Kaip „Vičiūnių grupė“ keičia strategiją

Europos surimio produktų rinkos augimas pagal apimtį lėtėja. Tačiau Vičiūnų grupė rado sprendimą kai nebėra kaip didinti gamybos, reikia auginti vertę. Užsakomąja gamyba didžiausiems mažmeninės prekybos tinklams pozicijas senajame žemyne įtvirtinusi grupė šiemet daro staigų verslo posūkį siekia užkariauti Europą savo prekės ženklo, todėl brangesne, produkcija.
Iš Vičiūnų grupės gamyklos Plungėje išriedančios surimio produktų siuntos didžiąja dalimi Lietuvai atriekė didžiausią ES rinkos dalį: 2015 m. mūsų gamintojų produkcija sudaro 20,3% ES 28 importo struktūros.
Kinta rinka keičia vadovą
...Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti