„Aibė“ planus jau viršija dvigubai

Publikuota: 2015-09-22
2013 01 23. Maisto prekių parduotuvių tinklo „Aibė“ parduotuvė Marijampolės apskrityje. Juditos Grigelytės nuotr.
2013 01 23. Maisto prekių parduotuvių tinklo „Aibė“ parduotuvė Marijampolės apskrityje. Juditos Grigelytės nuotr.

Prekybos įmonių aljansui „Aibė“ 2015-ieji sėkmingi. Per aštuonis šių metų mėnesius prie aljanso jau prisijungė 12 naujų įmonių, parduotuvių tinklas paaugo 75-iomis parduotuvėmis. Pasak aljanso atstovų, kai kurie skaičiai dvigubai viršija metų pradžioje išsikeltus tikslus, o naujų parduotuvių atidaryta net 3 kartus daugiau nei 2014 m.

„Praėję metai buvo pakankamai sėkmingi, tad, atsižvelgdami į tendencijas, ir šįmet tikėjomės panašaus augimo. Tai, kad išsikelti tikslai viršijami dvigubai, džiugina ir skatina dar labiau stengtis bei investuoti į kiekvieną aljanso narį, nes sėkmingus rezultatus lemia kiekvieno nario indėlis“, – išplatintame pranešime spaudai cituojama Giedrė Pukienė, „Aibės“ rinkodaros departamento direktorė.

Aljansas metų pradžioje buvo išsikėlęs tikslus: apie 5% parduotuvių skaičiaus augimas, 50 parduotuvių renovaciją bei 50 reklaminių iškabų keitimą į šviečiančias. Per nepilnus metus naujų parduotuvių skaičius paaugo daugiau nei 10%, t. y. dvigubai nei planuota. Be to, lyginant šiais metais ir 2014 m. atidarytų naujų parduotuvių skaičių, jis išaugo net 3 kartus: pernai atidarytos 22, o šiais metais – 75 parduotuvės. Šiuo metu aljanso prekybinis plotas užima daugiau nei 72.000 kv. m.

Augo investicijos į reklamą

Dvigubai viršytos ir planuotos investicijos į išorinę reklamą – šiuo metu yra atnaujinta 100-o parduotuvių iškabos.

„Metų pradžioje modernizavome logotipą, tad investicija į iškabų atnaujinimą ne tik naudinga matomumo, bet ir įvaizdžio prasme. Be to, šviečiančios iškabos itin aktualios artėjant šaltajam, o tuo pačiu ir tamsiajam metų laikui, ypač mažesniuose miestuose ir atokiose gyvenvietėse“, – sako G. Pukienė.

Į išorinę reklamą per 8 šių metų mėnesius prekybos įmonių aljansas investavo daugiau nei 50.000 Eur.

Vienu prioritetinių pasikeitimų įvardijama ir parduotuvių renovacija, po kurios parduotuvių apyvartą pakyla apie 10%.

„Aibė“ – vienija daugiau nei 450 mažmeninės prekybos įmonių, valdančių daugiau nei 1200 parduotuvių Lietuvoje ir Latvijoje. Prekybos įmonių aljansas AIBĖ Lietuvoje įkurtas 1999 m., Latvijoje – 2002 m.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
14:06
Spalį – 0,1% mėnesio infliacija

Lietuvoje spalį buvo 0,1% mėnesio infliacija. Vartojimo prekių ir paslaugų kainos šalyje didėja antrą mėnesį...

Prekyba
13:25
Didieji prekybos tinklai drąsiai plečiasi ir atsinaujina Premium

Pagrindiniai mažmeninės prekybos tinklai šiais metais atnaujino dešimtis parduotuvių, išsiplėtė naujuose...

Prekyba
05:45
Džentelmenų saloną, kur batai vadinami kitaip, kūrė su vartojimo kultūra Premium

Pasiryžti verslą pradėti nuo prekybos daiktais, kurie turi Didžiosios Britanijos karališkųjų rūmų įvertinimą...

Gazelė
05:45
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Mokslu grįstas apsipirkimo gidas: kaip neišleisti per daug 

Pasiklydę tarp lentynose sumaniai perdėliotų prekių, suvilioti akcijų, prisirinkę per daug ar ne to, ko iš...

Laisvalaikis
2019.11.09
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
„Kesko Senukai“ planuose iki 2022 m. – 100 mln. Eur investicijos

„Kesko Senukai“, įgyvendindami per 100 mln. Eur investicijų planą, atidarė didžiausią tinklo parduotuvę...

Prekyba
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
„Google Play“ ir „Apple App Store“ žmonės per ketvirtį išleido 22 mlrd. USD Premium

Mobiliųjų paslaugų vartotojai visame pasaulyje trečiąjį šių metų ketvirtį „Google Play“ ir „Apple App Store“...

Paslaugos
2019.11.07
LRT teisininkė prisijungė prie advokatų profesinės bendrijos „AAA Law“

Nuo šių metų lapkričio autorių teisių, žiniasklaidos teisės ir darbo teisės ekspertė Daiva Apšegienė...

Rinkodara
2019.11.07
Registrų centras atnaujina savo prekės ženklą 28

Registrų centras Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti savo naują prekės ženklą, kurį kūrė...

Rinkodara
2019.11.07
Prekybinį plotą efektyviausiai panaudoja „Maxima“, našiausi darbuotojai – tinkle „Lidl“ Premium

Tiek pelno, tiek apyvartos požiūriu prekybos tinklas „Maxima“ efektyviausiai panaudoja turimą plotą.

Prekyba
2019.11.07
Analitikai esmingai keičia požiūrį į „Aprangos“ akcijas Premium

Pasaulio biržose trečiadienį išsilaikė teigiamas fonas. Baltijos biržoje rezultatų proveržiu rinką...

Rinkos
2019.11.06
Statistikos departamentas išanalizavo, kaip keitėsi didmeninė prekyba pagal prekių grupes

Statistikos departamentas skelbia kas penkerius metus atliekamos didmeninės prekybos įmonių apyvartos...

Prekyba
2019.11.06
Vilniui – turizmo „Oskaras“ už „G-spot“ reklaminę kampaniją 4

Vilniaus turizmo rinkodaros kampanija „Vilnius – the G-spot of Europe“ (liet. „Vilnius – Europos G taškas“)...

Rinkodara
2019.11.06
„Ikea“ ir H&M didina rizikos kapitalo investicijas

Du pasauliniai mažmeninės prekybos milžinai bendrovės „Ikea“ ir „Hennes & Mauritz“ (H&M) didina savo rizikos...

Rinkos
2019.11.06
„Maxima International Sourcing“ vėl keičia vadovą

„Maxima Grupės“ valdomos įmonės „Maxima International Sourcing“ generaline direktore tapo bendrovės valdybos...

Vadyba
2019.11.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau