Marcinkevičius: Numavičius pats konkuruoja su „Maxima“

Publikuota: 2015-09-17
Mindaugas Marcinkevičius. Juliaus Kalinsko („15min“ / „Scanpix“) nuotr.
Mindaugas Marcinkevičius. Juliaus Kalinsko („15min“ / „Scanpix“) nuotr.
„Verslo žinios“

Pagrindinis „Vilniaus prekybos“ akcininkas pats sudaro konkurenciją bendrovei, į panašius projektus tose pačiose rinkose investuodamas asmenines lėšas ir pasinaudodamas sukauptomis žiniomis.

Tokią reakciją ketvirtadienį paskelbė Mindaugas Marcinkevičius, po to, kai Nerijaus Numavičiaus kontroliuojamų bendrovių atstovai trečiadienį pranešė kreipsiąsi į teismą dėl Baltarusijoje nukopijuotos prekybos tinklo koncepcijos.

„Vakar man ir mano partneriams buvo mesti kaltinimai intelektinės „Maximos“ nuosavybės bei verslo idėjos vagyste. Suprantu, kad dabartiniame mano ir Nerijaus Numavičiaus konflikte pastarasis griebiasi visko, tačiau ši byla jau peržengė absurdo ribą. Aš nesuprantu, kaip jam užteko drąsos mane apkaltinti tuo, ką, panašu, pats daro jau nuo 2012 metų“, – teigia p. Marcinkevičius.

„Man buvo žinomi „Maximos“ plėtros planai Lenkijoje. Būtent čia 2012 metų pradžioje grupė įsigijo mažmeninės prekybos tinklą „Aldik Nova“. Nepaisydamas interesų konflikto, Nerijus Numavičius 2012 metų pabaigoje asmeniškai čia įsigijo „Sano“ parduotuves ir taip tiesiogiai pradėjo konkuruoti su mūsų visų verslu“, – dėsto jis.

Pasak p. Marcinkevičiaus, „Sano“ valdyme taip pat veikia Ignas Staškevičius, Vladas Numavičius bei Jolanta Bivainytė.

Smulkusis „Vilniaus prekybos“ akcininkas nurodo ir dar vieną pavyzdį.

„Dabar aiškėja ir tai, kad išvystyta „e-Maxima“ veikla 2013 metais pusvelčiui perleista Nerijaus ir Igno kontroliuojamai nuostolingai „Barborai“. O abejonių kyla ir dėl kitų, kažkada pelningų, grupės veiklų“, – teigia p. Marcinkevičius.

Kaltina pasisavinus modelį

VŽ rašė, kad mažmeninės prekybos tinklus valdanti „Maxima grupė“ ir franšizės valdytoja „Franmax“ kreipėsi į teismą kaltindamos, kad Marcinkevičiai Baltarusijoje neteisėtai pasisavino „Maximos“ parduotuvių modelį.

Iš fizinių asmenų – Gintaro Marcinkevičiaus, Eglės Marcinkevičiūtės, Mindaugo Marcinkevičiaus – prašoma priteisti žalos atlyginimą. Žalos atlyginimo reikalaujama ir iš Baltarusijoje registruotos, mažmenine prekyba besiverčiančios ir su ieškinyje minimais asmenimis siejamos bendrovės „Mart Inn Food“.

„Man dar būnant aktyviu grupės nariu, „Maxima“ niekada neturėjo planų plėstis į Baltarusiją. Juk būtent mes, Marcinkevičiai, buvome atsakingi už mažmeninės prekybos tinklo plėtrą ir, siekdami išvengti interesų konflikto, niekados nebūtume asmeniškai ten investavę ir bandę konkuruoti su buvusiais partneriais. Tai tiesiog ekonomiškai nenaudinga“, – savo argumentus ketvirtadienį pateikia p. Marcinkevičius.

Žiniasklaidai išplatintame laiške taip pat teigiama, kad iš teismo dar nėra gauta pranešimo apie minimą ieškinį.

Atskirai nuo Numavičiaus

„Nerijus Numavičius nėra šios bylos dalyvis“, – teigia Valentinas Mikelėnas, „Maxima grupę“ ir „Franmax“ atstovaujantis teisininkas „Vilniaus prekybos“ atstovų atsiųstame komentare, VŽ atsiųstame reaguojant į p. Marcinkevičiaus pateiktus argumentus.

„Norėtume paminėti, kad teismui kartu su ieškiniu pateikta nemažai įrodymų, patvirtinančių, kad „Maxima grupė“ buvo pradėjusi parengiamuosius veiksmus dėl plėtros į Baltarusiją, o atsakomybė vykdyti tinklo plėtrą užsienyje, ką patvirtina savo komentare ir p. Marcinkevičius, buvo patikėta būtent Marcinkevičiams. Vis tik realybėje plėtra nebuvo įgyvendinta, o Baltarusijoje veiklą pradėjo „Mart Inn“ tinklas su parduotuvėmis, kurių technologija ir nemažai kitų intelektinės nuosavybės elementų labai panašūs į naudojamus „Maximos“ parduotuvėse, tad šie veiksmai ir vertintini, kaip nesąžininga konkurencija“, – sako p. Mikelėnas.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Kauno „Megos“ nuomininkų apyvarta ūgtelėjo 12%  Premium

Pirmąjį 2019 m. pusmetį prekybos centro (PC) „Mega“ parduotuvių pardavimai siekė 83 mln. Eur, kai 2018 m. tuo...

Prekyba
05:45
Vilniuje – nauja „Citroen“ atstovė  Premium

Vilniuje šią savaitę veiklą oficialiai pradeda nauja „Citroen“ atstovė – ja tapo iki šiol „Suzuki“ ir...

Automobiliai
2019.11.11
R. Mažulis perėmė „StrongPoint“ vairą  1

Prekybos technologijų bendrovės „StrongPoint“ vadovo Baltijos šalims pozicijoje Julių Stulpiną pakeitė...

Prekyba
2019.11.11
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Spalį – 0,1% mėnesio infliacija

Lietuvoje spalį buvo 0,1% mėnesio infliacija. Vartojimo prekių ir paslaugų kainos šalyje didėja antrą mėnesį...

Prekyba
2019.11.11
Didieji prekybos tinklai drąsiai plečiasi ir atsinaujina Premium

Pagrindiniai mažmeninės prekybos tinklai šiais metais atnaujino dešimtis parduotuvių, išsiplėtė naujuose...

Prekyba
2019.11.11
Džentelmenų saloną, kur batai vadinami kitaip, kūrė su vartojimo kultūra Premium 1

Pasiryžti verslą pradėti nuo prekybos daiktais, kurie turi Didžiosios Britanijos karališkųjų rūmų įvertinimą...

Gazelė
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Mokslu grįstas apsipirkimo gidas: kaip neišleisti per daug 

Pasiklydę tarp lentynose sumaniai perdėliotų prekių, suvilioti akcijų, prisirinkę per daug ar ne to, ko iš...

Laisvalaikis
2019.11.09
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
„Kesko Senukai“ planuose iki 2022 m. – 100 mln. Eur investicijos

„Kesko Senukai“, įgyvendindami per 100 mln. Eur investicijų planą, atidarė didžiausią tinklo parduotuvę...

Prekyba
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
„Google Play“ ir „Apple App Store“ žmonės per ketvirtį išleido 22 mlrd. USD Premium

Mobiliųjų paslaugų vartotojai visame pasaulyje trečiąjį šių metų ketvirtį „Google Play“ ir „Apple App Store“...

Paslaugos
2019.11.07
LRT teisininkė prisijungė prie advokatų profesinės bendrijos „AAA Law“

Nuo šių metų lapkričio autorių teisių, žiniasklaidos teisės ir darbo teisės ekspertė Daiva Apšegienė...

Rinkodara
2019.11.07
Registrų centras atnaujina savo prekės ženklą 28

Registrų centras Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti savo naują prekės ženklą, kurį kūrė...

Rinkodara
2019.11.07
Prekybinį plotą efektyviausiai panaudoja „Maxima“, našiausi darbuotojai – tinkle „Lidl“ Premium

Tiek pelno, tiek apyvartos požiūriu prekybos tinklas „Maxima“ efektyviausiai panaudoja turimą plotą.

Prekyba
2019.11.07
Analitikai esmingai keičia požiūrį į „Aprangos“ akcijas Premium

Pasaulio biržose trečiadienį išsilaikė teigiamas fonas. Baltijos biržoje rezultatų proveržiu rinką...

Rinkos
2019.11.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau