Prekybos centrai etikečių su litais dar neišmes

Publikuota: 2015-06-29
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Didieji prekybininkai aiškina, kad neketina nuo liepos 1 d. pateikti kainų tik eurais. Jie savanoriškai šį laikotarpį pratęs bent iki rudens, o kai kurie ir iki metų pabaigos.

„Padarėme pirkėjų apklausą ir 65% jų atsakė, kad norėtų etiketėse matyti dvigubas kainas iki metų pabaigos, todėl pratęsiame dvigubų kainų rodymą iki sausio 1 d.“, – VŽ sakė Giedrė Bielskytė, UAB „Rimi Lietuva“ viešųjų ryšių vadovė.

„Iki“ prekybos tinkle kainos eurais ir litais bus pateikiamos iki rugpjūčio 1 d. su galimybe šį terminą pratęsti pagal vartotojų poreikius ir situaciją rinkoje. Panašiai planuoja elgtis ir UAB „Fresh market“, tik ši bendrovė dar nėra numačiusi tikslesnio pilno perėjimo termino.

„Maxima“ kainas tik eurais ketina pateikti pamažu. Liepą bus pradedama nuo pramonės prekių, o iki rudens turėtų pasikeisti ir visos etiketės.

„Įvertinus darbų mąstą ir siekiant palengvinti darbą tinklo darbuotojams, kainų etiketes keisime etapais, pirmiausiai pakeičiant etiketes tų prekių, kurioms taikomos nuolaidos ir akcijos“, – komentuoja bendrovė.

Iš apklaustų prekybos centrų daugiau ryžto etikečių keitimui parodė „Norfa“. Tačiau ir šis prekybos tinklas nuo liepos 1 d. nepakeis visų etikečių.

„Kainos litais neišnyks per vieną dieną. Jos bus keičiamos natūraliai, t. y. pasikeitus prekės kainai. Taip darome praktiškumo sumetimais. Be to, nesulaukėme pageidavimų iš klientų. Žmonėms geriau yra priprasti skaičiuoti eurais, nes galiausiai tai vis tiek reikės padaryti“, – aiškina Darius Ryliškis, bendrovės atstovas spaudai.

Neskubama ir kituose sektoriuose

Kituose sektoriuose taip pat nepamatysite etikečių bei meniu keitimo vajaus. UAB „Topo centras“ kainų skelbimą dviem valiutomis pratęsia dar trims mėnesiams.

Iš apklaustų įmonių tik UAB „Ex Prompto“, valdanti „Vero Cafe“ kavines, teigia, kad kainų litais nebeliks jau per pirmą liepos savaitę. Laima Vėželienė, bendrovės direktorė, kalba, kad taip daroma, nes norima sumažinti teksto kiekį meniu.

Ekonomistai nesutaria

Gitanas Nausėda, SEB banko prezidento patarėjas, mano, kad ilgesnis kainų litais rašymas yra geros valios gestas.„Reikia pripažinti, kad žmonėms, įskaitant ir mane, dar sunkiai pavyksta visiškai mintimis atsiriboti nuo litų. Vis dar pagaunu save skaičiuojantį kainą litais. 6 mėnesių laikotarpis nėra visiškai pakankamas priprasti prie naujos valiutos“, – įsitikinęs ekonomistas.

Anot jo, yra valstybių, kurios eurą įsivedė 1999 m., o vis dar galima rasti žmonių, kurie perskaičiuoja ir savąja valiuta. Ponas Nausėda mano, kad kainas dviem valiutomis reikėtų pateikti vienerius arba dvejus metus.

Tačiau Nerijui Mačiuliui, „Swedbank“ vyriausiajam ekonomistui, šio termino pratęsimas atrodo keistas ir nereikalingas.

„Turbūt siekiama patogumo vartotojui, bet laikantis tokios taktikos mes niekada negalėsime pamiršti lito ir visada jais skaičiuosime. Anksčiau ar vėliau juk vis tiek reikės pradėti vertinti savo pajamas eurais, tai toks prailginamas pereinamasis laikotarpis daug prasmės neturi“, – mano p. Mačiulis.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai vadovaus A. Jonkus

Ryšių su visuomene agentūrų asociacija RSVA tarybos pirmininku dvejų metų kadencijai išrinko agentūros...

Rinkodara
14:18
„Vaizgai“ leista perimti „Oksetos“ kontrolę

Paleičikų šeimos valdomai paslaugų grupei „Vaizga“ Konkurencijos taryba leido perimti didmeninės prekybos...

Prekyba
12:03
Ne visa rizika šampanu aplaistoma

Lietuvos eksportuotojai, siekdami išsilaikyti rinkose ir neprarasti užsienio partnerių, vis dažniau leidžia...

Lojalumo kortelės – ne visada prekybininkų išnaudojama aukso gysla Premium 5

Bemaž visi didieji prekybininkai, išskyrus „Lidl“, plėtoja tinklų lojalumo programas. Vieni tai daro patys,...

Rinkodara
05:45
Klientų išklausyti nebeužtenka: telkia į bendruomenes

Gebėjimas suburti apie save aktyvius ir vieningus vartotojus – bendruomenę – netrukus gali tapti kone...

Gazelė
2020.02.24
„PR Impact Awards 2020“ akiratyje – reputacijos kaina

Prasideda paraiškų teikimas į septintą kartą organizuojamą ryšių su visuomene ir komunikacijos renginį „PR...

Rinkodara
2020.02.24
Influencerių rinkodara: nuo ko pradėti

E. komercijos prekių ženklai naudoja influencerių rinkodarą, o 92% rinkodaros agentūrų patvirtina tokio būdo...

Gazelė
2020.02.24
„Bitė“ rinksis dar vienus komunikacijos partnerius

Siekdama stiprinti darbdavio komunikaciją, „Bitė Lietuva“ skelbia komunikacijos agentūros konkursą.

Rinkodara
2020.02.24
„Wide Wings“ nusitaikė į eksporto rinkas Premium

Vaizdo kūrybos studija „Wide Wings“ pradėjo aktyviau tyrinėti eksporto rinkas. Bendrovė tikisi, kad čia...

Rinkodara
2020.02.23
Kaip sustyguoti tandemą su žinomu prekės ženklu Premium

„Dvigubi“ prekių ženklai – dviejų prekės ženklų bendri projektai (angl. co-branding) leidžia padidinti...

Gazelė
2020.02.23
IKEA darbuotojai su pirkėjais dalijasi knygomis

Šią savaitę IKEA parduotuvėje Vilniuje startavo darbuotojų iniciatyva „#nesiskaito“, kurios tikslas skatinti...

Rinkodara
2020.02.23
Socialiniai tinklai 2020: stebinantis „TikTok“ fenomenas 3

Socialiniai tinklai – neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2020.02.23
Koronaviruso poveikis verslui gali pasijusti pavasarį 1

Verslininkai įsitikinę, kad tikrasis koronaviruso poveikis  pasijus pavasarį, kai baigsis detalių ir produktų...

Pramonė
2020.02.22
Eurostatas: metinė infliacija Lietuvoje sausį – didesnė nei vidutiniškai ES

Suderinta metinė infliacija Lietuvoje sausį buvo didesnė nei vidutiniškai Europos Sąjungos (ES) šalyse,...

Prekyba
2020.02.21
Grynieji tebelaimi prieš atsiskaitymus kortele, bet laikas veikia ne jų naudai  1

34% gyventojų prekybos vietose susimoka tik grynaisiais pinigais, o 16% – tik mokėjimo kortele. Tiesa, dar...

Finansai
2020.02.21
„Vilniaus rentinio“ vadovas: projektas šalia sostinės Vingio parko suvirpins rinką  Premium

Sudėtingų pamatų projektavimo ir statybos UAB „Vilniaus rentinys“ vadovas tikina, jog pernai teko daugiau...

Statyba ir NT
2020.02.21
„Barbora“ plečia „drive-in“ stotelių tinklą 1

Elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ plečia prekių atsiėmimo stotelių tinklą Baltijos...

Prekyba
2020.02.21
Klientus suburia prasmė ir įsipareigojimas Premium

Kai prekės ženklai turi padaryti daugiau nei vien parduoti prekę ar paslaugą, jie randa būdų išsiskirti –...

Gazelė
2020.02.21
„Forever 21“ išgelbėta nuo bankroto

Greitosios mados mažmenininkę „Forever 21“ nusipirko trys kompanijos ir taip išgelbėjo ją nuo bankroto.

Prekyba
2020.02.20
Iš korporacijos į savo įmonę – E. Budvilaičio istorija Premium

Evaldas Budvilaitis, praėjusių metų pradžioje palikęs „StrongPoint“ vadovo pareigas ir grįžęs į savo įmonę...

Technologijos
2020.02.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau