„Pigu grupė“: rinkoje išliks tik didžiausi

Publikuota: 2015-08-20
Iš kairės: Dainius Liulys, „Pigu.lt“ generalinis direktorius, ir Maciejus Kowalskis, į „Pigu grupę“ investavusios MCI investicijų partneris. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Iš kairės: Dainius Liulys, „Pigu.lt“ generalinis direktorius, ir Maciejus Kowalskis, į „Pigu grupę“ investavusios MCI investicijų partneris. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
 

Į „Pigu.lt“ šiemet investavusi Lenkijos privataus kapitalo investicijų bendrovė „MCI Management“ pastebi, kad rinkose vis labiau įsitvirtina didieji žaidėjai, o mažų vietinių mažėja. Todėl ir „Pigu grupės“ planas yra tapti Baltijos šalių „amazonu“.

„Iki šiol internetinėse parduotuvėse pirko mažiau nei trečdalis lietuvių, latvių ir estų, kai Skandinavijoje internetu perka 7 iš 10, Vakarų Europoje – 6 iš 10 gyventojų. Ir perkančiųjų internetu išlaidos Baltijos šalyse dešimt kartų mažesnės nei minėtuose regionuose“, – sako Maciejus Kowalskis, į „Pigu grupę“ investavusios MCI investicijų partneris.

Jis taip pat pabrėžia, kad Baltijos šalių BVP augimas yra vienas sparčiausių ES, šių šalių gyventojai taip pat yra vieni aktyviausių internetinės bankininkystės naudotojų.

Pasak p. Kowalskio, būtent toks rinkos augimo potencialas paskatino „MCI Management“ investuoti į Lietuvos kapitalo e. prekybos bendrovę.

Kokia sandorio suma, p. Kowalskis sako negalintis atskleisti, tačiau investicijų į bendrovę, pasak jo, tikrai bus. Esą investuotojai šiam projektui vien artimiausiais metais drąsiai galėtų skirti 200 mln. Eur.

Investuotojų keliamas tikslas – per artimiausius keletą metų su „Pigu grupe“ užgriebti maždaug po pusę Latvijos ir Lietuvos e. prekybos rinkos ir 8 kartus padidinti (pasiekti 16% ) rinkos dalį Estijoje.

Dainius Liulys, „Pigu.lt“ generalinis direktorius, sako, kad norint pasiekti tokius tikslus bendrovė investicijas kreipia į asortimento didinimą. Jis vardina, kad per ateinančius dvejus metus bendrovė planuoja padvigubinti per parą paruošiamų užsakymų skaičių, o po šešerių metų turėti sandėlį, kuris prilygs keturioms futbolo aikštėms – sieks 30.000 kv. m. Neseniai bendrovė atidarė naują sandėlį, tad bendras dviejų sandėlių plotas šiuo metu siekia 8.000 kv. m. 2018 metais planuojama išplėsti šį plotą iki 12.000 kv. metrų.

„Po šešerių metų Baltijos šalyse mes pasivysime Vakarų Europą“, – įsitikinęs p. Liulys.

2014 metais „Pigu grupės“ apyvarta siekė 43 mln. Eur, šiemet planuojama pasiekti 60 mln. Eur, o 2016 m. – jau 75 mln. Eur. Šiuo metu grupės asortimentą sudaro apie 125.000 prekių, o po šešių metų ši dalis, pasak vadovo, turėtų pasiekti pusę milijono prekių.

Bendrovė skaičiuoja, kad jau 2021 metais internetu pirks dvigubai daugiau lietuvių nei šiemet, t. y. maždaug kas trečias lietuvis. O pačios grupės apyvartą planuojama padidinti 5 kartus – iki 254 mln. Eur.

VŽ primena, kad šiemet buvo baigtas sandoris, kuriuo Lenkijos privataus kapitalo investicijų bendrovė „MCI Management“ įsigijo 51% „Pigu grupės“ akcijų.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Kesko Senukai“ pradeda prekiauti knygomis 2

Statybos, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklas „Kesko Senukai“, atsižvelgdamas į pasikeitusius...

Prekyba
07:30
Teismas: už Šiaulių „Akropolio“ iškabą miestas pinigų negaus 1

Šiaulių prekybos centro „Akropolis“ valdytoja per 10 metų savivaldybei neprivalės sumokėti 64.800 Eur už...

Rinkodara
2020.08.07
„Vinted“ metiniai rezultatai: kartais didėjo ir pardavimai, ir nuostoliai Premium 17

Pirmojo Lietuvoje vienaragio – internetinės naudotų drabužių mainų ir prekybos platformos „Vinted“ pardavimų...

Prekyba
2020.08.07
Estijos naujų automobilių rinka atsigauna po pandemijos 

Praėjusį mėnesį šalies naujų automobilių rinka, palyginti su 2019-ųjų liepa, mažėjo 17,2%, tačiau palyginti...

„Telia“ pasirinko dar vienus kūrybinius partnerius

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuvos“ skelbtą taktinės kūrybinės agentūros konkursą laimėjo agentūra...

Rinkodara
2020.08.07
Keičiasi „Panoramos“ rinkodaros vadovė 7

Prekybos centro „Panorama“ rinkodaros vadovės pareigas pradeda eiti Kristina Aleknienė. Ji keičia Vilmą...

Rinkodara
2020.08.07
Viešinimo konkursų laimėtojai: nuo „vip communications“, „Fabulos“ iki „Carat“ Premium

2011–2018 m. labiausiai viešuosiuose pirkimuose sekėsi komunikacijos paslaugų agentūrai „vip communications“...

Rinkodara
2020.08.06
Viešinimo paslaugų pirkimo lyderiai – Kaunas, oro uostai ir Lietuvos paštas 1

2011–2018 m. labiausiai viešuosiuose pirkimuose sekėsi komunikacijos paslaugų agentūrai „vip communications“...

Rinkodara
2020.08.06
Komercinio NT popandeminis paveikslas: kuo tiki investuotojai Premium 3

Akcijų ir obligacijų portfelius komerciniu nekilnojamuoju turtu (NT) diversifikavę investuotojai veik...

Statyba ir NT
2020.08.06
Prekių ženklų komunikacija: po chaoso – į nuosaikų atsigavimą Premium

Žiniasklaidos ir reklamos planavimo bendrovės po itin sėkmingo praėjusių metų visos rinkos augimo šiemetę...

Rinkodara
2020.08.06
Prekybos augimas Lietuvoje birželį – vienas didesnių ES

Tarp ES valstybių narių, mažmeninė prekyba šį birželį, palyginti su pernai tuo pačiu mėnesiu, labiausiai...

Prekyba
2020.08.05
Teismas: vaistinių veiklą tiriančios Konkurencijos tarybos veiksmai – teisėti 1

Prieš dvejus metus tyrimą dėl vaistinių tinklų galimo kartelinio susitarimo pradėjusios Konkurencijos tarybos...

Prekyba
2020.08.05
„Pixevia“ rankose – 1  mln. Eur investicijos

Pirmąją dirbtinio intelekto valdomą parduotuvę Europoje sukūrusi technologijų bendrovė pritraukė investicijų...

Rinkodara
2020.08.05
Maistininkai ruošiasi antrajai bangai: atsargas kaupia pusmečiui Premium 4

Po pavasarį išmoktų karantino pamokų maisto pramonės bendrovės rengiasi antrajai koronaviruso bangai: nors...

Pramonė
2020.08.05
M. Eglinskas: pritrauktos lėšos leis pradėti drąsią plėtrą Europoje  Premium 2

Mindaugas Eglinskas, Lietuvos technologijų bendrovės „Magma Solutions“, sukūrusios pirmą dirbtinio intelekto...

Prekyba
2020.08.05
Pandemija užkariavo ir reklamą: nuo „Telios“ iki D. Katkaus Premium 1

Labiausiai įsiminusi 2020 m. pirmojo pusmečio reklama – „Telios“ klipas, trumpais ironiškais siužetais...

Rinkodara
2020.08.05
„Teslos“ prekybos atstovai dairosi partnerių Lietuvoje  Premium 4

Autorizuotų centrų plėtrą griežtai kontroliuojančio elektromobilių gamintojo prekybos atstovai iš Lenkijos...

Automobiliai
2020.08.04
„Bayer“ pranešė apie 9,5 mlrd. eurų siekiančius nuostolius antrąjį ketvirtį

Vokietijos chemijos milžinė „Bayer“ pranešė apie 9,55 mlrd. eurų grynuosius nuostolius, patirtus antrąjį...

Prekyba
2020.08.04
„Circle K“ į degalinę Tauragėje investavo 2 mln. Eur

Degalinių tinklas „Circle K“ užbaigė didžiausią pastarųjų metų investicijų projektą Tauragėje.

Prekyba
2020.08.04
„Eurovaistinė“ pristato laikiną logotipą ir šūkį 20

Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ nuo rugpjūčio pristato naują pozicionavimą: atnaujintą kainodarą lydės...

Rinkodara
2020.08.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus