, kurie baigėsi sausio...

Prekyba
2019.03.21
„Maxima grupė“ nebeturi Ispanijos tinklo „Supersol“ valdymo sutarties  Premium

Ispanijoje veikiančio mažmeninės prekybos tinklo „Supersol“ valdymas perleistas Liuksemburgo bendrovei...

Prekyba
2019.03.21
Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – „Tele2 Laisvas internetas“

Konferencijoje „Password 2019“ išrinktos efektyviausios metų rinkodaros kampanijos ir Metų rinkodaros vadovas.

Rinkodara
2019.03.21
Įmonių laukia baudos už 2018 m. nesutvarkytas pakuotes Premium

Pildosi prognozės, kad dalies pakuočių tvarkymo užduočių šiemet nepavyks įveikti ir Lietuvos gamintojams bei...

Paslaugos
2019.03.21
„Baltika Lietuva“  vadovė apie naują koncepciją: atsiras trijų segmentų „Monton“  Premium

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
2019.03.21
P. Kuisys: esminis rinkodaros vadovo įgūdis – ne kūrybiškumas, o finansai ir analitika 6

Prasidėjo rinkodaros efektyvumo konferencija „Password 2019“, čia sektorių lyderiai dalijasi savo sėkmės...

Rinkodara
2019.03.21
Trys ateities kryptys prekybos centrams Premium 1

Populiarėjant e. prekybai, tradiciniai prekybos centrų (PC) valdytojai visame pasaulyje stengiasi...

Statyba ir NT
2019.03.21
„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus 2

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
2019.03.20
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur 1

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
2019.03.20
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
2019.03.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau