Marcinkevičius: Numavičius pats konkuruoja su „Maxima“

Publikuota: 2015-09-17
Atnaujinta 2015-09-17 17:17
Mindaugas Marcinkevičius. Juliaus Kalinsko („15min“ / „Scanpix“) nuotr.
Mindaugas Marcinkevičius. Juliaus Kalinsko („15min“ / „Scanpix“) nuotr.
„Verslo žinios“

Pagrindinis „Vilniaus prekybos“ akcininkas pats sudaro konkurenciją bendrovei, į panašius projektus tose pačiose rinkose investuodamas asmenines lėšas ir pasinaudodamas sukauptomis žiniomis.

Tokią reakciją ketvirtadienį paskelbė Mindaugas Marcinkevičius, po to, kai Nerijaus Numavičiaus kontroliuojamų bendrovių atstovai trečiadienį pranešė kreipsiąsi į teismą dėl Baltarusijoje nukopijuotos prekybos tinklo koncepcijos.

„Vakar man ir mano partneriams buvo mesti kaltinimai intelektinės „Maximos“ nuosavybės bei verslo idėjos vagyste. Suprantu, kad dabartiniame mano ir Nerijaus Numavičiaus konflikte pastarasis griebiasi visko, tačiau ši byla jau peržengė absurdo ribą. Aš nesuprantu, kaip jam užteko drąsos mane apkaltinti tuo, ką, panašu, pats daro jau nuo 2012 metų“, – teigia p. Marcinkevičius.

„Man buvo žinomi „Maximos“ plėtros planai Lenkijoje. Būtent čia 2012 metų pradžioje grupė įsigijo mažmeninės prekybos tinklą „Aldik Nova“. Nepaisydamas interesų konflikto, Nerijus Numavičius 2012 metų pabaigoje asmeniškai čia įsigijo „Sano“ parduotuves ir taip tiesiogiai pradėjo konkuruoti su mūsų visų verslu“, – dėsto jis.

Pasak p. Marcinkevičiaus, „Sano“ valdyme taip pat veikia Ignas Staškevičius, Vladas Numavičius bei Jolanta Bivainytė.

Smulkusis „Vilniaus prekybos“ akcininkas nurodo ir dar vieną pavyzdį.

„Dabar aiškėja ir tai, kad išvystyta „e-Maxima“ veikla 2013 metais pusvelčiui perleista Nerijaus ir Igno kontroliuojamai nuostolingai „Barborai“. O abejonių kyla ir dėl kitų, kažkada pelningų, grupės veiklų“, – teigia p. Marcinkevičius.

Kaltina pasisavinus modelį

VŽ rašė, kad mažmeninės prekybos tinklus valdanti „Maxima grupė“ ir franšizės valdytoja „Franmax“ kreipėsi į teismą kaltindamos, kad Marcinkevičiai Baltarusijoje neteisėtai pasisavino „Maximos“ parduotuvių modelį.

Iš fizinių asmenų – Gintaro Marcinkevičiaus, Eglės Marcinkevičiūtės, Mindaugo Marcinkevičiaus – prašoma priteisti žalos atlyginimą. Žalos atlyginimo reikalaujama ir iš Baltarusijoje registruotos, mažmenine prekyba besiverčiančios ir su ieškinyje minimais asmenimis siejamos bendrovės „Mart Inn Food“.

„Man dar būnant aktyviu grupės nariu, „Maxima“ niekada neturėjo planų plėstis į Baltarusiją. Juk būtent mes, Marcinkevičiai, buvome atsakingi už mažmeninės prekybos tinklo plėtrą ir, siekdami išvengti interesų konflikto, niekados nebūtume asmeniškai ten investavę ir bandę konkuruoti su buvusiais partneriais. Tai tiesiog ekonomiškai nenaudinga“, – savo argumentus ketvirtadienį pateikia p. Marcinkevičius.

Žiniasklaidai išplatintame laiške taip pat teigiama, kad iš teismo dar nėra gauta pranešimo apie minimą ieškinį.

Atskirai nuo Numavičiaus

„Nerijus Numavičius nėra šios bylos dalyvis“, – teigia Valentinas Mikelėnas, „Maxima grupę“ ir „Franmax“ atstovaujantis teisininkas „Vilniaus prekybos“ atstovų atsiųstame komentare, VŽ atsiųstame reaguojant į p. Marcinkevičiaus pateiktus argumentus.

„Norėtume paminėti, kad teismui kartu su ieškiniu pateikta nemažai įrodymų, patvirtinančių, kad „Maxima grupė“ buvo pradėjusi parengiamuosius veiksmus dėl plėtros į Baltarusiją, o atsakomybė vykdyti tinklo plėtrą užsienyje, ką patvirtina savo komentare ir p. Marcinkevičius, buvo patikėta būtent Marcinkevičiams. Vis tik realybėje plėtra nebuvo įgyvendinta, o Baltarusijoje veiklą pradėjo „Mart Inn“ tinklas su parduotuvėmis, kurių technologija ir nemažai kitų intelektinės nuosavybės elementų labai panašūs į naudojamus „Maximos“ parduotuvėse, tad šie veiksmai ir vertintini, kaip nesąžininga konkurencija“, – sako p. Mikelėnas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Lietuviškas prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje pelnė įvertinimą

Prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje rengiamuose apdovanojimuose „Rinkos perlas“ pelnė sidabro medalį.

Rinkodara
09:57
„Aprangos“ grupė pertvarko „premium“ parduotuves Premium 1

Pagrindiniai pokyčiai susiję su „Emporio Armani“ tinklo parduotuvėmis, kurių asortimentas perkeliamas į...

Prekyba
05:45
SEB ir „Danske Bank“ patirtys, kaip didinti klientų pasitenkinimą Premium

Kelerius metus eksperimentavęs, SEB bankas šiemet visus savo klientų konsultavimo skyrius vertina ne pagal...

Rinkodara
2019.06.18
„Pigu“ taikytos nuolaidos – vėl priežiūros tarnybos akiratyje Premium 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, gavusi vartotojų nusiskundimus, atliko tyrimą dėl UAB „Pigu“...

Rinkodara
2019.06.18
FNTT išaiškino e. parduotuvę, slėpusią realias pajamas

Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos (FNTT) Vilniaus apygardos valdybos tyrėjai kartu su Vilniaus apygardos...

Prekyba
2019.06.18
„Maxima“ turi naują atstovę spaudai 12

Didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Maxima LT“ atstovo ryšiams su visuomene pareigas pradėjo eiti Rima...

Vadyba
2019.06.18
Vietoj „Elektromarkt“ Vilniaus „Akropolyje“ kuriasi „Topo centras“ Premium 16

Buitinės technikos ir elektronikos tinklui „Elektromarkt“ uždarius vieną didžiausių parduotuvių, pozicijas...

Prekyba
2019.06.18
„Huawei“: JAV apribojimai mums kainuos 30 mlrd. USD 17

Dėl JAV veiksmų, nukreiptų prieš „Huawei“, kompanija šiemet negaus beveik 30 mlrd. USD planuotų pajamų,...

Paslaugos
2019.06.17
Latvija ketina leisti alkoholiu prekiauti internete 4

Latvijos ekonomikos ministerija parengė alkoholinių gėrimų apyvartos įstatymo pataisų projektą, kuris leistų...

Prekyba
2019.06.17
Už 2 mln. Eur atnaujins prekybos centrą BIG 1

Klaipėdos prekybos centre BIG prasideda atsinaujinimo darbai, kurių metu bus rekonstruojama pastato išorė ir...

Prekyba
2019.06.17
„Headline“ veiklos pajamos išaugo trečdaliu

Komunikacijos agentūros „Headline“ tiesioginės veiklos pajamos (be trečiųjų šalių) per praėjusius metus,...

Rinkodara
2019.06.17
„Gintarinė vaistinė“ dividendams skyrė visą pelną – 4 mln. Eur

Lenkijos farmacijos grupės „Pelion“ valdomas vienas didžiausių Lietuvoje vaistinių tinklų...

Paslaugos
2019.06.17
„Konekesko Lietuva“ pernai gavo 47 mln. Eur pajamų

Bendrovė „Konekesko Lietuva“ praėjusiais metais gavo 46,975 mln. Eur pajamų – 4% daugiau nei 2017 m. (45,136...

Pramonė
2019.06.17
„Kanų liūtuose“ varžosi 11 reklamos darbų iš Lietuvos 2

Šiandien prasideda 66-asis „Kanų liūtų“ festivalis – didžiausias ir svarbiausias kūrybiškumo renginys...

Rinkodara
2019.06.17
Kodėl parduotuvė parduotuvėje geriau už krautuvę senamiestyje Premium

Renkantis parduotuvei vietą būtina įvertinti ne tik praeivių srautus, bet ir atsižvelgti į jų apsipirkimo...

Gazelė
2019.06.17
PST gavo kelių mln. Eur užsakymą iš „Lidl Lietuvos“

AB Panevėžio statybos trestas (PST) gavo užsakymą statyti „Lidl“ parduotuvę Panevėžyje.

Statyba ir NT
2019.06.17
A. Rusteikos „Delta Investment“ pajamos siekė beveik 117 mln. Eur 2

Verslininko Aurelijaus Rusteikos valdoma „Delta Investment“ praėjusiais metais gavo 116,957 mln. Eur...

Prekyba
2019.06.17
Iš pelnų pinigai teka į darbuotojų sąskaitas, o iš ten – vartojimui Premium 5

Šių metų pirmąjį ketvirtį labiausiai pridėtinė vertė augo statybos sektoriuje – ypač aktyvi buvo sandėlių ir...

Finansai
2019.06.17
„Lidl“ gerbėjų neprarado, bet „Maxima“ sugebėjo jų pritraukti daugiau Premium 2

Tarp Baltijos šalių tik estai mėgstamiausio prekės ženklo titulą skiria vietiniam „Kalev“, Latvijoje laurai...

Rinkodara
2019.06.17
Vilniaus reputacija socialiniuose tinkluose – viena pozityviausių Europoje 8

Vilnius – vienas iš penkių Europos miestų, kurių reputacija skaitmeninėje erdvėje yra pozityviausia, rodo...

Rinkodara
2019.06.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau