„Pigu grupė“: rinkoje išliks tik didžiausi

Publikuota: 2015-08-20
Atnaujinta 2015-08-20 13:16
Iš kairės: Dainius Liulys, „Pigu.lt“ generalinis direktorius, ir Maciejus Kowalskis, į „Pigu grupę“ investavusios MCI investicijų partneris. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Iš kairės: Dainius Liulys, „Pigu.lt“ generalinis direktorius, ir Maciejus Kowalskis, į „Pigu grupę“ investavusios MCI investicijų partneris. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
 

Į „Pigu.lt“ šiemet investavusi Lenkijos privataus kapitalo investicijų bendrovė „MCI Management“ pastebi, kad rinkose vis labiau įsitvirtina didieji žaidėjai, o mažų vietinių mažėja. Todėl ir „Pigu grupės“ planas yra tapti Baltijos šalių „amazonu“.

„Iki šiol internetinėse parduotuvėse pirko mažiau nei trečdalis lietuvių, latvių ir estų, kai Skandinavijoje internetu perka 7 iš 10, Vakarų Europoje – 6 iš 10 gyventojų. Ir perkančiųjų internetu išlaidos Baltijos šalyse dešimt kartų mažesnės nei minėtuose regionuose“, – sako Maciejus Kowalskis, į „Pigu grupę“ investavusios MCI investicijų partneris.

Jis taip pat pabrėžia, kad Baltijos šalių BVP augimas yra vienas sparčiausių ES, šių šalių gyventojai taip pat yra vieni aktyviausių internetinės bankininkystės naudotojų.

Pasak p. Kowalskio, būtent toks rinkos augimo potencialas paskatino „MCI Management“ investuoti į Lietuvos kapitalo e. prekybos bendrovę.

Kokia sandorio suma, p. Kowalskis sako negalintis atskleisti, tačiau investicijų į bendrovę, pasak jo, tikrai bus. Esą investuotojai šiam projektui vien artimiausiais metais drąsiai galėtų skirti 200 mln. Eur.

Investuotojų keliamas tikslas – per artimiausius keletą metų su „Pigu grupe“ užgriebti maždaug po pusę Latvijos ir Lietuvos e. prekybos rinkos ir 8 kartus padidinti (pasiekti 16% ) rinkos dalį Estijoje.

Dainius Liulys, „Pigu.lt“ generalinis direktorius, sako, kad norint pasiekti tokius tikslus bendrovė investicijas kreipia į asortimento didinimą. Jis vardina, kad per ateinančius dvejus metus bendrovė planuoja padvigubinti per parą paruošiamų užsakymų skaičių, o po šešerių metų turėti sandėlį, kuris prilygs keturioms futbolo aikštėms – sieks 30.000 kv. m. Neseniai bendrovė atidarė naują sandėlį, tad bendras dviejų sandėlių plotas šiuo metu siekia 8.000 kv. m. 2018 metais planuojama išplėsti šį plotą iki 12.000 kv. metrų.

„Po šešerių metų Baltijos šalyse mes pasivysime Vakarų Europą“, – įsitikinęs p. Liulys.

2014 metais „Pigu grupės“ apyvarta siekė 43 mln. Eur, šiemet planuojama pasiekti 60 mln. Eur, o 2016 m. – jau 75 mln. Eur. Šiuo metu grupės asortimentą sudaro apie 125.000 prekių, o po šešių metų ši dalis, pasak vadovo, turėtų pasiekti pusę milijono prekių.

Bendrovė skaičiuoja, kad jau 2021 metais internetu pirks dvigubai daugiau lietuvių nei šiemet, t. y. maždaug kas trečias lietuvis. O pačios grupės apyvartą planuojama padidinti 5 kartus – iki 254 mln. Eur.

VŽ primena, kad šiemet buvo baigtas sandoris, kuriuo Lenkijos privataus kapitalo investicijų bendrovė „MCI Management“ įsigijo 51% „Pigu grupės“ akcijų.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Lietuva turės įvertinti maisto produktų skirtumus ES 

Europos Komisijai paskelbus, kad mokslininkai nerado įrodymų, jog Europos Sąjungos rytinių ir vakarinių šalių...

Prekyba
12:47
Į pirmąją Lietuvoje A++ energinės klasės parduotuvę investavo 0,5 mln. Eur 2

Mažmeninės prekybos UAB „Svaita“, priklausanti aljansui „Aibė“, Rokiškio raj. atidarė pirmąją šalyje...

Birželį – 0,3% išankstinė mėnesio defliacija

Lietuvoje birželio mėnesį, išankstiniais vertinimais, mėnesio defliacija, apskaičiuota pagal su kitomis...

D. Dundulis: televizijoje tradicinės reklamos nebeturime, nes gaunama grąža mūsų netenkina Premium 12

Vienas didžiausių mažmeninės prekybos tinklų „Norfa“ atsisako įprastos reklamos televizijoje ir daugiau...

Prekyba
07:27
Tėvui ir sūnui Rakauskams leista atskirti verslus

Konkurencijos taryba leido Augustinui Rakauskui ir jo sūnui Artūrui Rakauskui įgyvendinti tarpusavio...

Prekyba
2019.06.26
Būdas mažiau mokėti už patalpų nuomą: kada jis tikrai veikia 1

Vis daugiau smulkiųjų ryžtasi kooperuotis ir kartu nuomotis bendras patalpas parduotuvei. Tai leidžia...

Gazelė
2019.06.26
„Kanų liūtų“ reklamų krepšelis: empatiška ir inovatyvi drąsa su žiupsneliu konkurencijos

Kur visu stiprumu gali pajusti šiuolaikinę frustracinę būseną FOMO (Fear Of Missing Out) – tai „Kanų Liūtų...

Rinkodara
2019.06.26
„Lidl Lietuva“ patirtis: ir maži sprendimai išauga į reikšmingą energijos sutaupymą Verslo tribūna

„Lidl Lietuva“ – vienas gerųjų energijos tausojimo pavyzdžių tarp didžiųjų šalies įmonių. Bendrovė nuo savo...

Verslo aplinka
2019.06.26
Prekybos tinklų rinkos analizė: „Lidl“ įsitvirtino tarp lyderių Premium 24

TOP 19 mažmeninės prekybos maisto produktais tinklų 2018 m. finansiniai rezultatai rodo, kad trečdalis šalies...

Prekyba
2019.06.25
Kaip taikyti nuolaidas, bet nepripratinti prie akcijų

Nuolaidų kuponai, savaitiniai kodai, gaunami su naujienlaiškiu, ir kitos akcijos pirkėjus išmokė palaukti...

Gazelė
2019.06.25
Komunikacijos verslo pamokos Dubajuje: vien maksimalizmo neužtenka Premium 3

Verslo galimybės Jungtiniuose Arabų Emyratuose – didžiulės, tačiau žengiant čia, tenka prisitaikyti prie...

Rinkodara
2019.06.24
Su influenceriais dirba mainų principu: parduoda ne kiekvienas 1

Naujo prekės ženklo žinomumui didinti reikia ne tik investicijų, bet ir išmonės. Naujų prekių ženklų kūrėjai...

Gazelė
2019.06.24
Prekės ženklo kūrimas: nuo ko pradėti 2

Prekės ženklo kūrimo procesą sudaro keli etapai, tačiau verslo naujokai nelinkę jo sureikšminti, nes...

Gazelė
2019.06.22
„Sainsbury‘s“ įrengs daugkartinės taros papildymo vandeniu stovus

Jungtinės Karalystės mažmeninės prekybos tinklas „Sainsbury‘s“ 326 parduotuvėse įrengs vandens talpyklas, iš...

Prekyba
2019.06.22
Įmonių grupės „Sanitex“ grynasis pelnas išaugo 134% Premium 8

Įmonių grupės „Sanitex“ grynasis pelnas 2018 m. siekė 20,37 mln. Eur ir buvo 134% didesnis nei 2017 m., kai...

Prekyba
2019.06.21
Atidarė „Depo“ parduotuvę Kaune 17

Latvijos apdailos, statybinių medžiagų ir sodo prekių tinklas „Depo DIY“ penktadienį Kaune, prie Vakarinio...

Prekyba
2019.06.21
Užsienio prekybos deficitas pernai buvo 2,67 mlrd. Eur 7

Pernai Lietuvos eksportas sudarė 28,27 mlrd. Eur, importas – 30,94 mlrd. Eur. užsienio prekybos deficitas...

Verslo aplinka
2019.06.21
„Adidas“ bandymas apginti registruotą prekės ženklą baigėsi nesėkme Premium

Vokietijos sportinės aprangos gamintojai „Adidas“ nepavyko apginti savo įregistruoto trijų brūkšnelių prekės...

Rinkodara
2019.06.21
„Rimi“ pasiūlys savarankiško skenavimo paslaugą, „Maximoje“ pasiteisino Premium 10

Prekybos tinklui „Maxima“ dviejose populiariausiose parduotuvėse įdiegus savarankiško pirkinių skenavimo...

Prekyba
2019.06.21
„Iki“ šviežių skyrių sąnaudos išaugo, bet sugrąžino pirkėjus Premium 1

Vilniaus Antakalnio mikrorajone pertvarkęs 1.000 kv. m dydžio supermarketą prekybos tinklas „Iki“ sulaukė 6%...

Prekyba
2019.06.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau