„Pigu grupė“: rinkoje išliks tik didžiausi

Publikuota: 2015-08-20
Iš kairės: Dainius Liulys, „Pigu.lt“ generalinis direktorius, ir Maciejus Kowalskis, į „Pigu grupę“ investavusios MCI investicijų partneris. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Iš kairės: Dainius Liulys, „Pigu.lt“ generalinis direktorius, ir Maciejus Kowalskis, į „Pigu grupę“ investavusios MCI investicijų partneris. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
 

Į „Pigu.lt“ šiemet investavusi Lenkijos privataus kapitalo investicijų bendrovė „MCI Management“ pastebi, kad rinkose vis labiau įsitvirtina didieji žaidėjai, o mažų vietinių mažėja. Todėl ir „Pigu grupės“ planas yra tapti Baltijos šalių „amazonu“.

„Iki šiol internetinėse parduotuvėse pirko mažiau nei trečdalis lietuvių, latvių ir estų, kai Skandinavijoje internetu perka 7 iš 10, Vakarų Europoje – 6 iš 10 gyventojų. Ir perkančiųjų internetu išlaidos Baltijos šalyse dešimt kartų mažesnės nei minėtuose regionuose“, – sako Maciejus Kowalskis, į „Pigu grupę“ investavusios MCI investicijų partneris.

Jis taip pat pabrėžia, kad Baltijos šalių BVP augimas yra vienas sparčiausių ES, šių šalių gyventojai taip pat yra vieni aktyviausių internetinės bankininkystės naudotojų.

Pasak p. Kowalskio, būtent toks rinkos augimo potencialas paskatino „MCI Management“ investuoti į Lietuvos kapitalo e. prekybos bendrovę.

Kokia sandorio suma, p. Kowalskis sako negalintis atskleisti, tačiau investicijų į bendrovę, pasak jo, tikrai bus. Esą investuotojai šiam projektui vien artimiausiais metais drąsiai galėtų skirti 200 mln. Eur.

Investuotojų keliamas tikslas – per artimiausius keletą metų su „Pigu grupe“ užgriebti maždaug po pusę Latvijos ir Lietuvos e. prekybos rinkos ir 8 kartus padidinti (pasiekti 16% ) rinkos dalį Estijoje.

Dainius Liulys, „Pigu.lt“ generalinis direktorius, sako, kad norint pasiekti tokius tikslus bendrovė investicijas kreipia į asortimento didinimą. Jis vardina, kad per ateinančius dvejus metus bendrovė planuoja padvigubinti per parą paruošiamų užsakymų skaičių, o po šešerių metų turėti sandėlį, kuris prilygs keturioms futbolo aikštėms – sieks 30.000 kv. m. Neseniai bendrovė atidarė naują sandėlį, tad bendras dviejų sandėlių plotas šiuo metu siekia 8.000 kv. m. 2018 metais planuojama išplėsti šį plotą iki 12.000 kv. metrų.

„Po šešerių metų Baltijos šalyse mes pasivysime Vakarų Europą“, – įsitikinęs p. Liulys.

2014 metais „Pigu grupės“ apyvarta siekė 43 mln. Eur, šiemet planuojama pasiekti 60 mln. Eur, o 2016 m. – jau 75 mln. Eur. Šiuo metu grupės asortimentą sudaro apie 125.000 prekių, o po šešių metų ši dalis, pasak vadovo, turėtų pasiekti pusę milijono prekių.

Bendrovė skaičiuoja, kad jau 2021 metais internetu pirks dvigubai daugiau lietuvių nei šiemet, t. y. maždaug kas trečias lietuvis. O pačios grupės apyvartą planuojama padidinti 5 kartus – iki 254 mln. Eur.

VŽ primena, kad šiemet buvo baigtas sandoris, kuriuo Lenkijos privataus kapitalo investicijų bendrovė „MCI Management“ įsigijo 51% „Pigu grupės“ akcijų.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
12:27
„Spar“ plėtros strategija: veiksmai Lenkijoje 

Prieš kelerius metus įsitvirtinusi Airijoje, Pietų Afrikos bendrovė „Spar“ puoselėja tolesnius plėtros...

Prekyba
08:30
Paštomatus diegianti „Itella Logistics“ išnaudos ryšius su prekybininkais Premium

Sparčiai augančioje siuntų terminalų rinkoje įsitvirtinti sieks ir valstybinės Suomijos įmonės „Posti Goup“...

Lietuvių tinklui „Supersol“ Ispanijoje ieško pirkėjo 1

Liuksemburgo bendrovė „Carson S.a.r.l.“, kurią netiesiogiai kontroliuoja verslininkas Nerijus Numavičius,...

Prekyba
2019.11.18
„Akropolis“ ruošiasi „Jamam“ 

Lapkričio 22-23 dienomis keturių didžiųjų miestų prekybos ir pramogų centruose „Akropolis“ vyks didžiųjų...

Prekyba
2019.11.18
„Lidl“ tvaraus verslo strategijoje – įsipareigojimai iki 2026 m. 2

Vokietijos prekybos tinklas „Lidl“ paskelbė patikslintą įmonės socialinės atsakomybės strategiją pirkimų...

Prekyba
2019.11.18
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Išleista „Prekybos sektoriaus apžvalga 2019“  1

„Verslo žinios“ pristato leidinį, skirtą prekybininkams ir šiuo verslo sektoriumi besidomintiems žmonėms.

Prekyba
2019.11.18
Latvijoje jau veikia „Rimi Drive“, Lietuvoje – kitąmet 1

Latvijoje atidaryta „Rimi“ elektroninė parduotuvė, kartu pradėjo veikti ir „Rimi Drive“ – čia e. parduotuvės...

Prekyba
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Kai ieškoma retų partnerių, reikia sėsti į lėktuvą ir paspausti ranką 1

Smulkiame versle asmeninis kontaktas gali būti lemiamas. Nesvarbu, su kuo tas ryšys yra: pirkėjais,...

Gazelė
2019.11.17
Brangiausios pasaulyje prekybinės gatvės 

Privati nekilnojamo turto (NT) paslaugų įmonė „Cushman & Wakefield“ skelbia kasmetinį prekybinių gatvių...

Prekyba
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
Kinų žiniasklaida: kiniškas „Tesla Model 3“ – geresnis už amerikietiškąjį

JAV elektromobilių gamintoja „Tesla“ gavo Kinijos valdžios leidimą Šanchajaus „Gigafactory“ gamykloje pradėti...

Automobiliai
2019.11.16
„Nike“ nebeprekiauja „Amazon“ platformoje 

JAV sporto prekių gamintoja „Nike“, pastaruosius dvejus metus bendradarbiavusi su didžiausia pasaulyje...

Prekyba
2019.11.15
„Rituals“ atidaro daugiau ir erdvesnių parduotuvių

Kosmetikos prekybos tinklas „Rituals“ ateinančiais metais planuoja atidaryti šimtus naujų parduotuvių, o 2021...

Prekyba
2019.11.15
Eurostatas: metinė infliacija Lietuvoje spalį – didesnė, nei vidutiniškai ES

Suderinta metinė infliacija Lietuvoje spalį buvo didesnė nei vidutiniškai Europos Sąjungos (ES) šalyse,...

Prekyba
2019.11.15
Prekybos ateitis - skaitmenizavimas ir automatizavimas

Pastaraisiais metais labiausiai prekybos sektorių keitė savitarnos sprendimai, leidžiantys didinti prekybos...

Prekyba
2019.11.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau