„Pigu grupė“: rinkoje išliks tik didžiausi

Publikuota: 2015-08-20
Atnaujinta 2015-08-20 13:16
Iš kairės: Dainius Liulys, „Pigu.lt“ generalinis direktorius, ir Maciejus Kowalskis, į „Pigu grupę“ investavusios MCI investicijų partneris. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Iš kairės: Dainius Liulys, „Pigu.lt“ generalinis direktorius, ir Maciejus Kowalskis, į „Pigu grupę“ investavusios MCI investicijų partneris. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
 

Į „Pigu.lt“ šiemet investavusi Lenkijos privataus kapitalo investicijų bendrovė „MCI Management“ pastebi, kad rinkose vis labiau įsitvirtina didieji žaidėjai, o mažų vietinių mažėja. Todėl ir „Pigu grupės“ planas yra tapti Baltijos šalių „amazonu“.

„Iki šiol internetinėse parduotuvėse pirko mažiau nei trečdalis lietuvių, latvių ir estų, kai Skandinavijoje internetu perka 7 iš 10, Vakarų Europoje – 6 iš 10 gyventojų. Ir perkančiųjų internetu išlaidos Baltijos šalyse dešimt kartų mažesnės nei minėtuose regionuose“, – sako Maciejus Kowalskis, į „Pigu grupę“ investavusios MCI investicijų partneris.

Jis taip pat pabrėžia, kad Baltijos šalių BVP augimas yra vienas sparčiausių ES, šių šalių gyventojai taip pat yra vieni aktyviausių internetinės bankininkystės naudotojų.

Pasak p. Kowalskio, būtent toks rinkos augimo potencialas paskatino „MCI Management“ investuoti į Lietuvos kapitalo e. prekybos bendrovę.

Kokia sandorio suma, p. Kowalskis sako negalintis atskleisti, tačiau investicijų į bendrovę, pasak jo, tikrai bus. Esą investuotojai šiam projektui vien artimiausiais metais drąsiai galėtų skirti 200 mln. Eur.

Investuotojų keliamas tikslas – per artimiausius keletą metų su „Pigu grupe“ užgriebti maždaug po pusę Latvijos ir Lietuvos e. prekybos rinkos ir 8 kartus padidinti (pasiekti 16% ) rinkos dalį Estijoje.

Dainius Liulys, „Pigu.lt“ generalinis direktorius, sako, kad norint pasiekti tokius tikslus bendrovė investicijas kreipia į asortimento didinimą. Jis vardina, kad per ateinančius dvejus metus bendrovė planuoja padvigubinti per parą paruošiamų užsakymų skaičių, o po šešerių metų turėti sandėlį, kuris prilygs keturioms futbolo aikštėms – sieks 30.000 kv. m. Neseniai bendrovė atidarė naują sandėlį, tad bendras dviejų sandėlių plotas šiuo metu siekia 8.000 kv. m. 2018 metais planuojama išplėsti šį plotą iki 12.000 kv. metrų.

„Po šešerių metų Baltijos šalyse mes pasivysime Vakarų Europą“, – įsitikinęs p. Liulys.

2014 metais „Pigu grupės“ apyvarta siekė 43 mln. Eur, šiemet planuojama pasiekti 60 mln. Eur, o 2016 m. – jau 75 mln. Eur. Šiuo metu grupės asortimentą sudaro apie 125.000 prekių, o po šešių metų ši dalis, pasak vadovo, turėtų pasiekti pusę milijono prekių.

Bendrovė skaičiuoja, kad jau 2021 metais internetu pirks dvigubai daugiau lietuvių nei šiemet, t. y. maždaug kas trečias lietuvis. O pačios grupės apyvartą planuojama padidinti 5 kartus – iki 254 mln. Eur.

VŽ primena, kad šiemet buvo baigtas sandoris, kuriuo Lenkijos privataus kapitalo investicijų bendrovė „MCI Management“ įsigijo 51% „Pigu grupės“ akcijų.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Nelegaliai aliejų ir cukrų gabenusi grupuotė nuslėpė 0,2 mln. Eur PVM 1

Lietuvos ir Latvijos piliečių organizuota grupuotė užsiėmė nelegaliu rapsų ir saulėgrąžų aliejaus bei cukraus...

Grožio prekių rinka: augimas lėtėja, braunasi konkurentai Premium 1

Ramų santūriai augančių kosmetikos ir parfumerijos prekių tinklų gyvenimą jaukia konkurenciją jiems...

Vaikai skatina įsigyti kompiuterį ir interneto prieigą

Šių metų pirmą ketvirtį asmeninius kompiuterius namuose turėjo 76%, o interneto prieigą – 78% namų ūkių, tai...

Ugdymo mokesčiai ir algos privačiuose vaikų darželiuose 2

VŽ pateikia didžiausių pagal 2017 m. pajamas privačių vaikų darželių paslaugų įkainius ir vidutines juose...

Apklausa: renkantis prekę kliaujamasi socialiniais tinklais

59% lietuvių reikiamos prekės neieško paieškos sistemose – eina tiesiai į žinomą elektroninę parduotuvę ir...

Kinijoje atsiras 100 baltarusiškų prekių parduotuvių 9

Ketvirtadienį Kinijos Guidžou provincijos Guangdongo mieste iškilmingai atidaryta baltarusiškų prekių...

Egipto viešbučiams gresia prarasti žvaigždutes 7

Egipte nuspręsta šalyje veikiančius viešbučius iš naujo klasifikuoti pagal tarptautinius Pasaulinės turizmo...

Vilniaus „Akropolis“ pasipildė dviem naujais prekių ženklais 8

Šį mėnesį Vilniaus „Akropolyje“ atidarytos JAV drabužių prekių ženklų – „Tommy Hilfiger“ ir „Calvin Klein...

„Douglas“ keičia logotipą 1

Nuo 2018 m. pradžios visoje Europoje „Douglas“ tinklas atnaujina savo logotipą. Investicijos į atnaujinimą...

Kauno „Serfas“ šiemet tikisi 1,8 mln. Eur pelno 1

Lietuvos kapitalo statybinių medžiagų gamybos ir prekybos įmonė „Serfas“ šiemet planuoja gauti apie 55 mln.

Pramonė
2018.08.17
Perveneckas: artėjant politiniam sezonui, prekybininkai pradedami kaltinti dėl kainų 49

Neaišku, kodėl iš dvidešimties tyrime lygintų drabužių keturiolikos prekių ženklai pasirinkti tie, kuriems...

Pareigūnai: Lietuvoje ne viskas brangiau, bet turime žinoti, kurios kainos pas mus didesnės 21

Teisingumo ministerija ir Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) pristatė tyrimą apie drabužių,...

20 didžiausių vaikų darželių pagal 2017 m. pajamas Premium 1

Dvidešimt didžiausių privačių Lietuvos vaikų darželių pernai gavo 14,1 mln. Eur pajamų, tai 12% daugiau nei...

Siūlo prekybininkams kainas žymėti didesniu šriftu 3

Prekybos tinklų „Maxima“, „Palink“, „Rimi“, „Norfa“ ir „Lidl“ vadovai gavo politikų siūlymą kainas žymėti...

„Rimi Lietuvos“ pajamos šiemet išaugo 2,8% iki 155,2 mln. Eur

Vieną didžiausių mažmeninės prekybos tinklų šalyje valdančios bendrovės „Rimi Lietuva“ apyvarta pirmąjį šių...

Nauja IKEA Rygoje: asortimentas Vilniuje liks didesnis

Rugpjūčio 30 d. duris atvers Švedijos baldų mažmeninės prekybos įmonės parduotuvė IKEA Rygoje. Didžiausios...

Dėl salmoneliozės užkrato „Forto dvare“ Panevėžyje sunegalavo penki žmonės

Specialistai tiria galimą salmoneliozės užkrato atvejį Panevėžyje, prekybos ir pramogų centre „Babilonas“...

Tikrina, ar prekybininkai tinkamai tvarko pirkėjų asmens duomenis 4

Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija (VDAI) pradeda didžiųjų maisto, namų apyvokos prekių parduotuvių bei...

Į priekį juda VCUP planas išsiplėsti ir rinkai pasiūlyti biurų 9

Šeštus metus Vilniaus centrinės universalinės parduotuvės (VCUP) rengiamas planas pasistatyti biurų priestatą...

Statyba ir NT
2018.08.16
„Crocs“ gamyklą uždaro, bet niekur nedingsta

Diskusijas sukėlusi naujiena apie „Crocs“ gamyklos uždarymą Italijoje yra tik dėmesio atkreipimas į vieną iš...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau