Privačias etiketes išbando daugelis, bet pardavimai dar maži

Publikuota: 2015-09-02
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
 

Du iš penkių pirkėjų Lietuvoje dažnai perka prekybos tinklų privačių prekės ženklų produktus, rodo Lietuvos gyventojų apklausa. Šių produktų neperkantis atsakė tik kas dešimtas respondentas. Tačiau tokių prekių pardavimo statistika dar gerokai atsilieka nuo Europos vidurkio.

Bendrovės „Norstat“ atliktos apklausos apie prekybos tinklų privačius prekinius ženklus rezultatai atskleidė, jog bent kartą per savaitę Lietuvoje šiuos produktus perka maždaug kas šeštas pirkėjas. Ketvirtadalis apsiperkančių didžiosiose maisto prekių parduotuvėse juos įtraukia į mėnesinį pirkinių planą.

„Stebime tendenciją, kad šios prekės kasmet tampa vis populiaresnės. Kai kurie produktai, pavyzdžiui, ledai, sūreliai, kiaušiniai populiarumu lenkia net ir žinomus prekinius ženklus. Taip yra todėl, kad pirkėjai, ieškodami kainos ir kokybės kriterijus atitinkančių prekių, vis dažniau atkreipia dėmesį, kad įtraukti šias prekes į savo kasdienių pirkinių krepšelį yra naudinga finansiškai“, – pranešime teigia Andrius Petraitis, prekybos tinklo „Iki“ viešųjų ryšių vadovas.

Pasak jo, kaina aktuali ne tik mažas pajamas gaunantiems, kaip įprasta manyti, bet ir daugiau uždirbantiems pirkėjams.

„Tai patvirtina ir apklausa, kurios metu paaiškėjo, kad būtent vidutines pajamas gaunantys, vyresni ir didmiesčių gyventojai dažniau atkreipia dėmesį į šias prekes lentynose“, – sako p. Petraitis.

Dar per mažai

Tuo tarpu Artūras Urbonavičius, „Nielsen“ prekybos analitikos vadovas, atkreipia dėmesį, jog privatūs prekių ženklai Europoje vis dar yra daug populiaresni nei Lietuvoje.

„Nors mes turime gana stipriai koncentruotą šiuolaikinių prekybos tinklų struktūrą, tačiau mūsų šalyje privatūs prekės ženklai sudaro mažiau nei 10%, kai, pavyzdžiui, Šveicarijoje – 45% visų mažmenos pardavimų,“ – sako jis.

Paklausti, kodėl perka privačią prekybos tinklų produkciją, respondentai dažniausiai teigė, jog jų apsisprendimą lemia labai geras šių produktų kainos ir kokybės santykis. Tai patvirtina ir „Nielsen“ tyrimai, kurie rodo, kad renkantis prekę pirkėjui šis santykis yra svarbiausias.

„Lyderiaujantys prekybos tinklai Lietuvoje pastaruosius metus orientavosi į vidutinių kainų ar net premium segmento privačių prekinių ženklų plėtrą. Manau, kad tai buvo sėkmingas sprendimas, kuris ateityje padės pritraukti daugiau šių produktų pirkėjų“, – svarsto p. Urbonavičius.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Trys ateities kryptys prekybos centrams Premium

Populiarėjant e. prekybai, tradiciniai prekybos centrų (PC) valdytojai visame pasaulyje stengiasi...

„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
2019.03.20
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
2019.03.20
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
2019.03.20
Šaltiniai: Ž. Marcinkevičius arbitraže reikalaus iš N. Numavičiaus 230 mln. Eur 9

Buvęs vadinamojo VP dešimtuko narys, vienas turtingiausių Lietuvos verslininkų Žilvinas Marcinkevičius...

Prekyba
2019.03.20
ES teismas: kosmetinis alkoholis negali būti apmokestintas akcizu 

Kosmetikoje ir burnos higienos skysčiuose esantis alkoholis negali būti apmokestintas akcizu, nusprendė...

Finansai
2019.03.20
„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas 3

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė.

Rinkodara
2019.03.20
Didžiausius atlyginimus mokėjusios žiniasklaidos planavimo agentūros 2

Tarp žiniasklaidos planavimo agentūrų didžiausią vidutinį atlyginimą šį sausį mokėjo „Carat“, rodo „Sodros“...

Rinkodara
2019.03.20
Ekologijos korta jau mušta – reikia įmantriau Premium

Sveikos gyvensenos banga verslą ir į aukštumas kelia, ir traukia žemyn: kaskart vis daugiau gyventojų...

Gazelė
2019.03.19
Kaip „Brexit“ veikia pirkėjus: daugiausia bus taupoma kavinių ir pramogų sąskaita 1

Neaiški situacija dėl „Brexit“ keičia žmonių elgseną: 80% Jungtinės Karalystės gyventojų labiausiai nerimauja...

Prekyba
2019.03.19
Pasipildė „Narvesen“ vadovų komanda 

Norvegijos bendrovei „Reitan Convenience“ priklausanti „Narvesen Baltija“ Latvijoje turi naują vadovę Dacę...

Prekyba
2019.03.19
„Topo centro“ rinkodaros vadovė: iki milimetro siaurėja riba tarp elektroninės ir fizinės prekybos 12

Didžiausias iššūkis šiandien – nuolatiniai pokyčiai rinkoje, tačiau prie jų reikia ne prisitaikyti, o...

Rinkodara
2019.03.19
„Akropolis Group“ dairosi pirkinių užsienyje 3

Prekybos centrų valdytoja UAB „Akropolis Group“ plėtros galimybių užsienyje ieško ir per įsigijimus.

Statyba ir NT
2019.03.19
Ne duomenų kiekis yra problema, didesnis iššūkis juos „perskaityti“ 1

Žmonės turi daug daugiau pasirinkimo, tačiau vis mažiau laiko, todėl patraukti ir išlaikyti jų dėmesį tampa...

Rinkodara
2019.03.19
„Gintarinė vaistinė“ bando elektronines kainų etiketes

„Gintarinė vaistinė“ Vilniuje, Šiaurės miestelyje, įrengė pilnai elektroninėmis kainų etiketėmis...

Prekyba
2019.03.19
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 6

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
Pardavimų valanda „Vilniaus duonoje“: besitraukiančioje rinkoje gelbsti greita reakcija ir inovacijos Premium 6

„Vilniaus duona“ pardavimus planuoja dviem metams į priekį, kas mėnesį. Neburia nei iš kavos tirščių, nei iš...

Pardavimai
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18
„Baltikos“ planas nebūtinai patiks smulkiesiems

Estijos drabužių prekybininkės „Baltika“, veikiančios ir Lietuvoje, pagrindinio akcininko sukurpti viražai su...

Rinkos
2019.03.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau